Xander: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl (CH1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Respect pentru cum te ocupi de masina!
    Te ai gandit vreodata daca e cea mai buna solutie sa bagi bani intr o masina destul de "inapoiata". Intreb ca si eu ma aflu in aceeasi situatie.

    Comment


    • Xander, scuze ca ma bag in fata. Legionarule, depinde foarte mult ce numesti o masina "inapoiata". Nu despre ce are Xander care e o clasica, despre CL9-le tau care are o forma clasica, un motor care poate fi predat la scoala, doatri arhisuficiente si o fiabilitate de invidiat. Ok, n-are cuplu, de accord dar are caracter. Ma ierti, cuplu are orice "turbat", caracter insa au foarte putine motoare. Sigur, bat la porti deschise, stii bine ce-ai luat insa hai sa vedem putin altfel privind masinile "moderne":
      - ai o sumedenie de functii de care n-ai nevoie. N-are nimeni nevoie de ele dar sint la moda, ca-s ele pe S Klass sau miine pe nu stiu ce Hyundai tot n-ai nevoie de ele. Iar de cele de care chiar ai avea nevoie, in principal cele privitoare la siguranta (lumini variabile, identificarea obstacolelor vii in infrarosu etc) n-ai parte decit chiar pe S Klass si nici acolo pe oricare model ...
      - ai o tableta proasta agatata undeva peste bord, parca si-a adus cineva aminte ca e in proiect si a pus-o acolo in ultimul moment. Va uitati careva la filme cind conduceti? Cel mult pe 1) Sygic sau asa cind aveti navigatia intre cladiri, recte o navigatie mai de neam sau pe 2) GMaps cind aveti ground selection sa vedeti cu precizie casa in dreptul careia sinteti sau ceva pe-acolo. Altfel? Intereseaza pe cineva celelalte functiuni afara de conectarea BT, ceva muzici din telefon daca e cazul, vreo persoana de contact careia neaparat vreti sa-i vedeti datele pe display? Nu, nici macar millenialii nu pot juca Counterstrike in timp ce conduc! Pentru restul o fi Siri buna la ceva, necazu-i ca-i proasta si plicticoasa.
      - nu vreau sa (mai) comentez asupra stupizeniei absolute cu dioxidul de carbon, am mai spus-o si-o mai spun, asta e o escrocherie mondiala care intre altele obliga producatorii sa se alinieze unor standarde de birou eco-socialist. Standarde ireale insa cu implicatii majore asupra fiabilitatii motoarelor. Vorba 'ceea KISS: keep it simple, stupid, e cit se poate de valabila dar pare ca toata lumea a uitat-o!
      - da, cutia de viteze DSG (manuala dubla adica ...) schimba mai repede decit poate omul, ok, dar exista inca oameni care doresc sa schimbe ei. Cred ca vor exista inca multi ani chiar de vor fi numinti "nostalgici" de nu mai rau. Ok, e usor sa categorisesti punind un nume care sa se lipeasca la lume. Sa fie lumea aia sanatoasa cu numele ei cu tot, unii chiar dorim sa apasam cu piciorul sting o pedala! Uneori si frina cu stingul... Si nu ne cerem scuze ca existam iar in ce ma priveste nu sint dispus sa dau explicatii. Cred ca nu sint singurul.
      - Sint unii care lesina daca portbagajul/capota nu se ridica singur/a. Daca el/ea nu se inchide dau in beri-beri, efortul de a apasa le pare prea mare, nemaivorbind ca nu e deloc trendy. Sau sexy. Sau pe-acolo. E o adevarata tragedie daca capota nu are telescop. Jale, nu alta, masina nu e cul. Nu conteaza sa fie buna, conteaza sa fie cul.
      - Neaparat masina trebuie sa se parcheze singura. Da' neaparat. Sa inteleg ca e mai bine si mai "modern" asa, sa nu-si suceasca cumva soferul gitul. Azi miine masina va umbla singura de belehuza prin oras pina-si gaseste un loc de parcare. Bravos, modernitate, sa ai succesuri fara esece.
      Ma opresc aici. Cu scuze pentru interventie.
      Last edited by Io si Ea; 13-12-18, 00:13.
      "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

      Comment


      • Originally posted by Legionaru' View Post
        Respect pentru cum te ocupi de masina!
        Te ai gandit vreodata daca e cea mai buna solutie sa bagi bani intr o masina destul de "inapoiata". Intreb ca si eu ma aflu in aceeasi situatie.
        Xander nu baga bani in masina ci investeste in masina. Tu si cu mine da ... Noi bagam bani in masina. Iti recomand sa revizitam subiectul in 5 ani cand CL9 va valora 4.000 € stock (daca avem noroc) si a lui poate peste 15.000 €.

