Da, de ex si eu stiam ca setup-ul lui Fanatic pe Type R de jante de 19 OEM + anvelope era mai usor decat cel de 18 OEM.
Xander: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl (CH1)
Collapse
X
-
Da, e stiut ca jantele Rage de 19'' ce sunt optiune pe FN2 sunt mai usoare decat cele pe 18''. Gumele pe 19'' e normal sa fie si ele mai usoare decat cele pe 18'' daca au aceeasi latime, ca intra mai putin material, au balonul ceva mai mic => pachetul ala de win! Eu nu l-am avut si sincer cred ca pachetul jante + gume de 18'' era cea mai slaba parte a masinii. Mi se pare absolut hilar sa pui roti care cantaresc 24 kg pe o masina sport cu motor aspirat de 2 litri...'02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG
Comment
-
Ideea este sa mergi pe un setup cat mai usor daca pui volanta aia. Poate fi un downgrade daca ai rotile prea grele, adica simti cum da in nas atunci cand schimbi treptele de viteza si vrei sa accelerezi. Daca spui ca ai gume mai usoare si ai comandat deja volanta, poti face un test si vezi cum se comporta in configuratia asta. Eu am ramas surprins de cum poate sa traga masina cand am pus OZ alleggerita hlt de 6.5kg/buc. Pe langa performanta motorului am simtit si o imbunatatire a directie.Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05
ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Comment
-
Multi bani OZ-urile alea... Am multe de schimbat pana ajung la fineturi din astea... In plus, nu imi place cum suna sa ai OZ pe o masina de genul asta, dar asta e doar o nebunie de-a mea! Daca totul merge brici si uit cat am bagat anul asta in masina, poate la anul fac rost de niste VOLK / Enkei RFP sau ceva in zona aia. Altfel raman la OEM. Merci de sfaturi oricum!'02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG
Comment
-
Originally posted by Xander View Postnu imi place cum suna sa ai OZ pe o masina de genul asta
totusi, uite cateva variante
http://olx.ro/oferta/vand-oz-ultrale...e-ID4XYs4.html
http://olx.ro/oferta/vand-jante-oz-s...8-ID4FmFo.html
http://olx.ro/oferta/jante-oz-crono-...i-ID329qD.htmlJante si Anvelope --> www.gumebune.ro
'02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey
Comment
-
Ti le pot "demonta" usor pe toate - de 18'' nu vreau ca am gume in stare ff buna pe 17''.
Cele de 17'' - OZ Chrono - sunt foarte interesante, dar e mult prea agresiv offset-ul sa le pot folosi: 17x8, ET38, asta inseamna ca ies in afara 30 mm fata de 17x7 ET55 OEM... Vor atinge grav sau cel putin vor strica dinamica masinii. In plus 8J e o latime prea mare pentru gumele OEM de 215 si nu vreau sa pun mai late ca pierd feeling-ul de la directie.
Altfel nu exclud niste OZ la dimensiunile corecte, dar sa aiba cam 8 kg si sa fie max. 500 EUR. Gen Chrono alea de mai sus.'02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG
Comment
-
Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro
'02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey
Comment
-
CH1 are niste dimensiune atipica la gume. Din aceasta cauza vei gasi mult mai greu galosi si preturi vor fi mai mari decat la cele pe 18". Eu am dat un exemplu cu jantele OZ. Se pot gasi la preturi mult mai bune jante Enkei sau alte marci japoneze.Cresteri de putere Honda motorizari benzina si diesel.
Civic TypeR FK2 '16 Milano Red | Jazz '05
ex - Accord '06 CN1 |ex - Accord '02 Type-R | ex -CRX '92 DelSol VTI | ex - Accord '09 Tourer | ex - Type-R '07 Milano Red | ex - Honda S2000
ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X TC-SST | ex. Mitsubishi '12 EVOLUTION X GSR | ex. Type-R '07 Time Attack car | ex. BMW '07 X3 X-Drive 35d
Comment
-
Alex, imi poti spune si mie cat a costat kit-ul de distributie si cel de garnituri motor-cutie pe care le-ai comandat din UK? Imi poti lasa un numar de telefon pe PM ? Despre jante pot doar sa-ti spun (nimic nou oricum) ca fata de Enkei-urile OEM cu care merg vara, cele de iarna , tot pe 17'', parca sunt din plumb (jantele de pe Civic).I've Gotta Get a Message to You...
Comment
-
Salut! Asta mi-a spus si Maruta, am scris si mai sus cat au (pe calculate, nu pe masurate) rotile de vara in starea actuala: OEM 17'' + Dunlop Sport Maxx RT = 18 kg, deci nimic de speriat. Sigur ca se poate si mai putin, dar sunt semnificativ mai usoare decat majoritatea seturilor de roti OEM Honda.
