If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
la banii astia fara bizona si enspe mii de senzori, nici o sansa in ziua de azi ...
Depinde, exista piata pentru orice. Rabdare sa aiba.
@Turkish: Si mie mi se pare chiar putin, sincer zic. Evident, cu conditia ca masina sa fie OK, sa mearga bine, sa nu fi fost rupta in 2 (la propriu) si sudata etc.
@GUR: Clar ies mai ieftin asa, dar eu vreau sa arat ce se poate cu H22, am filmul asta, ce sa ii fac?!
'02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG
O faci sa arate asa si o vinzi apoi la jumatate de pret. Cu greu se va vinde la banii astia. Chiar si pentru cineva care stie ca suma investita este mult mai mare. Eu am gasit un Evo 9 preparat de 50.000-60.000 euro la 22.000 euro si nu m-am dus sa-l iau. Avea suspensie de 8000-10000 euro ca idee.
Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel. Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05 ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R| ex -CRX '92 DelSol VTI |ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000 ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Pai foarte trist ca nu te-ai dus sa il iei... Ce sa mai zic?! E oricum incomparabil mai ieftin sa o iei gata facuta decat sa o faci singur. Doar sa fii sigur ca e treaba de calitate si nu masina facuta pe genunchi, plina de rugina, cu piese vai de ele si toate practic facute terci si uzate. Nu e cazul la Integra asta, sau cel putin nu pare.
'02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG
Eu nu cred ca Integra aia e "impecabila".
E foarte greu sa poti afirma asta doar uitandu-te la 4 poze artistice photoshop-ate foarte agresiv. Da, are o lista foarte mare de modificari (e clar ca omul e obsedat de Mugen), dar nu stii nimic despre istoricul masinii, cat a rulat cu aceste modificari si cat de uzata e, daca a fost implicata in vreun accident, daca km sunt reali (ceea ce nu prea cred), etc...
Legat de pret, e discutabil.. Daca eu bag 30k in piese intr-o masina de 10k nu inseamna ca valoarea masinii e de 40k... Nu orice piesa montata pe o masina va creste valoarea acesteia, iar o piesa o data montata isi poate pierde mai mult de 50% din valoarea de achizitie.
Pai asta am spus deja in posturile anterioare. Nu am zis ceva legat de starea reala a masinii, am spus doar ca as fi sunat sa ma interesez.
La noi cu mici exceptii circula numai masini hmm... hai sa zic "discutabile" ca doar le vad in fiecare seara in Constitutiei... dar cand vedem asa ceva zicem din prima ca e scump. Poate fi deal mult mai bun decat sa te apuci sa o faci singur si sa te coste 40k sa zicem (e doar o suma aruncata din burta, dar stiu ca numai elementele de caroserie si interior de la Mugen costa o avere).
Anyway, eu doar aratam link-ul poate e cineva interesat. Nu au sens discutiile legate de pret.
'02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG
Cateva cifre (triste) privind numarul total de ATR-uri in Europa:
UK - 486 licensed (adica pe drum, utilizate) si inca 391 SORN (adica exista inca, dar nu sunt utilizate) - dintre acestea probabil marea parte sunt in proces de dezmembrare, si cateva sunt tinute pentru reparatii sau pastrate in garaj.
Olanda - max. 40
Franta - 138 vandute, maxim 80-100 ramase acum
Suedia - aprox 15
Austria - 8
Sovenia - 6
Croatia - 2
Romania - 3 vandute din cate stiu eu (a mea, cea gri si inca una neagra), acum mai sunt primele 2 pe sosea, plus inca vreo 2-3 prin tara (una in Buc + una neagra care e la vanzare).
LE: Tari unde ATR-ul a fost vandut in cifre relativ semnificative mai sunt Spania si Germania, probabil cate 50-100 de masini vandute, nu mai stiu cate dintre ele mai sunt inca in viata.
De remarcat si ca a existat o editie speciala, limitata la 50 de bucati, toate vopsite Championship White (restul au fost exclusiv negre, rosii sau argintii) si toate cu volan pe stanga. Majoritatea s-au vandut in Olanda si am gasit vreo 2 la vanzare.
Olanda... din pacate . Chiar si tinute in garaj ridica semne de intrebare cu privire la posibila rugina a tablei.
N-am stiut ca a fost atat de exclusivista masina asta. Posibil si datorita unui pret de achizitie destul de prohibitiv pt vremurile respective. Cat costa una de noua ?
'07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown
Super tare editia aia limitata. Sa stii mereu ca ai una dintre cele 50 facute, wow.
E foarte tare Accordul Type R, insa la sumele astea (aprox 15.000 pt una tipla) eu unul as lua o Integra tipla. Pacat de motoarele astea vechi, sunt senzationale, merg foarte bine si orice ai face nu se strica. Nu putem spune acelasi lucru si despre cele mai noi.
Super tare editia aia limitata. Sa stii mereu ca ai una dintre cele 50 facute, wow.
E foarte tare Accordul Type R, insa la sumele astea (aprox 15.000 pt una tipla) eu unul as lua o Integra tipla. Pacat de motoarele astea vechi, sunt senzationale, merg foarte bine si orice ai face nu se strica. Nu putem spune acelasi lucru si despre cele mai noi.
