Xander: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl (CH1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Click image for larger version

Name:	gear knob.jpg
Views:	1
Size:	87.8 KB
ID:	723371

    Am pus doar textul ca nu se intelegea nimic mai sus.
    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

    Comment


    • Pai de ce nu zici asa... a mea nu ti se pare tentanta la 20k ? ))

      Ideea ta a plecat de la faptul ca masinile astea gen EP3, ATR se vor scumpi in timp si le privesti oarecum ca pe un business pe termen lung - "Nu pierzi banii daca o iei sa o faci si sa o vinzi peste 5 ani". Eu am descris mai sus niste motive care ar duce ca o masina sa fie privita "de colectie" (nu in adevaratul sens al cuvantului) si sa ii creasca valoarea. Fie ca o privim la nivel de colectionari, fie doar de pasionati, masinile astea nu par a avea niste criterii atat de solide care sa duca la a fi privite ca niste masini "de colectie". In plus de asta mai este important si publicul care se uita la masinile astea (numarul efectiv al celor pasionati de Honda), care este cererea.

      Caz concret : tu ai dat pe masina ta X bani, ai mai bagat Y bani ca sa o aduci la starea actuala (deh, dacutul tipla costa... dar la fel costa si pastratul tiplei)... momentan, daca ai vrea sa o vinzi clar iesi in pierdere. Continuam cu ipoteza ca masina asta peste 10 ani o sa-si dubleze pretul si o pastrezi. Pana una alta tu o tii la subteran (si asta nu te costa. O parcare la subteran costa minim 200 RON / luna x 12 luni = 2400 RON = 550 EUR / an x 10 ani = 5.500 EUR) iar asta te scuteste de alte reparatii (cauciucurile si cablurile pe la motor nu vor imbatrani asa de repede, vopseaua nu se va matui asa repede, plasticele nu vor crapa, etc). In astia 10 ani masina asta va mai costa intretinere (revizii, asigurare RCA, impozit, combustibil, etc). Trage linie si o sa vezi ca tot in pierdere o vei vinde. La momentul "T" masina ta va avea un alt nr de km, alti bani deja bagati in ea, etc.

      VladTNS facea si el o estimare ca - "Nu zic ca Hondele noastre vor avea un gain asa mare( S2000 foarte posibil), dar 15.000 - 16.000 tot vor valora in 6-7 ani"... sunteti chiar asa siguri ? Si stim ca si Vlad este mega pasionat de masina si a ingrijit-o cat a putut de bine.

      Crede-ma ca experienta cu masina mea m-a invatat foarte multe si m-a trezit la realitate cu ce presupune "pasiunea" pt o masina si multe altele. Repet, nu o luati ca pe o jignire dar mie imi suna a "imbatat cu apa rece" .
      '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

      "Binele o duce rau in Romania"

      Comment


      • Bine, daca e sa socotim asa, poti sa zici ca ai pierdut bani cu masina ca in loc sa muncesti si sa castigi ceva, te-ai plimbat cu ea. ))

        Eu ma refeream strict ca daca iei una acum mai putin intretinuta si o refaci nu va fi "financial mistake" sau cel putin nu mai mare decat o masina noua care se devalorizeaza vazand cu ochii.
        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

        Comment


        • Din punctul meu de vedere si comparatia asta intre o masina noua care se devalorizeaza si una veche in care bagi bani ca sa o faci tipla, pica... si uite si de ce :

          - o masina noua face in jur de 25.000 EUR... timp de 3 ani bagi bani doar in revizii, asigurari, impozit si combustibil (pe care oricum ii bagi si in cea veche), in rest ai garantie oferita de producator. Asiguratorii spre exemplu aplica o cota de depreciere de aproximativ 12%/an, rezulta ca in 3 ani masina se devalorizeaza cam 36% - 25.000 EUR = 16.000 EUR.
          - masina veche dai pe ea in jur de 5.000 EUR. Daca vrei sa o aduci in stadiu de tipla mai bagi cel putin 7 - 8000 EUR. Ai ajuns deja la 13.000 EUR... diferenta pana la 16.000 o recuperezi la masina noua prin diferenta de consum mai optimizat. Una peste alta, cam tot pe acolo ajungi.

