Xander: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl (CH1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Imi pare rau ca ai probleme man, sper sa se rezolve repede si sa scapi de alergatura.

    Dupa cum ti-am povestit si la telefon, si la mine a vopsit butucul, dar eu n-am avut nicio treaba. Am luat rotile, am fost la o vulcanizare, oamenii n-au zis nimic. Au curatat butucul rotii cu o perie rotativa de sarma, au curatat si zona prezonelor/discului unde se aseaza roata(operatiuni normale dpmdv la schimbul de jante) si au echilibrat rotile. Din ce imi aduc aminte una a cerut cam 60g plumb, restul 25-35g. N-am avut nicio problema dupa, vibratii sau altceva.

    Habar n-aveam ca nu trebuie vopsit butucul...si sincer sa fiu nu cred ca e vreo problema, avand in vedere ca la mine au fost echilibrate normal.
    Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
    Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
    ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

    Comment


    • Eu recent am ridicat un set de jante de la Vopsitelectrostatic.ro, astia sigur nu vopsesc butucul, stiu asta deoarece am inele de centrare pe jantele mele si la predare m-am interesat daca au nevoie de inelele mele. Mi-au zis de multe ori ca spatele butucului nu se vopseste.
      Apropo au si vulcanizare proprie (vulcanizarea e mai veche decat atalierul de vopsit jantele)
      Poate reusesc astazi sa le montez si vin cu un feedback.
      Acest fenomen a fost deja observat si studiat de către oamenii de știință si psihologii din Marea Britanie. S-a scris chiar si in Wikipedia".

      … Jazz do it ...

      Comment


      • Am si eu un amic care a vopsit un set de jante de X3 echipare M la vopsiteelectrostatic.ro si e multumit. In fine, nu vreau sa il vb de rau pe om, chiar a fost o surpriza placuta ca si caracter, si pare profesionist si atent la detalii. Revin cu feedback cand termin povestea, sper sa fie totul ok.

        @dragostan: Nu ai pentru ce sa iti para rau, merci de sfat oricum! Se rezolva problema, sunt sigur.
        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

        Comment


        • @Xander - trebuia sa-l intrebi daca porcii zboara probabil ca zicea ca nu e nici o problema nici cu ei. Lasa-le asa, du-te la circuit si dupa ce o sa ti se topeasca vopseaua de pe butuc, o sa inceapa sa se exfolieze si o sa inceapa sa joace roata in prezoane si nu mai e mult pana incept sa ti se desfaca piulitele, been there done that din cauza celor de la srz! Prostii de cele mai multe ori cer dovezi de necontestat ca sa vada ca sunt prosti si nici atunci nu cred :P

          sa-i arati si dovada maestrului paka:

          kinky_boy
          Senior Member
          Last edited by kinky_boy; 04-04-17, 11:40.
          R 42659 - Milano Red Ep3

          Comment


          • Ar fi prea simplu fara probleme.
            Oricum prestarea de servicii e o loterie atâta timp cat implica oameni.
            Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
            Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

            Comment


            • @Kinky: Stiu ce zici man. Eu doar incerc sa imi pastrez optimismul. Asta e partea cea mai grea la un proiect ca asta. Sa poti sa iti pastrezi energia si sa nu renunti. Mi s-ar fi luat de mult timp altfel... Nu am o problema sa refac/ reconditionez diverse, desi mananca timp si bani la greu, dar cand faci asta si trebuie sa revii pentru remedieri inca o data si inca o data... problema devine iritanta.

              Am patit asta si cu caseta de directie si cu altele. In fine, ma destresez cu gandul ca nu mai am mult. Desi cine stie unde o sa ajung cu proiectul.

              LE: @Sindrom: Stiu ce zici, doar ca eu sunt angajat, nu am afacerea mea sa pot sa imi organizez timpul cum vreau... Adica alerg in pauza de pranz jumatate de oras sa las jantele, apoi peste X zile sa le iau, acum iar sa le las si tot asa. In WE am fost sa iau gumele de la curte, ma duc spal masina, ajung sa le montez... problem! Si uite asa am pierdut jumatate de zi din timpul meu... La ASKO fac jumatate de zi doar pana la ei, nu mai zic asteptare etc. Si orice ai zice, trebuie nervi de otel sa nu iti bagi picioarele.
              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

              Comment


              • Chiar daca ai avea afacerea ta, tot ar trebui sa alergi ca deh, asa ti-o mentii.

                Ideea e ca trebuie rabdare si rabdare. Cred ca te-am vazut in weekend, de fapt am recunoscut eleronul
                Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
                Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

                Comment


                • Da, iesisem sa montez rotile de vara... Ma enerveaza ca ma si risc aiurea sa ies cu ea, neavand bord, ceasuri, nimic si aparent ies degeaba.
                  '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                  Comment


                  • Originally posted by Xander View Post
                    A vopsit butucul jantelor si nu se mai echilibreaza... Nu reusesc sa dau nici de el, sa vedem cum o rezolvam. Banuiesc ca nu se poate curata cu diluant sau ceva in genul asta... E dura rau vopseaua aia.
                    cu asta rezolvi https://www.ideall.ro/magazin-slefui...57420AA--42311
                    Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                    '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                    Comment


