Xander: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl (CH1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Punk
    replied
    Originally posted by Xander View Post
    @Punk: Ale lui Robert Paolo? Tari masini are omul!

    Apropo de 370z, Turkish, cand am dat FN2ul eram la un pas sa cumpar un G35 de la baiatul de mai sus!
    Da, ale lui; frumoasă "colecție".

    Despre rezervor nu am informații dar știu că are side-exhaust. Personal sunt nerăbdător să ajung in Pontiac deși filosofii spun că nu este bine să îți întâlnești eroii. La sfârșitul zilei îmi dau o parte din câștigurile pentru o lună pentru un drum la munte și cu 70/100km

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    @Punk: Ale lui Robert Paolo? Tari masini are omul!

    Apropo de 370z, Turkish, cand am dat FN2ul eram la un pas sa cumpar un G35 de la baiatul de mai sus!

    Leave a comment:


  • Turkish
    replied
    depinde ce era cu corvette ul de ai mers tu cu el. exista kit de restaurare articulatii, caseta de directie moderna, modul de aprindere electronica; eu am mers cu unul care era ok - in fine, nu este rafinat, after all e o masina din anii 70 muscle car american
    dar e foarte fun si nu e atat de praf dinamic cu niste mici updates oem
    pe de alta parte daca vreau modern ma dau cu volvo
    o masina ca asta o iei tocmai pentru ca vrei diferit
    asa, am mers cu un porsche al "saracului" 924, si inca inainte de restaurare cu probleme la transaxle si era aproape dinamic de o masina mult mai moderna
    dar un muscle car e altceva

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    Last edited by Turkish; 07-01-17, 13:25.

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Depinde cat mergi intr-o zi...

    Leave a comment:


  • Dozer
    replied
    Si de cat este rezervorul? ))) nu de alta, sa stiu daca mi-ar ajunge pe o zi sau nu...

    Sent from my SM-G920F using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Punk
    replied
    Originally posted by Turkish View Post
    @xander
    dap. gen w126 era la vremea ei uimitoare - control al tractiunii, abs, airbags ... the trims . eu astept sa se faca 2019 pentru ca modelul care imi face mie cu ochiul sa devina "de epoca".
    pe de alta parte un Corvette C3 454 din anul corect poate fi adus la un nivel functional si in RO cu 20k USD.
    Cand stai la volan si vezi botul ala umflat in fata ta ) si auzi cum torc 7 litri. e un sentiment. merge ca masina de weekend.
    EH, faina tema, si exista muulte jucarii tentante.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    Aș putea să te contrazic cu Corvette C3. Am avut onoarea să merg cu unul și da, e plăcut să il turezi pe loc și să se miște toată sufrageria cu tine, dar dinamica e praf. La fel cu Mustang Boss 351 parcă de prin '70.

    Off-topic: Același proprietar mai are și un Firebird de 6.6L, mașina copilăriei mele, cu care nu am mers dar sper să apuc anul ăsta. Cu un carburator "nereglat" cica apropie consum de 70/100km. [emoji2]

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Turkish
    replied
    @xander
    dap. gen w126 era la vremea ei uimitoare - control al tractiunii, abs, airbags ... the trims . eu astept sa se faca 2019 pentru ca modelul care imi face mie cu ochiul sa devina "de epoca".
    pe de alta parte un Corvette C3 454 din anul corect poate fi adus la un nivel functional si in RO cu 20k USD.
    Cand stai la volan si vezi botul ala umflat in fata ta ) si auzi cum torc 7 litri. e un sentiment. merge ca masina de weekend.
    EH, faina tema, si exista muulte jucarii tentante.

    Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    De interior nici nu are rost sa discutam, e gresit tot... Masina e probabil adusa din DE, am vazut multe tiganii acolo, unele chiar ATRuri...