        Mai departe comparatiile CL9, ATR sunt de prisos ... ATR nu este o masina de duzina.

        Sent from my SM-A530F using Tapatalk


        Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

        Comment


        • Xander daca tot refaci scaunele pune si un kit de incalzire de asta nou din carbon, ca e usor de adaugat. Poti pune un link cu suportul ala lombar? eu tot am avut prin masini, modele ieftine, foarte enervante unele, tot trebuie aranjate ca aluneca intre sezut si spatar.

          Punk CL se gaseste si acum la 3-4 mii prin Europa, doar in Romania sunt supraevaluate pentru stampila si polish si asta e valabil si la alte marci. ATR chiar rarisima la 15 mii concureaza cu evo, subaru, integra, e greu. Discutiile despre bani la modele de genul nu isi au rostul, am un cunoscut care avea un Prelude de 185 CP, super tare, zicea ca nu il da fara 10 mii, Era impecabil din toate punctele de vedere, mods, etc, dar eu nu as fi dat mai mult de 4-5 mii dupa ce vazusem cateva coji la noi cu 2-3 mii si cateva in Austria de la 400 la 1500 euro. Zilele astea am vazut ca are altul pe care cere 12, inseamna ca l-a dat pe primul. deci se poate.
          Last edited by dacliber; 13-12-18, 19:30.
          ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani

          Comment


          • Xander ai renuntat la refacerea caroseriei prin sablare? Si eu care strang bani la pusculita sa fac CTR-ul asa...E drept ca o sablare poate aduce o gramada de probleme dar si rezultatul final este de exceptie.

            Comment


            • hai sa fiu eu gica contra ... de ce ai lua un ATR cu 15K si nu un CL9 cu 4K?
              ATR e o masina foarte faina de condus, dar la fel si cl9 iar daca le modezi, CL9 il asculta cu urechea pe atr la orice capitol: performante, dotari, confort, intretinere, fiabilitate, costuri, aspect(subiectiv), mai putin la galagie/brutaliate VTEC ...la emotii as zice ca lucrurile sunt subiective.
              Sper sa nu se supere Xander, dar stie si el foarte bine diferentele ca a testat intens cl9. ATR-ul a venit mai complet din fabrica, insa cl9 are mult mai mult potential.my 2 cents

              Xander - sa pui aici ce ai gasit la capitolul flexi ca si eu am ceva probleme cu al meu si probabil trebuie sa-l inlocuiesc.
              Last edited by kinky_boy; 13-12-18, 11:34.
              R 42659 - Milano Red Ep3

              Comment


              • Masinile mai vechi se cumpara si se intretin cu sufletul...

                Chiar nu au sens toate comparatiile. Pentru mine un ATR e ceva legendar, pornind de la pedigree-ul masinii ca si concurent in BTCC, era Supertouring (invariabil considerta cea mai misto perioda din BTCC) si pana la raritatea ei (mai putin de 1000 in lume acum) si senzatia de special pe care o am de fiecare data cand ma urc in ea - de la ceasurile albe, scaunele Recaro care arata spectaculos, voalnul MOMO si schimbatorul MOMO din titan, design-ul care curge spre eleronul ala mare superb integrat, plus detaliile tehnice care o fac o masina "orice-dar-nu-comuna" - motorul in primul rand, LSDul, trenul de rulare pe care il intelegi abia cand o conduci. E reprezentanta unei ere demult apuse, dar spectaculoase si la capitolul competitii si la capitolul masini sport de strada.

                Eu nu mi-am pus problema "daca se merita sau nu", eu m-am indragostit si am uitat de bani. Cum faci cand gasesti o gagica buna. Cand i-am avut i-am bagat cu drag in masina (la greu), cand au fost perioade mai triste am mai pus pauza. Planul este ca in 2019 masina sa mai inghita 20k EUR si sa devina ceva super-special si unic in Europa. Detaliile le stiu apropiatii. Pentru unii asta e nebunie, pentru mine si pentru cine a condus ATR-ul nu. Eu ii consider bani cheltuiti cu cap, pentru placerea si bucuria mea, nu am in plan sa vand masina. La final, va rezulta o masina noua, in sensul ca orice rahatel va fi fost restaurat/ inlocuit/ modificat. Deci nu va mai avea probleme "de masina veche".

