Xander: '02 Honda Accord Type-R 2.2 VTEC M/T, Nighthawk Black Pearl (CH1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Xander
    replied
    Daca tot am vb de resto-mods, hai sa prezentam si Gunther Werks 400R. La baza tot un Porsche air-cooled, de data asta 993 (Singer prefera modelul 964), adica ultimul air-cooled, asupra caruia s-a intervenit masiv, rezultand 431 cai din 4.0 aspirat, racit cu aer si o greutate totala de 1200 kg!! Exterior realizat integral din carbon, scaune din carbon, evacuare din titanium, diferential cu patinare limitare cu titanium-clutches etc. Vor fi construite doar 25 de bucati, toate in functie de preferintele proprietarului (culoare, materiale interior etc), la un pret de peste jumatate de milion de EUR.

    Mai jos cateva poze si un filmulet. Enjoy!

    Click image for larger version

Name:	pistonheads2.jpg
Views:	1
Size:	54.7 KB
ID:	726076
    Click image for larger version

Name:	img6.jpg
Views:	1
Size:	87.0 KB
ID:	726077
    Click image for larger version

Name:	Drivemag.jpg
Views:	1
Size:	39.3 KB
ID:	726078
    Click image for larger version

Name:	img4.jpg
Views:	1
Size:	97.3 KB
ID:	726079
    Click image for larger version

Name:	guntherwerks-400R-7-1.jpg
Views:	1
Size:	68.7 KB
ID:	726080
    Click image for larger version

Name:	400rbackg.jpg
Views:	1
Size:	43.5 KB
ID:	726081
    Click image for larger version

Name:	ext1.jpg
Views:	1
Size:	46.0 KB
ID:	726082
    Click image for larger version

Name:	guntherwheel.jpg
Views:	1
Size:	73.9 KB
ID:	726083
    Click image for larger version

Name:	400RINTb.jpg
Views:	1
Size:	57.0 KB
ID:	726085
    Click image for larger version

Name:	400rengine1.jpg
Views:	1
Size:	41.6 KB
ID:	726084

    https://www.youtube.com/watch?v=uF3mILeOfy0

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    https://www.pistonheads.com/news/gen...-you-can/35809

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Ceva frumos, dangerous! )

    Leave a comment:


  • GUR
    replied
    "nu avem gume, faruri si frane" - Old scul )).

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Masina sta la subteran pe perioada iernii, dar duminica am zis sa o scot la o tura, daca tot era vremea buna. Mentionez ca are gume de vara, cele de iarna fiind montate pe Mercedes (am avut noroc ca jantele de iarna la Merc sunt pe 17 si s-au potrivit, cele de vara fiind pe 18'') deoarece am reusit sa mai tai 2 gume la animalul german. In total am 4 gume taiate (toate pe flanc, 2 de iarna, 2 de vara) in nici 2 ani... Nici nu stiu ce sa mai zic. Anyway, plecam cu el din tara a doua zi, le-am taiat seara intr-o groapa plina cu apa de la iesirea din pasajul Marasesti, am pus gumele de la ATR, am plecat si acum astept dupa CASCO... Mai bine le cumparam si gata, nu am vazut atata birocratie desi m-am dus cu poze de la eveniment cu groapa etc. In concluzie ATR-ul nu are gume de iarna.

    Buuun. Duminica a fost soare, dar nu am avut timp de el pe zi, asa ca l-am scos la 23.00. Zic sa dau o tura pe autostrada sa il incalzesc putin. Pe autostrada era un pic de mazga + bezna aferenta si ceva ceata si cand am vazut cum pleca de bot la full-throttle chiar si la 120 km/h, m-am speriat si l-am dus la loc. )) Asta e povestea, deci masina inca trage, nu avem gume, faruri si frane insa. ))

    Leave a comment:


  • hondaru
    replied
    Bisulfura de Molibden este un aditiv des folosit in uleiuri si vaseline industriale la angrenaje ca functioneaza in conditii grele si foarte grele. Tin minte ca am pus in niste capete de planetara care cam scoteau zgomote si acestea s-au redus considerabil. Nu-i de mirare ca motorul tau acum e mai silentios. Aceeasi senzatie ca tine am avut-o cand am pus DuraLube in motorul de la CRX peste uleiul vechi.

    No problem ca ti-ai luat ulei, nici o suparare! Si eu am amant un pic schimbul completand ulei cu ce-am gasit prin casa (Valvoline 10W40) pentru ca e mai bine sa merg cu (orice) ulei decat fara! Chiar am marit nivelul peste maxim pentru ca o ceata consistenta in carter implica si o ungere mai buna.

