Xander: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl (CH1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Xander
    replied
    Done! Am primit mail cu eroare. Mai trimite o data pls.

    Leave a comment:


  • ady_uaic
    replied
    off topic: curata putin inbox-ul

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Acela e kitul, dar mergem mai departe de atat. Din ce am apucat sa povestesc cu Romain Levesque, e loc de mai mult la ora actuala daca adaugam si niste ITB-uri (pe partea de ECU si soft, unde el e nr. 1 in EU in opinia mea). In fine, nu imi plac vorbele, cand am ceva sigur si dau drumul la treaba o sa vedem ce va fi. Merci!

    Leave a comment:


  • maharvey
    replied
    Celebrul Jun Prelude . Pare un plan bun. Succes!

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Cam asa.

    Leave a comment:


  • maharvey
    replied
    Jun???

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Mugen are ceva pentru H22A (de Euro-R CL1, dar e 99% acelasi motor) dar nu multe chestii, adica nu as reusi sa refac motorul cu piesele lor. Spoon iar nu prea s-a ocupat de H22.

    Skunk2 sunt buni dar am mai auzit de probleme de calitate si nu mi se par cine stie ce si oricum ca sa faci un kit complet (pistoane, cuzineti, biele, axe cu came si role, supape, arcuri, retainere) trebuie sa utilizezi si produse de la alti producatori, lucru care iarasi nu imi da incredere fiindca nu mai ai garantia ca piesele sunt ok unele cu altele (calibrate daca vreti, sa reziste la acelasi gen de tensiuni etc) - faci lego.

    Daaar mai sunt niste "ilustri necunoscuti" care sunt top si fac niste mega piese de motor si cu care am luat legatura sa vedem daca reusim sa ne intelegem. Au construit niste super masini/motoare in perioada 90-00. O sa dau detalii dupa ce am certitudinea ca merge treaba.

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    N-am idee dar abia astept!
    Mugen?

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Nu stiu sa aiba ceva pentru H22 Seeker. Deci nu sunt ei.

    Leave a comment:


  • Sindrom
    replied
    Seeker?

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Pai ATR-ul a stat la garaj subteran toata iarna, l-am scos doar de 2-3 ori sa il dezmortesc si doar atunci cand a fost uscat pe jos - motivul a fost sa il protejez de sare dar cel mai important: mi-a fost lene sa ii pun gumele de iarna fiinda stiam ca nu o sa il folosesc, deci a stat cu cauciucurile de vara la caldura. Sunt incantat ca am gasit un loc la parcare subterana de resedinta (inchiriat) care e la demisol, deci se ventileaza natural (are niste mici ferestre in partea de sus, la nivelul solului. Astfel, desi e cald in interior (nu scade sub 10-15 grade temperatura), se elimina foarte repede umezeala. Caracteristic parcarilor subterane e faptul ca masinile intra pline de zapada, se dezgheata in interior si toata apa aia cu sare ramane acolo, umiditatea crescand enorm si devenind aproape mediu salin, mult mai periculos pentru masini vechi decat statul afara zic eu...

    De cand am scos-o am mai remediat niste chestii estetice - am avut 2 evenimente neplacute toamna trecuta, lejere, dar care au lasat urme: oglinda dreapta rupta si bara fata zgariata + spalator far stanga rupt. Am cumparat oglinda si spalator far si am revopsit bara la ASKO. A iesit foarte bine.

    Desi am tot lucrat la izolarea portbagajului (am schimbat si chederul cu unul nou OEM, am dat cu mastic peste toate orificiile etc) inca se mai prelingea ceva apa in interior si am tinut neaparat sa rezolv si asta inainte sa montez mocheta portbagaj pe care am curatat-o in toamna complet si sta de atunci in casa. Vedem zilele astea cand ploua daca am rezolvat definitiv problema. Am reglat tachetii, e foarte tacut motorul, trage super ok, nu ma mai ajuta gumele insa, DOT 2013. Daca reusesc sa vand jantele de EP3 iau un set de Yoko AD08R si le pun pe jantele Kosei de 6kg.

    Am gasit o cotiera OEM in stare impecabila (au fost ff rare, ceva de genul 20% dintre ATR-uri au venit cu asa ceva), a mea nu a avut si montasem una de pe un Accord Sport, care insa era ff veche si distrusa si nu avea capacul din alcantara. Sunt incantat de achizitie, desi inca nu a ajuns din UK si a si costat o gramada...

    Am inceput sa strang piesele pentru ce am in plan (lista publicata si aici pe forum), doar ca in fiecare moment o imbunatatesc si sunt ingrozit de costul total... Sper sa nu ma razgandesc pana nu o termin.

    Ca un mic teaser, va spun ca am schimbat planul vis a vis de puterea motorului si m-am orientat catre un tuner japonez de renume, dar nu vreau sa dau detalii inca.

    Leave a comment:


  • ady_uaic
    replied
    apai ATR-ul tau clar!

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Vreti cu alte masini sau cu ATR-ul?

    Leave a comment:


  • ady_uaic
    replied
    chiar asa

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    No car porn for us lately?

    Leave a comment:

Working...
X