Xander: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl (CH1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • BlackMagic
    replied
    Īncearcă la Hornbach, de obicei au brazi faini. De fapt, cei mai faini eu de acolo i-am luat.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Ca tot e sezonul, recomandati-mi si mie va rog un loc de unde pot cumpara un brad natural frumos si proaspat. Vreau ceva cu acte in regula (urasc din inima hotii de lemn), care sa incapa intr-un apartament (care insa e generos ca spatiu) - deci cam 250-275 cm inaltime.

    M-ar tenta si in ghiveci, ca il pot scoate pe terasa dupa ce trec sarbatorile.

    Anul trecut am luat unul superb de la Leroy Merlin Chitila, ieftin si mare. Din pacate insa a inceput sa se scuture dupa maxim 5 zile... Nu era proaspat, era adus din Germania, scria pe el...

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Stai linistit, galerie de Hondari sigur nu o sa vedem. )) Iti dai seama ca si eu vreau sa fie gata si sa ne alergam, dar e o combinatie de timp si bani pe care uneori le am simultan, alteori nu.

    Pana una-alta sunt incantat ca inca sunt suficient de nebun incat sa imi pun problema sa continui acest proiect care va costa probabil cat un Evo X aproape nou... De grabit nu ma grabesc nicaieri, ca banii nu pica din Cer.

    Leave a comment:


  • Doc
    replied
    Hai o data ca nu prea mai sunt hondari pe circuit. Alfisti vin cu galerie acolo.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    A mai implinit un an thread-ul asta. 80k view-uri, not bad! Nu ca as urmari asta, dar ma bucura interesul pentru masina.

    Iarna asta vin multe surprize pe partea trenului de rulare, care va fi reconditionat integral si imbunatatit. Sper ca peste un an sa fie radical schimbata masina in sensul celor mentionate mai sus ca si plan pe termen mediu.

    Leave a comment:


  • hondaru
    replied
    Gata te-am inteles unde bati! Corect ce spui, una este pe hartie alta in practica cu rezistentele hidro/aerodinamice pe admisie si la motor si la pompa. Scuze de offtopic!

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    Ma refeream la aer, adica nu are rost sa-l turezi mai mult ca nu obtii putere (limitarea head-ul stock). Motorul poate produce mult mai multa putere NA, si la turatie mai mare, dar cu alt head mai permisiv (gen k20a de type-r) si alta pompa de ulei (gen s2000, type-r) care sa asigure ungerea optima peste 7600rpm.
    Originally posted by hondaru View Post
    Mai mult aer?! Poate vrei sa zici de sectiune de curgere...la viteze de curgere foarte mari cavitatia si turbulentele dau probleme serioase.

    Leave a comment:


  • hondaru
    replied
    Referitor la viteza pistonului e foarte importanta si masa lui si masa bielei raportata la piston. F1 aveau pistoane si biele usurate considerabil. Fusta pistonului este foarte scurta, iar pistonul are o lungime totala jumatate din cat avem noi acum in motoare.
    La un grup buy m-as baga si eu daca ma acceptati.

    Leave a comment:


  • hondaru
    replied
    Mai mult aer?! Poate vrei sa zici de sectiune de curgere...la viteze de curgere foarte mari cavitatia si turbulentele dau probleme serioase.

    Leave a comment:


  • dinoc
    replied
    7800-8000 limita la un CL9, 7600 rpm limit este safe (stabilit de Hondata).
    Este si limita pompei de ulei.
    Peste 7600 rpm are nevoie oricum de mai mult aer (head-ul stock nu-i ajunge)
    Sunt multi care merg 8000 rpm pe k24, dar cu alte modifcari mecanice.
    Last edited by dinoc; 10-10-17, 19:20.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    In general se considera 25 m/s o viteza limita safe in conditiile actuale - evolutia tehnicii si a materialelor. Asta inseamna 90 km/h. Se poate trece peste dar foarte rar si cu riscuri majore. Nici macar fostele motoare aspirate de F1 nu depaseau mult valoarea asta. Sigur ca RPM erau mult mai multe (18k), dar cursa pistoanelor era ff mica - cred ca in jur de 40 mm.

    Honda se apropie cu mai multe motoare de valoarea asta limita de 25 m/s, asta apropo de cat de stresate sunt motoarele stock de la Honda. S2000 o si depaseste putin.

    Dar CL9 are un stroke imens, cred ca cel mai mare de la un motor Honda ever (eu cel putin nu am vazut mai mare) - 99 mm. De acolo si observatia mea, era o curiozitate. Probabil limita asta de turatie e safe pentru un regim normal totusi, abuzata puternic posibil sa se reduca fiabilitatea.

    Pentru comparatie las cateva cifre mai jos (bore x stroke):

    K20 - 86 x 86 mm;
    F20C (S2000) - 87 x 84 mm;
    F22C1 (S2000 AP2 de State) - 87 x 90,7 mm;
    H22A7 (Accord Type R) - 87 x 90,7 mm (identic cu S2000 AP2, tinand cont ca ambele au camasi carbon FRM si folosesc aceleasi pistoane, cred ca blocul e identic in mare masura. Si la chiulasa asemanarile sunt ff mari, cel putin vizual - arcuri duble la supape etc.);
    K24 - 87 x 99 mm.

    Tot din cauza stroke-ului la ATR nu se merge mai sus de 8200 rpm de regula. Oricum nu ar avea nici sens, adica nu ai castiga nimic si cred ca la 8200 rpm rezulta fix 25 m/s.

    Leave a comment:


  • octi_b
    replied
    Pai si tock cat e? Mie-mi da viteza pistonului vreo 92km/h, fata de aprox. 80 km/h cat ar fi la 6800 unde e puterea maxima stock. O fi mult, o fi putin...

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Destul de sus pentru cat de lung e stroke-ul la modelul asta. Dar daca merge fain, totul ok.

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    7600 rpm.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    @Dinoc sau cine utilizeaza soft-ul facut de tine: La cat e limitarea in turatie pentru CL9? 7500, 8000 rpm?

    Leave a comment:

Working...
X