yobit.net yobit.net hitbtc digifinex fal baktır
Mindmugger: '02 Honda Accord Type-R (CH1), Satin Silver - Hondafan

Mindmugger: '02 Honda Accord Type-R (CH1), Satin Silver

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Scuze mindmugger pentru discutiile purtate aici pe topicul tau.
    VTEC-ul masinii mele are 300K KM si nu face nici o problema, nu a fost schimbat sau curatat niciodata. Sa-l desfac si sa-l curat ca ase este cool sau asa arat vecinilor ca eu ma pricep la motoare sau sunt pasionat inrait, fan de brandul X?! Cui pasa?! Am scule si SDV sa pot face masina bucati si s-o asamblez la loc in perfecta siguranta si totusi m-am dus la service chiar si pentru schimbul de filtru de aer (operatiune care presupune 60 secunde). Trebuie sa traiasca si oamenii aceia. Este adevarat ca exista si foarte multi nepriceputi chiar acolo unde ar trebui sa fie cei mai buni, adica la service dar eu nu am avut probleme cu cei cu care am avut de-a face. Ai dreptate ca sunt si foarte multi care se pricep la toate si nimic si nu pun mana pe cheie pentru ca au 2 maini stangi. Cei mai periculosi sunt cei care nu stiu, ca nu stiu!
    In alta ordine de idei spune producatorul (recomanda) ca acea valva trebuie reconditionata la un anumit interval (timp sau km)? Ideea era sa nu umbli la ceea ce nu creaza probleme. Mai bine s-ar focusa oamenii pe probleme cu adevarat importante cu ar fi franele, anvelopele, chestiile de siguranta activa si pasiva decat un amarat de O-ring sau care ulei este mai performant (tine 30000km in loc sa puna aproape orice ulei si sa-l schimbe la 5000) sau ce culoare sa puna la becurile de bord sau covorase cu sigla Type R. Cati inlocuiesc airbagurile la 10 ani? Acolo de ce nu se agita lumea?! Cati cumpara anvelope sa tina cat mai mult negandindu-se ca o anvelopa moale are aderenta mai buna dar tine mai putin....
    Pace. Fiecare face cum crede de cuvinta si dupa buzunar cu masina personala.

    Nu functioneaza in parametrii optimi te referi la debitul de ulei care trece sau la momentul inchiderii/deschiderii? Pentru debit este necesara curatirea dar daca problemele sunt de mizerie acolo, ar trebui sa-ti pui intrebarea cum este si in restul motorului unde mizeria este mai critica. Problemele de curgere/curgere le dau calitatea uleiului mai frecvent.
    Last edited by hondaru; 08-12-18, 11:14. Reason: Raspuns Legionarul

    Comment


    • #32
      Personal nu am auzit de probleme la solenoidul VTEC la acest model de Honda - Accord Type R. De aia ii tin si eu partea colegului care spune ca daca functioneaza mai bine nu desfaci, patit fiind (nu doar o data) cand in diverse operatiuni de reconditionare la ATR m-am intins sa mai fac si una-alta daca "tot sunt acolo" si masina fiind veche s-au intamplat diverse - trosnit un surub care nu se desfacea usor, pocnit un senzor de Xenon autoleveling cumparat SH dar care functiona impecabil, dar m-am ambitionat sa il fac bucati sa il ung etc.
      '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

      Comment


      • #33
        Originally posted by hondaru View Post
        VETEC-ul il desfaci ca vrei tu sau ai probleme?! Eu in urma unor experiente negative de-a lungul anilor am ajuns la concluzia ca nu trebuie sa umblu la ce merge, astept sa se strice si apoi intervin. Bineinteles regula nu se aplica la schimburile periodice gen ulei si filtre, anvelope etc.
        Esti multumit de Azenis? Eu ma uitam la ale mele cand le-am dat jos sa pun anvelopele de iarna si m-au uimit cat de moale e compozitia si cum se cunoaste uzura. Sunt multumit de ele la banii lor!
        Salut. Inca nu am apucat sa dau in ele ca s-a stricat vremea si nu-mi vine sa o scot cu astea de vara ca dau de vreun politist cu exces de zel care ma arde, chiar daca nu e zapada sau polei. Mai am una mica pe care am avut Falken Ziex ZE914 si sunt destul de multumit de ele. Se presupune ca Azenis astea sunt ceva mai bune si la urma urmei sunt consumabile. In cazul in care "crapa" inaint de vreme o sa incerc niste Michelin Pilot Sport(mi-au placut pe Del Sol).

        Solenoidul l-as desface pentru intretinere.. din ce am citit in postul lui Doc ultima data a fost curatat prin 2012

        Comment


        • #34
          Originally posted by Xander View Post
          Eu am pus Motul Inugel Optimal G12. E ce folosesc si recomanda toti din UK pentru ATR. Totul OK, merge brici, il am de 3 ani, am fost si la track cu masina in timpul asta. Important e sa nu aiba silicati si sa fie de calitate, ceea ce Motulul asta indeplineste.

          https://m.emag.ro/antigel-motul-inug...gaAqgKEALw_wcB
          Am luat Inugel G12 pana la urma dar nu am apucat sa-l schimb pentru ca baietii de la Fan Courier mi-au pierdut o anvelope si inca nu mi-au livrat setul de iarna... sper maine sa pot sa o incalt cum trebuie si sa ma ocup si de antigel. Cred ca momentan o sa stau potolit cu solenoidul sau macar pana ajung pe la asko sa ii schimb garniturile dar trebuie sa imi fac o programare la un mecanic sa desfac admisia si sa curat putin toate cele aferente. Din ce am inteles a fost destul de bine intretituta de cel care a luat-o de la Doc dar mi se mai pune mie pata pe niste chestii si nu mi le scot din cap asa usor .

