Xander: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl (CH1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sindrom
    replied
    La Kosei ma gandeam si eu, da...nu stiam ca sunt asa usoare.

    Oricum, inainte sa le pui pe masina n-ar strica sa te uiti dupa fisuri. Citisem acu ceva timp ca au fost ceva cazuri prin US in special la cei ce le foloseau si pe track si pe strazi.
    Last edited by Sindrom; 05-09-17, 12:59.

    Leave a comment:


  • Spoon
    replied
    deci ai luat kosei k1 ts?

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    6.2 Kg mai exact, da.

    Nu sunt Work sau ceva teribil de scump. Am scris mai sus ca nu vad justificarea momentan pentru asa ceva. Poate dupa ce va fi gata masina si voi avea bani ramasi sa ma arunc sa dau 3k+ pe un set de jante, momentan mai am de lucru la ea sa o fac cum imi doresc si banii se duc in directia aia.

    Sunt niste jante JDM, frumoase zic eu si decente ca pret. Sunt apreciate de catre cei care se dau pe track pentru ca sunt usoare, rezistente si ok la pret. Cu VOLK sau altele de genul asta nu m-as mai da pe track, probabil la ce drumuri avem nici prin Ro nu as mai merge, dar asta e alta poveste. )) Sper sa ajunga in max 2 sapt.

    LE: Se gasesc si jante super rare la preturi decente, SH, dar stateam si ma intrebam daca nu cumva o janta precum Racing Hart-urile pe care le-am ratat, care nu se mai fabrica de 10 ani (deci au fost folosite mult si bine) si au provenienta incerta (majoritatea vin din Asia, fie cu masina cand se cumpara vreun model mai exotic, fie separat) mai sunt OK? Adica o janta cat de forjata si buna ar fi, retine tensiuni in material cand preia socuri. Nu e necesar sa se indoaie sau sa se sparga pe loc, dar moleculele de material sunt distorsionate, se aseaza altfel, se formeaza un punct sensibil acolo. Si dupa ce bulesti una, ce mai faci ca sunt rare ca naiba si scumpe in draci, de unde mai iei o bucata?!

    Safe ar fi daca ai bani sa iei direct 5 buc. noi si ai terminat povestea.

    Leave a comment:


  • M4R1U5
    replied
    cast la 6 kg? tare sunt curios de model si pret

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    You little devil! Ne tii ca pe ace!
    Ps asta cu little e o gluma .
    Work???

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Pe alea le voiam initial, dar ma tot suceam ca sincer nu mi-au placut niciodata cum arata. Au buza aia groasa si le face sa para mici, iar la ETul nostru par si ciudatele spitele ca sunt borcanate asa.

    Am gasit un deal mai bun la altele, tot made in Japan, tot Cast, nu Forged si aceeasi greutate. Zic eu ca sunt si mai frumoase. Vi le arat cand vin, mai dureaza.

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    6kg?? RPF1?

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Ce jante ți-ai luat? Zi tot Și eu vreau jante

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Multumesc!

    Tocmai am achitat un set de jante de 17'', greutate ~6 kg/ janta. Me happy!

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    arata f. bine, felicitari!

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Looking fresh as f*ck!

    Click image for larger version

Name:	20170819_170759.jpg
Views:	1
Size:	125.4 KB
ID:	725746Click image for larger version

Name:	20170819_185112.jpg
Views:	1
Size:	56.0 KB
ID:	725747

    Jantele OEM sunt distruse, nu mai am ce sa le fac... Am ajuns la Sirius (ma rog, la fratele lui, Sirius va sta cateva luni pe bara in urma unui accident auto ) si cand le-a vazut ca sunt patrate, mi-a explicat ca se pot indrepta, dar e clar ca sunt decalite si as putea sa le tin doar pentru show... O sa revin cu detalii, intai vreau sa vb cu Pak... Fratele lui Sirius mi s-a parut profesionist, stia multe lucruri despre jante, rezistenta materialelor, procese de indreptare, calire etc. Va recomand in caz ca aveti jante indoite, mi s-a parut la un nivel la care Autosoft sau altii doar viseaza.
    Last edited by ticker; 05-12-17, 16:51.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Merci de tip KMR! O sa vad ce decid cu jantele, e important sa ai si de unde sa iei una de rezerva cum bine zice colegul mai sus... Vezi bine ce drumuri avem. Ieri eram cu bicla si fix in locul unde am lovit ATRul (Victoriei colt cu Regina Elisabeta) s-a asfaltat acum ff prost - cu cocoasa... Aveti grija cei cu masini joase, e pericol cand veniti de pe Victoriei. Aseara un superb Jaguar F-Type R a atins cu burta de au iesit scantei sub masina...

    https://www.mobile.de/ro/Automobil/A...246978402.html

    E de vanzare frumusetea asta in cazul in care exista fani Honda pe aici. In 5 ani o inmatriculati ca vehicul istoric si scapati de impozit. Type 2, 6 viteze este un model rar si apreciat iar masina pare in stare ff buna.

    LE: Stiu ca are 240 cai, nu 240 kW... Probabil e greseala de redactare.

    Leave a comment:


  • KMR
    replied
    Ba da, ba da, jante rare și frumoase, JDM
    L.E. RacingHart-urile alea ar fi mers perfect pe ATR . Mai urmărește-i pe ăștia: ​http://www.jdmdistro.com/ Mai apar jante interesante pe la ei
    Last edited by KMR; 10-08-17, 08:40.

    Leave a comment:


  • fetherw80
    replied
    Pana la urma sa te multumesti ai scapat oarecum rezonabil... cei care stiu patania mea... am inlocuit motorul din cauza iresponsabilitatii administratiei locale si a constructorilor( pe scurt tras apa si bubuit motorul dupa o ploaie mare si o asfaltare care a acoperit temporar pluvialele).
    Eu nu as lua jante rare, doar din prisma nevoii de a achizitiona inca o bucata in caz de bucurie, de aceea am si luat oz ultraleggera(care le gasesti pe toate drumurile))

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    @Doc: daca stii ca e bun si nu iti mai trebuie, facem cumva sa il iau. Ma gandeam sa cumpar unul nou de la NRF, daca tot am pus si radiatorul de clima de la ei si stiu ca sunt de calitate foarte buna produsele.

    @bekxy: Nu o las ca nu imi da voie planul - e facut pe 2-3 ani, mai e mult de lucru!

    Am decis sa ma duc cu ea pana in panzele albe si sa o aduc in stare noua, OEM look, dar modernizata pe partea tehnica. Nu ma mai intereseaza daca merita sau nu, cat o sa coste, cat timp pierd, e o decizie luata strict din pasiune. Vor urma: refacere integrala articulatie cu revopsire brate si punti si inlocuit toate bucsele, suspensia, adaugat bracing fata/spate/aripi, refacut franele, refacut motor (sa vad cat de departe ma duc, momentan inclin catre un mid-power tuning - 240/250 cai - am inclus aici si evacuare schimbata, admisie etc), refacut cutie de viteze OEM cu FD de 4.64, revopsire integrala (inclusiv engine bay, interioare usi etc) cu schimbare culoare, refacut interior. Plus ce mai apare ca surprize am tot avut...

    Leave a comment:

Working...
X