Tot de EP3, ca m-a incantat ET45, dar si greutatea foarte OK de 9 kg/ janta. In opinia mea sunt cam cel mai bun compromis look OEM/ buget/ dinamica.
Acum sunt la refacut integral (indreptat, sablat, reparat si revopsit electrostatic) la SRZ Elspa. Am ales o culoare relativ apropiata de cea stock, dar mult mai interesanta zic eu.
Am in gand si niste jante ff usoare (<7 kg), dar doar in masura in care imi place masina, incep sa ma dau cu ea pe circuit, le asociez niste semi-slick-uri etc. Altfel financiar nu vad sensul sa cobor sub 9 kg, mai ales ca si gumele pe care le folosesc sunt usoare (cam 8 kg) => un total de 17 kg pe roata, zic eu super acceptabil. Am alte chestii de reparat/ modificat inainte sa dau 1000+ EUR pe un set de jante super-usoare.
Aviz amatorilor: exista pe OLX un set de jante Mugen GP orginale, forjate (18x7,5, 7,5 kg, ET48 parca). Pretul e prohibitiv, dar poate mai merge negociat, iar la cat de rare sunt si cum dau pe un FN2...
http://olx.ro/oferta/vand-jante-muge...tml#5fd4f07617
Acum sunt la refacut integral (indreptat, sablat, reparat si revopsit electrostatic) la SRZ Elspa. Am ales o culoare relativ apropiata de cea stock, dar mult mai interesanta zic eu.
Am in gand si niste jante ff usoare (<7 kg), dar doar in masura in care imi place masina, incep sa ma dau cu ea pe circuit, le asociez niste semi-slick-uri etc. Altfel financiar nu vad sensul sa cobor sub 9 kg, mai ales ca si gumele pe care le folosesc sunt usoare (cam 8 kg) => un total de 17 kg pe roata, zic eu super acceptabil. Am alte chestii de reparat/ modificat inainte sa dau 1000+ EUR pe un set de jante super-usoare.
Aviz amatorilor: exista pe OLX un set de jante Mugen GP orginale, forjate (18x7,5, 7,5 kg, ET48 parca). Pretul e prohibitiv, dar poate mai merge negociat, iar la cat de rare sunt si cum dau pe un FN2...
http://olx.ro/oferta/vand-jante-muge...tml#5fd4f07617
Comment