TOKYO_EXPRESS: '02 Honda Accord Type-R, Satin Silver

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    @ Vali_lj : despre ulei nu pot sa spun deocamdata decat ca motorul se simte bine cu el, nu am zgomote anormale si se tureaza usor. Astept sa fac prima mie de km dupa schimb ca sa-mi fac o idee si despre consum. In 3000 km a mancat cam 1l de Fuchs. Era frumos sa aiba si consum de combustibil de diesel, nu doar de ulei!

    In weekend am scos-o prima data din Bucuresti, la un drum mai lung, pana la Onesti. Am plecat vineri seara pe la 8, aglomeratie mare pe E 85 si vreme urata cu ploaie. Cauciucurile Nokian sunt un deliciu, imi plac foarte mult. Masina trage foarte bine si imi place ca nu livreaza puterea exploziv, sa te ia prin surprindere, cum o fac motoarele turbo. Daca vrei putere trebuie sa i-o ceri si sa muncesti putin sa o obtii, sa retrogradezi si sa calci sanatos pedala. Alta placere e confortul in scaunele Recaro si felul in care se aseaza in curbe. E chiar distractiv sa vezi cum 90% din masinile din fata franeaza la intrarea in viraj iar tu sa faci o "aroganta" si sa accelerezi. Singurul lucru care nu mi-a placut a fost consumul de 9%, in conditiile in care am mers mai mult decat linistit. 110-120 km/h in afara si 70 in localitati, cu doar cateva forje in vtec la depasiri. La intoarcere am mers la fel de linistit, chiar daca vremea a fost frumoasa dar drumul tot aglomerat si plin de radare. In aceleasi conditii cu Colt-ul scoteam consum de 6 - 6,5. Va trebui sa ma obisnuiesc cu diferenta de aproape 3l in plus pentru Honda.

    La Onesti am spalat-o pentru prima data. Era murdara de pe drum, dar mai ales am vrut sa vad ce treaba mi-au facut cei de la Hess la vopsitorie. Mi-au vopsit portbagajul, bara fata + spate si ambele aripi de pe fata. Ma declar multumit chiar daca e nevoie sa ma intorc la ei pentru un polish, la recomandarea lor. Am doua zone in care a curs lacul pe aripile din fata. Se vede si diferenta intre vopseaua noua de pe aripi si cea veche de pe usi si capota, dar vor urma si ele la vopsit asa ca nu-mi fac griji.
    Cateva poze dupa spalare:
    Attached Files
    I've Gotta Get a Message to You...

    Comment


    • #47
      Frumos trage accordul , poate data viitoare avem mai mult spatiu de joaca .
      Touge is what we live for

      Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!

      Comment


      • #48
        Pe mine m-a impresionat Civic-ul, n-am putut sa iau distanta deloc . La inceput nu m-am prins ca vrei sa alergam, apoi n-am mai avut spatiu. Si asa m-am auto-urechiat putin ca am cam sarit calul pentru oras, dar nu pot sa neg ca nu mi-a placut. Data viitoare sper sa fie o intalnire afara, nu de alta dar am avut deja permisul in custodia politiei pentru speeding si 3 ani nu mai voie sa calc pe bec.
        I've Gotta Get a Message to You...

        Comment


        • #49
          M-a mancat ieri sa-i schimb bieletele anti-ruliu pe spate si mi-am facut de lucru jumatate de zi. A fost nevoie sa taie cu autogenul piulitele de la cele vechi ca sa poata fi scoase (dupa ce mai intai au incercat cu flexul dar nu au avut spatiu de manevra). Daca mai sunt si altii ca mine care cred ca e o treaba usoara de maxim o ora s-ar putea sa aiba surprize. Partea buna e ca am scapat de zgomotele suspecte care veneau din zona puntii spate.
          I've Gotta Get a Message to You...

          Comment


          • #50
            Nu e cam mult 1 l de ulei in 3000 de km? Chiar asa talpa grea ai ? Sau uleiul nu face fata solicitarilor ?
            Hondafan forever

            Comment


            • #51
              Cartea masinii zice ca e normal pana la 1L/1000 km, deci ar trebui sa fiu fericit cu 1L/3000 km ! Probabil ca ar consuma mai putin ulei de vascozitate mai mare, dar nu stiu daca ar mai urca atat de frumos in ture.
              I've Gotta Get a Message to You...

              Comment


              • #52
                Un scurt review (in principal cu lucrurile mai putin placute), dupa 3500 km la volanul ATR-ului :

                1. cel mai suparator e consumul de ulei, care s-a transformat dintr-o usoara ingrijorare intr-o mare frustrare. La 3000 km de la ultimul schimb uleiul era la 0,5 cm sub minim pe joja si a trebuit sa completez cu aproape 1,5 L. Am completat cu ce am gasit in prima benzinarie (Castrol Edge) pt ca nu mai aveam timp sa-i cer Royal Purple lui Tudor. M-au ajuns blestemele prietenilor cu TDI-uri de care radeam ca umbla cu bidonul de ulei dupa ei. Acum ii invidiez, ei completau cu cateva sute de ml la 7-8 mii km.
                Pt urmatorul schimb ma orientez la alta vascozitate, dupa ce ma consult si cu Maruta si sper sa gasim varianta castigatoare.
                2. consumul de benzina: destul de maricel, cel putin comparativ cu ce eram obisnuit, dar in limite rezonabile pentru cilindreea si puterea masinii. In oras oscilez in jur de 13 la un stil de mers normal. In afara intre 8,5 – 9 mergand usor peste medie. Din pacate s-a dovedit doar un mit faptul ca la viteze mari o masina de cilindree si putere mare consuma cel mult la fel, daca nu chiar mai putin decat una de capacitate mai mica. In conditiile in care cu Colt-ul mergeam mai tare si cu mai multe depasiri decat cu Honda (140-150 fata de 120-130) aveam consum de 7 fata de 9.
                3. zgomotul motorului, cu toata antifonarea e destul de pregnant si oarecum obositor la drum lung. Cand se incalzeste incepe sa se auda si un fluierat constant, direct proportional cu acceleratia. Am inteles ca ar fi un zgomot normal facut de axe. Sunt curios sa merg si ATR-ul lui Maruta sa vad daca se aude la fel.
                4. tot dupa ce se incalzeste motorul cablul acceleratiei ramane “agatat” si turatia nu mai coboara sub 2000 la relanti. Trebuie sa bag piciorul sub pedala si sa o ridic ca sa isi revina.
                5. nu pot sa alimentez singur pt ca nu sare usita de la busonul de alimentare, cred ca lipseste un arc sau o clema care sa o impinga cand trag de parghia din interior. Trebuie sa-i rog pe baietii din benzinarie sa ma ajute. Cam penibil, uneori.
                6. spalatoarele de parbriz anemice rau de tot. Daca mai am si farurile aprinse, jetul abia ajunge la baza parbrizului.
                7. scaunele foarte confortabile, dar din pacate nu se regleaza pe inaltime. Din cauza asta imi oboseste foarte tare piciorul drept pe acceleratie, dupa 2-3 ore de mers abia pot sa-l mai misc, ceea ce nu simteam inainte dupa 8-10 ore de condus.
                Facand abstractie de cele de mai sus, placerea la volan e maxima. Am facut cam 600 de km in minivacanta asta de 1 mai si nu stiu daca mi-a placut mai mult drumul sau destinatia. Cea mai frumoasa parte a fost cand am trecut din tinutul secuiesc in Moldova prin pasul Oituz , pe o ploaie torentiala, am facut serpentinele de pe Moghioros intr-un pluton de 3 masini : in fata un C-klasse AMG, eu la mijloc si in spate un A4 Avant 2.0 TFSI, intr-un ritm nebunesc, la care mi-am atins limitele.
                I've Gotta Get a Message to You...

                Comment


                • #53
                  Nu ai cum sa compari Colt cu ATR...la Type R trebuia sa completez la 4000 km cu ulei Motul 300v 5w40 care e un ulei scump cam 1L si era masina din 2008 cu motorul in stare foarte buna la 80000 km...eu cred ca toate ti se trag de la faptul ca ai dat eleronul jos ) daca vroiai masina fara probleme luai una noua sau...ramaneai la Colt si nu bagai banii intr—un ATR cu motor de 2.2 vechi de 11 ani...acum tu stii daca merita toti banii investiti si problemele care vor fi in viitor cu masina pentru 15 minute de adrenalina pe la Oituz

                  Sent from my S500 using Tapatalk 2

                  Comment


                  • #54
                    Imi dau seama ca mai toate masinile ( motoarele ) incep sa consume ulei dupa ce le vinzi ))
                    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                    My cars:

                    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                    Comment


                    • #55
                      Poate se poate face ceva cu consumul ala de ulei - oare cu simeringurile de supape sa se rezolve? Ar fi o prima cauza posibila. Interesant de vazut comparatia cu motorul de pe ATR-ul lui Maruta. Ai grija cu uleiul totusi, sa nu prajesti motorul, 5 mm sub nivelul minim e alarmant de putin, sa nu fi fost afectate si alte chestii prin motor.
                      Cablul de acceleratie si arcul de la clapeta de benzina se rezolva rapid prin inlocuirea cu altele noi, iar cu spalatoarele de parbriz...de verificat integritatea si buna functionare a instalatiei pompa-furtune (sa nu fie obturate?!?)

                      Si totusi, cred si eu ca de la eleron se trage totul...
                      -------------------
                      There is no point of having if you can't share.

                      Comment


                      • #56
                        Nu-mi fac griji prea mari legate de problemele enumerate. Cateva dintre ele sunt minore si se rezolva rapid si usor, cum a zis si BlackMagic.Legat de ulei, cei care au vazut masina si au mers cu ea si care se pricep cat de cat la motoare mi-au spus ca nu sunt semne de motor uzat, care a "luat-o pe ulei". Trebuie vazut care e treaba si cu simeringurile de supape, am impresia ca sunt schimbate de Doc, am sa-l intreb. Sa nu trageti concluzia ca sunt dezamagit de masina, dar e normal ca dupa un anumit numar de km, cand te obisnuiesti cu ea, sa o analizezi mai obiectiv si sa-i vezi si anumite minusuri.
                        I've Gotta Get a Message to You...

                        Comment


                        • #57
                          Banuiesc ca ti s-a spus inainte de cumparare de problema consumului de ulei si ai luat masina in cunostinta de cauza. Parerea mea este ca exista o singura rezolvare: segmentarea. Schimbarea uleiului in diferite variante de vascozitate si mai ales a simeringurilor(operatie scumpa) nu fac decat sa-ti creasca inutil factura. Du-te Carpati Motors si cere-i parerea lui Stelica; s-ar putea sa salvezi mai multi bani vorbind cu el decat facand diferite experimente pe care ti le sugeram noi pe aici.
                          ,,A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing" G.B.Shaw

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by CTRnovice View Post
                            Nu ai cum sa compari Colt cu ATR...la Type R trebuia sa completez la 4000 km cu ulei Motul 300v 5w40 care e un ulei scump cam 1L si era masina din 2008 cu motorul in stare foarte buna la 80000 km...eu cred ca toate ti se trag de la faptul ca ai dat eleronul jos ) daca vroiai masina fara probleme luai una noua sau...ramaneai la Colt si nu bagai banii intr—un ATR cu motor de 2.2 vechi de 11 ani...acum tu stii daca merita toti banii investiti si problemele care vor fi in viitor cu masina pentru 15 minute de adrenalina pe la Oituz

                            Sent from my S500 using Tapatalk 2
                            Cam mult îti lua si tie man, eu completeze de la schimb la schimb (cam 7-8k de km) max 4-500 de ml, asta si cu un track dau inclus. A mea e din 2009 si are 57000 km acum.
                            Si eu zic ca Gabriel sa mergi la o verificare, consuma cam mult ulei mașina si e foarte posibil sa trebuiasca sa desfaci motorul.
                            http://hondafan.etp.ro/gallery/v/den1grator/

                            Comment


                            • #59
                              cablul de acceleratie se unge si se regleaza, nu cred ca trebuie schimbat.
                              totusi cred ca 5w40-ul nu e prea indicat ATR-ului, ai putea sa incerci un 10w, pana la 1l/1000km mai e cale lunga !

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by KMR View Post
                                Imi dau seama ca mai toate masinile ( motoarele ) incep sa consume ulei dupa ce le vinzi ))
                                Mecanicii de la Asko mi—au zis ca Type R ul manca ulei in parametrii normali si nu aveam nici un motiv sa ma panichez; sunt ferm convins ca Type R ul mananca ulei la fel si dupa ce am vandut—o...eu schimbam uleiul la 5—6000 km

                                Sent from my S500 using Tapatalk 2

                                Comment

                                Working...
                                X