Xander: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl (CH1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Xander
    replied
    Destul, adica se vede ca sta desprins eleronul in fata... Momentan il las asa, la primavara sper sa se remedieze usor, adica fara sa schimb portbagajul... Sa scap "doar" cu indreptare si revopsire capota portbagaj.

    Leave a comment:


  • Wydarr
    replied
    Imi pare rau de incident Xander. Si eu inclin spre vandalism (sau niste hoti foarte, foarte, foarte prosti cu un Logan gen I care aveau nevoie de un eleron).
    Cum e? E indoit rau portbagajul?

    Leave a comment:


  • Fanatic
    replied
    Poate nu a vrut sa il fure, ci pur si simplu sa faca o "fapta buna". E plina lumea de idioti .....

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Va vine sa credeti ca cineva a incercat sa imi fure eleronul ala mare si a tras de el pana mi-a indoit tabla de pe lateralele portbagajului unde e prins in suruburi?? Incredibila cocina in care traim...

    Leave a comment:


  • Legionaru'
    replied
    Eu le am vopsit pe cele OEM de pe CL 9 si un set Borbet.
    Concluzia-avem mester bun la Craiova.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    @Legionaru: Cu siguranta mesterul conteaza cel mai mult. In teorie, pentru un aliaj standard, vopsitul electrostatic e destul de safe, in practica daca mesterul Manole schimba "reteta" (da temperatura la cuptor mai mare sa le tina mai putin timp si sa consume mai putin curent, face sablare super abraziva si tot asa) si daca si jantele sunt mai sensbile (usoare) sau dintr-un aliaj special, pe care evident un inapt din asta nu l-ar cunoaste, se produce distrugerea lor.

    Jantele de EP3 le-am vopsit electrostatic la SRZ si nu au fost probleme, dar setul OEM original l-am aruncat ca nu se mai putea merge cu ele, erau doar de show...
    Last edited by Xander; 11-10-18, 09:50.

    Leave a comment:


  • closchkutza
    replied
    Conteaza si jantele in sine, cu cat mai grele / masive cu atat mai sigure dpdv vopsire electrostatica. Setul pe care il am eu, de exemplu, a fost vopsit o data electrostatic, nu au probleme dupa spusele colegului de la care le-am luat insa tot el m-a sfatuit ca ar fi bine sa le vopsesc la pistol si nu electrostatic. Jantele sunt destul de usoare (pe la 9kg bucata pe 17 x 7). Tot pe cei de la sablez.ro ii am si eu in vedere pentru reconditionare / schimbare culoare.
    Last edited by closchkutza; 10-10-18, 17:40.

    Leave a comment:


  • Legionaru'
    replied
    Eu am ambele seturi vopsite electrostatic si nu am probleme.
    Oare conteaza meseriasul?

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    www.sablez.ro pentru refacut jantele;

    https://www.ebay.co.uk/p/Honda-Accor...Cars/830088051 pentru sticker.

    Leave a comment:


  • closchkutza
    replied
    Poti sa-mi dai pls un link?

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Da, s-au vopsit si capacele centrale in culoarea jantei dar la un pret separat de 40 lei/ capac (sunt maricele totusi ale mele). H-ul rosu este un sticker, se putea vopsi dar era complicat de izolat ca lumea si implicit costa. Am preferat stickere din UK speciale pentru aceste jante la 60 RON/ 4 buc. Rezista bine-merci si poti pune altele ulterior.

    Leave a comment:


  • closchkutza
    replied
    Intrebare: s-au vopsit si capacele centrale? Daca da, cum s-a refacut H-ul rosu?

    Leave a comment:


  • closchkutza
    replied
    Sunt de acord cu tine la partea de lipsa de feeling a directiei (pentru mine nu era neaparat o problema ca nici masina nu avea in mod special feeling pe partea de directie asa ca nu o penalizau anvelopele in vreun fel) insa eu simteam diferente pe partea de rigiditate a talonului intre 2.2 (recomandat) si 2.5-2.6 cat le tineam eu cand aveam de gand "sa-mi bat joc de ele" .
    Cum bine ai zis, pentru condus entuziast pe drumuri publice / light track-days (functie si de configuratia pistei) sunt foarte ok. Pentru chestii mai serioase pe pista, nici Michelin Pilot Sport nu tine mai mult decat cateva tururi dupa care incepe sa se transforme in gelatina, ai nevoie de semi-slicks, asta daca masina duce mai multe tururi la rand fara sa oboseasca.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Am mers cu Sport Maxx RT in toate conditile, Le-am incalzit de le-a luat naiba (inclusiv pe track niste sesiuni, Transfagarasan), dar am facut si drumuri de oras lejere, atat vara la 40 de grade ct si toamna pe ploaie etc. Sunt confortabile si usoare si foarte bune cand sunt incalzite pe drumuri gen Tranfagarasan. Altfel, pe track praf dupa 2-3 tururi (sunt gelatina), slabute la mers lejer, directia lipsita de feeling. Am variat si eu presiunea in roti, nu mi s-au parut vreo mare smecherie. De asemenea, pareau ca se consuma si repede.

    E clar ca Michelin CC nu sunt in aceeasi clasa cu UHP, dar crede-ma ca sunt FOARTE bune, probabil cu cat le incalzesti mai tare vor fi mai proaste, dar la capitolul asta nici RT-urile nu excelau, iar la "rece" Michelin sunt mai bune. Sunt la fel de confortabile si directia e clar mai buna, in condiitiile in care acum le am umflat cu 0.2 mai jos decat minimul recomandat pentru rodaj. Deci... Si asta in conditiile in care scapi de 2 seturi de roti.

    Sa vedem la iarna cum sunt, dar vara nu regret ca am inlocuit RT cu CC+. Sigur ca pentru track sau mers foarte alert nu sunt ce trebuie, acolo o sa punem semi-slick.

    Leave a comment:


  • closchkutza
    replied
    Vezi ca RT-urile, care sunt parte in comparatia ta, ca si alte anvelope UHP, au nevoie de caldura. Sub 20 de grade temperatura ambianta si fara sa fie incalzite nu ofera nimic deosebit fata de altele cotate inferior. Sub 15 grade deja trebuie avuta grija, nu prea mai reusesti sa bagi caldura in ele cu o masina de strada, rulata pe strada. La peste 30 de grade temperatura ambianta + caldura in ele arata cam ce pot. Am avut aproape 6 sezoane aceeasi anvelopa pe fosta masina (2 seturi consecutive) si le cunosc destul de bine. De asemenea, trebuie rulat cu ele la presiune un pic mai mare decat cea recomandata (chestie pe care o fac si acum cu Michelin-urile de pe Civic).

    Leave a comment:

Working...
X