Xander: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl (CH1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrebare: s-au vopsit si capacele centrale? Daca da, cum s-a refacut H-ul rosu?

    Comment


    • Da, s-au vopsit si capacele centrale in culoarea jantei dar la un pret separat de 40 lei/ capac (sunt maricele totusi ale mele). H-ul rosu este un sticker, se putea vopsi dar era complicat de izolat ca lumea si implicit costa. Am preferat stickere din UK speciale pentru aceste jante la 60 RON/ 4 buc. Rezista bine-merci si poti pune altele ulterior.
      '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

      Comment


      • Poti sa-mi dai pls un link?

        Comment


        • www.sablez.ro pentru refacut jantele;

          https://www.ebay.co.uk/p/Honda-Accor...Cars/830088051 pentru sticker.
          '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

          Comment


          • Eu am ambele seturi vopsite electrostatic si nu am probleme.
            Oare conteaza meseriasul?

            Comment


            • Conteaza si jantele in sine, cu cat mai grele / masive cu atat mai sigure dpdv vopsire electrostatica. Setul pe care il am eu, de exemplu, a fost vopsit o data electrostatic, nu au probleme dupa spusele colegului de la care le-am luat insa tot el m-a sfatuit ca ar fi bine sa le vopsesc la pistol si nu electrostatic. Jantele sunt destul de usoare (pe la 9kg bucata pe 17 x 7). Tot pe cei de la sablez.ro ii am si eu in vedere pentru reconditionare / schimbare culoare.
              closchkutza
              Senior Member
              Last edited by closchkutza; 10-10-18, 17:40.

              Comment


              • @Legionaru: Cu siguranta mesterul conteaza cel mai mult. In teorie, pentru un aliaj standard, vopsitul electrostatic e destul de safe, in practica daca mesterul Manole schimba "reteta" (da temperatura la cuptor mai mare sa le tina mai putin timp si sa consume mai putin curent, face sablare super abraziva si tot asa) si daca si jantele sunt mai sensbile (usoare) sau dintr-un aliaj special, pe care evident un inapt din asta nu l-ar cunoaste, se produce distrugerea lor.

                Jantele de EP3 le-am vopsit electrostatic la SRZ si nu au fost probleme, dar setul OEM original l-am aruncat ca nu se mai putea merge cu ele, erau doar de show...
                Xander
                Senior Member
                Last edited by Xander; 11-10-18, 09:50.
                '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                Comment


                • Eu le am vopsit pe cele OEM de pe CL 9 si un set Borbet.
                  Concluzia-avem mester bun la Craiova.

                  Comment


                  • Va vine sa credeti ca cineva a incercat sa imi fure eleronul ala mare si a tras de el pana mi-a indoit tabla de pe lateralele portbagajului unde e prins in suruburi?? Incredibila cocina in care traim...
                    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                    Comment


                    • Poate nu a vrut sa il fure, ci pur si simplu sa faca o "fapta buna". E plina lumea de idioti .....
                      ex-FN2 owner
                      Loved it every second!

                      Comment


                      • Imi pare rau de incident Xander. Si eu inclin spre vandalism (sau niste hoti foarte, foarte, foarte prosti cu un Logan gen I care aveau nevoie de un eleron).
                        Cum e? E indoit rau portbagajul?
                        I believe that we developed a Type R that the driver will fall in love with and will want to drive forever.

                        https://www.youtube.com/watch?v=h1YiQwqYV4s

                        Comment


                        • Destul, adica se vede ca sta desprins eleronul in fata... Momentan il las asa, la primavara sper sa se remedieze usor, adica fara sa schimb portbagajul... Sa scap "doar" cu indreptare si revopsire capota portbagaj.
                          '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                          Comment


                          • Like nothing else!