                Nu vreau sa fac discutii aici ca nu isi au rostul, parerile mele sunt strict personale si sustin ideea ca fiecare e liber sa faca ce vrea cu banii lui!

                Vis-a-vis de CL9, pot sa spun ca aceste 2 masini nu au nicio legatura si cine nu crede, il invit la primavara sa le conduca pe ambele. Vorbesc din perspectiva unui om care a avut un CL7 timp de 7 ani (sasiul e 90% tot ala), a condus CL9 stock, CL9 modificat si a mers cu CL9 modificat serios in dreapta (ca bausem si nu am putut conduce). Stock ATR-ul e peste CL9 cu mult, motorul de pe CL9 e gatuit mult de fabrica.

                Vis-a-vis de un CL9 modificat, nu am apucat sa facem nicio liniuta sa stabilim clar cum sta treaba, dar probabil CL9 e mai rapid. Eu am vrut sa verificam aceasta speta, nu a vrut nimeni sa imi onoreze invitatia pana acum. Nu e o problema, avem timp. Posibil sa fie si ceva mai fiabil CL9 (CL7-ele meu a fost tanc, dar nici ATR nu e departe, ff fiabil si el, problemele pe care al meu le-a avut au fost datorate vechimii masinii, altfel orice am schimbat la ea pana acum se prezinta in stare impecabila, nu schimb toata ziua aceleasi piese ca la Renault sau Mercedes...).

                Confortul este similar, e incredibil de confortabila suspensia OEM de pe ATR, la nivel cu CL7 sau Mercedes C Coupe. MULT mai confortabila decat la FN2 de exemplu.

                Cam aici se termina compratia cu CL9 in opinia mea, ca masina sport nu mai are treaba. CL9 e greoaie, mai putin incisiva, raspunsul la pedala OEM e departe rau de ATR (cablu vs drive-by-wire). Pe track nu au niciun grad de comparatie, eu personal nu cred ca CL9 termina alea 20 de min cat tine o sesiune cu franele stock. Eu abia am refacut franele la ATR si am vazut ce inseamna frane. CL9 stock nu are LSD, masina subvireaza destul de mult, la ATR cu cat apesi mai tare pedala, cu atat te trage mai grav pe traiectoria corecta, efectiv iti ia volanul din mana, trebuie condusa cu ura. Va poate povesti GUR ca s-a dat blana pe Transfagarasan. Motoarele (chiar si k24 cu soft) nu se compara ca si brutalitate si pofta de a urca in ture. O fi H22-ul long stroke, dar K24 e mult mai long. Plus de asta la capitolul frecari in motor, camasile alea de carbon de la H22 chiar fac treaba. E un zambet tampit care te insoteste mereu cand conduci ATR-ul. Stiu, la orice Honda e asa, dar la asta parca esti vrajit.

                Pur si simplu CL9 se simte ca o masina rapida, dar tourer, mai greoaie, nu de track si curbe incontinuu. PUNK a zis bine mai sus, sunt de acord cu el, are un CL9 frumos foc si vorbeste din experienta.

                Ca o avea mai mult potential CL9, posibil, e o masina mai noua, K-urile au fost intens tunate, gasesti o caruta de piese. Stiu ca se poate face Frank dar nu am vazut vreunul si nu am mers, pare spectacol. Asa orice masina se poate modifca radical, dar trebuie sa fim si realisti la capitolul financiar.

                In aceeasi maniera insa, fostul patron de la Hond-R UK are un H22A cu bottom end stock si head complet JUN + ITB-uri si masina scoate 240 cai LA ROATA! Deci cam 275-280 la motor. Cu bottom end stock. Deci nu e cazul sa vb ca H22 nu ar avea potential. Posibil sa te duci spre 300 cai cu pistoane de compresie mai mare...

                Mie imi place CL9, il respect, e o masina marfa, chiar ma gandeam sa imi iau unul ca masina de zi cu zi, ziceam doar ca astea 2 masini sunt foarte diferite. Deci da, Kinky, sunt 1000 de motive pentru care ai prefera un ATR in mintile lui. Ca nu se justifica sa dai 15k pe unul, nu stiu ce sa zic. Pretul e dat si va fi dat din ce in ce mai acerb de raritatea masinii. Cand vor mai fi 200 buc, sa vrei sa dai si 25k ca nu vei mai avea cui.