          Asta asa, doar "financial... mistake" ). Este o comparatie strict financiara, nu implicam sentimente, senzatia de a conduce o masina mai purista vs electronicele din ziua de azi, etc.

          Nu vreau sa-ti stric planurile sau aspiratiile de a-ti mai lua si alte masini, pasiunea ramane pasiune dar costa si niciodata nu iesi pe plus.
          '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

          "Binele o duce rau in Romania"

          Comment


          • Stai linistit ca nu imi strici niciun plan, eu accept orice discutie si este chiar benefic sa ne exprimam puncte de vedere diferite, asa invatam.

            In plus, tu ai mare experienta in a baga bani multi in masina din dorinta de a face ceva deosebit, deci cumva ma intelegi, nu judeci masinile doar la modul "am dat X pe ea", "o vand cu X-20%", sunt multumit.

            Una peste alta, eu nu vreau sa influentez pe nimeni, doar recomandam oricarui pasionat sa cumpere si o masina ceva mai veche macar o data in viata. E o experienta ce merita simtita pe propria piele. Am invatat anul asta mai multe despre motoare, cutii de viteze, suspensie, articulatii decat am invatat toata viata si citesc literatura auto de vreo 20 de ani si sunt pasionat de masini de cand ma stiu.

            Asta pentru simplul fapt ca la o masina veche e mereu ceva de facut si iti vine sa iti bagi nasul in ea. Citesti sa afli de ce merge asa etc. La una mai noua, e greu sa poti rezolva singur una-alta, 99% din cazuri o duci la service ca problemele pe care le are necesita soft specializat, piesa noua etc.
            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

            Comment


            • eu am un prieten bun care se ocupa fix cu old timers
              de la Dacii 1100 la Bugatti Atlantic

              din ce am observat eu in vreo 10 ani...in 99% din cazuri in masini bagi bani
              multi, mult mai mult decat ai putea scoate
              in 1% intra niste raritati care sunt cunoscute de catre cei interesati si deci cu exceptia barn find-urilor nu se gasesc asa... plocon

              dar eu cred ca Xander nu vorbea despre asta ci despre un alt grup de masini care sunt apreciate si drept urmare in loc sa se devalorizeze in mod constant si vag asimptotic pana la preturi "de epava" au la un moment dat un reviriment
              S2000 intra clar in categorie - eu o urmaresc SH de mai bine de 7 ani si pretul pentru masinile intretinute si "stoc" a crescut de vreo 3 ani incoace
              asta nu inseamna ca un posesor poate face "o afacere" cu o astfel de achizitie ci macar ca - daca doreste - are o piata de revanzare care nu e completa bataie de joc
              "Ethics. That's always so inconvenient."
              Cal Lightman

              Comment


              • @Turkish: Tu nu ai avut la un moment dat un S2000? Nu stiu de ce retin eu asa... Sau era ala albastru de la HTR si ti-l dadusera pentru revista?
                '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                Comment


                • Originally posted by BV26CAT View Post
                  Ia uite ce am in sat la mine
                  Acum cateva saptamani am vazut-o si mergea inca bine motorul. Sau cel putin asa parea de la distanta.
                  https://www.olx.ro/oferta/honda-acco...tml#828d2bc4b2
                  Anunt proaspat: https://www.olx.ro/oferta/honda-accord-ID7FeGm.html
                  Daca se scoate taxa din februarie, ar fi o idee. (cred ca mai usor se pot procura scaunele Recaro lipsa decat un motor ATR bun)
                  Last edited by Jozsi; 05-01-17, 21:00.

                  Comment


                  • @xander
                    s2k a fost de muult si a fost drive test
                    imi place mult si ma tot gandesc la unul
                    dar eu am o atractie irationala pentru motoarele mai mari
                    mi se par mai distractive
                    de ex 370z se la nissan
                    sau m-am dat toamna asta cu un SL AMG (r129?) de acum 2 generatii, masina de 20 de ani; ultra distractiva - si aproape moderna ca si rulaj

                    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
                    "Ethics. That's always so inconvenient."
                    Cal Lightman

                    Comment


                    • Turkish, stii, e o vorba: there's no replacement for displacement.
                      "In theory, there is no difference between theory and practice. In practice, there is."

