Salutari tuturor Hondafan-ilor!
Saga Accordului Type R care a fost la Doc pana acum continua. O alint "Batrana Doamna" si de o saptamana este noua mea masina. E trecuta de prima tinerete dar impune inca respect, e autoritara, matura, experimentata. In tineretea ei a facut furori, dar n-a ajuns inca la varsta la care sa traiasca din amintiri. Inca reuseste sa faca capetele sa se intoarca dupa ea, sa starneasca suspine de admiratie, sau soapte de invidie. Prefera relatiile cu barbati hotarati, care stiu ce vor de la ea si ce potential are, dar cand e in toane bune e intelegatoare si toleranta si cu cei mai putin experimentati.
Detaliile tehnice au fost mentionate si de Doc in jurnalul lui si probabil cei mai multi dintre pasionatii de Honda le cunosc, deci puteti sari peste ele:
- motor pe benzina atmosferic, 4 cilindri, 2.2 L, DOHC, VTEC, compresie 11.0 : 1
- 156 kw (212 HP) la 7200 rpm si 215 NM la 6700 rpm
- 228 km/h si 7.2 s pentru 0-100 km/h
- masa 1330 kg
Dotarile specifice type R care o diferentiaza de variantele mai "domestice" : diferential Torsen cu alunecare limitata (LSD), scaune Recaro cu piele Alcantara, volan Momo, twin-piston brakes,suspensie intarita si sasiu rigidizat, evacuare dubla, faruri cu xenon OEM.
Starea generala a masinii este foarte buna, DOC avand grija de ea, a primit la timp tot ce ii trebuia.
Voi reveni cu impresii din spatele volanului pe masura ce ma obisnuiesc cu ea.
Are nevoie urgenta de anvelope de vara de dimensiune corespunzatoare (215/45/R17), cele de iarna sunt terminate si sunt prea late, de 225. Abia misc volanul, trag de el mai ceva ca soferii de camioane Roman. Ma gandesc sa-i schimb si lichidul de servodirectie, poate isi mai da drumul.
Alta problema: de inlocuit racordul flexibil de pe traseul evacuarii, care imi da niste socuri pe sub masina la pornirea si la oprirea motorului.
Consumul in oras l-am calculat de 2 ori consecutiv si mi-a iesit aproximativ acceasi valoare : 12.5 l/100 km. Asta la un regim de mers moderat spre economic, cu doar cateva forje la care am intrat in zona vtec. Ma declar multumit, nu ma asteptam la mai putin, la mai mult da! Trebuie sa ma obisnuiesc si cu franele, sunt atat de eficiente incat de 2 ori era sa ma trezesc cu musafiri in portbagaj (un taximetrist m-a evitat la mustata prin stanga si s-a oprit cam in dreptul usii mele).
Acum cateva seri am iesit cu un prieten si am ajuns pe splai, pe portiunea libera si recent asfaltata dintre podul Vitan (la Autovit) si Sos. de centura. Drumul liber, era 11 noaptea, am ajuns la 190 cu a 4-a si mi-a fost frica sa schimb sa trec de 200 din cauza cauciucurilor. Am fost foarte inspirat ca m-am calmat pentru ca la intoarcere am dat nas in nas cu un MCV cu radar, la panda in boscheti. Aveam totusi cam 80-90, dar nu m-au oprit si sper ca am scapat fara felicitari in cutia postala.
Am o singura poza deocamdata, facuta din spate (oricum asta e partea pe care o vor vedea cele mai multe masini
) in parcare la Mc'Donalds. Am nimerit intamplator langa o surata mai tanara si m-am gandit sa imortalizez momentul: bunica si nepoata una langa alta!
Saga Accordului Type R care a fost la Doc pana acum continua. O alint "Batrana Doamna" si de o saptamana este noua mea masina. E trecuta de prima tinerete dar impune inca respect, e autoritara, matura, experimentata. In tineretea ei a facut furori, dar n-a ajuns inca la varsta la care sa traiasca din amintiri. Inca reuseste sa faca capetele sa se intoarca dupa ea, sa starneasca suspine de admiratie, sau soapte de invidie. Prefera relatiile cu barbati hotarati, care stiu ce vor de la ea si ce potential are, dar cand e in toane bune e intelegatoare si toleranta si cu cei mai putin experimentati.
Detaliile tehnice au fost mentionate si de Doc in jurnalul lui si probabil cei mai multi dintre pasionatii de Honda le cunosc, deci puteti sari peste ele:
- motor pe benzina atmosferic, 4 cilindri, 2.2 L, DOHC, VTEC, compresie 11.0 : 1
- 156 kw (212 HP) la 7200 rpm si 215 NM la 6700 rpm
- 228 km/h si 7.2 s pentru 0-100 km/h
- masa 1330 kg
Dotarile specifice type R care o diferentiaza de variantele mai "domestice" : diferential Torsen cu alunecare limitata (LSD), scaune Recaro cu piele Alcantara, volan Momo, twin-piston brakes,suspensie intarita si sasiu rigidizat, evacuare dubla, faruri cu xenon OEM.
Starea generala a masinii este foarte buna, DOC avand grija de ea, a primit la timp tot ce ii trebuia.
Voi reveni cu impresii din spatele volanului pe masura ce ma obisnuiesc cu ea.
Are nevoie urgenta de anvelope de vara de dimensiune corespunzatoare (215/45/R17), cele de iarna sunt terminate si sunt prea late, de 225. Abia misc volanul, trag de el mai ceva ca soferii de camioane Roman. Ma gandesc sa-i schimb si lichidul de servodirectie, poate isi mai da drumul.
Alta problema: de inlocuit racordul flexibil de pe traseul evacuarii, care imi da niste socuri pe sub masina la pornirea si la oprirea motorului.
Consumul in oras l-am calculat de 2 ori consecutiv si mi-a iesit aproximativ acceasi valoare : 12.5 l/100 km. Asta la un regim de mers moderat spre economic, cu doar cateva forje la care am intrat in zona vtec. Ma declar multumit, nu ma asteptam la mai putin, la mai mult da! Trebuie sa ma obisnuiesc si cu franele, sunt atat de eficiente incat de 2 ori era sa ma trezesc cu musafiri in portbagaj (un taximetrist m-a evitat la mustata prin stanga si s-a oprit cam in dreptul usii mele).
Acum cateva seri am iesit cu un prieten si am ajuns pe splai, pe portiunea libera si recent asfaltata dintre podul Vitan (la Autovit) si Sos. de centura. Drumul liber, era 11 noaptea, am ajuns la 190 cu a 4-a si mi-a fost frica sa schimb sa trec de 200 din cauza cauciucurilor. Am fost foarte inspirat ca m-am calmat pentru ca la intoarcere am dat nas in nas cu un MCV cu radar, la panda in boscheti. Aveam totusi cam 80-90, dar nu m-au oprit si sper ca am scapat fara felicitari in cutia postala.
Am o singura poza deocamdata, facuta din spate (oricum asta e partea pe care o vor vedea cele mai multe masini

Comment