KMR: '00 Honda S2000, Silverstone Metallic (AP1)
Collapse
X
-
N-au studiat motorul, ci doar sistemul de distributie. Prof Anghelache avea o feblete pentru VTEC, alaturi de sistemul de distributie de la Porsche.
-
Ia nu vă mai certați pe motorul meu
3 ingineri auto de la RAR mi-au spus că au studiat motorul ăsta īn facultatedeci e ok
Last edited by KMR; 31-03-17, 21:47.
Leave a comment:
-
Originally posted by IB View PostCred ca sunt cel putin 5 care sunt pe acolo, din diverse serii/ vremuri.
@Wagner: Ca putere litrica, l-a batut Ferrari 458 Italia, la multi ani dupa.
Leave a comment:
-
Nu stiu si sincer nici nu ma prea intereseaza daca motorul de S2000 e cel mai bun facut de Honda, dar nici nu imi amintesc acum vreun alt producator de masini care sa fi scos din 2L (NA) 240 CP. (la vremea respectiva sau dupa).
Clar e unul dintre ultimele motoare facute avand in cap performanta si nu tampeniile eco/bio bullshit care se pare ca au inceput sa le intunece mintile la un moment dat...
@KMR: Bucura-te de ea din plin!Last edited by Wagner; 31-03-17, 13:24.
Leave a comment:
-
Originally posted by Xander View PostCam radical postul asta.De curiozitate, care consideri ca este cel mai bun motor facut de Honda vreodata?
http://asia.vtec.net/Engines/FD2K20AR/
Leave a comment:
-
Originally posted by IB View PostPe scurt:
- al doilea cel mai bun motor creat vreodata de Honda
- cea mai buna cutie manuala facuta vreodata de Honda
- ultima masina facuta vreodata de Honda
https://www.youtube.com/watch?v=XLCmvcFSjws
https://www.youtube.com/watch?v=H5FNEhF3b7I
Jos palaria in fata japonezilor!
S-o urci in ture voios!De curiozitate, care consideri ca este cel mai bun motor facut de Honda vreodata?
@KMR: Ti-am mai zis si face 2 face, sa o stapanesti cu drag si fara probleme si sa iti aduca bucurii nenumarate!
Leave a comment:
-
La masina asta consumul e cel mai probabil influentat de numarul de masini de care te impiedici pe drum. In rest, raman la ce am scris anterior: trebuie respectat regimul nominal de lucru
Leave a comment:
-
Originally posted by Wagner View PostFelicitari! S-o alergi sanatos! Inca o Honda salvata (stiu ca e pe maini bune).
Aaa, inca ceva... Din cate imi amimtesc, 7000-9000 rot/min este regimul nominal de lucru pentru masina asta, deci te rog sa te conformezi...Dealtfel, la primul plin de benzină, am avut un consum extraurban de 13% adică decent
Leave a comment:
-
Felicitari! S-o alergi sanatos! Inca o Honda salvata (stiu ca e pe maini bune).
Aaa, inca ceva... Din cate imi amintesc, 7000-9000 rot/min este regimul nominal de lucru pentru masina asta, deci te rog sa te conformezi...Last edited by Wagner; 31-03-17, 09:39.
Leave a comment:
-
Eram īn vizită, de fapt a stat īn parcarea subterană de acolo vreo 2 săptămāni.
Leave a comment:
Leave a comment: