Xander: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl (CH1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Xander
    replied
    Ca tot am scris pe thread-ul asta ce masini vechi imi plac, o sa scriu si ca m-am decis intre timp la urmatoarele masini pe care intentionez sa le cumpar dupa ce termin ATR-ul, vand Mercedes-ul, mai fac rost de bani etc:

    O batrana - Mercedes 560 SEC - mai vechi de 30 de ani sa il inmatriculez ca masina istorica.

    O tinerica aspirata - BMW M5 E60 V10 sau Mercedes C63AMG V8 Coupe (W204).

    Sunt efectiv indragostit de masinile astea si simt nevoia sa vad cum e un aspirat de capacitate cilindrica mare. Ca si ATR-ul, 560 SEC il iau sa il tin forever si sa il restaurez usor-usor.

    Leave a comment:


  • Sindrom
    replied
    Daca era simplu, isi facea toata lumea...cu cat munca e mai multa, chiar si pt lucruri mici cu atat satisfactia e mai mare.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Pai asta e problema... Codul e sters, nu se mai vad decat 2-3 cifre, la fel si abtibildul cu serial number-ul produsului, e si el destul de deteriorat. Caut acum cu Alex de la ASKO sa vedem ce putem face. Am aflat si seria de sasiu a masinii de pe care a fost luat, sa speram ca e cea buna, ca e nevoie de ea daca vrea sa ceara la fabrica codul.

    De asemenea, ne trebuie serial number-ul produsului, pe care aparent il spune si electronic, daca il alimentezi si tii apasat pe niste butoane, o anumita combinatie.

    Iti trebuie 7 facultati sa faci ceva la masina asta!
    Last edited by Xander; 07-02-17, 15:07.

    Leave a comment:


  • dacliber
    replied
    Codul e scris pe el in spate sau sus la majoritatea. Trebuie sa fie scurt din 4 sau 6 caractere. Vezi sa nu incerci de prea multe ori 10-13 ca se blocheaza de tot si fara serie e aproape imposibil sa il faci.
    https://radio-navicode.honda.com/
    eu am un program de decodat dupa serie dar merge la ford si vw

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Trebuie sa vad cum fac sa il decodez, e foarte greu de gasit altul... Pe Accord MK6 s-au pus 4 variante de sisteme audio, destul de apropiate intre ele si ca look si ca performante, in functie de masina - Cassette Player, CD Player Pioneer fara magazie CD-uri, CD Player Pioneer cu magazie CD-uri si CD Player Bose cu Mini disc player sub el. Se gasesc in general restul modelelor destul de usor, dar fix asta de pe ATR nu... Daca as lua altul probabil s-ar potrivi, dar nu ar mai fi 100% OEM. )

    Leave a comment:


  • sakerut
    replied
    Cu 50 de lei am decodat un cd player oem de S2000.

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    Cand/daca o sa vinzi masina, ti-o iau astia din Japonia de la muzeul Honda.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Au ajuns in sfarsit gentuta Honda pentru portbagaj si CD Player ul OEM din Londra. A fost vina mea ca le-am lasat un an aproape la un amic. Trusa e foarte marfa, aveti poza mai jos cu ce contine (gentuta, lanterna LED, trusa medicala, triunghi si vesta reflectorizanta, folie de pus pe jos, manusi aderente). De CD Player nu sunt foarte incantat, fata e un pic zgariata, trebuie curatat bine in interior la circuite (sunt pline de praf, dar au si o chestie vascoasa pe ele, ca un ulei) si nu am codul de antifurt... Nu se mai vede nici seria aparatului bine pe el, imi va fi greu sa aflu ce si cum. Cel care mi l-a vandut a vandut si masina intre timp, e de sapat sa aflu codul ala nenorocit...





    Sent from my SM-G925F using Tapatalk
    Last edited by Xander; 07-02-17, 13:52.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Ieftin nu a fost nici asta, de fapt m-a dus mai mult decat unul nou la vremea lui. Deh, piese super apreciate care nu se mai fabrica si sunt rare... A fost spre 300 de lire cu totul.

