@ Vali_lj : despre ulei nu pot sa spun deocamdata decat ca motorul se simte bine cu el, nu am zgomote anormale si se tureaza usor. Astept sa fac prima mie de km dupa schimb ca sa-mi fac o idee si despre consum. In 3000 km a mancat cam 1l de Fuchs. Era frumos sa aiba si consum de combustibil de diesel, nu doar de ulei! 
In weekend am scos-o prima data din Bucuresti, la un drum mai lung, pana la Onesti. Am plecat vineri seara pe la 8, aglomeratie mare pe E 85 si vreme urata cu ploaie. Cauciucurile Nokian sunt un deliciu, imi plac foarte mult. Masina trage foarte bine si imi place ca nu livreaza puterea exploziv, sa te ia prin surprindere, cum o fac motoarele turbo. Daca vrei putere trebuie sa i-o ceri si sa muncesti putin sa o obtii, sa retrogradezi si sa calci sanatos pedala. Alta placere e confortul in scaunele Recaro si felul in care se aseaza in curbe. E chiar distractiv sa vezi cum 90% din masinile din fata franeaza la intrarea in viraj iar tu sa faci o "aroganta" si sa accelerezi. Singurul lucru care nu mi-a placut a fost consumul de 9%, in conditiile in care am mers mai mult decat linistit. 110-120 km/h in afara si 70 in localitati, cu doar cateva forje in vtec la depasiri. La intoarcere am mers la fel de linistit, chiar daca vremea a fost frumoasa dar drumul tot aglomerat si plin de radare. In aceleasi conditii cu Colt-ul scoteam consum de 6 - 6,5. Va trebui sa ma obisnuiesc cu diferenta de aproape 3l in plus pentru Honda.
La Onesti am spalat-o pentru prima data. Era murdara de pe drum, dar mai ales am vrut sa vad ce treaba mi-au facut cei de la Hess la vopsitorie. Mi-au vopsit portbagajul, bara fata + spate si ambele aripi de pe fata. Ma declar multumit chiar daca e nevoie sa ma intorc la ei pentru un polish, la recomandarea lor. Am doua zone in care a curs lacul pe aripile din fata. Se vede si diferenta intre vopseaua noua de pe aripi si cea veche de pe usi si capota, dar vor urma si ele la vopsit asa ca nu-mi fac griji.
Cateva poze dupa spalare:

In weekend am scos-o prima data din Bucuresti, la un drum mai lung, pana la Onesti. Am plecat vineri seara pe la 8, aglomeratie mare pe E 85 si vreme urata cu ploaie. Cauciucurile Nokian sunt un deliciu, imi plac foarte mult. Masina trage foarte bine si imi place ca nu livreaza puterea exploziv, sa te ia prin surprindere, cum o fac motoarele turbo. Daca vrei putere trebuie sa i-o ceri si sa muncesti putin sa o obtii, sa retrogradezi si sa calci sanatos pedala. Alta placere e confortul in scaunele Recaro si felul in care se aseaza in curbe. E chiar distractiv sa vezi cum 90% din masinile din fata franeaza la intrarea in viraj iar tu sa faci o "aroganta" si sa accelerezi. Singurul lucru care nu mi-a placut a fost consumul de 9%, in conditiile in care am mers mai mult decat linistit. 110-120 km/h in afara si 70 in localitati, cu doar cateva forje in vtec la depasiri. La intoarcere am mers la fel de linistit, chiar daca vremea a fost frumoasa dar drumul tot aglomerat si plin de radare. In aceleasi conditii cu Colt-ul scoteam consum de 6 - 6,5. Va trebui sa ma obisnuiesc cu diferenta de aproape 3l in plus pentru Honda.
La Onesti am spalat-o pentru prima data. Era murdara de pe drum, dar mai ales am vrut sa vad ce treaba mi-au facut cei de la Hess la vopsitorie. Mi-au vopsit portbagajul, bara fata + spate si ambele aripi de pe fata. Ma declar multumit chiar daca e nevoie sa ma intorc la ei pentru un polish, la recomandarea lor. Am doua zone in care a curs lacul pe aripile din fata. Se vede si diferenta intre vopseaua noua de pe aripi si cea veche de pe usi si capota, dar vor urma si ele la vopsit asa ca nu-mi fac griji.
Cateva poze dupa spalare:
Comment