Xander: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl (CH1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 53713-S1A-G23

    http://www.hondaworld.ru/honda_spare...60_category_4/

    Comment


    • @xander din linkul de pe lings scoți caracterele "_pfk" și afli codurile OEM

      http://www.lingshondaparts.com/honda...3&block_05=hcr

      Comment


      • Ce vedeţi pe lings sunt codurile de raft. Băgaţi produsul în coş, intraţi în coş şi... voila cod OE!
        Pentru cunoscători mai e o metodă, dar cunoscătorii deja o ştiu.

        Codul OE de mai sus e cel corect. Şi, din păcate, cam ăla e preţul...

        LE: uite şi cunoscătorul, mai sus.
        '16 Suzuki SX4 S-Cross 1.4 BoosterJet 4WD 6MT Spirit Canyon Brown Metallic

        Comment


        • imi cer scuze atunci... am mai invatat ceva!
          Bafta.

          Comment


          • In RO nu cred ca ai sanse sa il gasesti la pret ok, pare ca US e calea de urmat. Cum ziceam si in postul anterior, pentru identificare folositi www.catcar.info . Seria de sasiu si aia e. Fara scurtaturi si artificii...

            Comment


            • Va multumesc, mi-au fost de ajutor sfaturile! Codul OEM este intr-adevar: 53713-S1A-G23.

              @Io si Ea: In link-ul tau catre VTEC Direct este varianta Accord Type R RHD. La RHD respectivul furtun are partea metalica (spre volan cum ar veni) mult mai lunga, deoarece pompa este pozitionata la ambele variante pe partea stanga cum stai in masina, iar la noi evident nu trebuie sa ajunga prea departe. Anomalia este ca in varianta RHD (mai lunga) pretul este 100+ lire, iar pentru LHD 250 lire...

              Am cerut deja pret la VTEC Direct, dar ca de obicei imi raspund in WE... O sa mai caut, nu as da mai mult de 1000 RON pe el, dar aparent e necesar...

              By the way, in oferta de pret ceruta la VTEC Direct s-au adunat peste 1000 lire din nou... Imi mananca zilele masina asta! )

              LE: Asta ar fi poza corecta pentru LHD de la VTEC Direct: http://new.vtecdirect.com/oem_parts_...nplblk=B__3360
              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

              Comment


              • Xander, eu l-am reparat pe-al meu ducindu-l la o companie specializata in furtunuri de presiune si l-au reparat in 45'. Iesi sub 100 de lei si functioneaza perfect. Mi se pare cu totul exagerat un pret de 1000+ pentru piesa asta.
                Vad ca si in Ukraina costa Euro 321 !
                Doar niste pitici pe creier m-au facut sa mai caut si l-am gasit pe cel original in US (imi pare tare rau ca nu mai gasesc furnizorul) cu $89 trimis prin UPS la mine-acasa!
                Io si Ea
                Senior Member
                Last edited by Io si Ea; 03-02-16, 10:48.
                "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                Comment


                • Am dicutat cu Alin de la ASKO si mi-a zis ca nu prea merge reparat ca apar niste zgomote foarte urate + nu se stie ce diametru ramane pe interior, deci posibil sa forteze pompa.

                  Poti sa faci un review al reparatiei? Ce firma e asta unde l-ai facut? A mai facut cineva asa ceva? Merci!
                  '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                  Comment


                  • Am descris totul pe topicul masinii mele la postul 93.
                    Pur si simplu l-am dat jos si l-am dus la cei cu furtunuri, s-au uitat la el si mi-au montat furtun de 330 atm. Singura diferenta a fost ca furtunul nou era ceva mai rigid. Am facut cu el vreo 4000 km si n-a sunat vreodata pompa. Dupa ce a venit cel de Accura l-am dat jos si l-am vindut. Furtunul e de 2 ani pe o alta masina si proprietarul nu s-a plins pina acum. Zau, e doar un furtun hidraulic de medie presiune, da-l incolo si cei care ti-l schimba pot gasi furtun cu diametru interior identic, nu vad vreo problema aici, zau.

                    L-am facut aici: http://www.alfa-dinamic.ro/ si-am dat de ei intr-o duminica seara tastind pur si simplu "furtunuri hidraulice Ploiesti". Daca nu-ti place ce gasesti in Bucuresti da-mi-l mie si intr-o ora e gata
                    Io si Ea
                    Senior Member
                    Last edited by Io si Ea; 03-02-16, 11:10.
                    "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                    Comment


                    • L-am gasit pe Radacini Motors - piese, la 1200 RON cu tot cu TVA. Pretul imi convine, dar sigur o fi piesa care trebuie? In sensul ca e corect codul, dar site-ul imi pare de 2 lei si ca sa mi-o aduca in 15 zile imi cer avans 100%. Mi-e sa nu fie un inlocuitor ceva... A avut cineva experienta cu ei?
                      '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                      Comment


                      • zic si eu ca Io si Ea are dreptate; mai bine vand masina decat sa dau 1200 de lei pe un furtun, dracu sa-l ia; iti iei 4 nokianuri de iarna cu banii aia
                        Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                        '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                        Comment


                        • Va dau dreptate si in orice alt caz as fi facut la fel. Nu stiu din ce motiv am o abordare total diferita in cazul acestui ATR, as vrea sa il fac impecabil, nu m-as complica cu reparatii dubioase, chiar si in proportie de 10%... Sper sa revin cu picioarele pe pamant, deja dau faliment in ritmul asta.
                          '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                          Comment


                          • nu e reparatie dubioasa, e inlocuire cu unul tuning; 100% duce mai multe atmosfere decat rahatu ala stock, care, dupa cum vezi, chiar e un rahat, ca de aia a crapat
                            Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                            '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                            Comment


                            • Si eu am mers cu furtun sertizat, totusi aveam un zgomot in pompa. Nu ceva senzational, insa vajaia putin. Cred totusi ca furtunele astea folosite la sertizari nu sunt suficient de moi, cred de acolo vine zgomotul. Insa nu vad cum ar putea afecta pompa, atata timp cat exista acelasi flow, adica diametrul interior e acelasi.
                              Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                              Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                              ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                              Comment


                              • Pai nu stii daca exista acelasi flow... In plus, are o gramada de site, regulatoare de presiune etc furtunul original, nu e chiar un furtun obisnuit. Ma mai gandesc, sa vad ce raspund si astia de la radacini, le-am dat un mail acum.
                                '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                                Comment

                                Working...
                                X