pai hai sa bem un vin pe undeva intr-o seara, pana atunci va mai bazai putin ![Smile](https://hondafan.ro/forum/core/images/smilies/smile.gif)
Asta cu LSD oricat ai vrea sa crezi ca este special nu este (este un torsen si nu plated), iar partea cu mai agresiv nu o inteleg pentru ca functioneaza pe pinioane. Daca ai alte detalii ar fi interesant de citit.
Nu stiu cine e Rory, dar sa spui ca un DC2 e numb cand a fost declarata la nivel mondial cea mai performanta si manevrabila masina FWD mi se pare cea mai nefericita afirmatie, ca sa nu-i spun altfel.
Iar sa pui un H pe dc2 e o alegere si mai nefericita, pentru ca H-ul este cel mai greu motor dintre toate 4cyl, fata de un B are aproape 40 de kg in plus. Ce zici, e bine sa pui pe un fwd si mai multa greutate pe fata? poate de asta era numb dc2-ul lui rory :P
Revenind la comparatia ATR vs CL9, da din fabrica ATR este mai bun, dar cu vreo 2-3k euro (galerie admisie&evacuare, ecu, lsd, camber arms si geometrie) faci din cl9 ceva semnificativ mai performant. Stiu ca ma uitasem mai demult cand avea Maruta atr-ul la vanzare (ma batea si pe mine un gand) ca atr-ul nu are nimic in plus care sa nu poata fi corectat relativ usor (ca greutate e aceeasi, directia e hidraulica, designul suspensiei la fel). Ce mi se pare de neegalat e sunetul motorului la ATR, care te face sa crezi ca e racheta de la houston
Oricum masinile vechi au un farmec mai aparte, insa asta nu le face mai rapide ![Smile](https://hondafan.ro/forum/core/images/smilies/smile.gif)
e ok drumul pe transfagarasan de alergat? eu am fost acum cativa ani pe partea cu arges si nu era deloc stralucit si cu surprize? parca partea dinspre sibiu era mai buna
![Smile](https://hondafan.ro/forum/core/images/smilies/smile.gif)
Asta cu LSD oricat ai vrea sa crezi ca este special nu este (este un torsen si nu plated), iar partea cu mai agresiv nu o inteleg pentru ca functioneaza pe pinioane. Daca ai alte detalii ar fi interesant de citit.
Nu stiu cine e Rory, dar sa spui ca un DC2 e numb cand a fost declarata la nivel mondial cea mai performanta si manevrabila masina FWD mi se pare cea mai nefericita afirmatie, ca sa nu-i spun altfel.
Iar sa pui un H pe dc2 e o alegere si mai nefericita, pentru ca H-ul este cel mai greu motor dintre toate 4cyl, fata de un B are aproape 40 de kg in plus. Ce zici, e bine sa pui pe un fwd si mai multa greutate pe fata? poate de asta era numb dc2-ul lui rory :P
Revenind la comparatia ATR vs CL9, da din fabrica ATR este mai bun, dar cu vreo 2-3k euro (galerie admisie&evacuare, ecu, lsd, camber arms si geometrie) faci din cl9 ceva semnificativ mai performant. Stiu ca ma uitasem mai demult cand avea Maruta atr-ul la vanzare (ma batea si pe mine un gand) ca atr-ul nu are nimic in plus care sa nu poata fi corectat relativ usor (ca greutate e aceeasi, directia e hidraulica, designul suspensiei la fel). Ce mi se pare de neegalat e sunetul motorului la ATR, care te face sa crezi ca e racheta de la houston
![Smile](https://hondafan.ro/forum/core/images/smilies/smile.gif)
![Smile](https://hondafan.ro/forum/core/images/smilies/smile.gif)
e ok drumul pe transfagarasan de alergat? eu am fost acum cativa ani pe partea cu arges si nu era deloc stralucit si cu surprize? parca partea dinspre sibiu era mai buna
Comment