Deschid un nou capitol cu a 3-a Honda, un S2000 pe care mi-l doream de cand am urcat pentru prima oara intr-unul, la o intalnire de weekend a membrilor acestui forum.
Masina a fost cumparata din Grecia, iar istoria achizitiei este una destul de lunga. O luna de planificare care includea avion, ferry si platforma a fost daca peste cap in momentul in care masina vizata s-a dovedit a fi intr-o stare mult diferita de ceea ce vazusem in poze. Puteam sa ascult de KMR si sa caut alta inca de la inceput, dar m-am incapatanat sa cred ca putea fi o baza buna de pornire. Din fericire exista si o varianta de back-up, altfel nu mai aveam ce scrie acum .
Alaturi de KMR am infruntat birocratia elena si apoi am condus-o pana acasa, cu un zambet larg intiparit pe fete.
Pana sa ajung la Asko, am crezut ca masina era din 2004, datorita actelor care aratau data primei inmatriculari din Grecia, dar si a unor elemente optice precum soft top-ul cu geam de sticla, capac radio argintiu si stopuri cu inel metalic. Masina de fapt fusese achizitionata de noua din Germania de un localnic si cumparata de un cetatean grec in 2004. Din 2009 a avut un alt proprietar, de la care am achizitionat-o eu saptamana aceasta. Pe drum a trecut pragul de 150.000 km si sper sa ne bucuram impreuna de cel putin inca pe atatia.
Lista de modificari nu este prea lunga, ea include D2 coilovers, jante 17" de AP2, evacuari Papadopoulos Racing, filtru de aer K&N, badge-uri rosii si folie pe geamuri. Am si setul original de jante + tonneau cover cu care nu stiu inca ce voi face.
Atasez si cateva poze .
Masina a fost cumparata din Grecia, iar istoria achizitiei este una destul de lunga. O luna de planificare care includea avion, ferry si platforma a fost daca peste cap in momentul in care masina vizata s-a dovedit a fi intr-o stare mult diferita de ceea ce vazusem in poze. Puteam sa ascult de KMR si sa caut alta inca de la inceput, dar m-am incapatanat sa cred ca putea fi o baza buna de pornire. Din fericire exista si o varianta de back-up, altfel nu mai aveam ce scrie acum .
Alaturi de KMR am infruntat birocratia elena si apoi am condus-o pana acasa, cu un zambet larg intiparit pe fete.
Pana sa ajung la Asko, am crezut ca masina era din 2004, datorita actelor care aratau data primei inmatriculari din Grecia, dar si a unor elemente optice precum soft top-ul cu geam de sticla, capac radio argintiu si stopuri cu inel metalic. Masina de fapt fusese achizitionata de noua din Germania de un localnic si cumparata de un cetatean grec in 2004. Din 2009 a avut un alt proprietar, de la care am achizitionat-o eu saptamana aceasta. Pe drum a trecut pragul de 150.000 km si sper sa ne bucuram impreuna de cel putin inca pe atatia.
Lista de modificari nu este prea lunga, ea include D2 coilovers, jante 17" de AP2, evacuari Papadopoulos Racing, filtru de aer K&N, badge-uri rosii si folie pe geamuri. Am si setul original de jante + tonneau cover cu care nu stiu inca ce voi face.
Atasez si cateva poze .
Comment