Xander: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl (CH1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Xander
    replied
    Michelin CrossClimate+ incep sa ma surprinda. In sens placut! Parca nu imi vine sa cred cat de bune sunt pentru niste all-season. Pur si simplu fata de Dunlop SportMaxx RT sunt la acelasi nivel, diferenta mica de aderenta in favoarea Dunlop fiind egalata de directia mai precisa si franarea mai buna de la Michelin. Daca si pe ATR se descurca asa bine, mi se pare ca deja pe o masina "normala" chiar nu se mai justifica nebunia cu 2 seturi de gume specializate. Dar sa asteptam iarna sa vedem si atunci cum vor performa.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Cam asa au iesit jantele! Mie imi plac maxim dar revin cu pareri dupa minim 3000 km, si cele OEM originale aratau foarte bine revopsite, doar ca erau decalite si imposibil de utilizat.

    Vopseaua masinii a iesit si ea bine in poza asta, desi in soare puternic se vad tot felul de mici imperfectiuni pe multe elemente de caroserie.

    E singura janta care a cerut multicel plumb, dar nu e de speriat. Dupa ce termin rodajul gumelor (2000 km), le voi reechilibra cum spune la carte si atunci o sa cer sa rotim guma pe janta, cel mai probabil se va aseza mai bine (se vor contrabalansa greutatea gumei cu greutatea jantei si imperfectiunile acestora mai bine) si vom mai scapa de plumbi.

    Altfel, se simt foarte bine jantele si gumele, masina e super stabila la viteze mari, zgomot scazut, vibratii deloc.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Acum ca am apucat sa fac vreo 1000 km cu ele, pot sa emit o parere cat de cat obiectiva.

    Ca orice Michelin pe care l-am cumparat nou, au nevoie de rodaj. Vin din fabrica date cu un soi de ceara de protectie, care pana se duce deterioreaza puternic performanta gumelor. Acum stiam deja asta din trecut si am fost atent si prevazator (desi o data m-a surprins puternic la franare), dar cu Michelin PSS proaspat montate pe FN2 in 2014 era sa ma fac pachet intr-o curba pe DN, masina a plecat de sub mine complet aiurea si incontrolabil, am avut noroc ca am avut loc sa fac vreo 3-4 manevre de bracare.

    Odata dusa acea ceara sau ce naiba e, CrossClimate+ devine o guma foarte buna.

    Ce am simtit din prima e ca sunt confortabile, moi, placute. De asemenea, spre deosebire de SportMAXX RT (care sunt totusi anvelope UHP Ultra High Performance) directia e MULT mai precisa si mai stransa, deci masina se inclina mai putin pe balon. Incredibil acest aspect pentru niste all-season, chiar nu ma asteptam.

    Pe uscat e cam la 80% din performanta unui UHP as zice. Nu face fata unei acceleratii full-throttle de ATR dupa ce intra VTEC-ul in treapta 1 si 2, dar nici fostele nu faceau fata 100%. In rest pe curbe sunt previzibile, scartaie ff putin si tin bine, chiar pot sa zic ca imi plac. Pe franare au niste mici probleme uneori, nu am reusit sa imi dau seama in ce conditii inca.

    Pe ud insa, sunt geniale! Nu am simtit asa siguranta in viata mea, masina franeaza mai bine ca pe uscat. La fel de bune sunt si plecarile pe ud sau curbele luate in forta.

    Ramane de vazut si la iarna, ma astept sa fie 60-70% dintr-o guma buna de iarna, dar pentru mine e suficient, eu am vrut doar sa pot muta masina de colo-colo legal si sa pot circula pe zloata, nu prin zapezi sau pe gheata, unde ma astept sa fie foarte bune din nou (zloata fiind asemanatoare cu apa).

    Una peste alta, ca si in cazul celorlalte Michelin utilizate in ultimii 10 ani (PS4, PSS, Alpin etc), nu cred sa existe o companie care sa produca gume all-round (care acopera si performanta si confort si durata de viata etc) mai bune decat Michelin. La fel ca la restul insa, pretul e mare.

    Sper ca am fost de ajutor.

