Mindmugger: '02 Honda Accord Type-R (CH1), Satin Silver

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    S-o stapanesti sanatos!
    Cu Azenis 510 nu ai dat gres, eu am montat pe una din masini pe fata inainte sa merg la intalnirea nationala de anul acesta si am fost placut surprins de aderenta de la primii kilometrii! Foarte silentioase si incredibil de aderente fara zgomot in curbe luate foarte agresiv. Nu am reusit sa le duc la limita pur si simplu mi-a fost frica pe drum public.

    Comment


    • #17
      Deci, vreau sa schimb antigelul din sistem. Am tot citit pe net ca de la producator ar fi recomandat g11, albastru. Cei de unde am comandat termostatul mi-au zis ca in programul lor le arata G12. Are cineva idee daca e OK sa pun G12?
      Stiu ca sunt mai sensibile in privinta asta si nu as vra sa fa vreo boacana care sa ma coste pe viitor.

      Comment


      • #18
        Cea mai buna varianta din punctul meu de vedere ar fi sa mergi pe OEM(Type 2) mai ales ca vorbim de un ATR. Cum ai spus si tu, masinile japoneze sunt putin mai pretentioase cand vine vorba de antigel. Ca echivalent AM a antigelului Honda avem RAVENOL HJC. Eu il folosesc si sunt foarte multumit de el, conceput special pentru masinile japoneze si ca reteta se apropie cel mai mult de original.

        Honda Type 2 Coolant: https://www.coxmotorparts.co.uk/hond...tre-pre-mixed/
        Ravenol HJC P-OAT: https://www.epiesa.ro/antigel-verde-...-acc-14167.htm

        Comment


        • #19
          Originally posted by crsN View Post
          Cea mai buna varianta din punctul meu de vedere ar fi sa mergi pe OEM(Type 2) mai ales ca vorbim de un ATR. Cum ai spus si tu, masinile japoneze sunt putin mai pretentioase cand vine vorba de antigel. Ca echivalent AM a antigelului Honda avem RAVENOL HJC. Eu il folosesc si sunt foarte multumit de el, conceput special pentru masinile japoneze si ca reteta se apropie cel mai mult de original.

          Honda Type 2 Coolant: https://www.coxmotorparts.co.uk/hond...tre-pre-mixed/
          Ravenol HJC P-OAT: https://www.epiesa.ro/antigel-verde-...-acc-14167.htm
          Mersi mult de info. O sa merg pe original, atata ca trebuie sa vad unde gasescpe la noi in afara de ASKO. Din pacate Honda Pitesti s-a inchis iar cel mai aproape ar fi la Bucuresti.

          Comment


          • #20
            Cred ca poti face comanda la orice magazin de piese auto. Te duci cu codul si se rezolva.

            Comment


            • #21
              Eu am pus Motul Inugel Optimal G12. E ce folosesc si recomanda toti din UK pentru ATR. Totul OK, merge brici, il am de 3 ani, am fost si la track cu masina in timpul asta. Important e sa nu aiba silicati si sa fie de calitate, ceea ce Motulul asta indeplineste.

              https://m.emag.ro/antigel-motul-inug...gaAqgKEALw_wcB
              '02 Honda Accord Type-R / ex '10 Honda Civic Type-R GT LSD / ex '07 Honda Accord 2.0 LS M/T

              Comment


              • #22
                Originally posted by Xander View Post
                Eu am pus Motul Inugel Optimal G12. E ce folosesc si recomanda toti din UK pentru ATR. Totul OK, merge brici, il am de 3 ani, am fost si la track cu masina in timpul asta. Important e sa nu aiba silicati si sa fie de calitate, ceea ce Motulul asta indeplineste.

                https://m.emag.ro/antigel-motul-inug...gaAqgKEALw_wcB
                Am umblat azi putin la ea incercand sa schimb termostatul si am realizat ca antigelul din sistem are culoarea verde. Vad ca Motul INUGEL este g12 si am deja vreo 4.5 litrii de HEPU G12 concentrat dar nu sunt 100% sigur daca sa merg pe asta.
                In cel mai rau caz o sa strang de portofel si o sa iau 5L de la Asko, la 45 de ron litrul. Am cautat informatii despre cantittatea necesara dar nu am reusit sa gasec prea multe. Are cineva idee daca intra mai mult de 5 litrii?

                Momentan fac lista de cumparaturi de la k-tuned din UK... un kit de ambreiaj OEM, o pompa de apa OEM, curea de distributie OEM, garnituri solenoid, garnitura de capac si cele de bujii, niste filtre de ulri mici(HEMP) si fise bujii NGK Silicone.

