Xander: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl (CH1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scrie ca are taxa platita, deci cumva ar fi chiar combinatie la banii astia. Depinde si in rest in ce stare e...

    Worst-case scenario, un motor bun din UK e cam 1000-1500 lire plus transport, ma refer la un motor complet servisat etc. Eu zic ca ar merita salvata masina, nici nu va imaginati ce fun si marfa e un ATR.

    Iar legat de comentariul lui Delphi, nu arata ea grozav acum ca deh, asa e cand te apuci sa o "personalizezi", dar poate se gaseste un fan Honda sa o salveze (si asa mai sunt <1000 buc in momentul asta), sa o refaca OEM si sigur isi va recupera banii in cativa ani. Eu asa vad lucrurile, doar nu te astepti sa cumperi o masina de alergat, veche de 15+ ani, in stare impecabila, full OEM la 2500 EUR, in conditiile in care e si o raritate...

    Eu ma ofer sa dau sfaturi multe si (zic eu) bune oricui ar fi interesat sa refaca un ATR, chiar si foarte limitat de timp cum sunt acum.

    @Vlad: Pare a fi cea de la Lugoj, dar din cate stiam se vanduse in Ungaria, unde da, a primit un turbo. Aparent s-a intors, habar nu am...
    Last edited by Xander; 05-01-17, 09:59.
    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

    Comment


    • Banuiesc ca e fun....ca orice Honda mai veche de altfel :P. Doar un pasionat ar cumpara masina aia in stadiu in care e. Sper sa nu ajunga la dezmembrat ca ar fi pacat. Daca are taxa platita e suspect ca inca are numere de TM. Ori nu o are platita ori e o ghera cu actele....trebuie intrebat oricum.
      '01 Honda Civic Type R EP3

      Comment


      • Auzi, dar de ce ti se pare dubios ca are numere de TM?
        Last edited by Xander; 05-01-17, 10:07.
        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

        Comment


        • Acum m-am uitat in anunt si vad ca e in judetul Timis.... Da, nu stiu de ce aveam impresia ca a ajuns la Brasov. Deaia ziceam.
          '01 Honda Civic Type R EP3

          Comment


          • Oricum ar fi... 2500 EUR e foarte mult. Daca le punem pe hartie s-ar putea sa plangem.
            '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

            "Binele o duce rau in Romania"

            Comment


            • Pana la urma totul se reduce la bani, dar nu mi se pare ca da asa urat calculul. Pana la urma si tu daca ar fi sa vinzi maine EP3-ul, nu cred ca ai cere sub 10k la cum arata si in ce stare e. Cu 10k faci si un ATR sa se apropie de starea aia cu conditia sa il iei la un pret corect, sa ai rabdare si sa nu fie praf masina pe toate partile (motor, cutie, suspensie, frane, interior, exterior etc), ca atunci e mult mai costisitor. Pentru cine viseaza masini tipla, puternice, cu caracter la 2-3000 EUR, well...

              @GUR: Bineinteles ca trebuie verificata masina si judecata decizia, eu ziceam la modul general.
              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

              Comment


              • Merci . Asa e. Nasol e ca in Romania nu da nimeni banii astia pe un Hyundai vechi fara cuplu care are schimbatorul in bord(majoritatea sunt VAGari sau BMWisti) sunt foarte putini cei care ar da. Singura varianta ar fi sa o vand pe Mobile.de dar nu e cazul pentru ca si acum simt acelasi lucru ca in prima zi. Dar da, inteleg ideea. Iar masinile astea in cativa ani o sa valoreze si mai mult. Tin minte ca acum 5-6 ani un Escort Cosworth era vreo 15.000 Euro(unul mint) acum unul tipla e peste 30.000 Euro. Nu zic ca Hondele noastre vor avea un gain asa mare( S2000 foarte posibil), dar 15.000 - 16.000 tot vor valora in 6-7 ani. Cel putin la EP3 am vazut ca acum 2 ani a ajuns la cea mai mica valoare, iar de 2 ani tot creste(vorbim de restul Europei,nu UK). Probabil si ATRul e in aceasi situatie(mai ales ca e mai vechi ca un EP3 si nici nu se mai fabrica Accord Type R). Pentru un pasionat e deal bun masina.
                '01 Honda Civic Type R EP3

                Comment


                • E mult mai rar in primul rand, si e sedan, adica singurul R sedan ever made. Nu mai zic ce review-uri a avut la vremea lui, cand era numit M3-ul cu tractiune fata etc.

