Xander: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl (CH1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Io si Ea
    replied
    Originally posted by Delphi View Post
    Dar nu era de datoria militistilor sa il amendeze pe administratorul drumului? Parca asa scrie in minunatul cod rutier. Sau ala e scris "la vrajeala"?
    In practica fara a fi sesizati in scris ei prefera sa nu actioneze la asa ceva invocind te miri ce, ca-s prea putini, ca sint chemati la altele, ca "ce, dom'le, pentru atita lucru"... Situatia e mai des intilnita la accidente fara ranire, la 112 te intreaba "daca a curs singe" iar daca raspunsul e negativ atunci ti se spune "descurcati-va cu RCA-urile". Daca insa se trimite SMURD prin 112 atunci se deschide automat un dosar la Politie. Ca el e urmat sau nu asta e o alta discutie.

    Dupa zgirieturile pe care mi le-a facut ala la CL7 m-am invatat minte si am replica pregatita:
    - A curs singe?
    - Nu, dar va curge daca nu trimiteti un echipaj!

    Leave a comment:


  • Delphi
    replied
    Dar nu era de datoria militistilor sa il amendeze pe administratorul drumului? Parca asa scrie in minunatul cod rutier. Sau ala e scris "la vrajeala"?

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Eu i-aș da în judecată. Așa, dacă îi lăsăm, nu se vor schimba lucrurile niciodată. Sunt convins că poți găsi un avocat ( poate chiar pe aici) care te poate sfătui și ajuta pro-bono. Pe de altă parte clar că trebui să vii la Națională, mai ales în "lumina" celui mai recent anunț

    http://www.hondafan.ro/forum/showthr...742#post576742

    Leave a comment:


  • GUR
    replied
    Bai ce necaz ... si uite ca am avut gura aurita. Fix de situatiile astea discutam si daca patesti ceva de unde mai iei una ca sunt super rare. Sa vezi ce pata am avut si eu pe niste Volk Rays CE28N in doua nuante pe 19"...

    Sa-i dai in judecata, pierzi mai multi bani si timp decat daca renunti la idee. Din pacate las-o balta si resemneaza-te, te va costa mai putin sa te ocupi de reparatii. Eu mi-am indreptat intotdeauna jantele la Autosoft si a fost totul in regula. Bine, e discutabil, depinde cat de indoite sunt ale tale si daca se baga sa le indrepte. Oricum ar fi nu isi asuma raspunderea, e pe barba ta.

    N-ai voie sa lipsesti de la Nationala, e singurul ATR din tara. In cel mai rau caz mergi si te dai cu a mea .

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Exact asa am procedat, frana brusca pe 5m cat mai aveam, apoi o accelerare, dar usoara, nu m-a tinut sa ii dau talpa... Nasoala treaba, pacat de banii si de munca mea. Imi vine sa nu mai circul cu ATRul prin Buc.

    La noi iti trebuie o masina de oras noua, usor de intretinut, cu CASCO. Altfel e jale, iti bati joc de ce construiesti, de nervii si de timpul tau.

    Leave a comment:


  • Io si Ea
    replied
    Pacat.
    Xander, in principiu tot ce poti sa obtii dind administratorul drumului in judecata e contravaloarea reparatiei jantelor + eventualele alte piese pe care le-ai schimbat din cauza (directa si trebuie sa probezi ca a fost directa!) nesemnalizarii lucrarilor + cheltuielile de judecata + onorarii + expertize. Nimic altceva. Pierzi o gramada de timp, nervi si nu ai vreo garantie ca vei cistiga. Sau ca vei cistiga totul. Sigur, poti sa joci si alte carti, pasiunea pentru masina, dedicarea si ca urmare socul emotional (ai nevoie de acte de la vreun scufitar de profesie, astia sint in stare sa ateste orice) au si astea un pret dar pe care judecatorul sa nu-l accepte. In opinia mea nu merita sa irosesti 1-2 ani pe asa ceva. Pacat dar asta e. Mi-ar placea mult sa ma insel aici...