                      Comment


                      • Originally posted by Io si Ea View Post
                        Turkish, stii, e o vorba: there's no replacement for displacement.
                        Renault, General Motors and Volkswagen are making moves to either enlarge or remove entirely their smallest engines.

                        ""The techniques we've used to reduce engine capacities will no longer allow us to meet emissions standards," said Alain Raposo, head of powertrain at the Renault-Nissan alliance.
                        "We're reaching the limits of downsizing," he said at the Paris auto show, which ends on Saturday. Renault, VW and GM's Opel all declined to comment on specific engine plans."" http://reut.rs/2dYIABA


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • Eu cred cu tarie ca Atr Ep3 Itr S2000 si Ee8 o sa fie masini care vor avea o valoare destul de buna a la long, daca sunt in stare cat mai stock .
                          Cred ca gresiti calculand consumabilele si taxele in valoare de revanzare a oricarei masini. Din punctul meu de vedere astea sunt doar cheltuielile normale cu o masina.
                          Admir devotamentul lui Xander fata de aceasta masina si mi-as dori sa am si eu resursele si timpul sa salvez vreo 2-3 batranici de la Honda
                          ....

                          Comment


                          • Originally posted by Jozsi View Post
                            Anunt proaspat: https://www.olx.ro/oferta/honda-accord-ID7FeGm.html
                            Daca se scoate taxa din februarie, ar fi o idee. (cred ca mai usor se pot procura scaunele Recaro lipsa decat un motor ATR bun)
                            Pai asta nu e ATR... Doar jantele sunt cele OEM de ATR, in rest nu are motor, sasiu, interior, nimic... Imi scapa mie ceva? E un Accord Sport 1.8, generatia 6. Faci rost de interior (desi e scump un interior care arata bine), dar iti trebuie oricum si motor de ATR + restul, ca sunt multe chestii diferite.

                            @Turkish: R129 e si pe lista mea. Cunosc pe cineva care avea un SL600 generatia asta prin 2000... Era incredibila masina!

                            @Io si Ea: Vorba aia e foarte veche, mult inainte sa apara motoare turbo mici si foarte performante etc. NU zic ca nu sunt de acord cu ea, mi-as lua un V8, V12 maine, dar vremurile de acum au "omorat" motoarele mari, prin taxe, impozite etc. Chiar si la un "biet V6" de 370Z, m-ar seca gandul ca am de dat impozit anual de 8000 RON...

                            Sper sa treaca perioada asta, dar pana trece, zburam sub radar! )

                            Urmatoarea "vechitura" cred ca va fi un Merc 560SEC, vechi de 30 de ani, si OEM, sa il pot inmatricula ca masina istorica, sa scap de taxa de prima inmatriculare, impozit etc. In felul asta, ii fac pe plac si lui Ady Uaic, o sa fie si confortul sporit! ) Masina aia avea memorii la scaune acum 30 de ani, pielea era piele, inoxul inox.

                            @Dan P: Multumesc pentru cuvintele frumoase. Nu am facut-o special, eu voiam doar sa iau ceva ieftin sa ma dau pe Adancata, dar masina m-a cucerit iremediabil! O sa duc la capat planul, indiferent cat va costa, va iesi o masina cu care sa ma duc mandru la intalniri prin Europa.
                            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                            Comment


                            • 560SEc e o bijuterie intr-adevar. Face parte (in mintea mea cel putin) din categoria acelor masini vechi de care m-as apropia fara doar si poate, dar ca masina secundara (sau mai stii? ).
                              Anyway, iti citesc cu interes postarile aici, ca proiectul tau e destul de interesant si de admirat
                              '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
                              Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

                              Comment


                              • Originally posted by Xander View Post
                                Pai asta nu e ATR... Doar jantele sunt cele OEM de ATR, in rest nu are motor, sasiu, interior, nimic... Imi scapa mie ceva? E un Accord Sport 1.8, generatia 6. Faci rost de interior (desi e scump un interior care arata bine), dar iti trebuie oricum si motor de ATR + restul, ca sunt multe chestii diferite.
                                Aseara inca era anuntul cu motor 2.2L 212 cai si pret mai mare, vad ca peste noapte s-a micsorat si motorul si pretul )

                                Comment

                                Working...
                                X