                  In ultima vreme cam toate masinile "youngtimers" (termenul este destul de nou si vizeaza masinile mai vechi de 15 ani, dar nu mai vechi de 30) au explodat ca pret. E drept ca aceasta vechime caracterizeaza "perioada de aur" 80-90-inceputul lui 2000, cand tehnic vorbind masinile erau foarte bune (mecanica ajunsese foarte avansata), electronica era mai putina, grija fata de mediu si ea scazuta etc. Fiabilitatea masinilor din vremea respectiva e deja alta poveste daca comparam cu ce e acum etc. De asemenea multe dintre ele au ADN de competitie, multi constructori bagau bani in competitii inainte, multe erau serii limitate, scoase pentru omologare etc. Nu mai zic cat de pline de personalitate erau masinile astea. De aia din punctul de vedere al unui pasionat perioada respectiva a insemnat foarte mult. Evolutia "negativa" se vede si in cazul Civic-ului, EK9 si apoi EP3 fiind cele mai bine cotate de puristi. Sigur ca nu intram in polemica masinilor de generatie noua, mai usor de condus, mai dotate, mai sigure si mai rapide, lucruri foarte adevarate, dar sunt momente cand doar o "batrana" iti gadila simturile la modul ala pur, neasistat, mecanic.

                  Probabil nu o sa ajunga Hondele sa coste cat un Cosworth, Lancia, Mercedes E190 Evo, Porsche racit cu aer etc, dar pretul va creste sigur, incet dar sigur.
                  '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                  Comment


                  • Un articol foarte interesant, ce sustine cele expuse mai sus:

                    http://petrolicious.com/the-earl-of-...freshest-event

                    Asta in caz ca va intrebati care e legatura intre un Veyron, un Datsun 240Z, un GTR R34 si un SL Gullwing.
                    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                    Comment


                    • Eu cred ca v-a luat putin valul si va imbatati cu apa rece )...

                      - Honda nu este masina de colectie si chiar daca ar fi, cat de tranzactionata ar fi ? In afara de NSX si poate S2000, S600... dar cam atat.
                      - Pretul acestor masini "de colectie" creste din cateva motive : numarul limitat de masini ramase sau fabricate / cat de importante au fost la vremea lor din pct de vedere tehnic, ce impact au avut fata de concurenta si cat de revolutionare au fost / cat de indragite de pasionati si din ce motive / ce au avut special, etc
                      - O astfel de masina trebuie sa fie insotita de istoric, facturi, facturi de service si nu numai, etc. Poti sa fii tu mama pasionatilor caci daca nu ai "pedegree" nu intri nici la licitatie, nici in categoria masinilor de colectie
                      - La fel, unde o tii ? Nu ai parcare cu temperatura constanta si ai tinut-o pe strazi in fata blocului, a copt-o soarele, a stat in ploaie si frig inghetata bocna... adio valoare

                      Eu ma indoiesc ca atat ATR-ul cat si EP3-ul sau alte Honde vor ajunge la nivel de colectie... cu toate ca sper sa aveti dreptate. Mai e de discutat si cum privim nivelul ala "de colectie", caci afara sunt reguli clare. Am tot mers la concursul ala de eleganta de la Sinaia care se tine o data pe an... sa vedeti acolo criterii de evaluare si incadrare a masinilor (si cu siguranta e unul indulgent, mai asa pt Romania).

                      Poveste lunga treaba asta cu masinile de colectie.
                      '07 Civic 5D Executive, 2.0 I-VTEC M/T, Audi Ipanema Brown

                      "Binele o duce rau in Romania"

                      Comment


                      • Man, gresesti tu... Nu a zis nimeni nimic de masini de colectie in adevaratul sens al cuvantului, cu toate actele, tinuta numai in garaj etc. Noi ziceam de curentul de "youngtimers", unde intra masini alergate maxim, cu istorie, refacute etc. Nu vorbim de masini din perioada razboiului, care au stat numai in garaj, au apartinut unui lord care le scotea la plimbare la 2 luni etc.

                        Si nu vorbesc de masina de colectie, vorbesc de masina care te face sa o vrei, dar in sensul de a o conduce, de a te bucura de ea. Asta e farmecul la "youngtimers", ca spre deosebire de masinile clasice, care majoritatea sunt FOARTE dificil de condus, capricioase etc, astea din perioada 80-90 sunt foarte rapide, bune tehnic, o placere sa le conduci.

                        Pe masura ce numarul lor scade, cerere va exista. Nu ma imbat cu apa rece zicand ca ATRul (mai ales al meu care nu a fost tinut in puf pana la mine) va ajunge masina de colectie si se va vinde cu 100k, dar deja in DE s-au tranzactionat ATRuri la 8-10k, destul de mult cand te gandesti ca un CU2 se vinde la banii astia. Cum iti explici, daca nu prin raritate, personalitate, istorie, performanta la momentul fabricatiei etc? Noi vorbeam de preturi "mari" in sensul de 10-15-20k in niste ani buni, nu de milioane cum se vand masinile de colectie pastrate in conditii ideale si cu istorie si brand de renume mondial.