                    • @Xander... cand esti tu pregatit... un psiholog rezolva multe din problemele astea ))
                      Stii bine ca glumesc, hai ca a venit caldura, urla Adancata .
                      '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

                      "Binele o duce rau in Romania"

                      Comment


                      • Originally posted by Spoon View Post
                        Am ajuns azi la el si i-am lasat jantele. Dupa un pic de ping-pong, ne-am inteles ca trebuie curatate fix cu unealta asta de mai sus despre care a scris Spoon si echilibrate. I-am zis ca nu mai iau rotile decat echilibrate, umflate tot, sa le vad eu cu ochii mei ca sunt tipla. Nu am timp de pierdut sa caut vinovatii, PAK zice de cei de la vulcanizare, ei dau vina pe vopsitor si tot asa. In fine, totul e bine cand se termina cu bine. Revin cu review asupra jantelor.
                        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                        Comment


                        • Originally posted by GUR View Post
                          @Xander... cand esti tu pregatit... un psiholog rezolva multe din problemele astea ))
                          Stii bine ca glumesc, hai ca a venit caldura, urla Adancata .
                          Urla man, dar daca nu avem masina... degeaba urla. Lasa ca imi dai tu masina cateva ture sa stabilesc un nou record pe circuitul ala si gata - promit sa port casca sa nu se prinda lumea ca nu esti tu la volan, iti transfer meritele. ))
                          '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                          Comment


                          • Am luat jantele pana la urma, le-a echilibrat PAK, a curatat complet butucul si zona de langa. M-am uitat un pic la stratul de vopsea (prin comparatie cu zona unde a curatat) si era intr-adevar foarte, foarte subtire. Fata de cum arata jantele de la SRZ (cele de EP3), care au zone unde vopseaua pare un pic cursa (valurita), acesta este mult mai subtire. Teoretic e mai profi asa. Practic cele de la SRZ s-au echilibrat mai OK, 2 nici nu au avut nevoie de plumb. Astea au cam cerut multicel, dar asta depinde desigur de multe aspecte, inclusiv cum cad gumele pe ele., si oricum vb de 40g, nimic deosebit.

                            Una peste alta, nu bat, nu vibreaza, arata bine. Consider inchisa problema. PAK a avut un comportament f ok pe final, a refuzat sa imi ceara bani pt echilibrare, desi initial ii spusesem ca ii dau. A procedat exact cum i-am cerut, iar ca si sablare/ vopsire, pare sa faca treaba mai buna decat SRZ. El zice ca motivul pentru care SRZ dau strat atat de gros de vopsea este sa ascunda sablarea industriala, f violenta pe care o fac. E drept ca la SRZ nu vezi jantele in procesul de executie, ele fiind transportate intr-o hala. La PAK am vazut niste AMGuri pe 21 cred, care erau sablate si se simteau la mana ca o foaie de hartie, ff fina si bine efectuata sablarea.

                            Sper sa tina bine, imi place mult cum arata masina cu ele, nu mai vreau sa renunt, voi folosi acest set ca set de vara de acum incolo.
                            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                            Comment


                            • In weekend am fost la "Cars and Coffee" in Brescia, Italia. A fost o surpriza de Paste din partea iubitei, dar o super experienta. Geniala atmosfera si oamenii, locul de desfasurare (un parc superb) te lasa cu gura cascata. Am vazut chestii pe care in Romania nu ai nicio sansa sa le vezi live: Ferrari F40, Lambo Miura, Pagani Huayra (ambele Pagani au fost aduse si conduse de fii lui Horacio Pagani), multe 911 diverse tipuri, Carrera GT, 918 Spyder, Rolls Royce Dawn (al unui roman din Cluj - Bogdan Capusan, foarte interesanta chestia asta, m-am simtit f bine sa vad o masina din Ro acolo), Delta Integrale, E-Type, Diablo SV, Testarossa, AC Cobra si multe, multe altele.

                              O sa revin cu poze. Proprietarii mi s-au parut nebuni, era o multime de oameni, iar ei le-au lasat parcate pur si simplu, unii chiar le-au lasat deschise... Erau copii care se urcau in Diablo SV, trageau de volan, se urcau pe scaune cu picioarele etc. Ma rog, alti bani, alta atitudine...
                              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                              Comment


                              • Stiu ca am zis ca o sa pun poze de la Cars and Coffee, dar imi este foarte greu fara Tapatalk, tinand cont ca le am in telefon. O sa revin cu ele la un moment dat.

                                Am reusit sa montez short-shifter-ul PSPEC si efectiv e alta masina! Schimb vitezele exact in stilul S2000-ului, cursa scurta si precisa si nu foarte dura la schimbarea de trepte. Fata de timoneria veche care avea jocuri, cursa lunga si imprecisa si agata in treapta 3 - intra un pic fortat si se auzea zgomot in cabina, sub schimbator ( ma tot gandeam ca sunt sincroanele), acum masina schimba absolut perfect vitezele. Stiam de la SX4 cat de importanta e piesa asta (si acolo una noua OEM a facut o diferenta majora), dar la ATR e night and day diff! De departe cea mai importanta modificare/ inlocuire facuta pana acum la masina. In curand e gata masina.
                                '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                                Comment

                                Working...
                                X