    Poate foloseste cuiva: am invatat acum multi ani de la un ralist o chestie folositoare daca dau de-o dilma mai inalta/o portiune decopertata asa cum a fost la tine si nu pot sa opresc in timp util. O frinare violenta imediat inainte de dilma imi pune greutatea masinii pe fata. Chiar inainte ca rotile fata sa ia dilma o accelerare la podea imi va descarca puntea fata micsorind socul asupra puntii. Chestia asta m-a scapat de citeva gilme in pneuri.
    Last edited by Io si Ea; 25-07-17, 11:30.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Intre timp am "rezolvat" problema de mai sus, in sensul ca m-am calmat si m-am dus sa repar damage-ul.

    Circul acum cu jantele de EP3 si cauciucurile de iarna, rezultatul nesimtirii si indolentei celor care decopertau bulevardul fiind: 2 cauciucuri Dunlop SportMAXX RT distruse (unul galma mare, altul taiat) si 4 (patru) jante strambe - da, jantele OEM pe care abia le refacusem integral acum 2000 km... Cele de pe fata sunt strambe rau, nu e de mirare ca masina tremura toata la 30 kmh. Niciuna nu e sparta, dar nu stiu cat de simplu va fi sa le indrept. Aveti vreo sugestie de baiat meserias care sa aiba rabdare cu ele? Nu m-as duce undeva sa mi le sparga...

    Masina va ajunge si la o verificare temeinica de articulatie, sa vedem daca a patit ceva, momentan nu se aude/ simte nimic. Pare OK totul.

    Si uite asa a venit iarna mai repede. Trist ca eram pregatit sa ajung si eu sambata la intalnirea nationala HondaFan, dar cu gumele de iarna o sa zic pas. Asta e... Nu ma apuc sa cumpar acum gume fiindca nu m-am decis ce fac cu masina, in principiu as trece la 16'' si semi-slick Yokohama AD048R. Dar cum nu sunt sigur, mai astept. Intai sa vad daca ies ok jantele.

    LE: Ce bune erau acum jantele alea RacingHart! ))

    Leave a comment:


  • Sindrom
    replied
    N-ai ce face, eu am cateva serii de jante si anvelope facute terci, capete de bara, etc...pana am ajuns de mi-e frica sa pun pe masina anvelopa cu talon sub /65.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    De prin capitala...

    Am ajuns ieri in tara dupa aproape 3 saptamani si normal, scot ATR-ul la o tura ca imi era dor de el. Era trecut de 12 noaptea, coboram lejer pe Victoriei. Nu mai aveam baterie la telefon si scosesem si incarcatorul din masina... Nu am dat drumul la Waze asadar. Ajung in dreptul CCA (Casa Armatei - Capsa) si urma sa trec intersectia cu Regina Elisabeta - voiam sa continui tot pe Victoriei coborarea. O masina in fata mea, facea stanga de pe banda 1, l-am lasat. Nu exista niciun fel de marcaj, masini care sa lucreze la drum, nimic. Surpriza, ajung in intersectie - decopertasera jumatate de bulevard, la modul agresiv - min. 15 cm... Ma trezesc cu beleaua in fata, aveam vreo 60-70 khm. Nu am franat prea tare ca am zis ca mai rau fac, coborarea a fost cat de cat ok, apoi in 2m a urmat si buza de revenire pe asfalt... Am oprit masina pe avarii, plin de nervi. Muncitorii erau cu utilajele ceva mai jos, pe Regina Elisabeta - acolo ajunsesera. Bd. Regina Elisabeta era marcat decent, dar cum veneai de pe Victoriei nu vedeai nimic! Au tras ulterior in semn cu "depasirea interzisa", care oricum nu are treaba cu marcajul corect in astfel de situatii, si cu fata spre Universitate !!! Am facut poze, am plecat.

    Surpriza, masina tremura ca toti dracii la 50-60 kmh, de unde nu se simtea absolut nimic... M-am uitat sumar la pagube - janta stanga fata indoita pe buza exteriora, cauciucul are ditamai galma. Pe dreapta se vede urma pe cauciuc, dar nu se vede indoitura. Acolo drumul face curba usor la dreapta, probabil eram virat cateva grade, in concluzie e normal ca janta stanga sa fi luat lovitura pe exterior si janta dreapta pe interior, unde nu vad, dar banuiesc ca e jale odata ce asta s-a strambat asa grav pe fata cu spite.... Jante refacute acum 1500 km...

    M-am intors, am sunat la 112, am explicat ca e o problema de siguranta rutiera, se efectueaza lucrari nesemnalizate. Au trimis o masina de la Politie, gen "Siguranta si Incredere". Le-am explicat care e problema, mi-au spus ca inteleg dar nu pot face nimic, ei fusesera chemati pentru un scandal !!! Asa li s-a comunicat, ca eu m-am incaierat cu cineva, desi nu facusem asta, de fapt nici nu vorbisem cu cineva!!! Mentionez ca fusesem la sala inainte, eram imbracat sport. Evident nu arat ca un huligan, dar sunt destul de masiv. Au inceput sa imi explice ca daca ei dau intr-o groapa, suna la Politie oare?! Eu incercam sa le zic ca e vorba de siguranta rutiera, poate cineva se speria si lua brusc de volan , lovea un pieton, nimic. Mi-au luat mie buletinul si m-au legitimat. Am acceptat. Ulterior s-a schimbat abordarea, au venit sa isi ceara scuze, ca ei nu au zis ca nu se poate face nimic bla bla. Ca e anormal ce se intampla. Nici macar acum nu s-au dus sa vada exact ce marcaj exista si ce nu, au venit chititi pe mine si atat. I-am rugat sa ia legatura cu colegii de la Rutiera, altfel o sa iau eu cumva.

    Rutiera le-a explicat ca nu sunt victime, deci nu au de ce sa vina si ca trebuie sa merg eu la Accidente Usoare sa declar ce s-a intamplat, cu poze bla bla, apoi sa dau in judecata Administratorul Drumului. Evident nu am timp si nervi pentru asa ceva, eu speram sa se rezolve aseara problema, macar sa nu mai pateasca altii ce am patit eu. Nu am reusit si am plecat.

    Acum intrebari:

    1. Merita sa ma agit sa ii dau in judecata?

    2. Unde pot indrepta profi niste roti, astfel incat sa nu crape ca nu mai am altele...

    3. Legat de postul de mai sus, bine dreq ca nu am cumparat jante scumpe! Uitasem ca traiesc in Ro. Ca idee, am fost plecat saptamanile astea in Serbia, Muntenegru si Croatia cu masina - cu Mercedesul. Rar vezi asa infrastructura, prin munti efectiv. Drumuri ca in palma. Pe autostrada te si enervau ca daca lucrau pe o portiune de 150m la banda de urgenta, nu la calea de rulare efectiva, marcau totul pe 2 km si introduceau limita de viteza de 40 kmh... La noi pauza, am avut ghinion ca ne-am nascut aici.

    Probabil trebuie sa mai moara lume precum baiatul ala pe motocicleta din coloana oficiala a lui Oprea ca sa invatam chestii de baza...

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Haha, da, vacanta lunga si frumoasa.

    Saptamana viitoare se intampla chestii cu ATR-ul, revin cu detalii. Nu am stat degeaba.

    O sa povestesc ce prostie am facut, dar sper sa nu ma injure nimeni. Am avut ocazia sa cumpar niste jante RacingHart CP-035R, second hand.

