Visul devenit realitate dar cu batati de cap. Flirtam de mult cu ideea unei Honde dar in afara de S2000 nu m-a atras in mod special nimic, asa ca am intrat in familia Honda auto direct cu S-ul.
Berlina black cu interior rosu, cumparata anul trecut in toamna, arcuri Eibach -2.5cm fata/-3cm spate si jante aftermarket 17" fata/18" spate (o prostie destul de mare), filtru extern K&N + jantele originale. La pachet a fost si rugina la arcada rotilor spate mascata partial de overfendere, stiam de prezenta ei, ulterior am gasit si cateva locuri pe sub masina. Toate au fost reparate si acoperite cu grund si antifon in cursul iernii/primaverii iar pragurile si compartimentele interne ale masinii au fost acoperite cu ceara, montate toate capacele de cauciuc pentru ferestrele de vizitare, cateva lipsa + clipsurile si suruburile lipsa. Schimbat radiator, fisuri in partea superioara fix langa gura de umplere, varsta; refacut toti 4 etrierii cu garnituri si pistonase noi; verificat, curatat si gresat mecanism intern schimbator + schimbat nuca plastic schimbator; schimbat toate 4 amortizoare dupa ce 2 din ele au inceput sa piarda ulei; verificat suruburi reglaj geometrie, toate suruburile bratelor inferioare sunt blocate(problema clasica s2000) dar momentan ramane asa, nu trage sau merge stramb, toceste doar un pic interiorul cauciucurilor fata.
Masina a fost importata in UK in 2003 si a avut 3 proprietari pana la mine, intretinere facuta la zi pentru uleiuri, consumabile si ... cam atat. In privinta multor aspecte am ramas dezamagit de atentia acordata de fostul proprietar, am incercat sa indrept lucrul asta cat de mult posibil, multe fiind estetice(nu i-ar strica o vopsire totala, soft-top patat plus alte chestii minore) sau mentenanta si intretinere(protectie rugina, verificarea si gresarea regulata a suruburilor de reglare a bratelor, etc), dar e o baza buna. Motorul se aude bine, are compresie si trage ok, cutia de viteze schimba bine iar trenul de rulare e si el in regula. In momentul de fata masina e in curs de inmatriculare in Belgia (locuiesc aici de cativa ani), am tot avut probleme din cauza lipsei certificatului de omologare europeana iar la omologarea individuala mi-au cerut fisa tehnica, acum astept raspuns de la Honda Belgia legat de fisa tehnica. Intre timp ma bucur de ea cand imi permite timpul si vremea.
P.S. Cum adaug poze ?!?!?!
Berlina black cu interior rosu, cumparata anul trecut in toamna, arcuri Eibach -2.5cm fata/-3cm spate si jante aftermarket 17" fata/18" spate (o prostie destul de mare), filtru extern K&N + jantele originale. La pachet a fost si rugina la arcada rotilor spate mascata partial de overfendere, stiam de prezenta ei, ulterior am gasit si cateva locuri pe sub masina. Toate au fost reparate si acoperite cu grund si antifon in cursul iernii/primaverii iar pragurile si compartimentele interne ale masinii au fost acoperite cu ceara, montate toate capacele de cauciuc pentru ferestrele de vizitare, cateva lipsa + clipsurile si suruburile lipsa. Schimbat radiator, fisuri in partea superioara fix langa gura de umplere, varsta; refacut toti 4 etrierii cu garnituri si pistonase noi; verificat, curatat si gresat mecanism intern schimbator + schimbat nuca plastic schimbator; schimbat toate 4 amortizoare dupa ce 2 din ele au inceput sa piarda ulei; verificat suruburi reglaj geometrie, toate suruburile bratelor inferioare sunt blocate(problema clasica s2000) dar momentan ramane asa, nu trage sau merge stramb, toceste doar un pic interiorul cauciucurilor fata.
Masina a fost importata in UK in 2003 si a avut 3 proprietari pana la mine, intretinere facuta la zi pentru uleiuri, consumabile si ... cam atat. In privinta multor aspecte am ramas dezamagit de atentia acordata de fostul proprietar, am incercat sa indrept lucrul asta cat de mult posibil, multe fiind estetice(nu i-ar strica o vopsire totala, soft-top patat plus alte chestii minore) sau mentenanta si intretinere(protectie rugina, verificarea si gresarea regulata a suruburilor de reglare a bratelor, etc), dar e o baza buna. Motorul se aude bine, are compresie si trage ok, cutia de viteze schimba bine iar trenul de rulare e si el in regula. In momentul de fata masina e in curs de inmatriculare in Belgia (locuiesc aici de cativa ani), am tot avut probleme din cauza lipsei certificatului de omologare europeana iar la omologarea individuala mi-au cerut fisa tehnica, acum astept raspuns de la Honda Belgia legat de fisa tehnica. Intre timp ma bucur de ea cand imi permite timpul si vremea.
P.S. Cum adaug poze ?!?!?!
Comment