          Comment


          • #35
            Eu am si mers cu masina ta inainte sa ajunga la Pitesti si era OK, cu uzura aferenta celor aproape 200.000 km parca. Avea totul original la suspensie si se simtea un pic fata de a mea care a primit un set integral de amortizoare OEM pe la 120.000 km. Din ce s-a tot scris pe aici, problema reala a masinii tale e consumul de ulei. Toate H-urile nedesfacute inca consuma, dar la a ta s-au tot raportat pe aici cantitati mari. Sunt curios cat iti va lua. A mea ia cam 1 litru la 2000-2500 km.
            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

            Comment


            • #36
              hondaru faza cu trebuie sa traiasca si oamenii din serviceuri e draguta!
              Sa dai din abundenta ta si celor care muncesc si au bani ca practica preturi exagerate ca sa traiasca toate loazele din lantul trofic, in timp ce ruginesc sculele ca scriem pe forumuri, asta da treaba!
              Eu mesteresc daca exista o problema pe care o pot rezolva, nu ca sa ma dau mare, nu stiu cum ai ajuns la concluzia asta!
              Garniturile alea se degradeaza in timp. Sita face ceata, se micesc porii si infunda, cuiul nu mai face toata cursa, etc. Apare si in manualul de service, legat de 2 coduri operatiunea. Ma mir ca unii nu umbla acolo cu sutele de mii de km si risca sa aiba dulceata de prune inauntru. Nu poti sa opresti un om sa faca o operatiune doar pentru ca tu nu ai facut-o, desi absolut toti factorii implicati in expluatare sunt diferiti.
              Daca mergi mult cu joja pe minim, ca iti consuma ulei si il arzi pentru ca ii dai talpa zilnic in mod continuu, tot schimbi vascozitatiile si marca, e de verificat si solenoidul. Sau montate sisteme piggyback apexi cum am avut eu, turbo, etc.
              Si cum a spus Xander masina asta consuma ulei mult in trecut si a vazut tot felul de marci si vascozitati. in mod sigur are si alte probleme, dar poate verifica si solenoidul. Se pot rupe suruburi OEM rare si scumpe, dar noi ca ingineri acceptam suruburi echivalente. Nu pot sa fiu de acord cu ,,doar aia la prim montaj fac treaba buna,, sau ,,Nu mai e ca de fabrica domnule!,, Masina e lego nu bibelou.
              mindmugger daca iti place sa te murdaresti unele chestii chiar poti sa le faci singur, ai altele pe ce sa risipesti.
              Last edited by dacliber; 13-12-18, 21:27.
              ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani

              Comment


              • #37
                Dupa mult timp, bani si putina bataie de cap, ATRul este ca nou(exceptand suspensia). S-a refacut motorul, s-a schimbat distributia(OEM si Gates) si curelele auxiliare, intinzator OEM, kitul de ambreiaj(OEM), fise bujii NGK silicon, bujii. In mai putine cuvinte motorul este acum la cota 0 si a facut primii 30 de km din rodajul obligatoriu(mai am doar 1470, sau 970 daca nu mai am rabdare).
                Cineva la un moment dat a umblat la chiuloasa si a schimbat toate cele 8 valve pe evacuare dar le-a schimbat prost pentru ca erau mai lungi si niciuna nu inchidea(n-am vazut luciu de contact nicaieri - o sa pun si poze sa va minunati).
                O sa merg pe Motul 8100 5w-40 si filtre HAMP(din ce am citit ridica presiunea la ulei cu 3-4 PSI, fara sa afecteze capacitatea de filtrare).
                Acum urmeaza sa vad si eu cum trage masina cand chiar are compresie pe pistoane.... soon!
                PS: Am si un filmulet scurt cu 50 de bani echilibrati pe capacul de la bujii

                Comment


                • #38
                  Super!
                  Unde ai făcut distribuția?

                  https://www.k24reflash.com

                  K24Reflash

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by dinoc View Post
                    Super!
                    Unde ai făcut distribuția?

                    https://www.k24reflash.com
                    La un service de aici din Pitesti. Nu cred ca pot sa fac reclama aici dar sunt bucuros sa dau mai multe detalii pe privat. Oricum, astept sa treaca "perioada de recuperare" ca sa pot sa ma exprim in totalitate dar a fost o experienta foarte placuta.

                    Comment


                    • #40
                      Spune-ne mai multe, ce ai schimbat exact cand spui ca ai refacut motorul? Pistoane sau doar segmenti? La chiulasa ce ai facut? Ai poze sa vedem cum aratau camasile alea de carbon? Felicitari oricum! Excelenta veste!
                      '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                      Comment

                      Working...
                      X