Xander: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl (CH1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Tot de EP3, ca m-a incantat ET45, dar si greutatea foarte OK de 9 kg/ janta. In opinia mea sunt cam cel mai bun compromis look OEM/ buget/ dinamica.

    Acum sunt la refacut integral (indreptat, sablat, reparat si revopsit electrostatic) la SRZ Elspa. Am ales o culoare relativ apropiata de cea stock, dar mult mai interesanta zic eu.

    Am in gand si niste jante ff usoare (<7 kg), dar doar in masura in care imi place masina, incep sa ma dau cu ea pe circuit, le asociez niste semi-slick-uri etc. Altfel financiar nu vad sensul sa cobor sub 9 kg, mai ales ca si gumele pe care le folosesc sunt usoare (cam 8 kg) => un total de 17 kg pe roata, zic eu super acceptabil. Am alte chestii de reparat/ modificat inainte sa dau 1000+ EUR pe un set de jante super-usoare.

    Aviz amatorilor: exista pe OLX un set de jante Mugen GP orginale, forjate (18x7,5, 7,5 kg, ET48 parca). Pretul e prohibitiv, dar poate mai merge negociat, iar la cat de rare sunt si cum dau pe un FN2...

    http://olx.ro/oferta/vand-jante-muge...tml#5fd4f07617
    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

    Comment


    • #62
      ) e o discutie intreaga pe subiectul jantelor Mugen de pe OLX (la un pahar de vorba).

      A fost de vanzare la un pret f. decent (600 lei/buc = 550 Eur setul) el le-a luat si le revinde acum cu 1800 Eur

      Asta da "afacere".
      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

      sigpic

      Comment


      • #63
        600 lei/ buc?? Mama, unde am fost cand erau la vanzare... Eu am incercat sa aduc tocmai din State un set, tot SH si ma ducea peste 1000 EUR si aveau mici ciupituri etc. Erau pentru FN2, am renuntat ca era prea complicat si nu ieseau nici la buza cum as fi vrut din cauza ET-ului aproape stock.

        LE: De fapt 1400 EUR ajungeau cu tot cu transport.
        Last edited by Xander; 17-12-15, 13:08.
        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

        Comment


        • #64
          Stai linistit ca faimoasele jante s-au dat in 5 min

          Am sunat si eu in acceasi zi in care a fost postat anuntul si le daduse deja.

          Comment


          • #65
            Xander, nu vreau să insinuez nimic, la cei de la SRZ mi-am vopsit și eu jantele de Accord Exec. Am plecat cu ele ușor descentrate, am descoperit defectul după ce am vopsit a doua oară o jantă tot la ei, și începusem să am trepidaţii în volan la peste 120.

            Dat fiind că totul pe faţă era ok (bucși, frâne, etc) pentru extra siguranță am testat cu alte roţi; problema a dispărut.

            În momentul în care m-am dus cu ele la îndreptat, una singură era aproape insesizabil descentrată, pe când cea care fusese vopsită de două ori, era cea mai descentrată.

            Concluziile le tragi tu.
            -------------------
            There is no point of having if you can't share.

            Comment


            • #66
              Pai si de unde ar fi problema? Incalzesc materialul sau ce motiv ar fi? Descentrata adica plecata din butuc, practic nereparabila? Sau stramba?

              LE: Imi pare ciudat ce zici, aveau acolo jante de Lambo, M-uri, jante Giovanna etc. Aratau genial revopsite, acum sigur ce spui tu e altceva, nu am avut cum sa le vad din ochi...

              Un lucru e clar, daca eram in dubii inainte, acum stiu sigur ca nu iese niciodata la pistol o janta cum iese vopsita electrostatic, aratau incredibil toate, nu mai zic cele in culori excentrice, straturi de lac interpuse etc.

              Revin cu review, dar abia la vara, ca iarna o sa le folosesc pe cele OEM.
              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

              Comment


              • #67
                Legat de SRZ (ca tu stii integral povestea mea ), prin August am revopsit toti etrierii la ei. Prin Octombrie am fost cu masina pe Adancata si dupa 2 sesiuni s-a umflat vopseaua si am impresia ca intr-un loc s-a exfoliat cu totul .
                Nu ma asteptam la asta, e adevarat ca etrierii de FN2 au o textura mai "poroasa" si dupa ce i-au vopsit aratau ca si cum i-au bagat intr-o galeata de vopsea si era uniforma vopseaua. Nu m-a deranjat asta, aratau foarte bine chiar daca nu mai aveau textura aia dar ma gandeam ca au vopsit si ei cu o vopsea speciala rezistenta la caldurile pe care le suporta un etrier... uite ca nu.