Ca motor e mai tare H22A7-ele, dar mai greu evident, iar ca masina Integra e ceva mai supla (e mai inchegata fiind in 2 usi) si mai usoara, deci inteleg preferinta ta. Din pacate nici banii astia multi nu iti garanteaza ca masina e tipla si cred ca odata cu trecerea anilor cu atat mai putin... Sunt probleme multe, de la cele mai spinoase precum rugina (care e de departe cea mai pacatoasa si greu de combatut) pana la chestii gen consum de ulei pe care le au cam toate B-urile si H-urile care se indreapta spre 200k sau peste, indiferent ce spun proprietarii. Sigur ca un consum decent nu pune probleme, ziceam doar vis a vis de cuvantul asta "tipla". Altfel da, motoarele astea vechi inca tin compresia ca de fabrica si masinile merg de rup chiar si dupa 20 de ani. Cam greu asa ceva in ziua de azi. A mea de exemplu e cu suspensia stock (bucse etc.) la 168k si 17 ani prin Romania si se aude putin o bucsa de la bascula superioara, in rest e bec.
@M4R1U5: Au fost si revopsite integral unele cu schimbare de culoare (sunt cateva in UK, care nu au avut editia asta, toate fiind cu volan pe stanga), editia speciala este numerotata in fata schimbatorului de viteze, ca in pozele din anuntul atasat. Zic in ideea sa fie una dintre acele 50 de bucati.
@GUR: Mult, a fost criticata des din cauza asta. De fapt cam peste tot in review-uri am vazut numai cuvinte de lauda cu exceptia pretului si a cutiei in 5 trepte, care fiind mai lunga nu avantajeaza asa mult motorul si trebuie sa fii foarte atent (la turatie si schimbatul treptelor etc.) sa scoti untul din el.
'02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG
M-am decis sa renunt la Mercedes si in concluzie Accord-ul Type R va fi masina mea daily in perioada urmatoare: asta poate insemna cateva saptamani, luni, poate chiar pana la primavara. Iarna o sa folosesc SX4-ul evident. Am niste idei pentru inlocuirea Merc-ului, cea mai Hondafan fiind noul Civic (prefer Sedan dar nu prea ma impac cu pachetele de dotari, 5D sta mai bine din punctul asta de vedere) 1.5T, cutie manuala. Mai sunt si alte variante premium, vedem ce iese.
Planul cu ATR-ul ramane in picioare, chiar in acest moment fiind discutate detaliile financiare legate de refacerea si modificarea motorului, revopsire etc. Am strans cateva elemente de suspensie, am cumparat o cotiera OEM impecabila (Doamne cat de greu mi-a fost sa gasesc asa ceva - max. 500 buc fabricate) etc. La anul ar trebui sa le punem cap la cap pe toate daca si timpul va permite.
In ideea in care doresc sa raman la (doar) 2 seturi de jante, am in plan sa fac in felul urmator: un set jante OEM cu cauciucuri all-season, un set jante Kosei super-usoare (a pus mana Gabi GUR pe ele si a inteles ce inseamna usoare) cu gume de track - AD08R etc.
Nu are sens sa am 3 seturi de jante cu gume dedicate vara-iarna fiindca de principiu masina nu va fi folosita iarna, deci imi ocupa spatiu aiurea => am pus la vanzare jantele de EP3.
Buuun. Acum intrebarea: aveti vreo recomandare de cauciucuri all-season bune? Trebuie sa fie neaparat orientate spre anotimpul cald, nu pentru gheata si zapada. De principiu masina nu va fi folosita iarna, dar as vrea sa stiu ca o pot muta linistit fara sa imi iau amenda sau chiar sa o folosesc la nevoie cateva zile, chiar daca afara a nins. Totusi ATR-ul are ceva putere si as vrea sa pot folosi gumele la capacitate satisfacatoare si cand merg la munte vara, curbe etc.
Am tot citit, dar nu am dat de ceva concludent. Michelin CrossClimate+ ? Vredenstein Quatrac 5? Sau altceva? Are cineva experienta, imi poate da un sfat?
'02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG
Eu sunt in continuare foarte multumit de Michelin CrossClimate. Le am pe masina de vreo 2 ani. Pana acum s-au comportat excelent atat vara pana la 37 grade pe autostrada, cat si iarna, pe zapada sau pe ud.
Inainte de CrossClimate am avut pe Civic Falken ze914 de vara si Hankook winter icept evo de iarna, ambele seturi avand maxim un an.
Comparativ cu Falken ze914, CrossClimate sunt mult mai silentioase si au aderenta mult mai buna la franari puternice, atat pe umed cat si pe uscat.
Comparativ cu Hankook winter icept evo, CrossClimate au aderenta mult mai buna iarna pe umed si uscat, sunt mai silentioase si s-au descurcat mult mai bine in zapada, pierd aderenta mult mai greu, am intrat in zapada afanata de pana la 40-45 cm iarna trecuta.
Și eu tot pentru crossclimate sunt. Le folosesc de vreo 3 ani și deși la Constanța nu avem parte de ierni īn care zăpada persista mult, atunci cānd a fost, anvelopele astea s-au descurcat de minune. Īn restul timpului iarăși n-au fost probleme, zgomot de anvelopa de vara, indici buni pentru consum de carburant și franare pe ud, nu se rup bucăți din ele precum am văzut la unele anvelope allseason, deci per total sunt foarte ok.
Parerea mea e ca arunci banii aiurea pe un set de gume extra,cat crezi ca sunt de bune niste gume all season pt atr ul tau ,mai ales vara munte curbe.
Tine ti ad08r urile vara pt fun si track,ca nu iti da nimeni amenda daca mergi cu ele pe strada iar dupa ce scade temperatura dai cu un set de iarna care il ai deja banuiesc,si te deplasezi din a in b in caz de nevoie,fara arogante (o simpla parere)
Comment