Xander: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl (CH1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Xander
    replied
    M-am decis sa renunt la Mercedes si in concluzie Accord-ul Type R va fi masina mea daily in perioada urmatoare: asta poate insemna cateva saptamani, luni, poate chiar pana la primavara. Iarna o sa folosesc SX4-ul evident. Am niste idei pentru inlocuirea Merc-ului, cea mai Hondafan fiind noul Civic (prefer Sedan dar nu prea ma impac cu pachetele de dotari, 5D sta mai bine din punctul asta de vedere) 1.5T, cutie manuala. Mai sunt si alte variante premium, vedem ce iese.

    Planul cu ATR-ul ramane in picioare, chiar in acest moment fiind discutate detaliile financiare legate de refacerea si modificarea motorului, revopsire etc. Am strans cateva elemente de suspensie, am cumparat o cotiera OEM impecabila (Doamne cat de greu mi-a fost sa gasesc asa ceva - max. 500 buc fabricate) etc. La anul ar trebui sa le punem cap la cap pe toate daca si timpul va permite.

    In ideea in care doresc sa raman la (doar) 2 seturi de jante, am in plan sa fac in felul urmator: un set jante OEM cu cauciucuri all-season, un set jante Kosei super-usoare (a pus mana Gabi GUR pe ele si a inteles ce inseamna usoare) cu gume de track - AD08R etc.

    Nu are sens sa am 3 seturi de jante cu gume dedicate vara-iarna fiindca de principiu masina nu va fi folosita iarna, deci imi ocupa spatiu aiurea => am pus la vanzare jantele de EP3.

    Buuun. Acum intrebarea: aveti vreo recomandare de cauciucuri all-season bune? Trebuie sa fie neaparat orientate spre anotimpul cald, nu pentru gheata si zapada. De principiu masina nu va fi folosita iarna, dar as vrea sa stiu ca o pot muta linistit fara sa imi iau amenda sau chiar sa o folosesc la nevoie cateva zile, chiar daca afara a nins. Totusi ATR-ul are ceva putere si as vrea sa pot folosi gumele la capacitate satisfacatoare si cand merg la munte vara, curbe etc.

    Am tot citit, dar nu am dat de ceva concludent. Michelin CrossClimate+ ? Vredenstein Quatrac 5? Sau altceva? Are cineva experienta, imi poate da un sfat?

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Originally posted by ivladbogdan View Post
    Super tare editia aia limitata. Sa stii mereu ca ai una dintre cele 50 facute, wow.
    E foarte tare Accordul Type R, insa la sumele astea (aprox 15.000 pt una tipla) eu unul as lua o Integra tipla. Pacat de motoarele astea vechi, sunt senzationale, merg foarte bine si orice ai face nu se strica. Nu putem spune acelasi lucru si despre cele mai noi.
    Ca motor e mai tare H22A7-ele, dar mai greu evident, iar ca masina Integra e ceva mai supla (e mai inchegata fiind in 2 usi) si mai usoara, deci inteleg preferinta ta. Din pacate nici banii astia multi nu iti garanteaza ca masina e tipla si cred ca odata cu trecerea anilor cu atat mai putin... Sunt probleme multe, de la cele mai spinoase precum rugina (care e de departe cea mai pacatoasa si greu de combatut) pana la chestii gen consum de ulei pe care le au cam toate B-urile si H-urile care se indreapta spre 200k sau peste, indiferent ce spun proprietarii. Sigur ca un consum decent nu pune probleme, ziceam doar vis a vis de cuvantul asta "tipla". Altfel da, motoarele astea vechi inca tin compresia ca de fabrica si masinile merg de rup chiar si dupa 20 de ani. Cam greu asa ceva in ziua de azi. A mea de exemplu e cu suspensia stock (bucse etc.) la 168k si 17 ani prin Romania si se aude putin o bucsa de la bascula superioara, in rest e bec.

    @M4R1U5: Au fost si revopsite integral unele cu schimbare de culoare (sunt cateva in UK, care nu au avut editia asta, toate fiind cu volan pe stanga), editia speciala este numerotata in fata schimbatorului de viteze, ca in pozele din anuntul atasat. Zic in ideea sa fie una dintre acele 50 de bucati.

    @GUR: Mult, a fost criticata des din cauza asta. De fapt cam peste tot in review-uri am vazut numai cuvinte de lauda cu exceptia pretului si a cutiei in 5 trepte, care fiind mai lunga nu avantajeaza asa mult motorul si trebuie sa fii foarte atent (la turatie si schimbatul treptelor etc.) sa scoti untul din el.

    Leave a comment:


  • M4R1U5
    replied
    stiu un baiat aici in Franta care are atr championship white,il tot vad pe la intalniri.