                        Si ca sa vezi ca iti raspunzi singur la intrebare, in afara de modelele scrise tine, mai e o Honda care in ultimii ani si-a dublat valoarea de piata: Integra DC2. Este prima din valul asta de Honde "youngtimers" al carei pret a crescut destul de mult de vreo 3 ani incoace.

                        Atata timp cat fani Honda vor exista, atata timp cat Honda nu va mai produce genul ala de masini/motoare, se vor gasi oameni care sa dea 10-15k pe ele. Noi asta ziceam. Ca nu pierzi banii daca o iei sa o faci si sa o vinzi peste 5 ani. Nu zicea nimeni ca ne vom imbogati, desi nu ar fi rau! ) Eu personal nu vad nicio nebunie in a da acum 12k pe o Integra DC2 tipla decat sa imi iau de exemplu un GTI6 in banii astia. Banuiesc ca mai sunt ca mine.
                        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                        Comment


                        • Xander, de-acord cu tot ce spui cu o mica mentiune: nu e vinovat cel care cere, ci cel care da. Eu personal niciodata n-as da atatia bani pe-o vechitura, doar daca as avea mult prea multi bani, sau daca as pregati-o explicit pentru circuit.
                          Insa, intotdeauna e vorba de alegeri, si mi se pare firesc. Gusturile nu se discuta niciodata.
                          '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
                          Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

                          Comment


                          • Banuiesc ca te referi la Hondele mentionate aici, nu la masini de colectie adevarate - Gullwing, Ferrari GTo etc.

                            Ai condus vreuna? Stii exact ca nu iti place, sau gandesti doar economic? Ca asa economic vorbind, multe lucruri nu sunt ok, dar se intampla. Eu personal nu pot judeca masinile cu portofelul, nu aleg care sa imi placa si care nu. La fel si cu femeile, niciodata nu am stiut de ce m-am indragostit de cate una. :P

                            Iti zic ca daca ai avea un ATR, ti-ai schimba punctul de vedere. Si nu o zic la modul ca e masina suprema, dar vorbesc din experienta. Masinile noi mi se par plate, fara suflet, sau probabil nu am eu bani de alea bune inca. Altfel ma simt cand ma urc si vad scaunele alea Recaro, volanul etc. Stii ca schimbatorul meu de la ATR e din titan? Cate masini care sa aiba schimbator din titan stii? Asta inseamna originalitate, nu are cum sa nu iti placa.

                            De circuit de ce ai prefera sa faci una mai veche si nu una noua? Ca exista oameni care se dau pe circuit cu CU2 preparat de exemplu.
                            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                            Comment


                            • Voila. Sa ridice mana sus cine prefera plasticele si pielea fake din masinile moderne. Eu nu sunt printre ei desi conduc un Mercedes zi de zi...

                              LE: Trebuie downloadata poza si marita ca sa puteti citi pagina din revista. Merita!

                              Click image for larger version

Name:	gear knob.jpg
Views:	1
Size:	53.1 KB
ID:	723370
                              Last edited by Xander; 05-01-17, 15:59.
                              '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                              Comment


                              • m-am urcat si intr-un ATR aici al unui vecin. Sunt f faine pt cei carora le plac, dar nu compar comfortul si starea pe care o am in CU2 fata de ATR. Cat priveste condusul, acolo e alta discutie (care iarasi tine de gusturi/senzatii/asteptari), dar strict la a avea o masina sa zicem daily, never ever ceva vechi. Pur si simplu nu ma simt ok dpdv confort intr-o astfel de masina. Depinde mult ce vrei de la o masina, si la ce o folosesti. De ex, spuneai de schimbatorul din titan. Mie nu imi ajuta la nimic, si psihicul meu e influentat de ce vad inauntru: vechituri. E oarecum la fel ca si cu mobila veche: nu imi place neam (asta nu inseamna ca nu apreciez pe cei carora le place).

                                L.E. Ceea ce zic eu nu e ca sa contrarieze avantul altora, sau sa demonteze ganduri legate de masinile vechi. Cred doar ca sunt oameni (ca mine) carora nu le plac deloc masinile vechi, si oameni ca tine care sunt ff pasionati si au o satisfactie imensa cand masina e in parametrii doriti.
                                Last edited by ady_uaic; 05-01-17, 15:59.
                                '08 Jaguar XF 3.0 V6 Premium Luxury A/T
                                Ex: 09 Honda Accord 2.4 CU2 EXEC A/T & '07 Honda Accord 2.0 EXEC M/T

                                Comment

                                Working...
                                X