                Nu vreau sa facem o discutie despre CL9 vs. ATR, ii respect mult pe cei cu CL9-urile ingrijite, mereu ma uit cu jind la masina lui Dinu cand bag benzina de acolo etc. Sunt doar parerile mele, zic eu cat se poate de obiective. Eu chiar cred ca ATR-ul este o masina foarte marfa si va invit sa gasiti una in mintile ei pe care sa o conduceti tare (in special pe curbe) si veti intelege ce zic. Dualitatea ei este ceva deosebit, dar sigur ca vine la pachet cu diverse "probleme" datorate vechimii. Dar CL9 mai e o masina noua oare?

                @decaliber: O sa ma uit de incalzire scaune, merci!

                @hondaru: nu am renuntat la nimic, masina va fi revopsita integral cu schimbare de culoare, refacuta toata tinichigeria etc.

                @kinky: Caut un flexi care sa arate ca cel OEM pe interior, banuiesc ca de acolo e zgomotul, cel Bosal e tot din plasa si la interior...


                Last edited by Xander; 13-12-18, 15:55.
                '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                Comment


                • eu cred ca ATR are sanse sa ajunga un old timer redutabil cu valoare mare de piata n inca 10 ani; e suficient de rar pentru asta si suficient de old school
                  CL9 e totusi o masina moderna - ok nu mai pare chiar asa comparata cu noua schimbare de paradigma / generatie auto - j de senzori, totul ecran etc... dar e o masina moderna

                  cat de rentabil este ca investitie... eu stiu destul de multe despre domeniu, multi posesori de tot felul de masini si nu stiu pe nici unul care sa fi facut o afacere cu masina respectiva
                  eforturile financiare sunt atat de mari incat in cele din urma o masina inghite mai mult decat ajunge sa valoreze intr-o posibila tranzactie

                  si munca la old timere devine cu fiecare an din ce in ce mai scumpa (si o competenta greu de gasit) - tinichigii care sa stie sa indrepte tabla, electricieni care sa stie ce fac cand refac o instalatie electrica etc.
                  efectiv la masinile acestea te inhami cu suflet - cum spune si Xander - complet irational pentru ca in mintea ta si a altor aiuriti pare sa merite dar calculul nu vine de la bani

                  "Ethics. That's always so inconvenient."
                  Cal Lightman

                  Comment


                  • nu contest in nici un fel meritele atr-ului, probabil ca o sa ajunga sa fie printre putinele honde care sa ramana la o valoare ridicata, dar nu cred ca tine nimeni o masina cu gandul ca o sa o vanda candva pe bani multi sau sa-si recupereze cheltuielile. doar cine face bani din asta.
                    ideea de baza este ca, chair daca bagi bani in ea te satisface la mai toate capitolele de banii respectivi si iti provoaca placere.

                    Dar n-are rost sa poluam topicul fain al lui Xander.
                    R 42659 - Milano Red Ep3

                    Comment


                    • Pana la urma este un model Type-R, deci nu are nici o legatura cu CL9. Nici macar cu Accord Euro-R. In acelasi timp, probabil a fost cel mai modest model Type-R facut de Honda, in comparatie cu suratele mai vechi. Insa cred ca motorul este la demn de a purta numele unui Type-R. Cam tot ce a facut Honda in anii 90 cu VTEC adevarat nu are termen de comparatie cu nici un motor produs dupa 2005. In toamna asta am dat o fuga la Brasov si am prins etapa de raliu in coasta. Erau si cateva Honde, evident EG, EK, EP. Fratilor, cand plecau de la start, urlau motoarele alea de parca erau de raliu, mega-ultra-tunate. In pauza de pranz, cand ma plimbam printre standurile echipelor, le-am vazut motoarele. Ei bine, in afara la izolarea termica a traseului de admisie, motoarele erau cam stock. Va spun ca a fost o experienta care m-a facut sa inteleg definitiv faptul ca aceste motoare B, H, K au fost motoare de competitie vandute pentru masini de strada. De departe o capodopera inginereasca care ne demonstreaza nivelul tehnologic extrem de ridicat la care se afla Honda acum 30 de ani si care, as indrazni sa spun, nu a fost atins nici acum de ceilalti constructori pentru motorizari N/A si nici nu va fi atins vreodata.

