Xander: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl (CH1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Xander
    replied
    @GUR: Pai si niciuna de colectie, km putini, OEM, la pastrare?? Trebuie 4 man, nu doar 3!

    @Turkish: Merci, spre asta ma indrept.

    Leave a comment:


  • Turkish
    replied
    incearca solutia 2: Cross Climate si vezi in doua - trei sezoane cum e
    daca nu e varianta buna la momentul acela nu vei fi pierdut asa mult dpdv financiar si te reorientezi spre varianta 2 de exemplu

    Leave a comment:


  • GUR
    replied
    Mai e de vanzare ATR-ul ala de la Pitesti ? Asa de "tavaleala" pentru iarna... ajungi la aceeasi bani ))

    Solutia ar fi 3 masini: un ATR de vara si strada, un ATR de iarna si un ATR de track .

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Inca nu am reusit sa iau o decizie... Nu stiu ce sa fac. Optiunile sunt:

    1. Sa iau de acum niste Advan AD08R pe jantele Kosei si sa nu mai merg la iarna cu masina deloc. Asa as avea un setup competent deja pentru track dar mi-e tarsa sa merg cu jantele alea usoare prin gropile de la noi, risc sa le fac praf...

    2. Sa revopsesc noul set de jante OEM (am reusit sa cumpar altele din UK dar sunt vopsite prost, la spray) si sa le incalt cu anvelope high-performance de sosea (gen Michelin PSS, PS4 etc). Asa tot nu as putea sa merg iarna, dar as avea macar un set de "tavaleala" vara, performant si confortabil, urmand sa iau si un set ca mai sus pe care sa il tin exclusiv de track.

    3. Sa revopsesc jantele OEM si sa cumpar un set de CrossClimate+, solutia ideala iarna + vara de road-trip, "tavaleala". Totusi nu as avea performanta dorita vara si posibil sa le si distrug repejor din cauza puterii... Pentru track as opta in continuare pe setul de la punctul 1.

    Deci?? Ce ziceti sa fac???

    LE: Pe track nu stiu cat o sa ma dau pana nu e gata masina, deci mai am timp cel putin pana la vara sa iau setul de la punctul 1.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    @ecstasyzzz: Multumesc pentru review-ul detaliat, mai ales ca FN2-ul seamana cu ATR-ul ca si performanta, este exact ce aveam nevoie!

    @harris: Multumesc!

    Leave a comment:


  • harris
    replied
    Nu inca, ci arata foarte bine. La multi km.

    Leave a comment:


  • ecstasyzzz
    replied
    Salut Xander, nu prea scriu pe forum desi citest din umbra. Ca si posesor de CrossClimate iti descriu experienta mea din combinatia urmatoare:

    FN2 + CrossClimate standard 225/40/R18 pe jante stock de FN2, achizitionate in urma cu 2.5 ani si in jur de 25000 km. In afara de zapada afanata, au vazut cam orice: si 240 km/h pentru perioade scurte, si 200 km/h pentru jumate de ora, si mers pe drum de tara unde am facut slalom printre gropi, un drum cluj-senj cu ceva ocolire de 2100 km pe temperaturi extreme, un drum de iarna cluj - germania cam de 4000 de km prin noimebrie, urcat o singura data o panta cu gheata si zapada proaspata peste, urcat aceeasi panta cu polei, luat gropi specifice Turda (crater de jumate de metru care ieri nu era, azi e), luat 4-5 delimitatoare de viteza de asfalt la 80 km/h (nesemnalizate, noapte evident), cateva ciupituri la borduri etc.
    Gumele nu au nimic, doar o mica ciupitura de la o bordura, in rest ca in prima zi. Totusi, nu se mai comporta exact ca atunci cand sunt noi, de ex daca in primul an am urcat rampa cu gheata, anul asta am avut niste emotii la o rampa asemanatoare. Au devenit putin mai zgomotoase intre timp, dar si de noi oricum erau zgomotoase de pe la 140 km/h in sus. Le-am luat si eu din motiv de spatiu, dar parca vara as vrea ceva mai dedicat.
    Pe apa mare si ploaie torentiala, indiferent de drum ( ca e autostrada, trecatoare de munte etc) nu ama vut niciodata probleme cu ele, nici in viraje, nici la franare asa ca nota 10+ pe umed.
    Ca si o chestie ce mi se pare specifica (poate doar mi se pare) si cu cele de vara cu care a venit masina (ceva goodyear excelence si inca ceva ce nu mai retin) masina tine sa subvireze mai tare cand e rece afara la temperaturi sub 7 grade.

