VLADUTU20: '05 Honda Civic Type-R, Nighthawk Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    hondaru
    Senior Member

  • hondaru
    replied
    Frumos proiect! Felicitari ptr timp!

    Leave a comment:

  • Doc
    Hondafan Member

  • Doc
    replied
    Mai are cel putin 6-7 secunde de scazut din timpul de mai sus. 2:13 nu este un timp foarte bun pentru Type-R.

    Leave a comment:

  • crafty
    Junior Member

  • crafty
    replied
    Frumos timpul, felicitari. Cred ca VladTNS are recordul la Type R pe Adancata...
    Bafta in continuare, poate facem o intalnire Civic Type R pe Adancata cu Horia, Vlad si cine mai poate...dar nu cred ca reusim anul acesta.

    Leave a comment:

  • dinoc
    Senior Member

  • dinoc
    replied
    Felicitari pentru timp!

    Leave a comment:

  • Vladutu20
    Junior Member

  • Vladutu20
    replied
    Click image for larger version

Name:	IMG-20170909-WA0001.jpg
Views:	1
Size:	43.8 KB
ID:	725775

    Salut. Revin dupa o vreme. 2.13.3. Mai am multe de invatat. Sper sa tina vremea si sa mai fie track days.

    Leave a comment:

  • Vladutu20
    Junior Member

  • Vladutu20
    replied
    Update

    Salut. Am revenit cu cateva informatii despre masina.

    In primul rand incep prin a va spune ca masina a fost, este si va fi un proiect care sa imi aduca satisfactie personala, nu intentionez sa ma laud pe la intalniri sau sa ma "dau pe 402" si nu vreau sa credeti ca urmatoarele randuri sunt despre asta. Ceea ce va povestesc este strict subiectiv.

    Dupa montarea ultimelor piese am schimbat si ambreiajul si volanta precum si doi dintre suportii motor(al trilea era schimbat de curand - nu mai vibreaza nimic, yey). Ambreiajul este OEM, volanta este RPC "usurata" adica 4.3 kg in loc de 4.9 cat avea cea OEM. Cu ocazia asta am aflat ca nu, masina nu are un ambreiaj greu, doar parea asa din cauza celui vechi super uzat. Nu voi detalia efectele benefice pe care le-au avut bieletele, bratele si rulmentii, banuiesc. Acestea tin de lipsa zgomotelor, etc. si cred ca e neinteresant.

    Pe rand, pentru cine va dori sa citeasca, suspensia KW V1.

    A fost instalata la Carpati si s-a facut un setup cat mai asemanator cu cel de fabrica, fara nebunii de camber, super lasata, etc. Am aflat ca mi-ar trebui si niste brate pe spate cu ocazia asta.

    Initial am crezut ca am facut cea mai mare greseala punand coilovere pe masina de daily. Era ca o scandura si imi clantaneau dintii in gura pe drumurile forestiere din Bucuresti. Pe zone cu asfalt impecabil si mai ales virajele de acest fel senzatia era, insa, de mare efect. Pe masura ce a trecut timpul au inceput sa se aseze, sa se "lase" si sa devina tolerabile. Pe viraje pare foate stabila si chiar la viteze mari, departe de limite. Subvirarea este ca si inexistenta(daca nu esti complet grobian) si iti da o incredere fantastica. Am facut cateva drumuri pana la Brasov, Poiana, Rasnov, Rucar-Bran si pentru prima oara am simtit ca munca si banii nu au fost in zadar. Exista un compromis in utilizarea zilnica si depinde cu ce vrea fiecare sa traiasca zi de zi. Daca cineva e curios cum e masina, in functie de program ne putem auzi pe privat. Recomand cu incredere KW(pana acum, aproximativ 1500 km, fara experiente neplacute cu KW).

    Franele, discuri RPB si placute ferodo DS2500.