                      Comment


                      • kinky_boy cred ca Xander incearca sa sublinieze faptul ca senzatia aceea de masina speciala (si implicit si "mandria" de a detine o astfel de masina) nu vine din pret, cu toate ca este si acela un element de luat in calcul per total, ci mai degraba din senzatia pe care ti-o ofera la condus masina asta, unicitatea provenita din numarul limitat de masini ramase in circulatie si poate cel mai important (pe langa pedigree-ul masinii la capitolul curse participate).... carcateristicile tehnice pe care masina le avea la momentul lansarii si a performantelor care sunt si astazi la nivel cu masinile de puteri similare.

                        Masina asta este un pachet incredibil: garda la sol 15 cm, suspensie chiar mai confortabila ca a unui CL9 dar care pe curbe se aseaza de nu iti vine sa crezi, LSD din fabrica si unul foarte bun, extrem de versatila si consum foarte mic atat la drum lung cat si in oras... adica in Bucuresti in trafic de saptamana, nu wend 10%-11% daca nu gresesc la 220 de CP?
                        Daca stai sa o iei la bani marunti o sa iti dai seama de ce e asa speciala. Cat despre dat... pai m-am dat pe Transfagarasean (eu la volan) si am fost socat de cat de agresiv si ce minuni face LSD-ul ala de fabrica, de cat de brutal intra VTEC-ul, de ce senzatie iti da masina efectiv... si fac comparatiile astea cu CL9 ca l-am condus si pe ala... e de departe mai fain ATR-ul. E dificil sa convingi pe cineva de toate aceste lucruri daca nu le experimenteaza pe pielea lui... iar eu am avut norocul sa o conduc.

                        Fara discutii mi-as fi luat si un ATR pe langa masina mea dar... devine foarte dificila procurarea de piese, elemente de tabla si multe altele. Altfel o masina foarte speciala. De asta mi se pare cu atat mai de apreciat ce vrea sa faca Xander cu ea.
                        '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

                        "Binele o duce rau in Romania"

                        Comment


                        • Nu vreau sa alimentez polemica, doar retineti ca am zis "modezi" (tuning) si am plecat de la diferenta dintre pretul masinilor. Lsd face fix acelasi lucru indiferent de origine, iar motoarele b si h nu sunt la acelasi nivel cu k-urile. Dar astea sunt lucruri de discutat la un vin.
                          R 42659 - Milano Red Ep3

                          Comment


                          • Vin fiert? Unde? Cand?

                            Comment


                            • Cand doriti un vin fiert sau altceva, eu ma bag, dar fara ATR ca sta la caldura pana la primavara.

                              Va multumesc tuturor pentru pareri, dupa cum ati vazut peste tot in acest thread am incercat sa laud cat mai putin masina si sa evit sa ma dau cu parerea vis-a-vis de alte masini. Toti pasionatii si toate masinile ingrijite merita sa fie apreciate in egala masura, deci astfel de versusuri trebuie sa fie strict amicale.

                              O sa incerc sa raspund succint unor chestii scrise pe aici:

                              @all: eu nu fac aceasta restaurare cu scopul de a vinde vreodata masina. Imi doresc sa ramana la mine, de aceea nu ma gandesc prea mult daca merita sau nu.

                              @Turkish: Multumesc pentru opinia avizata. Sunt 100% de acord cu ea.

                              @Kinky: LSD-ul face acelasi lucru dar nu toate LSD-urile au acelasi principiu de functionare si nici nu actioneaza la fel. Intre open-diff (adica fara LSD) si full race (Plate LSD full lock) sunt multe variante. Asta de pe ATR e Torsen si este setat mult mai brutal si invaziv decat majoritatea LSD-urilor. Eu am avut pe FN2 OEM si stiu ce zic, nu se compara. DC2 avea acelasi Torsen setat mai violent.

                              Legat de motoare, clar K-ul este motorul modern, cu plusurile si minusurile aferente. In opinia mea este un motor foarte bun, foarte fiabil, dar se simte ca e facut sa fie vandut la scara larga: implementare mai spre cuplu la ture joase (iVTEC - daca comparam cu un B16 diferenta e enorma), piese mai ieftine si mai rezistente (s-a renutat la camasile din materiale exotice, implicit si la pistoanele speciale, supapele dublu arc, LSD-ul OEM etc). Are avantajele unei cutii mai bune si mai rezistente (6 trepte), e mai usor, e mai utilizabil zi de zi, apoi deoarece a prins foarte bine exista si o piata FOARTE larga de piese aftermarket cu care poti face practic orice. De asemenea K-ul are avantaje mari in privinta aprinderii (B si H vin cu distribuitor dar face treaba OK).

