Xander: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl (CH1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Polish Sibiu
    replied
    DA... mai buna solutie ca putin detergent de vase si apa calda, nu exista pt plastic....ambele sunt bune, nu conteaza.......recomand si la spalarea exterioara a autoturismului.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Da, ai dreptate cu 1Z, s-a rebranduit.

    Deci sugerezi sa spal bordul cu Pur sau Fairy?? Conteaza pe care il aleg sau oricare e ok?

    Leave a comment:


  • Polish Sibiu
    replied
    Xander ...cel mai bun APC ...putin detergent de vase + apa calduta (ia sa il intrebi pe stelian si pe BlackMagic ce i-am zis eu la telefon sa faca...stie el)....zboara si tata siliconului ... laveta microfibra ! iar pentru bord Chemical Guys Silk Shine Dressing.(dressing-ul acesta poate fi controlat la nivel de luciu).. Dressing-ul ce il vinde vinde BMW-ul e rebrenduit...de fapt e SONAX....1Z nu mai exista ca si denumire..a fost inlocuita de Nextzett ..

    Leave a comment:


  • M4R1U5
    replied
    Referitor la ulei gros gen 10w50 10w60 am un prieten care sa da la vtm cu motor de vti si se plangea ca nu mai intra vtec ul asa cum trebuie.

    power of dreams

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Am vorbit la telefon cu Stelian de la Prodetailing si mi-a promis o solutie de degresat bordul, sa fiu sigur ca scot toata mizeria aia de silicon de pe el fara sa il stric. Momentan nu o avea, dar saptamana viitoare o aduce si scriu aici ce solutie e, in caz ca mai sunt doritori.

    Si daca tot am desfacut bordul, ceasurile au ajuns la el (Stelian) pentru un polish care sa elimine toate urmele de carpa + vreo 2 zgarieturi pe care le-au acumulat in toti anii astia. Abia astept sa arate ca noi, sa nu mai vad cercuri in soare! Cred ca tot la el ma duc si cand reasamblez masina, sa ii curatam fiecare componenta cu niste solutii serioase!

    LE: Mi-a spus ca e foarte buna solutia 1Z Premium Cockpit despre care am scris mai sus si lasa bordul mat, intr-adevar, doar ca nu are putere sa curete siliconul asta vechi, ramas pe bord. 1Z este numai pentru intretinere.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Am postat asta in rubrica dedicata de uleiuri:

    Originally posted by Xander View Post
    Conteaza foarte mult si cum se merge cu masina, pe langa toate stationarile, idle, semafoare, drumuri scurte etc. Eu nu mi-as imagina sa las uleiul mai mult de 4000km/ 6 luni in ATR in conditiile in care il scot din garaj, il las sa se incalzeasca, apoi vede redline destul de mult. E o investitie prea mica sa gandesc ca nu merita.

    De asemenea (si aici ar fi buna o parere a lui Tudor), motoarele mai vechi (ca si conceptie), de exemplu H22 (aparut in '93), nu se preteaza neaparat la uleiurile astea ultra-high-tech de acum pentru ca nu au fost create pentru asa ceva - tolerantele sunt ceva mai lejere in motor, folosesc uleiuri mai groase (cele moderne cam toate sunt foarte subtiri, indiferent de index, pentru ca obtin gradatia din aditivi etc) si nu profita de chestiile bune din uleiurile moderne.

    Eu m-am convins dupa experienta cu Millers Nanodrive 5w40, pe care l-a consumat binisor (mai mult senzibil decat Mobil1 High Mileage pe care il aveam in motor cand am luat masina de la Maruta), l-a innegrit repede etc. Nu am stat sa fac analize, dar si in UK multi au trecut pe semi-sintetice etc.

    Cum e mai bine din punctul asta de vedere? Are vreo logica ce zic?

    LE: Si ca sa intelegeti de ce zic ce zic referitor la "grosimea" uleiurilor moderne, eu am pus in motor Millers 5w40, dar m-am jucat cu un bidon de Millers 10w60 si la 5 grade afara era exact ca apa! Fix fluid, ca un 0w30, nicio diferenta.
    Din motivele expuse mai sus, urmatorul ulei va fi TOTAL Quartz Racing 10w50. Masina sta in garaj, nu este folosita iarna, merg minim 15-20 km cand o scot, nu sta la idle etc. Doar astept sa se incalzeasca si redline.

