Xander: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl (CH1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Xander
    replied
    Originally posted by GUR View Post
    @Xander... cand esti tu pregatit... un psiholog rezolva multe din problemele astea ))
    Stii bine ca glumesc, hai ca a venit caldura, urla Adancata .
    Urla man, dar daca nu avem masina... degeaba urla. Lasa ca imi dai tu masina cateva ture sa stabilesc un nou record pe circuitul ala si gata - promit sa port casca sa nu se prinda lumea ca nu esti tu la volan, iti transfer meritele. ))

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Originally posted by Spoon View Post
    Am ajuns azi la el si i-am lasat jantele. Dupa un pic de ping-pong, ne-am inteles ca trebuie curatate fix cu unealta asta de mai sus despre care a scris Spoon si echilibrate. I-am zis ca nu mai iau rotile decat echilibrate, umflate tot, sa le vad eu cu ochii mei ca sunt tipla. Nu am timp de pierdut sa caut vinovatii, PAK zice de cei de la vulcanizare, ei dau vina pe vopsitor si tot asa. In fine, totul e bine cand se termina cu bine. Revin cu review asupra jantelor.

    Leave a comment:


  • GUR
    replied
    @Xander... cand esti tu pregatit... un psiholog rezolva multe din problemele astea ))
    Stii bine ca glumesc, hai ca a venit caldura, urla Adancata .

    Leave a comment:


  • Spoon
    replied
    Originally posted by Xander View Post
    A vopsit butucul jantelor si nu se mai echilibreaza... Nu reusesc sa dau nici de el, sa vedem cum o rezolvam. Banuiesc ca nu se poate curata cu diluant sau ceva in genul asta... E dura rau vopseaua aia.
    cu asta rezolvi https://www.ideall.ro/magazin-slefui...57420AA--42311

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Da, iesisem sa montez rotile de vara... Ma enerveaza ca ma si risc aiurea sa ies cu ea, neavand bord, ceasuri, nimic si aparent ies degeaba.

    Leave a comment:


  • Sindrom
    replied
    Chiar daca ai avea afacerea ta, tot ar trebui sa alergi ca deh, asa ti-o mentii.

    Ideea e ca trebuie rabdare si rabdare. Cred ca te-am vazut in weekend, de fapt am recunoscut eleronul

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    @Kinky: Stiu ce zici man. Eu doar incerc sa imi pastrez optimismul. Asta e partea cea mai grea la un proiect ca asta. Sa poti sa iti pastrezi energia si sa nu renunti. Mi s-ar fi luat de mult timp altfel... Nu am o problema sa refac/ reconditionez diverse, desi mananca timp si bani la greu, dar cand faci asta si trebuie sa revii pentru remedieri inca o data si inca o data... problema devine iritanta.

    Am patit asta si cu caseta de directie si cu altele. In fine, ma destresez cu gandul ca nu mai am mult. Desi cine stie unde o sa ajung cu proiectul.

    LE: @Sindrom: Stiu ce zici, doar ca eu sunt angajat, nu am afacerea mea sa pot sa imi organizez timpul cum vreau... Adica alerg in pauza de pranz jumatate de oras sa las jantele, apoi peste X zile sa le iau, acum iar sa le las si tot asa. In WE am fost sa iau gumele de la curte, ma duc spal masina, ajung sa le montez... problem! Si uite asa am pierdut jumatate de zi din timpul meu... La ASKO fac jumatate de zi doar pana la ei, nu mai zic asteptare etc. Si orice ai zice, trebuie nervi de otel sa nu iti bagi picioarele.

    Leave a comment:


  • Sindrom
    replied
    Ar fi prea simplu fara probleme.
    Oricum prestarea de servicii e o loterie atāta timp cat implica oameni.

    Leave a comment:


  • kinky_boy
    replied
    @Xander - trebuia sa-l intrebi daca porcii zboara probabil ca zicea ca nu e nici o problema nici cu ei. Lasa-le asa, du-te la circuit si dupa ce o sa ti se topeasca vopseaua de pe butuc, o sa inceapa sa se exfolieze si o sa inceapa sa joace roata in prezoane si nu mai e mult pana incept sa ti se desfaca piulitele, been there done that din cauza celor de la srz! Prostii de cele mai multe ori cer dovezi de necontestat ca sa vada ca sunt prosti si nici atunci nu cred :P

    sa-i arati si dovada maestrului paka:

    Last edited by kinky_boy; 04-04-17, 10:40.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Am si eu un amic care a vopsit un set de jante de X3 echipare M la vopsiteelectrostatic.ro si e multumit. In fine, nu vreau sa il vb de rau pe om, chiar a fost o surpriza placuta ca si caracter, si pare profesionist si atent la detalii. Revin cu feedback cand termin povestea, sper sa fie totul ok.

    @dragostan: Nu ai pentru ce sa iti para rau, merci de sfat oricum! Se rezolva problema, sunt sigur.

    Leave a comment:


  • InjectoR
    replied
    Eu recent am ridicat un set de jante de la Vopsitelectrostatic.ro, astia sigur nu vopsesc butucul, stiu asta deoarece am inele de centrare pe jantele mele si la predare m-am interesat daca au nevoie de inelele mele. Mi-au zis de multe ori ca spatele butucului nu se vopseste.
    Apropo au si vulcanizare proprie (vulcanizarea e mai veche decat atalierul de vopsit jantele)
    Poate reusesc astazi sa le montez si vin cu un feedback.

    Leave a comment:


  • dragostan
    replied
    Imi pare rau ca ai probleme man, sper sa se rezolve repede si sa scapi de alergatura.

    Dupa cum ti-am povestit si la telefon, si la mine a vopsit butucul, dar eu n-am avut nicio treaba. Am luat rotile, am fost la o vulcanizare, oamenii n-au zis nimic. Au curatat butucul rotii cu o perie rotativa de sarma, au curatat si zona prezonelor/discului unde se aseaza roata(operatiuni normale dpmdv la schimbul de jante) si au echilibrat rotile. Din ce imi aduc aminte una a cerut cam 60g plumb, restul 25-35g. N-am avut nicio problema dupa, vibratii sau altceva.

    Habar n-aveam ca nu trebuie vopsit butucul...si sincer sa fiu nu cred ca e vreo problema, avand in vedere ca la mine au fost echilibrate normal.

    Leave a comment:


  • octi_b
    replied
    Originally posted by Xander View Post
    A vopsit butucul jantelor si nu se mai echilibreaza... Nu reusesc sa dau nici de el, sa vedem cum o rezolvam. Banuiesc ca nu se poate curata cu diluant sau ceva in genul asta... E dura rau vopseaua aia.

    LE: Altfel, nota 10, au fost lucrate cu grija, vopseaua arata bine, sablarea nu a fost agresiva, diverse detalii au ramas foarte vizibile (sunt embosate diverse chestii pe fata jantelor: "Honda", "Speedline Italy" etc.), culoarea arata bine, OEM like. E un pic mai gri, as fi preferat sa fie mai argintie, dar in rest e ok ca si luciu (OEM nu e foarte lucios etc.). Nu stiu ce a cautat cu butucul ala de l-a vopsit... SRZ nu au facut asta la setul de EP3...
    Eu v-am zis ca ceva similar am patit cu SRZ, dar voi nu, si nu. La mine nu a fost foarte grav, adica cu cateva zeci bune de grame de plumb in plus se rezolva.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Am reusit sa vb cu PAK (ieri a fost plecat din oras). Se pare ca nu e chiar cum sustin cei de la vulcanizari si nu e nicio problema ca sunt vopsite pe butuc... In fine, nu vreau sa ma bag in discutiile astea, l-am rugat sa imi curete butucul si gata sau sa imi echilibreze jantele cumva sa le pot folosi. Aparent cei de la vulcanizari saboteaza cumva vopsitorii in camp electrostatic... In fine, sper sa iasa bine jantele, e singurul lucru care ma intereseaza.

    Leave a comment:


  • InjectoR
    replied
    Originally posted by Wagner View Post
    in cazuri din astea, zau daca nu as prefera sa fac eu operatia in regim DIY...
    ...eventual daca ai sablator, pulberi, "camp electrostatic", cuptor, etc

    Leave a comment:

Working...
X