    Leave a comment:


  • InjectoR
    replied
    Originally posted by Jozsi View Post
    Am vazut...si led-ul albastru infipt in plafon
    mi-am amintit de asta: The best argument against Democracy is a five-minute conversation with the average voter

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Nici nu are rost sa discutam despre acest anunt. Singura chestie ok la masina aia e ca arata ca un ATR la exterior, in rest... Nu va recomand sa o salvati neaparat daca nu vreti! ))

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Originally posted by Jozsi View Post
    Aseara inca era anuntul cu motor 2.2L 212 cai si pret mai mare, vad ca peste noapte s-a micsorat si motorul si pretul )
    Nu e normal asa? Motor mai mic, pret mai mic.

    Mie mi-a placut aia cu "consum intern / consum extern". Inteleg ca in tara (consum intern) consuma mai mult decat in afara (consum extern). Asta este! Avem benzina proasta, drumuri proaste, e normal.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    ))) Buna treaba, a intrat la apa masina.

    Leave a comment:


  • Jozsi
    replied
    Originally posted by Xander View Post
    Pai asta nu e ATR... Doar jantele sunt cele OEM de ATR, in rest nu are motor, sasiu, interior, nimic... Imi scapa mie ceva? E un Accord Sport 1.8, generatia 6. Faci rost de interior (desi e scump un interior care arata bine), dar iti trebuie oricum si motor de ATR + restul, ca sunt multe chestii diferite.
    Aseara inca era anuntul cu motor 2.2L 212 cai si pret mai mare, vad ca peste noapte s-a micsorat si motorul si pretul )

    Leave a comment:


  • ady_uaic
    replied
    560SEc e o bijuterie intr-adevar. Face parte (in mintea mea cel putin) din categoria acelor masini vechi de care m-as apropia fara doar si poate, dar ca masina secundara (sau mai stii? ).
    Anyway, iti citesc cu interes postarile aici, ca proiectul tau e destul de interesant si de admirat

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Originally posted by Jozsi View Post
    Anunt proaspat: https://www.olx.ro/oferta/honda-accord-ID7FeGm.html
    Daca se scoate taxa din februarie, ar fi o idee. (cred ca mai usor se pot procura scaunele Recaro lipsa decat un motor ATR bun)
    Pai asta nu e ATR... Doar jantele sunt cele OEM de ATR, in rest nu are motor, sasiu, interior, nimic... Imi scapa mie ceva? E un Accord Sport 1.8, generatia 6. Faci rost de interior (desi e scump un interior care arata bine), dar iti trebuie oricum si motor de ATR + restul, ca sunt multe chestii diferite.

    @Turkish: R129 e si pe lista mea. Cunosc pe cineva care avea un SL600 generatia asta prin 2000... Era incredibila masina!

    @Io si Ea: Vorba aia e foarte veche, mult inainte sa apara motoare turbo mici si foarte performante etc. NU zic ca nu sunt de acord cu ea, mi-as lua un V8, V12 maine, dar vremurile de acum au "omorat" motoarele mari, prin taxe, impozite etc. Chiar si la un "biet V6" de 370Z, m-ar seca gandul ca am de dat impozit anual de 8000 RON...

    Sper sa treaca perioada asta, dar pana trece, zburam sub radar! )

    Urmatoarea "vechitura" cred ca va fi un Merc 560SEC, vechi de 30 de ani, si OEM, sa il pot inmatricula ca masina istorica, sa scap de taxa de prima inmatriculare, impozit etc. In felul asta, ii fac pe plac si lui Ady Uaic, o sa fie si confortul sporit! ) Masina aia avea memorii la scaune acum 30 de ani, pielea era piele, inoxul inox.

    @Dan P: Multumesc pentru cuvintele frumoase. Nu am facut-o special, eu voiam doar sa iau ceva ieftin sa ma dau pe Adancata, dar masina m-a cucerit iremediabil! O sa duc la capat planul, indiferent cat va costa, va iesi o masina cu care sa ma duc mandru la intalniri prin Europa.

    Leave a comment:

Working...
X