    Leave a comment:


  • horean
    replied
    Cum ti se par anvelopele?

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Dap, eu eram. Salutari!

    Intre timp am instalat jantele OEM cu cauciucuri noi Michelin CrossClimate + in dimensiune OEM 215/45/17.

    Jantele au iesit impecabil, refacute buzele, indreptate, sablate, chituite si revopsite in culoare OEM. De data asta la pistol la sablez.ro. Ei nu vopsesc decat la pistol si nu sunt de acord cu vopsitul electrostatic al jantelor din pricina temperturii mari la care sunt tinute la cuptor jantele pentru intarirea vopselei electrostatice, temperatura ce poate duce la distrugerea lor.

    Acum din experienta mea, jantele de EP3 vopsite electrostatic la SRZ au iesit foarte bine si nu au avut probleme de rezistenta, desi am fost pe circuit cu ele, le-am folosit vara/iarna etc. Jantele OEM originale ale masinii insa, refacute la un baietica ce se da mare vopsitor in camp eletrostatic s-au decalit in maniera in care nu se mai puteau folosi... Daca luai orice groapa, se strambau si bateau ca naiba. Erau terci, i le-am facut cadou baietasului asta (adica le-am aruncat), nu aveam ce sa mai fac cu ele si nici nu voiam sa dau vreo teapa si sa le vand.

    Actualele jante OEM le-am adus din UK (5 bucati in diferite stari/ culori etc). Din cauza efortului logistic necesar, nu am mai vrut sa risc nimic si le-am vopsit la pistol. O experienta foarte placuta cu baietii de la sablez.ro, se vede ca seful lor a citit mult pe subiectul asta, chiar par sa se priceapa. Acum nah... nici eu nu sunt vreun cunoscator, vedem in timp cum se comporta jantele.

    Ei fac si vopsire electrostatica pentru diverse obiecte de decor, componente suspensie etc. Pentru jante doar la pistol, am zis mai sus de ce. De asemenea, refac si etrieri cu vopsea termorezistenta, dar nu din asta de 2 lei Foliatec, ci ceva serios. Eu o sa refac in curand si etrierii tot la ei, o sa pun poze in caz ca va intereseaza - procesul include sablare, grunduire, apoi vopsire termorezistenta. Pe etrieri cu siguranta vopsirea electrostatica nu e OK, mai ales la masinile care vad si track => se incing peste temperatura la care vopseaua eletrostatica incepe sa curga...

    Saptamana viitoare sunt programat la Rocket Fabrications unde voi reface tobele OEM-look (mai exact tipsurile, care sunt acum niste tiganii de inox Supersprint ovale, sudate prost) si o sa inlocuiesc flexi-ul de langa catalizator, care a cam smotocit si a inceput sa piarda gaze pe acolo. O sa folosesc un Bosal cu dimensiuni OEM. Va arat sudurile ca sa va faceti o parere de ce stiu baietii, am primit recomandari serioase pentru ei.

    Leave a comment:


  • Wydarr
    replied
    Salve,
    Dacă nu mă īnșel, cred ca ne-am intersectat fugitiv ieri (deja). Păcat că nu eram pe același sens de mers ca e una dintre zonele mele preferate de desfundat plămānii

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Uite aici: Reunirea vineri dimineață ora 8:30 īn parcarea de la McDonalds Corbeancahttps://www.google.com/.../data=!3m1!4b1!4m5!3m4... Să aveți și carburant īn rezervor, să nu mai oprim pentru asta pānă pe la Brașov.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Cred ca plecam pe DN1, dar sa vedem, ziceam sa ne strangem mai multi de vineri dimineata din Bucuresti spre Nationala.