    Contra:

    - primele doua frane prin parcare, dimineata, sanie
    - usor zgomot (scartait) la viteza mici prin oras
    - praf pe jante

    Pro:

    - odata incalzite si folosite in sarcina, excelente si fara zgomote
    - "musca" de la cea mai mica apasare
    - de fade nu poate fi vorba (am reusit asta totusi, la coborare din Poiana spre Rasnov, intr-o sambata dimineata pe la 9, mergand cat de repede am fost in stare cu doi oameni in masina spre finalul coborarii)

    In final as dori sa va cer si un sfat. Am nevoie de cineva care sa faca un setup la suspensia minune, cu cantare si tot ceea ce mai e nevoie. Daca aveti sugestii, va rog. Multumesc

    Leave a comment:

  • vladtns
    Senior Member

  • vladtns
    replied
    fix ce voiam sa intreb si eu. Poate esti nemultumit cu reglajele pe care le-ai facut. Ma indoiesc ca o suspensie de peste 1000 EUR sa fie 'nemultumitoare'

    Leave a comment:

  • Vladutu20
    Junior Member

  • Vladutu20
    replied
    Originally posted by Doc View Post
    Eu am KW V2 pe FN2 si nu sunt prea incantat de ele. Dar cum altele nu sunt acum, incerc sa ma descurc cu ele. Am in plan sa le fac o revizie completa saptamana viitoare.
    Salut Doc. In ce sens nu esti multumit ? Durata de viata ? Tinuta de drum ? Comfort ? Stiu ca FN2-ul e masina de circuit.

    Leave a comment:

  • Doc
    Hondafan Member

  • Doc
    replied
    Eu am KW V2 pe FN2 si nu sunt prea incantat de ele. Dar cum altele nu sunt acum, incerc sa ma descurc cu ele. Am in plan sa le fac o revizie completa saptamana viitoare.

    Leave a comment:

  • Vladutu20
    Junior Member

  • Vladutu20
    replied
    Le-am luat de pe kwsuspensions.net si au fost in jur de 1000 de euro.

    Leave a comment:

  • octi_b
    Senior Member

  • octi_b
    replied
    Sunt curios de cum se simt KW-urile.
    Cat ai dat pe ele?

    Leave a comment:

  • Vladutu20
    Junior Member

  • Vladutu20
    replied
    Salut.

    Scuze de absenta. Multumesc tuturor pentru mesajele de apreciere. In ceea ce priveste pretul, am convenit cu Ionut, fostul proprietar, sa nu divulg aceasta informatie, inca. Am vazut ce preturi sunt pe afara, nu cred ca sunt realiste pentru Romania.

    Masina e la service in momentul de fata pentru "mici" interventii, si anume:

    Click image for larger version

Name:	20170226_124541.jpg
Views:	1
Size:	54.9 KB
ID:	723632

    Click image for larger version

Name:	20170226_123935.jpg
Views:	1
Size:	51.0 KB
ID:	723633

    Click image for larger version

Name:	20170211_161345.jpg
Views:	1
Size:	67.3 KB
ID:	723634

    Click image for larger version

Name:	20170128_135725.jpg
Views:	1
Size:	59.8 KB
ID:	723635

    Click image for larger version

Name:	20170128_135336.jpg
Views:	1
Size:	80.0 KB
ID:	723636

    Click image for larger version

Name:	20170128_135358.jpg
Views:	1
Size:	36.2 KB
ID:	723637

    Covorase

    Bascule fata(OEM)

    Bielete de directie, capete de bara(OEM)

    Pivoti fata(FEBI)

    Rulmenti fata si spate(NTN)

    Dscuri de frana fata si spate(RPB)

    Placute fata si spate(Ferodo DS 2500)

    Coilover-e KW V1

    Astept cu nerabdare ziua de joi cand voi ridica masina si voi trece si la cauciucurile de vara. Revin cu impresii, atat cat ma pricep.

    Leave a comment:

  • BizaRRe
    Senior Member

  • BizaRRe
    replied
    Felicitari pentru masina, o adevarata ocazie sa iei un EP3 la km acestia.

    Leave a comment:

  • Dan P
    Senior Member

  • Dan P
    replied
    Sa o stapanesti sanatos!

    Poti sa ne spui si noua cat a fost masina de colectie?

    Leave a comment:

  • crafty
    Junior Member

  • crafty
    replied
    Sa o folosesti cu placere!

    Leave a comment:

Working...
X