    Leave a comment:


  • BlackMagic
    replied
    LM MoS2 e chiar un ulei mișto, bisulfura de molibden (MoS2) chiar ajută la extra lubrifiere, iar īn motoarele de concepție mai veche face o mare diferență. S-ar putea să-ți placă și să ajungi să-l ții mai mult decāt estimai inițial 😀.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Man, sorry, am luat in fuga ulei de la raft ca sa zic asa - Liqui Moly MoS2 10w40. Mi-am dat seama ca vine iarna, masina intra la hibernare si aveam deja de 8 luni vechiul ulei in motor, am zis sa nu risc sa se depuna cat sta degeaba... Nu am luat ceva performance, a fost strict un refresh rapid pana in Sarbatori sa pot sa o trag pe dreapta linistit. La primavara/ vara o sa pun ceva mai bun, insa momentan ma declar ultra incantat de acest Liqui Moly, in sensul ca motorul a devenit brusc mult mai tacut, toarce misto rau la relanti, nu se aude nimic. Chiar si Sorin de la ASKO a ramas surprins de chestia asta - am dus masina cu un usor tacanit la relanti (tacheti, habar nu am), apoi dupa ce am schimbat uleiul, s-a auzit acel tacanit maxim 3 secunde (probabil pana a ajuns uleiul la el), apoi a tacut complet. Citisem despre asta in review-urile la ulei, dar nu ma asteptam sa fie chiar asa. E super ok, vedem daca il pastrez la primavara.

    SX4 1.6 4x4 manual e clar o masinuta domoala, dar nu pot sa zic ca te incurca prea tare asteptul asta, merge in ritmul ei, iar in depasiri e decenta daca o turezi. In rest, nota 10 pentru ce poate sasiul si cat de usor se conduce/ intretine. Nu ai cum sa comentezi ceva la cat costa per total, e geniala!

    Leave a comment:


  • hondaru
    replied
    Te ajuta pe franare mai ales daca se desfac crengile
    Pana la urma ai luat ulei...eu te asteptam sa te hotarasti si sa vb pe privat.
    SX4 am condus cu cutie manuala si daca nu-l tii sus in ture e destul de lenesa. Dar e o masina practica excelenta ptr daily drive.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Mi s-a parut mai periculos ca putea sa vin in nas la frana fiind mai greu in partea din fata daca il puneam invers. Asa pe acceleratie nu am nicio problema cu SX4-ul. )))

    Leave a comment:


  • ticker
    replied
    Era mai aerodinaamic daca puneai invers bradul.

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Click image for larger version

Name:	20171213_170127.jpg
Views:	1
Size:	55.1 KB
ID:	726006

    Transport braduti! 😍

    Leave a comment:


  • Xander
    replied
    Va multumesc pentru sugestii. Din pacate am verificat ultima oara forumul pe la 18.30, apoi am plecat in cautarea bradutului, si chiar nu mi-a venit Hornbach in minte...

    Am fost pe la Dedeman, piete etc si am fost dezamagit. Barduti taiati de ceva vreme (chiar si in piete am inteles ca se vand mai nou brazi importati etc). Pana la urma am ajuns la Plaza Romania - au facut un mini-targ de Craciun chiar in fata, spre Bd. Timisoara si e acolo un baiat care vinde brazi din pepiniera proprie din Rm. Valcea. Proaspat taiati, am gasit unul super des, cam la 270 cm inaltime.

    Pretul dublu fata de magazinele alea mari (260 RON), dar sincer mi s-a parut ca merita. Va recomand sa va aruncati un ochi aici daca nu aveti idei de unde sa cumparati.

    Am fost sa il iau cu Suzuki-ul SX4 (are bare longitudinale), sincer masina asta nu inceteaza sa ma uimeasca prin cat de bine merge, cat de usor se conduce, cat de usor se intretine (consuma 9-10 in oras benzina in modul Auto 4x4) si cat de utila este.

    Me happy, urmeaza maine schimb de ulei la ATR, apoi impodobim bradul!!!

    Ca ulei am ales ceva ieftin si bun, masina va sta in parcare pe durata iernii si nu am vrut sa stea cu ulei uzat sa se depuna. Am ales Liqui Moly MoS2 10w40, cu Mobilden, pentru protectie suplimentara.

    Leave a comment:


  • octi_b
    replied
    Hornbach au brazi normandieni ieftini. Aia in ghiveci sunt cam uratei, majoritatea molizi. Eu tot am avut in ghiveci dar nu mi s-a prins niciunul. Unul singur a tinut, in ghiveci, pe balcon, si a doua iarna, apoi si-a dat obstescul sfarsit.

    Leave a comment:


  • Dan P
    replied
    Eu nu stiu ca sa zic, dar te urmaresc in continuare.

    Leave a comment:

Working...
X