    Leave a comment:


  • hondaru
    replied
    Nasol, vad din ce zici ca sunt incompetenti si peste hotare la magazine nu numai la noi...
    Dimensiunea asta am eu la Lexus 215/45/R17 si am luat anvelope acum 3 saptamani din tara ce-i drept nu de performanta, doar niste Falken Azenis FK510. Productie ultima saptamana din 2017 si Japan. Se pare sunt un big bang for the buck, nu am apucat sa le pun pe masina.
    In privinta indreptarii unei jante o sa te rog cand ne vedem sa-mi dai detalii de contact cu Sirius ca am o janta EP3 stramba si vreau sa o faca cineva care are mana buna la asa ceva.
    Sunt curios cum au iesit jantele tale ca si eu vreau sa vopsesc jantele si la Lexus si la CTR.
    Ce sa-ti zic sa le stapanesti sanatos si sa nu mai ai parte de belele.

    Voi cand intentionati sa plecati si pe unde? Eu am trimis azi la hotel o cerere de pe site-ul lor si mi-a venit mesaj de eroare. Am incercat sa sun si nu raspunde nimeni la numarul de telefon, probabil ca vad ca sun de la mama naibii si se gandesc sa nu fie vreun scam. Cand ajung in tara o sa-i contactez sa fac rezervare. Eu ma gandeam sa merg prin Cheia, e drumul frumos si mai liber.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Vineri au ajuns anvelopele. Vin din DE fiindca marimea este una atipica (215/45/17) si nu am gasit decat la comanda, relativ greu.

    Bine ca le-am verificat atent la primire: 2 erau dimensiunea corecta, 2 aveau latime 235... Am refuzat tot pachetul (nu se putea face retur partial la curier) si acum astept sa vina toate 4 in dimensiunea corecta.

    Fiindca deja am vandut setul de jante de EP3 cu tot cu anvelope (asa s-a nimerit, le-a cumparat un baiat din TM si trebuia sa le ia neaparat martea trecuta fiindca pleca din Buc), am pus pe masina un set de roti de iarna de CU2 (prin amabilitatea lui KMR caruia ii multumesc). Evident nu merg cu masina deoarece sunt late, mari si imi ating pe fata + nu vreau sa stric gumele de iarna ale lui Gabi.

    In concluzie, inca un an in care ma prezint fara masina la Nationala, dar vin cu GUR, nu e panica, cu singurul FN2 in 5 usi cu plafon panoramic din EU. :P

    Sper sa ajunga si gumele saptamana asta, macar sa ma pot bucura din nou de masina!

    LE: Jantele OEM au iesit foarte, foarte bine, indreptate de Sirius si sablate si revopsite de baietii de la Sablez.ro, la pistol, nu electrostatic fiindca nu mai voiam sa risc nimic. Culoarea este bineinteles OEM, sunt 5 buc, o sa pun poze cu ele imediat ce le montez pe masina impreuna cu gumele noi.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Am comandat pana la urma 4 x Michelin CrossClimate+ cu protectie de janta la dimensiunea din talon.

    Setul 2 de jante OEM (cumparate din Anglia dupa ce l-am distrus pe al meu) este la refacut in acest moment. Am optat pentru vopsire clasica, la pistol si din pozele de progres totul e impecabil. A fost ceva de munca la jante, nu erau in cea mai buna forma (deh... rare), dar cu ajutorul lui Sirius le-am adus pe linia de plutire.

    Deoarece aveam lichidul de frana de 2 ani neschimbat, o sa pun si niste ATE Typ200 (Blue Racing whatever). Nu sunt eu mare fan ATE, dar la primavara oricum refac franele si il arunc si asta mi-a fost comod sa cumpar.

    Leave a comment:


  • Sindrom
    replied
    Eu sunt pentru solutia no.2
    Nu e o masina pt all season.

    Eventual iarna iti iei ceva mid gen bfg. Daca prinzi ceva 2nd cu max 1-2 ani si rulate putin e si mai bine.

    Eu am pus mixte pe smart, pe outlander, dar n-as pune niciodata pe accord mixte de exemplu. Oricat ar fi CC-urile de laudate, cred ca te vor tine fix o vara

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Sa vad, inca stau in dubii... Merci de opinii oricum!

    In weekend am ajuns pe Transfagarasan cu Gabi GUR si Stefan (nu cred ca are cont, dar abia si-a luat un FN2). Foarte aglomerat a fost, dar am avut si loc sa tragem putin de masini pe unde s-a putut.