                              Nu as zice totusi ca e motorul mai bun, acest mai bun difera de la persoana la persoana in functie de cum foloseste masina, ce pretentii are de la ea etc. Avand in trecut un FN2 (pe care l-am laudat mereu fiindca merita si spun si acum ca e o super masina - precizia directiei si feeling-ul extrem de inchegat al masinii nu sunt chestii pe care le gasesti oriunde) spun ca de fabrica e mai marfa H-ul. Daca vrei sa te dai violent e motorul mai fun, motorul care si-o cere mai mult. De zi cu zi clar K20. De asemenea, K20-ul lui GUR in forma de acum e un motor ultra-fain, deci clar poate deveni ceva smecher. Sunetul e mai rafinat la K, dar mai brutal la H, practc rezuma cam tot ce am zis pana acum.

                              Daca ar fi sa aleg de 100 de ori, pentru o masina de fun pur, as alege un B sau un H aspirat extrem (peste 120 cai pe litru). Sunt exemple multicele pe net vis-a-vis de H-uri bune, RoryVTEC din UK a avut cam orice fel de Honda - DC2 OEM, DC2 K20 aspirat, DC2 K20 compresor, multe ATR-uri in diverse forme, S2000-uri, Evo-uri si mai nou FD2. Am vorbit cu el de multe ori si mi-a zis ca cel mai bun motor pe care l-a avut vreodata este H22A7-ele prezentat pe topicul meu in primele pagini, care are vreo 275 cai. Spunea ca regreta ca lumea nu stie ce inseamna un H bun si arunca cu noroi in el. Motorul a ajuns intr-un DC2, masina parand mai inchegata si mai buna de fun. De 2 saptamani detine un FD2 si spune ca acum asta i se pare cea mai tare masina pe care a avut-o, care e un K20A. Deci cam asa stau lucrurile din gura unuia care a avut si testat cam orice Honda buna.

                              @IB: Nu as zice ca a cel mai modest TypeR. Daca o asezam corect in perioada cum zice si GUR, avea pe ea toate chestiile de avangarda posibile - de la motor, la suspensie, la interior etc. Si era rapida tare pentru '98. Fata de EK9 si DC2 era well... diferita, exact cum e ATR-ul pe langa CL9. Pur si simplu e alt gen de masina ATR vs. DC2. E mai mare, e mai grea, e mai confortabila, dar are un motor mai bun zic eu, sau cel putin sigur mai potrivit pentru el. DC2 e mai inchegata ca e in 2 usi, dar directia e mai buna la ATR, DC2 e recunoscut ca e numb. La EK9 doar visam, sunt super rare, RHD si super scumpe, nici nu m-as obosi sa compar.

                              Pace tuturor si Sarbatori fericite! Si sfatul meu, in masura in care aveti ocazia, conduceti cat mai multe masini bune (bune atunci cand erau noi, dar in stare buna si acum ca altfel e degeaba comparatia)! Numai asa o sa intelegeti exact care e treaba si de ce eu (si multi, foarte multi altii din UK, FR, DE, H etc) ne-am indragosit asa tare de masina asta.

                              @GUR: Mi-e un dor de un Transfagarasan...
                              Last edited by Xander; 14-12-18, 11:41.
                              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                              Comment


                              • Stand in dreapta? )))

                                Cauciucuri avem, sa gasim un drum "agitat" pt wend ?

                                Masina asta a fost si ramane "pasare rara" la modul general prin prisma pretului... nu mai zic de Romania. In Romania au fost accesibile ca achizitie SH EG-urile, EK-urile, EP-urile, etc... prin urmare lumea nu prea a avut ocazia sa puna mana pe un ATR, sa-l conduca, sa-i descopere toate inovatiile tehnice care si acum sunt wow si sa-l judece si inteleaga la adevarata lui valoare. Recunosc ca pana la masina lui Xander nici eu nu aveam habar de cat de speciala e masina asta, nu mai zic dupa ce am condus-o... asa ca poate pot parea spalat pe creier si o laud mai mult decat ar fi cazul, insa nu, chiar e speciala masina. Doar dupa ce o studiezi in detaliu si o conduci la limitele ei intelegi cam cat de tare e si ce senzatii faine iti da... si o spun detinand un FN2 modificat binisor, deci...
                                '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

                                "Binele o duce rau in Romania"

                                Comment

                                Working...
                                X