    La banii astia iti iei nou de la JTC Custom din USA (iti si raman bani de fapt) - din ce am inteles de pe forumurile din UK, ala cam e replica dupa PSPEC. Au si pentru Prelude. Problema lor e ca au un site de 2 lei, nu poti inregistra comanda si nu mi-au raspuns la cele 2 mailuri pe care le-am dat. Customer Support 0.

    Am preferat piesa rara, care nu se mai fabrica, mai ales ca era ca nou si am terminat povestea.

    Nu ma intereseaza sa ii fac replica si oricum ar fi greu de demontat din suportul ala de plastic (de asta l-am cerut cu totul). La montaj vine un bracket peste bila aia de jos, care nu prea iese decat spart. Nu as face asa ceva niciodata.

    Leave a comment:


  • dacliber
    replied
    daca mi-l trimite in cateva zile il fac eu nu e problema. Daca ma fortez cred ca si la Bucale gasesc pe cineva, trebuie sa dau niste telefoane. Conteaza nu sa gasesti un atelier sau meserias capabil, ca sunt multe, ci unul care sa il faca la bani putini si rapid.

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Eu cred că dacă era ușor de copiat, făceau de mult alții
    Last edited by KMR; 07-02-17, 18:20.

    Leave a comment:


  • dacliber
    replied
    Fain, l-as duce la un atelier la duplicat, mai ales ca ai deja clienti, nu cred ca e vreo filosofie pentru un meserias. Merge si la Prelude? ca imi caut unul de 2,2, da numai cotete gasesc la bani putini.
    Last edited by dacliber; 31-01-17, 19:09.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Are reglaj de inaltime schimbator, precizie (throw) si duritate cursa (din bucse). Cu throw-ul la minim, schimba mai scurt decat un S2000 stock, deci incredibil de scurt. Abia astept sa il montez, dar trebuie sa astept sa vina becurile, CD-Playerul etc, sa montez tot bordul dintr-o bucata.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Tocmai a ajuns inca un upgrade. PSPEC Short Shifter. Nu se mai fabrica de cativa ani si e unul dintre cele mai bune mod-uri pentru ATR. Am fost omul potrivit la momentul potrivit si am cumparat unul cu doar 3000 mile rulate, deci ca nou. Dupa mine i-au scris cel putin 10 oameni vanzatorului, dar a fost baiat serios si a acceptat sa mi-l trimita in Ro.

    E incredibil de bine lucrat, ca inginer e o placere sa il privesc, top quality. Ce se observa pe el sunt urme de vaselina, l-am rugat sa mi-l trimita cu tot cu suportul de la masina lui, sa nu am dificultati la montaj.



    Sent from my SM-G925F using Tapatalk

    Leave a comment:


  • Xander
    replied


    Masina arata cam asa acum, dupa ce am demontat tot bordul. Piesele au fost curatate temeinic cu diferite solutii, urmeaza sa fac si o degresare generala a bordului.

    S-au comandat becuri led pentru ceasurile de bord si comenzile de aer cond, plus comutatoare geamuri electrice usi, comutatoare semnalizare, torpedou, ceas, scrumiera etc.

    Am preferat sa cumpar ceva de calitate de pe superbrightleds.com, nu chinezarii. Pretul a fost de 2-3 ori mai mare, dar macar stiu ca nu o sa am surprize la numarul de lumeni, culoare etc. Sunt cam 5-6 tipuri de becuri diferite in bordul de ATR, destul de dificil de inlocuit totul pe LED, sa ai aceeasi culoare, sa nu existe diferente de iluminare etc.

    Prin binevointa lui Stelian de la Prodetailing, ceasurile de bord arata ca noi, fara nicio zgarietura de carpa, cercuri pe ele. Se vedeau oribil in soare, acum sunt perfecte!

    Sent from my SM-G925F using Tapatalk

    Leave a comment:

Working...
X