    Leave a comment:


  • ivladbogdan
    replied
    Super tare editia aia limitata. Sa stii mereu ca ai una dintre cele 50 facute, wow.
    E foarte tare Accordul Type R, insa la sumele astea (aprox 15.000 pt una tipla) eu unul as lua o Integra tipla. Pacat de motoarele astea vechi, sunt senzationale, merg foarte bine si orice ai face nu se strica. Nu putem spune acelasi lucru si despre cele mai noi.

    Leave a comment:


  • GUR
    replied
    Mai ceva ca un detectiv .

    Olanda... din pacate . Chiar si tinute in garaj ridica semne de intrebare cu privire la posibila rugina a tablei.
    N-am stiut ca a fost atat de exclusivista masina asta. Posibil si datorita unui pret de achizitie destul de prohibitiv pt vremurile respective. Cat costa una de noua ?

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Cateva cifre (triste) privind numarul total de ATR-uri in Europa:

    UK - 486 licensed (adica pe drum, utilizate) si inca 391 SORN (adica exista inca, dar nu sunt utilizate) - dintre acestea probabil marea parte sunt in proces de dezmembrare, si cateva sunt tinute pentru reparatii sau pastrate in garaj.

    Olanda - max. 40

    Franta - 138 vandute, maxim 80-100 ramase acum

    Suedia - aprox 15

    Austria - 8

    Sovenia - 6

    Croatia - 2

    Romania - 3 vandute din cate stiu eu (a mea, cea gri si inca una neagra), acum mai sunt primele 2 pe sosea, plus inca vreo 2-3 prin tara (una in Buc + una neagra care e la vanzare).

    LE: Tari unde ATR-ul a fost vandut in cifre relativ semnificative mai sunt Spania si Germania, probabil cate 50-100 de masini vandute, nu mai stiu cate dintre ele mai sunt inca in viata.

    De remarcat si ca a existat o editie speciala, limitata la 50 de bucati, toate vopsite Championship White (restul au fost exclusiv negre, rosii sau argintii) si toate cu volan pe stanga. Majoritatea s-au vandut in Olanda si am gasit vreo 2 la vanzare.

    https://www.autoscout24.com/offers/h...3896?cldtidx=7

    https://www.autoscout24.com/offers/h...0836?cldtidx=6
    Last edited by Xander; 29-06-18, 11:44.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Pai asta am spus deja in posturile anterioare. Nu am zis ceva legat de starea reala a masinii, am spus doar ca as fi sunat sa ma interesez.

    La noi cu mici exceptii circula numai masini hmm... hai sa zic "discutabile" ca doar le vad in fiecare seara in Constitutiei... dar cand vedem asa ceva zicem din prima ca e scump. Poate fi deal mult mai bun decat sa te apuci sa o faci singur si sa te coste 40k sa zicem (e doar o suma aruncata din burta, dar stiu ca numai elementele de caroserie si interior de la Mugen costa o avere).

    Anyway, eu doar aratam link-ul poate e cineva interesat. Nu au sens discutiile legate de pret.

    Leave a comment:


  • Rares
    replied
    Eu nu cred ca Integra aia e "impecabila".
    E foarte greu sa poti afirma asta doar uitandu-te la 4 poze artistice photoshop-ate foarte agresiv. Da, are o lista foarte mare de modificari (e clar ca omul e obsedat de Mugen), dar nu stii nimic despre istoricul masinii, cat a rulat cu aceste modificari si cat de uzata e, daca a fost implicata in vreun accident, daca km sunt reali (ceea ce nu prea cred), etc...

    Legat de pret, e discutabil.. Daca eu bag 30k in piese intr-o masina de 10k nu inseamna ca valoarea masinii e de 40k... Nu orice piesa montata pe o masina va creste valoarea acesteia, iar o piesa o data montata isi poate pierde mai mult de 50% din valoarea de achizitie.
    Last edited by Rares; 28-06-18, 11:02.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Pai foarte trist ca nu te-ai dus sa il iei... Ce sa mai zic?! E oricum incomparabil mai ieftin sa o iei gata facuta decat sa o faci singur. Doar sa fii sigur ca e treaba de calitate si nu masina facuta pe genunchi, plina de rugina, cu piese vai de ele si toate practic facute terci si uzate. Nu e cazul la Integra asta, sau cel putin nu pare.

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    O faci sa arate asa si o vinzi apoi la jumatate de pret. Cu greu se va vinde la banii astia. Chiar si pentru cineva care stie ca suma investita este mult mai mare. Eu am gasit un Evo 9 preparat de 50.000-60.000 euro la 22.000 euro si nu m-am dus sa-l iau. Avea suspensie de 8000-10000 euro ca idee.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Originally posted by kinky_boy View Post
    la banii astia fara bizona si enspe mii de senzori, nici o sansa in ziua de azi ...
    Depinde, exista piata pentru orice. Rabdare sa aiba.

    @Turkish: Si mie mi se pare chiar putin, sincer zic. Evident, cu conditia ca masina sa fie OK, sa mearga bine, sa nu fi fost rupta in 2 (la propriu) si sudata etc.

    @GUR: Clar ies mai ieftin asa, dar eu vreau sa arat ce se poate cu H22, am filmul asta, ce sa ii fac?!

    Leave a comment:


  • GUR
    replied
    Suna-l... tot la banii aia ajungi, ba chiar s-ar putea sa iesi pe profit ))... si ramai si cu 2 masini .

    Leave a comment:


  • Turkish
    replied
    daca toata lista aia e adevarata nici nu mi se pare asa de mult

    Leave a comment:


  • kinky_boy
    replied
    la banii astia fara bizona si enspe mii de senzori, nici o sansa in ziua de azi ...

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    In caz ca e cineva interesat, mi se pare incredibil cum arata + atentia la detalii, spec-uri etc. Daca nu aveam pe cap ATR-ul sa il termin, ii dadeam un telefon sigur.

    https://www.mobile.de/ro/Automobil/H...261546196.html


    K20a 271HP

    Engine:
    -DC5 K20A Engine
    -ATI Super Damper
    -Custom 3way Pulley
    -Electric steering Wheel
    -Mugen Custom 70mm Twin Loop exhaust
    -Mugen Dual Valve Spring Set
    -Mugen Metal Head Gasket
    -Mugen Metal Clutch Set
    -Mugen LSD Diff
    -Mugen Oil Pan
    -Mugen Carbon Fiber Ignition Coil Cover
    -Mugen High Performance Oil Filter
    -Mugen Fan Switch
    -Mugen Thermostat
    -Mugen Oil Cap
    -Mugen Radiator Cap
    -Mugen Reservoir Cover
    -Honda RBC Intake Manifold
    -Hybrid Racing 4-2-1 Race Header
    -Hybrid Racing 70mm Throttle Body
    -Hybrid Racing Cold Air Intake
    -Hybrid Racing Radiator
    -Hybrid Racing Radiator Hose Kit
    -Hybrid Racing Slim Fan x2
    -Hybrid Racing K-Swap Mount Kit
    -Hybrid Racing Axles Level 2.9
    -Hybrid Racing K-Swap Clutch Line
    -Hybrid Racing K Swap Bolt-In Short Shifter
    -Hybrid Racing Performance Shifter Cables
    -Hybrid Racing Tucked Fuel Rail
    -Hybrid Racing Fuel Line Kit
    -Hybrid Racing Fuel Pressure Regulator
    -Hybrid Racing Fuel Pressure Gauge
    -WireWorx Mil-Spec Tucked K-Series harness
    -WireWorx Conversion Harness
    -WireWorx Ground Kit

    Handling:
    -Mugen 5-Way Adjustable Suspension Kit
    -Mugen Front 26mm sway bar
    -Mugen Rear 24mm sway bar
    -Mugen Front Strut Bar
    -Mugen Rear Strut Bar
    -Mugen Master Bushing Set
    -Mugen Front Active Gate Brake System
    -Mugen Rear Brake Rotor
    -Mugen Rear Pads
    -Mugen Rear Break Line Kit

    Interior:
    -Mugen S1 Seat L+R
    -Mugen Takata MPH-340M L+R
    -Mugen Seat Rail Kit L+R
    -Mugen FG360 Boss kit
    -Mugen Pedal Kit
    -Mugen Cluster
    -Mugen Shift Knob
    -JDM Honda Radio Block Plate Dual CF
    -JDM Integra Type R Clock Cover
    -JDM Honda Air Bag Tray

    Exterior:
    -Mugen Front Bumper
    -Mugen Sideskrts
    -Mugen Hood
    -Mugen 2nd. Gen. Wing
    -Mugen Stripe Decal
    -Mugen License Plate Bolts

    Rims and Tires:
    -Mugen MF-10 Bronz 16*7 ET43 4x
    -Yokohama Advan Neova AD08R 215/45/16
    -Mugen Black center caps
    -Mugen Black valve seals
    -Mugen Forged Black Lug Nuts

    Click image for larger version

Name:	$_3.JPG
Views:	1
Size:	70.5 KB
ID:	726434
    Click image for larger version

Name:	$_3 (1).JPG
Views:	1
Size:	66.0 KB
ID:	726435
    Click image for larger version

Name:	$_3 (2).JPG
Views:	1
Size:	77.4 KB
ID:	726436
    Click image for larger version

Name:	$_3 (3).JPG
Views:	1
Size:	54.1 KB
ID:	726437

    Leave a comment:

Working...
X