    A mers incredibil de bine ATR-ul, parca m-am indragostit mai mult de el. I-a placut si lui GUR, e diferita intru totul de FN2, dar nu mai putin fun sau mai putin rapida/ stabila. Dupa cum a spus el combinatia de VTEC kick, cum trage in VTEC si cum se simte LSD-ul (care chiar e brutal si te tine bine de tot pe traiectorie), dar si suspensia super confortabila (cred ca e la nivel cu CL7 Confort daca nu cumva mai bine) o fac o masina rara. Sta cam ca un FN2 pe curbe, cu avantajul ca te bucuri de ea si la mers normal (nu iti tremura dintii in gura) si foarte important poti sa mergi tare si pe drum denivelat, mici gropi etc, acolo unde de FN2 iti e mila sau chiar risti sa fii aruncat (din cauza suspensiei mult mai dure) si sa dai de belele. Am tras de ea puternic si pe coborarea spre Arges, unde drumul e denivelat (gropi nu sunt decat putine, dar e reparat mult si prost) si a stat super bine.

    Cutia in 5 trepte destul de lunga + plaja de VTEC foarte redusa si MULT diferita de fereastra de non-VTEC (in sensul ca masina e cu totul alta in VTEC - mult mai rapida si mai brutala) te dezavantajeaza pe urcari, acolo unde FN2-ul este mai bine setat.

    Acestea fiind spuse, am revenit putin la gandul de a o face OEM impecabila si sa o las asa. E un compromis senzational masina, se simte supla, usoara, previzibila la limita, iar cu puterea pe care o are acum si cum sta cu suspensia OEM si LSD-ul OEM iti e frica oricum sa te dai la maxim cu ea pe drumuri de munte etc. Si asta in conditiile in care gumele nu erau chiar cele mai bune. In concluzie posibil sa fie mai util sa invat eu sa ma dau mai tare pana sa fac masina stupid de puternica/ dura/ nefiabila/ scumpa etc.

    Iarasi un lucru cert e ca trebuie sa fac ceva cu segmentii, consumul de ulei persista si masina scoate ceva fum in VTEC. O simpla segmentare si un mic refresh al motorului ar costa totusi 2k EUR, nu 15k cat costa un motor refacut integral la JUN.
    Last edited by Xander; 13-08-18, 10:31.

    Leave a comment:


  • hondaru
    replied
    Cum ar fi sa ai una alba si una neagra?!
    Anvelope ptr track si oarecum daily use gasesti si un pic mai ieftine cu comportament mai mult decat decent ptr pretul lor. Dezavantajul semislick este zgomotul ridicat la rulare si la o utilizare daily devine cam enervant. Eu as merge pe anvelope dedicate fiecarui sezon, mai bine iarna sa am frane si tractiune si sa pot evita alti "soferi" sau macar sa nu fie din vina mea 😈

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Intre timp au inceput sa se vanda pe site-uri de masini clasice:

    https://www.classicargarage.com/arch...rd-type-r-1999

    What a beauty that is! Pacat ca nu am vazut ca ce pret a plecat.

    Click image for larger version

Name:	12.jpg
Views:	1
Size:	40.6 KB
ID:	726541
    Click image for larger version

Name:	22.jpg
Views:	1
Size:	43.3 KB
ID:	726547
    Click image for larger version

Name:	5.jpg
Views:	1
Size:	59.8 KB
ID:	726539
    Click image for larger version

Name:	10.jpg
Views:	1
Size:	62.6 KB
ID:	726540
    Click image for larger version

Name:	14.jpg
Views:	1
Size:	83.9 KB
ID:	726545
    Click image for larger version

Name:	27.jpg
Views:	1
Size:	42.7 KB
ID:	726542
    Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	1
Size:	46.6 KB
ID:	726538
    Click image for larger version

Name:	18.jpg
Views:	1
Size:	45.6 KB
ID:	726546
    Click image for larger version

Name:	29.jpg
Views:	1
Size:	64.5 KB
ID:	726543
    Click image for larger version

Name:	30.jpg
Views:	1
Size:	62.7 KB
ID:	726544

    Leave a comment:

Working...
X