                Sper sa nu o dea in bara cu jantele tale. Am mai auzit niste intamplari nu tocmai vesele dar mi-am zis ca or fi aia nebuni. Acum daca si @BlackMagic o spune (si am incredere in ce spune ca doar il cunosc ), poate o fi vreun adevar in povestile alea.
                '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

                "Binele o duce rau in Romania"

                Comment


                • #68
                  Vopsirea electrostatică în sine e un procedeu cu rezultate excelente, însă greșeala este că roțile sunt ținute în cuptor la o temperatură mai mare pentru a grăbi uscarea.

                  La etrieri eu am folosit cu succes bronz (pentru clasicul argintiu).
                  -------------------
                  There is no point of having if you can't share.

                  Comment


                  • #69
                    eu sunt patit, nu cred ca se deformeaza jantele de la temperatura, ci mai degraba datorita faptului ca le vopsesc si pe interiorul butucului atunci cand le montezi(fie pe masina sau pe aparat de echilibrat) , daca vopseaua nu s-a depus uniform peste tot atunci o sa ai bataie. Eu era sa raman fara o roata in mers, pentru ca dupa o zi de track la hring, s-a topit vopseaua pe zona de prindere si evident ca s-au slabit piulitele si ulterior dupa cativa km de mers, 4 piulite erau aproape desfacute si doar una cat de cat stransa.

                    @blackmagic - oricum trebuie tinute in cuptor ca sa se stabilizeze vopseaua, insa vizavi de temperatura baietii astia au un cuptor inalt cu o rezistenta foarte mare inauntru si le tin acolo cat cred ei de cuvinta, deci nu exista un control al temperaturii insa imi vine greu sa cred ca se indoaie o janta sub propria greutate agatata de gaura de la valva doar ca sta in cuptorul ala care nici macar nu e ermetic.

                    vopsite cum trebuie la pistol si lacuite sunt aproape la fel de rezistente la conditiile meteo, ca daca le freci de borduri niciuna nu rezista
                    R 42659 - Milano Red Ep3

                    Comment


                    • #70
                      Si eu am jante vopsite la pistol care rezista de 2 ani foarte ok.
                      Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
                      Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
                      ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red

                      Comment


                      • #71
                        Fara control al temperaturii in trepte si pe timpi, e cam degeaba la jantele de aliaj. Cred ca treaba cu vopsitul pe interior e posibila, am un cunoscut, care face jante din anii 90 si nu am vazut la el vopsit integral, nici macar la jantele sudate. Cea mai buna solutie la cele de aluminiu este ANODIZARE - ELOXARE, care se poate face si colorat.
                        ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani

                        Comment


                        • #72
                          Merg la pistol vopsite fara probleme. Am pana acum 2 seturi de jante ( cele originale de Type S de la Honda si cele de iarna de la Touareg ) vopsite asa si sunt super ok. M-am hotarat sa le fac si pe cele de vara de la Touareg.

                          Colegul de forum IonutR le-a facut si el tot la Pitesti si din cate stiu era super multumit. Pretul bun conteaza si el. Recomand aceasta vopsire fara alte batai de cap.
                          Honda Accord Type S 2.4 190 CP, Touareg 3.0 V6 240 CP
                          epitesti.ro
                          anunturi.epitesti.ro

                          Comment


                          • #73
                            Sa vedem ce va iesi, deja ati bagat spaima in mine. )
                            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                            Comment


                            • #74
                              Interesant ce spui, Kinky. În cazul meu au fost descentrate, căci le-am văzut pe mașina de echilibrat cum se mișcau.

                              După ce le-am dus la recentrat, problema a dispărut și jantele rulează în continuare și în ziua de azi fără probleme pe fostul CL7.

                              Cat despre temperatură, de la cei care le-au recentrat am aflat detaliile, nu sunt născocite de mine.

                              Xander, îți ținem pumnii, dar cel mai bine îi suni și vorbești cu ei despre asta, să încerci să îi previi/faci atenți.
                              -------------------
                              There is no point of having if you can't share.

                              Comment


                              • #75
                                Și eu am mai avut jante vopsite în câmp electrostatic a căror vopsea s-a topit. Dar am avut o lungă discuție pe forum cu unul (nu mai știu cine e) care zicea că a vopsit sute de seturi și sunt ok. Mă rog, eu n-aș mai vopsi jante electrostatic.
                                L.E. Se pare că discuția am avut-o cu Spoon. Mulțumesc pentru info @InjectoR.
                                Last edited by KMR; 18-12-15, 19:10.
                                I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
                                My cars:

                                '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
                                '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
                                '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
                                '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
                                EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
                                EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
                                EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
                                EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
                                EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
                                EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

                                Comment

                                Working...
                                X