If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
La multi ani si din partea pumei ce hiberneaza la caldura in garaj! Moartea Z4-lui, ucigasul lui Z350, taticul lui MX5, egalul lui elise, va transmite un calduros: wrrooaaaarrrrrr!!!
Ne vedem la primavara!
ex CL7 AT 2006
CN1 Sport 2005
KB 1 2007-"A gloriously good car that no-one in their right mind will ever buy"
"The Honda Legend is a highly technically complicated and luxurious bit of kit that seems to be making more of a name for itself as the secondhand sale of the century"
Bine v-am regasit dragii mei! La 2 ani dupa despartirea de S2000, nu am rezistat si mi-am luat altul!
Ravan, sper ca ti-ai dat seama ca vorbeam in numele Hondei, nu al meu! Uitandu-ma la fotografie asta m-a inspirat! Sunt sigur ca majoritatea gandesc la fel; modelul S2000 este unul special si ori il iubesti ori il urasti.
Revenind, am cumparat-o in martie din romania, venita pe trailer din Anglia, serie limitata VGS - doar pentru japonia - sunt foarte rare si la ei si din cate stiu este unica din Romania si chiar Europa de est. Particularitatea consta intr-un sistem electronic de directie - Variable Gear Ratio Steering (VGS) System - ce face ca virarea rotilor sa fie ultra rapida. Efectiv de la maxim dreapta la maxim stanga se face printr-o singura rotire de volan. Pe masura ce urca in viteza masina, demultiplicarea directiei se apropie de normal.
Alte particularitati a modelului:
- Șasiu special dezvoltat (stabilizator și diferențial cu alunecare limitată proiectat exclusiv pentru model) în scopul de a completa cel mai bine VGS
- Volan exclusiv "de tip V"
- VGS insigna (pe spate)
- si nu in ultimul rand un Throttle Body - corp clapeta - special dezvoltat pentru model ce ridica puterea maxima la 250 de cai, fata de 240 normal iar cuplul maxim la 218Nm fata de 207.
- sistem de navigatie original Honda - nu am vazut decat la VGS
E o masina incantatoare cu extrem de multa personalitate. Sper sa ajung la o intalnire Honda cu ea, sigur vor dori multi sa o vada.
Singurul dezavantaj, pentru ca s-a facut doar pentru Japonia, are volanul pe dreapta...dar chiar nu ma deranjeaza!
Daca este aceasi masina care o stiu de la galati ( puric) inseamna ca a ajuns pe maini bune . Sa mai dea caldura un pic si te asteptam la nocturne.
Ce diferente ai simtit intre fostul S2K si actualul , lasand sitemul VGS , ma refer la raspunsul masinii , etajarea cutie , sasiul etc.
Touge is what we live for
Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!
Mersi Vali, o sa vin! Raspunsul masinii este mai brutal, intr-adevar; demultiplicarea pare mai scurta, am impresia ca trebuie sa schimb vitezele mai repede, antifonarea pare mai slaba (urla mult mai tare!!!), nu exista VSA insa greu poti sa-i pierzi stabilitatea. Este rigida dar placuta la condus, chiar si in conditii de viteza mare. Am fost deja la Asko pentru verificari si am gasit ca masina era in ordine cu totul.
Sunt sigur ca majoritatea gandesc la fel; modelul S2000 este unul special si ori il iubesti ori il urasti.
- si nu in ultimul rand un Throttle Body - corp clapeta - special dezvoltat pentru model ce ridica puterea maxima la 250 de cai, fata de 240.
- sistem de navigatie original Honda - nu am vazut decat la VGS
Sa o stapanesti sanatos Edy, e intr-adevar o masina deosebita.
Permite-mi te rog o obiectie si niste mici corectari (pe care le voi sustine cu dovezile corespunzatoare):
- sloganul asta "ori o iubesti...." nu l-am auzit-o niciodata la un S2000, probabil din cauza faptului ca nu are cu ce sa polarizeze. Are un design placut (despre care, la nevoie (!) putem intra in detalii cum s-a ajuns la aceasta forma finala), calitate si finisaje ireprosabile si tehnica de ultima ora (pentru vremea lansarii ei, bineinteles). Dar nu vreau sa fiu rau de gura ci doar ma miram.
- "japonejii" au avut intotdeauna numai 250CP, care de altfel sunt tot 240 ca si ai nostri doar ca sunt masurati dupa normele JIS si nu DIN: http://world.honda.com/S2000/technology/t4.html
- GPS a exista de la inceput ca si dotare optionala (vezi ultimul rand din acest comunicat de presa dedicat lansarii sale in Japonia: http://world.honda.com/news/2000/4000707.html). Nu stiu daca a existat vreodata ca si dotare standard.
Salut Hondatu
Stiu ca pentru piata locala toate S2000 au avut 250 CP, nici Vtype nu a fost ocolit de acelasi tip de motorizare. Acum chiar nu stiu daca are sau nu 250 sau 240, diferenta este insesizabila si avand in vedere varsta masinii as zice ca as fi fericit daca mai are macar 220 la roata! Pe wikipedia sunt niste date mai in detaliu. Cred ca optiunea asta cu GPS a fost numai pentru ei in "japan" pentru ca nu am mai intalnit-o pe alte modele. Oricum, ca fapt divers, este cam degeaba pentru ca nu are decat harta japoniei!
Cine ma poate ajuta cu un cd player original de europa ca are casetofonul de japonia - radio merge pe frecventa lor!
E cum zice toyboy, compresie mai mare la motorul de japan, 10 cai.
Are sway bars diferite, LSD diferit de restul, si volanul/directia variable gear steering geometry.
Uita-te pe motor sa vezi ce cod scrie acolo. Gasesti codul pe partea cu admisia, vis a vis de TPS (senzorul de pe lateralul clapetei de acceleratie).
1: ce model
2: sper ca ai cel putin 100 de milioane pusi deoparte pt orice volk
3: ai idee ce specificatii iti trebuie? volk-urile in general nu se fac in specificatii de S2000, s-ar putea sa trebuiasca sa roluiesti aripile fata/spate sau sa pui gume mai subtiri.
Comment