Ai PM.'02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG
Comment
-
Hai sa va mai arat chestii interesante ce numai prin UK si Japonia le vezi. Baiatul asta de mai jos, un super fan Honda, al carui parc auto numara un S2000, 2 x Integra DC2, 1 x Accord Type R etc, s-a decis sa mute motorul (deja modificat intens) de pe ATR pe un sasiu de Integra DC2 JDM. Rezultatul am inteles ca e mind-blowing, undeva la 280-300 cai din 2.2 aspirat pe sasiu de DC2 cu greutatea redusa la maxim, fara electronica, fara aer cond, fara power steering etc. Este probabil cea mai tare conversie pe care am vazut-o si din spusele lui, de departe cea mai hardcore masina pe care a condus-o. Am vazut ca pe pe forumul Accordr.org, parerile sunt unanime ca H22 > B18 sau decat B-uri in general. Nu am mers decat o singura data cu un B16A de pe CRX VTI asa ca nu ma pot pronunta daca a facut bine sau nu cu acest swap, oricum munca si rezultatul merita toate laudele. Atasez mai jos modificarile (primele sunt modificarile necesare pentru a muta motorul H22A7 in DC2, urmatoarele sunt modificarile pe care le suferise anterior motorul):
Fully stripped front end
ABS removed
Aircon removed
Evap/Vac lines removed
Power steering removed
Engine bay fully stripped and painted fresh champ white
All Engine bay wiring hidden in the wings
B18 Engine loom modified to fit H22, rerouted, extended into cabin and hidden
Engine bay fusebox hidden under dash
Smaller washer bottle hidden in the wing
Clutch reservoir hidden under scuttle panel
Clutch hose to slave cylinder hidden
Battery replaced with race battery and relocated in the boot
Battery cables hidden in engine bay and routed through the car
All engine earths hidden
Hidden radiator fan behind bumper
All new bolts and brackets fitted in engine bay
Custom mounted hidden EK9 throttle cable
98 spec standard HID ballasts removed and replaced with hidden aftermarket kit
All new brake lines and proportioning valve deleting ABS
Braided fuel lines with inline fuel filter under car
Alloy rad with custom hidden overflow tank
Custom swap drive shafts made
K&N Typhoon modified to fit with custom brackets (still to fit Blox filter)
Chassis modifications and custom Innovative H swap mounts fitted to get engine and gearbox mounted perfectly
H22 ATR shifter sunk into tunnel (to fit with standard integra interior trim) with cables routed through bullkhead
All new custom v-band 3" TGS exhaust with removable silenced and straight through centre sections
300mm ATR discs and twinpot calipers
Defi Din water temp, oil temp and oil pressure gauge unit
Performance Autoworks built H22A7 implanted with the following spec:
H22 P13 Head – Full Race Port & Combustion Chamber Work (4 angle valve and seat cut, combustion chamber/valve de shrouding, porting, knife edge dividers and port throat blend).
Skunk2 Pro 2+ Cams
Skunk2 Pro Adjustable Cam Gears
Supertech Dual Valvesprings/Retainers
Supertech SS Nitride Flat Face Valves
Supertech Valve Seals
Supertech Bronze Valve Guides
Skunk2 70mm Throttle Body
H22A7 Throttle & Port Matched Intake Manifold
H22A7 Block – Re-bored & Specialist Finish Hone
H22A7 Crankshaft - Full Journal Polish
Carrillo Pro-A Beam Rods
Mahle 11.5:1 Gold Series Pistons
ACL Rod & Main Race Bearings
Complete Bottom End Dynamic Balancing
Balance Shaft Delete Kit
Fidanza Lightweight Flywheel
H23 Manual Tensioner Conversion
Honda S2000 Injectors
Magnecor KV85 Ignition Leads
Hytech Custom 2.5” Long Tube Header
K&N Typhoon Intake
EGR Delete
Front & Rear O2 Sensor Delete
P28 ECU + Hondata S300 V3
Rebuilt H22 Gearbox fitted with following:
M2F5 gearset
Quaife LSD
MFactory 4.64 Final drive
Si 2 poze:
'02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG
Comment
-
Eu am vandut Apexi unui tip cu Prelude, aspirat, de 2,2 litri, cu ceva modificari. Mergea tare si inainte, acum o sa fie in VTEC mai tot timpul, si cred ca si tu ai avea nevoie de unul. Jantele oem mi se par sterse, nu valorizeaza masina, e fara sare si piper. As pune mai late pe spate, macar, fara frica, iti faci prea multe probleme, usoare sa fie. Felicitari, de achizitie.ex skateboard, sosete flausate alunecatoare pe parchet, masinute de fier, tenisi Dragasani
Comment
Comment