    De asemenea, pe perioada cat a fost la Andrei T de la ASKO (REX), masina a vazut doar 5w50 de la Mobil1 inlocuit la fiecare 8000 km, deci daca cumva e rau sa folosesti ulei asa de gros, raul a fost deja facut. ) Lui nu ii consuma deloc, nu completa intre schimburi, si a utilizat masina vreo 60.000 km, deci pare combinatia castigatoare.

    Nu ma plang de consum nici acum, ca nu ma doare mana sa ii pun un litru la cateva mii de km (oricum merg foarte putin cu ea), dar din motivele expuse mai sus nu vad rostul unui ulei asa subtire si performant precum Millers Nanodrive 5w40.

    Astept opinii!

    Leave a comment:


  • NoOtherDay
    replied
    Frumoasa tare bestia !

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Inca 2 poze. Bara fata cere o revopsire, dar cred ca aman pana o revopsesc integral si termin povestea.





    Sent from my SM-G925F using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Gasiti la orice reprezentanta BMW aceasta solutie.

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Dap, numai că Stelian nu a mai adus-o de multă vreme.
    Dacă găsesc link-ul de pe eBay de unde am luat-o, īl postez aici, poate mai sunt pe stoc.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    http://www.pro-detailing.ro/bmw-natu...uto-p-803.html

    Asta e?

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    Soluția care mi-a plăcut cel mai mult īn acest sens (a lăsa bordul perfect mat) este BMW Natural Care fabric /plastic cleaner, spray.

    E soluția care a lăsat bordul mat cu adevărat, celelalte tot mai aveau o tentă de luciu.

    Dă-i o șansă, dacă reușești s-o găsești.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Fiindca bordul meu avea in continuare un aspect usor lucios, probabil fosti proprietari il dadeau cu silicon sau alte substante care il lasa lucios (a mai iesit la detailing vara trecuta, dar tot nu arata mat cum trebuia sa arate), am cautat o solutie de bord cu aspect mat.

    Din ce am citit pe forumuri de profil, o varianta buna ar fi Einszett Cockpit Premium, pe care am si cumparat-o + o laveta microfibra de la ei. Am dat azi prima oara pe bord, il lasa mat, dar am mult de munca pana inlatur fostele substante. Am de gand sa dau de 3-4 ori in decurs de o saptamana, sa vad ce se imbunatateste. Miroase bine, pare foarte ok solutia.
    Last edited by Xander; 16-01-17, 13:29.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Cei din UK sustineau ca becurile sunt colorate si nu exista folie pe cadrane. Am desfacut special bordul si am aprins becurile cu sursa de tensiune sa ma conving daca e asa sau nu.

    Sunt becuri normale, cu incadescenta (galbui, ca asa se vad ele) si au in fata cadran colorat (verde pentru faza scurta, albasru pentru lunga, rosu pentru frana de mana si presiune ulei etc. + amber pentru cifrele de la vitezometru, turometru si lumina ambientala a ceasurilor). Deci nu aveau dreptate colegii din UK. Drept urmare voi folosi becuri led, culoare "warm" (e cea mai puternica ca si lumeni), de marimea si tensiunea necesara - sunt 3 tipuri de becuri la ceasuri, eu aveam 4 ca un fost proprietar pusese niste becuri dubioase cu alte socluri (cred ca erau t5 B8.5). E lucru naibii, azi mai desfac si partea de control aer conditionat + ceas, scumiera etc. Sa vad ce gasesc si acolo sa fac un necesar.
    Last edited by Xander; 16-01-17, 13:15.

    Leave a comment:


  • M4R1U5
    replied
    Culoarea amber oem e data de cadranul din spate care este colorat nu? Tu vrei sa pui led culoare amber si sa inlaturi chestia aia sau? Astept rezultatul .poate imi pun si eu led pe a mea.

    power of dreams

    Leave a comment:

Working...
X