                            Click image for larger version

Name:	image_49958.jpg
Views:	71
Size:	69.4 KB
ID:	850633
                            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                            Comment


                            • Ce te miri?! Mie au incercat sa- mi fure rotile, pusesera masina pe caramizi in fata si desfacusera cate o piulita la fiecare dintre roti si era pusa langa janta jos iar celelalte erau slabite. A sunat alarma cand au incercat sa bage caramizi si la partea din spate. Daca nu vedeam caramida sub prag cand sa ma urc in masina nu observam piulita langa roata fata si cum eram grabit plecam asa cu ea... Am vandut jantele ca erau prea aratoase!😀😀

                              Comment


                              • Masina s-a intors la subteran pentru iarna, dupa ce am folosit-o ca daily-car vreme de cateva luni. O experienta foarte placuta, Honda (si restul producatorilor) ar trebui sa mai faca astfel de masini analogice - feeling-ul la condus este demential, raspunsul la comenzi instant, cutia te unge pe suflet (am si un short shifter PSPEC reglabil in toate modurile posibile), motorul merge cum vrei - daca mergi chill consuma super putin si nu e zgomotos, daca vrei hardcore, merge hardcore, masina e confortabila (la nivel cu CL7 sau C-Coupe) dar sta pe curbe incredibil, LSD-ul iti pune un zambet tamp pe fata mereu, baga caldura dupa maxim un minut (totusi mi-ar fi placut sa am scaune incalzite), e spatioasa dar usoara etc.

                                E dificil un pic de manevrat in oras totusi, directia are raza de bracaj foarte mare si faci ceva manevre sa o intorci de ex. Consumul de benzina este undeva la 11-12-13 litri la suta de km, Bucuresti, mers in aglomeratie si dat in ea pe unde apuc si noaptea la greu. Eu sunt maxim surprins de acest consum... La drum lung sta clar sub 10, poate si mai jos dar depinde cum mergi. Am dat o tura pe Transfagarasan cu Gabi GUR si a fost cam 10, dar nu prea a respirat masina.

                                E un stres destul de mare cu parcarea ei, ma uit de 10 ori unde o las, caut loc etc, dar cred ca asa e cu orice masina la care tii, mai ales in Bucurestiul asta super aglomerat.

                                Proiectul a continuat, dar cu pasi din ce in ce mai mici, dar 2019 sper sa fie anul in care voi finaliza integral reconditionarea (motor, cutie, vopsit integral, refacut interior etc).

                                Ce am mai facut la ea? Pai am refacut integral sistemul de franare (desfacut etrierii, sablati si vopsiti la pistol cu vopsea speciala, schimbate absolut toate garniturile, toate pistonasele, arcurile, suruburile etc), refacuta pompa de frana (are 2 circuite in ea si diverse garniuri, sisteme de presurizare), verificat conductele, inlocuit lichid + aerisire etc. Am pus un nou flexi la evacuare (cel vechi era smotocit si masina era putin zgomotoasa) si am refacut tipsurile de la finale cu unele OEM-look intoarse in jos - asa a avut ATR-ul facelift de fabrica, la mine erau niste tiganii de Sebring sudate oribil... Nu sunt multumit de flexi-ul BOSAL, are un zgomot metalic dubios, dar il vom reinlocui.

                                De asemenea, jantele OEM abia refacute au fost tratate cu protectie ceramica Gyeon Q2 la Bebe (Prodetailing) - fff misto solutia, se curata incredibil de usor jantele indiferent de cat praf de frane e pe ele si din cate am inteles este si mult mai dura vopseaua, sper sa nu testez in vreun fel, dar macar stiu ca o apara de sarea de pe sosele.

                                In curand o sa cumpar pompa si punga de aer Recaro pentru suportul lombar + toate bolsterele de la scaunele fata. Am in plan sa le refac, schimband alcantara si pastrand materialul verde OEM. De asemenea, incep in forta cu cumparaturi pentru trenul de rulare (toate bucsele si pivotii, bracing peste tot, suspensie noua, inclusiv toate suruburile etc).

                                Revin cu poze de la operatiuni cand am timp.

                                '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                                Comment

                                Working...
                                X