Xander: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl (CH1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
    Xander
    Senior Member

  • Xander
    replied
    Originally posted by Jozsi View Post
    Anunt proaspat: https://www.olx.ro/oferta/honda-accord-ID7FeGm.html
    Daca se scoate taxa din februarie, ar fi o idee. (cred ca mai usor se pot procura scaunele Recaro lipsa decat un motor ATR bun)
    Pai asta nu e ATR... Doar jantele sunt cele OEM de ATR, in rest nu are motor, sasiu, interior, nimic... Imi scapa mie ceva? E un Accord Sport 1.8, generatia 6. Faci rost de interior (desi e scump un interior care arata bine), dar iti trebuie oricum si motor de ATR + restul, ca sunt multe chestii diferite.

    @Turkish: R129 e si pe lista mea. Cunosc pe cineva care avea un SL600 generatia asta prin 2000... Era incredibila masina!

    @Io si Ea: Vorba aia e foarte veche, mult inainte sa apara motoare turbo mici si foarte performante etc. NU zic ca nu sunt de acord cu ea, mi-as lua un V8, V12 maine, dar vremurile de acum au "omorat" motoarele mari, prin taxe, impozite etc. Chiar si la un "biet V6" de 370Z, m-ar seca gandul ca am de dat impozit anual de 8000 RON...

    Sper sa treaca perioada asta, dar pana trece, zburam sub radar! )

    Urmatoarea "vechitura" cred ca va fi un Merc 560SEC, vechi de 30 de ani, si OEM, sa il pot inmatricula ca masina istorica, sa scap de taxa de prima inmatriculare, impozit etc. In felul asta, ii fac pe plac si lui Ady Uaic, o sa fie si confortul sporit! ) Masina aia avea memorii la scaune acum 30 de ani, pielea era piele, inoxul inox.

    @Dan P: Multumesc pentru cuvintele frumoase. Nu am facut-o special, eu voiam doar sa iau ceva ieftin sa ma dau pe Adancata, dar masina m-a cucerit iremediabil! O sa duc la capat planul, indiferent cat va costa, va iesi o masina cu care sa ma duc mandru la intalniri prin Europa.

    Leave a comment:

  • Dan P
    Senior Member

  • Dan P
    replied
    Eu cred cu tarie ca Atr Ep3 Itr S2000 si Ee8 o sa fie masini care vor avea o valoare destul de buna a la long, daca sunt in stare cat mai stock .
    Cred ca gresiti calculand consumabilele si taxele in valoare de revanzare a oricarei masini. Din punctul meu de vedere astea sunt doar cheltuielile normale cu o masina.
    Admir devotamentul lui Xander fata de aceasta masina si mi-as dori sa am si eu resursele si timpul sa salvez vreo 2-3 batranici de la Honda

    Leave a comment:

  • ThinkerTalkerDoer
    Banned

  • ThinkerTalkerDoer
    replied
    Originally posted by Io si Ea View Post
    Turkish, stii, e o vorba: there's no replacement for displacement.
    Renault, General Motors and Volkswagen are making moves to either enlarge or remove entirely their smallest engines.

    ""The techniques we've used to reduce engine capacities will no longer allow us to meet emissions standards," said Alain Raposo, head of powertrain at the Renault-Nissan alliance.
    "We're reaching the limits of downsizing," he said at the Paris auto show, which ends on Saturday. Renault, VW and GM's Opel all declined to comment on specific engine plans."" http://reut.rs/2dYIABA


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Leave a comment:

  • Io si Ea
    Senior Member

  • Io si Ea
    replied
    Turkish, stii, e o vorba: there's no replacement for displacement.

    Leave a comment:

  • Turkish
    Senior Member

  • Turkish
    replied
    @xander
    s2k a fost de muult si a fost drive test
    imi place mult si ma tot gandesc la unul
    dar eu am o atractie irationala pentru motoarele mai mari
    mi se par mai distractive
    de ex 370z se la nissan
    sau m-am dat toamna asta cu un SL AMG (r129?) de acum 2 generatii, masina de 20 de ani; ultra distractiva - si aproape moderna ca si rulaj

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

    Leave a comment:

Working...
X