Xander: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl (CH1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cel mai bine ar fi să fie protejate bine.
    I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
    My cars:

    '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
    '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
    '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
    '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
    EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
    EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
    EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
    EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
    EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
    EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

    Comment


    • Sunt protejate suficient, problema este de la sare si alte porcarii care le arunca astia pe sosele iarna. De la nemtii cum de vin impecabile masinile sh si la noi arata vai mama lor la 2-3 de ani de utilizare.
      Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
      Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05

      ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
      ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d

      Comment


      • Plusez si eu: si spalate si protejate?
        -------------------
        There is no point of having if you can't share.

        Comment


        • @Doc : nu sunt protejate suficient, chiar nu. Sare se aruncă și în Germania și dacă întrebi oameni din Germania de unde să iei mașină ( am întrebat eu în 2009 la Hondaropa) îți vor zice să nu iei din zone muntoase pentru că dau ăia cu sare mereu. În UK nu dau cu sare dar rugina e o problemă cunoscută la japoneze. Și protecția deficitară a tablei și șasiului, la japoneze, e o problemă cunoscută peste tot în Europa.
          I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
          My cars:

          '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
          '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
          '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
          '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
          EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
          EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
          EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
          EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
          EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
          EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

          Comment


          • Chiar nu mi se pare scumpa toata treaba asta. Neaparat trebuie sa merg si eu cu a mea.

            Comment


            • Salut xander, ce solutii s-au folosit? indepartare mecanica sau convertizor rugina(gen fertan sau loctite rost killer) si antifon (gen teroson, forch...etc)?
              '08 Fn1 - Invidia Catback, CAI Injen w hydroshield, Omp front braces, Eibach prokit springs, Ferodo ds2500, Oz ultraleggera w Michelin Ps3, GP kit-front/rear

              Comment


              • Cu sare dau nemtii la greu.
                Eu personal nu am unde s-o spal pe elevator. Eventual s-o bag la spalat in tunel si sa platesc extra spalare sub masina. Dar masina mea nu va intra niciodata acolo asa ca .....
                E adevarat ca o data la 2 saptamani imi dedic 4-6 ore ei pentru curatenie. Da aici le spalam noi, eventual poti face exteriorul la o spalatorie in benzinarie sau la tunel ca interiorul tot personal trebuie facut. Mai este adevarat ca spuma activa nu se foloseste doar apa si sampon.
                Sunt si aici masini neintretinute mai ales cele conduse de femei din cate am observat.

                Comment


                • eu inspectez masina la fiecare intrare in service. minim odata pe an la schimbul de ulei si cu orice alta ocazie. merg doar la service unde am o relatie cu mecanicii si mi se da voie sa imi fac damblaua. chiar ma gandeam in iarna asta ca cel tarziu anul viit civicul o sa primeasca ceva protectie. nu necesita nimic exagerat dar incepe sa arate a masina de 8 ani. in fiecare final de iarna duc masina la spalat de sasiu, iar apoi, in mod constant imi spal masina singur si jetul isi face treaba bine si pe sub, fara elevator.
                  zonele de rugina se indeparteaza total altfel indiferent ce solutie de apa sfintita pui, reapare. oricum, orice sudura ulterioara altereaza structura metalului si il face vulerabil la rugina. nu uitati ca in uzina caroseriile se trateaza chimic. noi nu putem face asta dupa ce se sudeaza.
                  sigpic

                  Comment


                  • ce am observant eu la mine e ca s-a adunat pamant intre plastic si aripa spate si probabil acolo sta umezeala si sarea => rugina.
                    Plus spalatul cu spuma activa cum se face la noi nu cred ca e Ok de loc pentru caroserie. Ati observat cum arata discurile dupa un asa "tratament", la 10-15 minute cat timp baietii termina de sters masina?
                    Sorry, e un pic oftopic.

                    Comment


                    • Pentru cine mai crede ca Hondele sunt antifonate bine anticoroziv, iata un exemplar de ATR care a fost postat azi pe forumul din UK... E drept, mai rar vezi unul in stare asa proasta, dar ca idee. Si sa nu va ganditi ca e ceva izolat, chiar acum cateva zile un posesor de ATR care are si un CL9 AT a zis ca si ala sufera de aceleasi simptome. La ei si mediul conteaza mult, dar parca nu e normal.

                      Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1456952368457.jpg
Views:	1
Size:	20.8 KB
ID:	722310Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1456952371135.jpg
Views:	1
Size:	55.3 KB
ID:	722309Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1456958193414.jpg
Views:	1
Size:	77.3 KB
ID:	722308Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1456952362937.jpg
Views:	1
Size:	31.9 KB
ID:	722307Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1456952360166.jpg
Views:	1
Size:	49.5 KB
ID:	722306Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1456952357581.jpg
Views:	1
Size:	26.4 KB
ID:	722305Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1456952351110.jpg
Views:	1
Size:	37.0 KB
ID:	722304
                      '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                      Comment


                      • La mine ordinea operatiunilor a fost: spalare sasiu, degresare, curatare mecanica profunda in zonele cu rugina, plus indepartarea vechiului antifon, precum si a protectiilor de mastic la imbinari, aplicare comvertizor rugina unde a fost cazul, refacere protectii imbinari cu un mastic special, tratare tabla, aplicare antifon si aplicare ceara speciala.

