Xander: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl (CH1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Xander - orice reconditionare sau imbunatatire costa, mai ales daca e ceva care nu a fost prea popular(nu a fost o productie mare si nici aftermarket dezvoltat pentru). Insa, rezultatul este ca obtii ceea ce azi nu mai gasesti sau poate mai gasesti, dar cu mult mai multi bani. Feelingul din masinile de azi paleste la toate capitolele, astfel ca, chiar si daca ai bani nu gasesti asa ceva la o masina noua. Vizavi de performante, eu zic ca 400R ala dupa ce am vazut ca avea pe el in alt filmulet bate noul type r de n-are treaba si unde mai pui ca iti da senzatii mult mai intense, de aspect nu mai zic
    Pana la urma placerea de merge cu o astfel de masina nu are nici o legatura cu timpul din a in b, nu cred ca vorbim de curse oficiale ci de placerea de a conduce tu masina si nu invers.
    De exemplu o mx5 veche setata pentru alergat iti ofera niste bucurii maxime, chiar daca se misca incet pe linie dreapta. In schimb o masina moderna poate sa mearga si singura (scuze de poluare, dar mi-am amintit de filmuletul asta):

    R 42659 - Milano Red Ep3

    Comment


    • Eu ziceam de 911 Turbo 993 OEM man ca are peste 8 min timp de Nurburgring. Gunther Werks asta clar rupe in 2 TypeRul. Si da, comparam strict ca timp, ca senzatie cred ca si un 911 aspirat de 200 de cai din 80 e mai marfa fie vorba intre noi.
      '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

      Comment


      • https://www.youtube.com/watch?v=gTxEw1tUhHE

        Super filmulet, desi e intr-o limba greu de inteles. )

        Super-car vs. SuperTouring Car (sau) Lamborghini Murcielago vs. Honda Accord (sau) 6.2l V12 vs. 2.0l destroked H22 In-line 4.

        Fun-fact: Accord-ul SuperTouring din filmulet este chiar unul dintre sasiurile originale produse in perioad '99-'00 si utilizate in BTCC in era SuperTouring. Masina a fost apoi cumparata de niste sarbi si utilizata in campionatul sarbesc SuperTouring. Era BTCC SuperTouring s-a incheiat in anul 2000, cand reglementarile s-au schimbat din cauza costului foarte ridicat de a produce si intretine aceste masini, astfel incat dupa anul 2000 in BTCC au fost omologate masini Super2000, mult mai ieftine din pricina restrictiilor.

        Era SuperTouring din care Accord-ul Type R "a facut parte" ramane probabil cea mai spectaculoasa era din BTCC.
        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

        Comment


        • Uau! Am inteles bine 750 de kg si 300 si ceva de cai ATR-ul?
          Se vede ca e departe Lambo, nu are nici o sansa.
          ....

          Comment


          • La cai ai zis bine, cam 300 aveau din 2.0 aspirat (h22 destroked). Greutatea reglementata FIA era de minim 975kg fara sofer pentru FWD si minim 1000kg fara sofer RWD. Deci cam toate FWD aveau 975 kg si sincer chiar nu cred ca ar putea ajunge un Accord la 750 kg, mi se pare imposibil pe un sasiu monocoque din metal cu un motor greut, directie hidraulica etc. Si 975 e o mare realizare daca ma intrebi pe mine.

            Mi se pare foarte tare filmuletul, lasand la o parte diferentele de imagine si putere dintre masini, dar numai cand te gandesti ca una e FWD si una AWD. ) La pret insa comparatia este in favoarea Lambo, masinile astea SuperTouring ajungeau sa coste spre jumatate de milion spre finalul anilor '90, asta a fost si motivul pentru care s-au inlocuit reglementarile in BTCC de la SuperTouring la S2000, erau deja mult prea scumpe si nu mai aveau bani producatorii sa participe.

            Si ca sa intelegem si de ce costau atat, iata cateva poze cu detalii tehnice. Este modelul Honda Accord BTCC '97, care era pe caroseria veche, dar e acelasi motor H22 destroked si respecta cam aceleasi principii, la fel era construit si urmatorul pe caroseria noua. Supercharging-ul de orice fel era interzis, astfel incat, pentru a aspira cat mai mult aer, motorul a fost intors la 180 de grade, astfel incat admisia sa fie in fata si evacuarea in spate - stock H22 are evacuarea in partea din fata si admisia spre cabina. Motorul avea ITBs (Individual Throttle Bodies pe fiecare clindru) mascate in acea admisie de carbon, care se ducea intre faruri, astfel incat utiliza efectul ram-air, ca la motociclete. De asemenea, pentru o mai buna distributie a maselor, motorul era mutat spre cabina cu mult, astfel incat firewall-ul si bordul erau si ele trase inapoi, iar singurul scaun al pilotului asezat mult mai in spate. E arta pura cum aratau masinile. Am pus spre comparatie si un motor stock de ATR, diferentele sunt uriase.

            Click image for larger version

Name:	HondaAccordTypeR-21.jpg
Views:	1
Size:	78.8 KB
ID:	726101
            Click image for larger version

Name:	382781.jpg
Views:	1
Size:	92.0 KB
ID:	726102
            Click image for larger version

Name:	382782.jpg
Views:	1
Size:	95.4 KB
ID:	726106
            Click image for larger version

Name:	382780.jpg
Views:	1
Size:	103.1 KB
ID:	726103
            Click image for larger version

Name:	382778.jpg
Views:	1
Size:	80.8 KB
ID:	726104
            Click image for larger version

Name:	382786.jpg
Views:	1
Size:	82.4 KB
ID:	726105
            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

            Comment


            • Pai si tu ce mai astepti? Cand te apuci de modificari? )

              Mda, enorm de multe modificari la sasiu, nu mai punem ce o fi si prin motor, cutie, si alte elemente mecanice, si nu numai, aditionale.
              '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

              "Binele o duce rau in Romania"

              Comment


              • Pai ce faci in weekend? Mai ai flexul ala mare??
                '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                Comment


                • O decapotezi, te-ai hotărāt?
                  -------------------
                  There is no point of having if you can't share.

                  Comment


                  • Nuuu, doar performanta ma intereseaza. Ii intorc caroseria invers, va fi rear-engined, RWD! )
                    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                    Comment


                    • Si-i pui sigla de ///M
                      Ex: 06' Honda Accord 2.2 i-cdti
                      Current: '02 Peugeot 206 2.0hdi/ '10 Fiat 500 1.2L/ '02 Smart 42 0,6/ '07 Mitsubishi Outlander 2.0DiD

                      Comment


                      • Nu vezi ca nici emblemele de Lamborghini nu ma ajuta... Erau mai smechere Hondele! :P
                        Last edited by Xander; 07-02-18, 13:04.
                        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                        Comment


                        • Mai bine un Lambo. Cu huse de scaune luate din Autovit, inscriptionate Type-R.

                          Comment


                          • No car porn for us lately?
                            ....

                            Comment


                            • chiar asa
                              '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
                              Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

                              Comment


                              • Vreti cu alte masini sau cu ATR-ul?
                                '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                                Comment

                                Working...
                                X