                Maine sau joi vin si gumele de iarna, Falken Eurowinter 215/45r17 - pentru ca e pacat sa stea degeaba pe drumurile astea curate - o sa le pun pe jantele OEM si pana la primavara poate strang niste banuti de niste jante mai usoare pentru primavara-vara-toamna.

                Comment


                • #23
                  Urmeaza sa desfac solenoidul VTEC, EGRul si clapeta de acceleratie pentru o curatare temeinica si inlocuit garnituri.

                  Comment


                  • #24
                    Ai inceput bine, astea sunt de baza. Bravo!

                    Antigel intra 4.8 litri parca (sau pe acolo, ideea e ca iti ajung 5l). Despre Inugelul asta stiu sigur ca e OK, de restul nu. Nu te mai lua dupa culoare ca nu e asta criteriul nr. 1, ci compozitia lichidului. Asta cu diferentele de culoare doar in Ro "se poarta".
                    '02 Honda Accord Type-R / ex '10 Honda Civic Type-R GT LSD / ex '07 Honda Accord 2.0 LS M/T

                    Comment


                    • #25
                      VETEC-ul il desfaci ca vrei tu sau ai probleme?! Eu in urma unor experiente negative de-a lungul anilor am ajuns la concluzia ca nu trebuie sa umblu la ce merge, astept sa se strice si apoi intervin. Bineinteles regula nu se aplica la schimburile periodice gen ulei si filtre, anvelope etc.
                      Esti multumit de Azenis? Eu ma uitam la ale mele cand le-am dat jos sa pun anvelopele de iarna si m-au uimit cat de moale e compozitia si cum se cunoaste uzura. Sunt multumit de ele la banii lor!

                      Comment


                      • #26
                        Da, la solenoid mai bine nu umbla, am citit in graba ce ai scris si am vazut doar restul. Desfa admisia complet si curata tot (senzori, EGR, clapeta) si cam aia e.
                        '02 Honda Accord Type-R / ex '10 Honda Civic Type-R GT LSD / ex '07 Honda Accord 2.0 LS M/T

                        Comment


                        • #27
                          Nu stiu cum ma nimeresc eu mereu gigi contra, dar de ce sa nu umble? Eu zic ca poti curata fara grija si schimba garniturile daca trebuie. In manual ai cum se face, pe you tube la fel, da nu stiu de ce cred ca ai idee deja. E una din cele mai simple operatii pe care poti sa le faci acasa si la care ai acces nu ai nevoie de scule sofisticate/elevator. Sau mergi la ASKO/service, ca asta e singurul sfat pe aici in materie de probleme tehnice!
                          Last edited by dacliber; 06-12-18, 16:59.
                          ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani

                          Comment


                          • #28
                            Poate nu ai experimentat inca sa strici un lucru incercand sa-l faci mai bun. Ca regula de baza tot ce este prim montaj chiar daca are 10 ani vechime este mai bun decat orice piesa vine montata ulterior ca substituent chiar si OEM. Bineinteles ca un amortizor care curge sau un pivot cu joc nu pot fi mai bune decat unele noi, chiar si after market, dar asta este o cu totul alta situatie. Aici vorbim de o valva care se demonteaza in vederea curatirii si schimbului de O-ring (garnituri). Curatatul nu este o problema se poate face perfect (sau aproape) dar inlocuitul garniturilor este chestia de care mi-e frica. Montajul inapoi e iar o operatiune ce necesita atentie. Deci cum ziceam daca merge de ce sa-o "imbunatatesti"?!

                            Comment


                            • #29
                              Merge, dar daca nu merge la parametri optimi?

                              Comment


                              • #30
                                Am experimentat destule probleme și știu exact despre ce vorbim. Nu ai ce sa incerci sa il faci mai bun, e o operatiune obligatorie la masinile cu VTEC care sunt si folosite, nu tinute bibelou. Eu am curatat īn fața blocului de cateva ori mie și la alții cavitatile, cuiul, filtrul, am schimbat garniturile, am făcut bucatele solenoidul și l-am pus la loc cu aceiasi atentie cu care l-am si desfacut, nimic iesit din comun. Și nici macar nu aveam manual pe atunci. Atāția ingineri, electroniști, programatori și oameni bine pregătiți care le știu pe toate nu iau un aparat de măsură īn mana sau desfac 3 suruburi sa schimbe 1 garnitura. Trebuie sa incerci ca sa ajungi la un rezultat.
                                Last edited by dacliber; 07-12-18, 12:37.
                                ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani

                                Comment

                                Working...
                                X