    Mentionez ca nu am mai condus alte masini inainte (cele de scoala nu se pun), doar 206 CC-ul sotiei unde avem Fulda SportControl, gume care mi se par geniale vara pe masinuta aceea comparativ cu astea, dar din lipsa de spatiu, faptul ca nu fac liniute dar pot sa conduc putin mai sportiv si daca ma grabesc pana in 160 am o oarecare siguranta pe drumurile cunoscute am ales sa le iau si momentan nu regret alegerea facuta. Totusi, as prefera ceva dedicat de vara in anumite circumstante unde e nevoie de liniste la zgomot de rulare.

    Leave a comment:


  • Sindrom
    replied
    @Xander moi ca si confort, aduceau mult cu unele de iarna. Pe viraje n-am apucat sa le verific fortez ca n-avea rost. Nu te dai cu allseason pe drumurile noastre pline de praf si mizerie.

    Quatrac-urile mi-au placut ca-s mai echilibrate si parca mai rezistente, eu am luat destule cratere cu ele si zero galme, fisuri etc...

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Pare cam (prea) de iarna, dar ma interesez, merci!

    In alta ordine de idei, la anul facem 18 ani, majoratul - masina e fabricata in 2001, dar inmatriculata in 2002. Inca arata si se misca bine zic eu, chiar foarte bine!

    Click image for larger version

Name:	20180803_103343.jpg
Views:	1
Size:	100.0 KB
ID:	726530Click image for larger version

Name:	20180803_103405.jpg
Views:	1
Size:	43.8 KB
ID:	726531

    Leave a comment:


  • vtin
    replied
    Sa arunci un ochi si pe Continental TS860 S! Desi e considerata guma de iarna, e un allseason.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Va multumesc pentru opinii! Am vazut si eu ca Michelin CrossClimate+ au niste super review-uri, dar Quatrac 5 sunt foarte aproape, de aia am intrebat de ambele. Quatrac arata mai de iarna asa daca te uiti la profil, Michelin pare mai de vara - vorbesc strict de design, deja e imposibil sa evaluezi un cauciuc dupa forma profilului, nu asta cautam sa scot in evidenta. Se confirma asadar ca in unele cazuri Michelin CC sunt mai bune decat gume dedicate, e aproape incredibil daca judecam cat de slabe erau gumele all-season acum niste ani...

    @Sindrom: In ce sens sunt mai moi Michelin? In sensul bun (confort) sau rau (directia imprecisa, se lasa pe balon in curbe etc)?

    Si eu zic ca e cea mai buna alegere si cel mai usor de implementat (cost, usurinta in utilizare, spatiu depozitare etc). In ultima vreme am tot pus pe diverse masini din familie tot soiul de gume all-season, sincer daca nu se fac foarte multi km in conditii extreme, chiar sunt super OK. Am pus pe SX4 Yokohama Geolandar M+S (sunt incredibile vara, drum accidentat, noroi, pietre, dar si DN fiind f silentioase; iarna masina merge putin dar sunt OK si pe zapada), pe un Sandero Michelin CC si mi s-au parut foarte bune, dar deh, Sandero cu noul motor in 3 cilindri benzina nu se compara cu ATR-ul din niciun punct de vedere.