                        S-au folosit doar produse de top de la Loctite, printre care si Rust killer si Teroson, dar si ceara si masticul acela special de imbinari.

                        Am avut un singur loc problematic, o sa va arat in poze, unde a fost nevoie sa se indeparteze un petic de tabla destul de mic, dar atentie noua bucata de tabla nu a fost sudata tocmai pentru a o nu expune la rugina ulterioara, ci s-a folosit o solutie Loctite cu care am inteles ca se lipesc elementele de structura la masinile moderne, peste care s-au aplicat nituri, apoi tratament, teroson, ceara.

                        Nu sunt neaparat priceput in tinichigerie, dar sunt inginer si simtul imi spune ca s-a facut o treaba de calitate. O sa vedem in timp. Ei mi-au garantat ca nu o sa am probleme 10 ani de acum inainte.
                        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                        Comment


                        • Gata..o duc si eu la un astfel de tratament, merci Xander!
                          Oricum primavara asta urma sa o duc la salon pentru detailing. Degeaba o facem frumoasa doar la exterior.

                          Comment


                          • Originally posted by Xander View Post
                            Masina a iesit azi de la service si arata FOARTE bine. Antifonarea a fost un succes. o sa primesc si pozele sa vedeti ce s-a facut, insa personal sunt multumit de cum a iesit. Pretul a crescut ceva fata de estimarea initiala fiindca s-a gasit ceva rugina dupa ce au desfacut protectiile/ barile etc. Nimic serios, dar multumesc lui Dumnezeu ca mi-a venit ideea sa fac operatiunea acum!

                            Mare atentie, HONDELE sufera masiv la capitolul protectie coroziva! In mare parte sasiul este lasat descoperit, zonele unde exista protectie anticoroziva sunt putine (arcadele rotilor si inca mici portiuni), nu mai zic de aparatoarele de plastic care la Mercedes-ul meu de exemplu sunt pe toata podeaua aproape... Este normal ca in timp, de la pietrele aruncate de roti etc., sare, conditii meteo, tabla sa lucreze si sa inceapa sa rugineasca. E tabla goala in mare parte...

                            Masina mea arata impecabil ca vopsea exterioara (nici urma de probleme), dar pe dedesubt existau probleme. Din fericire nu a fost tabla mancata, coroziune patrunsa puternic etc, astfel incat nu am afectat in vreun fel integritatea sasiului. Insa au fost zone unde rugina ajunsese, masticul de imbinare era copt si pe sub el existau puncte de rugina etc.

                            Cei de la ASKO nu prea mi-au zis nimic de problema asta, deci va sfatuiesc sa aveti in vedere o verificare serioasa la o firma specializata, cand masina ajunge la 7-8 ani. Dupa ce rugina explodeaza si mananca structura, va fi foarte greu de oprit (taiat tabla, sudura etc), scump si intrusiv...

                            Cand primesc si pozele din timpul operatiunii o sa le postez sa va faceti o idee.
                            Salut,

                            Ai idee cumva si de partea de vopsitorie a service-ului cum este ?

                            Merci si scuze de offtopic,

                            Comment


                            • Am vopsit eu 7 elemente la ei și mi-a plăcut foarte mult cum au lucrat.
                              http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-Silver/page19
                              I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                              My cars:

                              '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                              '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                              '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                              '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                              EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                              EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                              EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                              EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                              EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                              EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                              Comment


                              • Salut!

                                Trebuie testat, nu imi place sa ma dau cu parerea, eu am scris obiectiv experienta mea, care nu a inclus vopsire elemente exterioare.

                                Stiu ca Civic-ul lui KMR a fost vopsit la ei inainte de vanzare. De asemenea, se laudau ca sunt foarte priceputi pe partea asta, lucreaza numai cu Glasurit, lac ceramic etc.

                                Ieri in service aveau un S500, Mercedes GL, X5, plus niste vechituri (si vreau sa zic vechituri - VW Transporter T1, Mercedes din '70 etc) pe care le reconditionau integral. In opinia mea pasiunea si gradul de dedicare al unui service il vezi la masinile vechi, fiindca e mult mai dificil si mai mult de lucru, iar utilizatorul e greu de multumit, fiind in general un pasionat care reconditioneaza o masina veche.

                                O alta alternativa buna de incercat ar fi service-ul unde si-a vopsit Doc Evo-ul. Aveam de gand sa ajung si la ei sa le cer o cotatie, dar mi s-au parut foarte ok baietii astia si am zis sa nu mai pierd timpul.
                                '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                                Comment

                                Working...
                                X