    Jantele erau facute in Japonia, 100% JDM, model super rar, forged, greutate 5.8 kg la 17x7... Crima efectiv! Foarte bun pretul, culoare standard "polishate" - cromate, dar aveau urme de utilizare si le faceam albe oricum ca asa voiam. Am fost primul care s-a interesat de ele, dintr-o lista lunga de persoane, vanzatorul (din UK) a acceptat sa mi le vanda cu conditia sa le livreze in UK el, nu in Ro. Fitment perfect: 17x7, ET48.

    In ultima clipa m-am razgandit, am zis ca sunt in vacanta, ca nu am nevoie de stres in plus. Jantele sunt super rare, nu se mai fabrica, mi-a fost frica de evetualele defecte sau, mai rau, ca imi va fi imposibil sa gasesc alta in cazul in care distrug vreuna. In urma unei discutii cu Gabi GUR, am renuntat, iar acum imi pare rau de mor.

    Cred ca aratau iuresh pe masina, nici nu vreau sa ma mai gandesc...

    LE: Asa aratau - vopseaua originala si cea alba, cum voiam sa le fac.

    Click image for larger version

Name:	DSC05526-ed-a.jpg
Views:	1
Size:	52.7 KB
ID:	725667
    Click image for larger version

Name:	20150111.jpg
Views:	1
Size:	160.6 KB
ID:	725668

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    Vacanta, vacanta, da' nimic nou pentru fani? 😁

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Mda, deci oricum nu e in regula cu totul. Alte serii la motor (banuiesc ca nu l-a omologat) => nu se poate inmatricula...

    Leave a comment:


  • pushtiu
    replied
    Despre masina in cauza stiu cateva detalii de la mecanicul ce s-a ocupat de ea. Motorul a fost refacut dupa ce i-a sarit o siguranta de la supapa, si a ajuns in motor. Dupa reparatii motorul avea un sunet ciudat, ca de diesel, iar apoi a fost problema cu pornirea. Am inteles ca a gasit insa o masina lovita, dupa care a luat motorul, si l-a montat pe masina, probabil dupa ce l-a servisat, si de acolo distributia noua.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Parca era si facelift, nu?

    LE: Este pre-facelift, deci este predispusa la probleme la cutia de viteze (sincronul de tr. 5 se duce si trebuie desfacuta cutia, foarte intalnita problema) - la modele post 2001 s-a rezolvat buba asta.

    Dubios mi se pare si ca initial motorul nu functiona, acum e in stare perfecta de functionare iar distributia este noua. Sa nu fi trosnit distributia initial si a "reparat" cineva motorul. Au fost cazuri in UK cand a trosnit cureaua si aparent motorul a fost OK, a functionat dupa inlocuirea ei, dar nu m-as risca sa cumpar asa ceva... De verificat atent aceste 2 aspecte daca e cineva interesat.

    Pe mine sincer ma bate gandul sa mai iau una pentru piese, dar trebuie sa fie facelift si cat mai OEM, sa pot folosi chestii de pe ea (nu ma intereseaza motor sau cutia, ci chestii gen table, roti, faruri, elemente interior etc) in cazul in care va fi nevoie. Cu asta chiar nu am ce sa fac - este pre-facelift si nu se potrivesc barile, capota, aripile etc, este scumpa fiindca totul ar fi functional, interiorul e mult mai dus decat al meu, nu mai are rotile OEM etc.
    Last edited by Xander; 15-06-17, 10:46.

    Leave a comment:


  • BV26CAT
    replied
    Sa stii ca m-am uitat zilele trecute la aia rosie din Giroc. Caroseria arata fff bine. Nu are rugina, sau cel putin nu evidenta, interiorul s-a pastrat admirabil de bine, si daca te uiti dincolo de rosul ala spalacit si de lacul sarit pe alocuri...masina chiar are potential. Si la 3000 de euro probabil pleaca la noul proprietar. N-am intrebat ce e cu motorul, pentru ca prima data cand a aparut la vanzare nu functiona, iar acum cica e ok.

    Leave a comment:

Working...
X