    @Marius: Nu e chiar asa, m-am gandit mult la ce sa fac. Gume de iarna nu prea mai am (sunt vechi, unul are galma, 2 sunt pe Mercedes si le vand cu totul fiindca infectii aia de la CASCO nu mi-au despagubit gumele taiate in iarna pe motiv ca (ATENTIE!!!!) in poze nu apare si setul 2 de jante de iarna...), iar de mers daily cu AD08R nu prea e combinatie - sunt dure rau, zgomotoase, se consuma repede, overkill per total. Eu as vrea sa folosesc ATR-ul si la chestii super chill, cel putin momentan, iar de scos din garaj iarna trebuie scos macar sa nu intepeneasca acolo, sa moara bateria etc. 3 seturi de jante si gume iar nu e ok in conditiile in care am facut in medie 2500 km/ an de cand am masina...

    Si sa stii ca am vazut teste cu Michelin CC+ pe track, cu 430i in care zic: "The CrossClimate+ felt almost like a performance tire on the track, with crisp steering response, authoritative front-end traction, high levels of lateral grip and confident braking. As a result, it turned some genuinely quick laps and emerged as our team's subjective favorite."

    Vezi aici detalii: https://www.tirerack.com/tires/tests...y.jsp?ttid=231

    Leave a comment:


  • Sindrom
    replied
    Am mers si cu cross climate si cu quatrac 5 si nu pe prea mare diferenta, dar isi fac treaba. Poate michelinurile o idee mai moi.

    Pt o masina ca atr-ul eu zic ca e cea mai buna alegere, all season+roti de track.

    Iar iarna cu veri, pe frig...e ca si cum ai merge cu slikuri pe ploaie.

    Pe accord am avut dedicate/sezon, dar aia era altceva, mergeam mult in afara, viteze mari etc.
    Acum pe mitsubishi am urban terrain, dar e alta mancare de peste, ca cu asta nu poti merge prea repede. Smartul e pe quatrac 5 de 3 ani, mers zi de zi in oras, nu conteaza cm de zapada, ploaie, etc.
    206-ele e pe ierni 90% din timp, cand nu merge la vreun track. Oricum merg incet cu el prin oras si sa ajung de colo colo mi-e suficient vara/iarna.

    Leave a comment:


  • M4R1U5
    replied
    Parerea mea e ca arunci banii aiurea pe un set de gume extra,cat crezi ca sunt de bune niste gume all season pt atr ul tau ,mai ales vara munte curbe.
    Tine ti ad08r urile vara pt fun si track,ca nu iti da nimeni amenda daca mergi cu ele pe strada iar dupa ce scade temperatura dai cu un set de iarna care il ai deja banuiesc,si te deplasezi din a in b in caz de nevoie,fara arogante (o simpla parere)

    Leave a comment:


  • rhemyis
    replied
    Și eu tot pentru crossclimate sunt. Le folosesc de vreo 3 ani și deși la Constanța nu avem parte de ierni īn care zăpada persista mult, atunci cānd a fost, anvelopele astea s-au descurcat de minune. Īn restul timpului iarăși n-au fost probleme, zgomot de anvelopa de vara, indici buni pentru consum de carburant și franare pe ud, nu se rup bucăți din ele precum am văzut la unele anvelope allseason, deci per total sunt foarte ok.

    Leave a comment:


  • F_BON
    replied
    Eu sunt in continuare foarte multumit de Michelin CrossClimate. Le am pe masina de vreo 2 ani. Pana acum s-au comportat excelent atat vara pana la 37 grade pe autostrada, cat si iarna, pe zapada sau pe ud.
    Inainte de CrossClimate am avut pe Civic Falken ze914 de vara si Hankook winter icept evo de iarna, ambele seturi avand maxim un an.
    Comparativ cu Falken ze914, CrossClimate sunt mult mai silentioase si au aderenta mult mai buna la franari puternice, atat pe umed cat si pe uscat.
    Comparativ cu Hankook winter icept evo, CrossClimate au aderenta mult mai buna iarna pe umed si uscat, sunt mai silentioase si s-au descurcat mult mai bine in zapada, pierd aderenta mult mai greu, am intrat in zapada afanata de pana la 40-45 cm iarna trecuta.

    Leave a comment:

Working...
X