Salut , in sfarsit am ajuns sa pun si eu cateva poze cu masina mea , totul a inceput acum 2 ani , am fost nevoit sa-mi vand masina pe care o detineam atunci si cu diferenta ramasa a trebuit sa-mi iau altceva , am studiat posibilitatile aproape 2 luni pana cand un priten a inceput sa ma bata la cap cu japonezele , si uite asa am ajuns sa vad pe youtube filmulete cu prelude , vreau sa zic ca m-am indragostit pe loc si ca atare in aprox 10 zile deja aveam scoase vreo 10 variante de prelude(de cumparat). Nu stiu daca (desi sunt sigur ca ma insel) cunoasteti sentimentul pe care l-am avut cand cand m-am intors cu ea si deschideam geamul dimineata si vedeam masina la care ma gandisem cu o zi inainte, din pacate aproape 1 an a trebuit sa fac tot felul de improvizatii pt a circula cu ea , dar in final am reusit sa fac in asa fel incat sa platesc taxa auto si sa o inscriu , momentan am reusit sa fac aprox 50% din ce mi-am propus in ceea ce priveste masina dar cu siguranta nu pot sa ma opresc aici asa ca sigur va voi tine la curent cu modificarile aduse.
NECULAALEXANDRU: '99 Honda Prelude 2.0 M/T, Dark Blue
Collapse
X
-
NECULAALEXANDRU: '99 Honda Prelude 2.0 M/T, Dark Blue
Tags: None
-
-
wha wha wha! superba! imi si place mie modelul asta, iar a ta e una dintre cele mai frumoase. La un swap te-ai gandit? la cum arata ar merita un H22 (...parca asta era motorul de 2.2 si 200cp...)Accord CL7 Executive 2.0 M/T Arctic Blue Pearl
Accord CL9 Type-s 2.4 M/T Carbon Bronze Pearl
ex - Civic 5D Executive 1,8 M/T Milano Red
Comment
-
Va multumesc , frumose jante ai _41_ , noi am mai stat de "vorba" la un semafor ) dar atunci era stoc , sincer m-am gandit si la swap dar ....nu stiu ce sa zic operatiunea nu este foarte dificila ...ma mai gandesc , urmatoarea etapa in ceea ce priveste partea mecanica este una destul de simpla dar cu efect placut, si anume : scos catalizator , galerie admisie (aici daca aveti ceva informatii astept tips), filtru sport (in aripa) si bujii iridium , cu astea sper sa-i mai desfund putin nasul ) .Pe partea estetica mai vreau sa-i comand faruri, proiectoare si semnalizari negre+ xenon, folii geamuri ,posibil o prelungire spoiler spate si la sfarsit las interiorul (la care am ceva planuri dar nu sunt foarte hotarat)
Acum am realizat ca am 2 conturi ) am intrat de la lucru si sa conectat direct
Apropo daca organizati ceva intalire prin galati / braila dati un semn , voi fi in galati in perioada 16-19 septembrieLast edited by TM-20-FOX; 22-08-11, 10:08.
Comment
-
Merci . Jantele erau pe masina cand am luat-o . Nu eram eu la semafor Sunt cateva Prelude 4 silver in oras la voi deci probabil era alta masina. Mi-as aduce aminte daca ar fi fost vorba de masina ta cu siguranta.
Cu swapul ala mi se pare f putin important daca nu te interesaza in mod special 400m sau liniute. In treapta 1 si 2 merge la fel de bine si un F20A . La viteze mai mari se vede diferenta dar e de ajuns si motorul asta incat sa fi mai rapid decat majoritatea masinilor de pe drumuri.No signature
Comment
-
Ai dreptate , daca stau si ma gandesc mai bine parca avea numere de GL , in ceea ce priveste swap-ul , asta era si ideea , da ........cu 185 cp ai alta senzatie , alta tinuta dar totusi nu ai ocazia sa-i folosesti foarte des desi doar faptul ca stii ce ai sub capota ........, eh cine stie poate intr-un viitor voi face si acest lucru , momentan vreau sa fac ce am zis mai sus(galerie , filtru sport,bujii iridium si cat-ul) sunt curios cum o sa se simta ....
Comment
-
Masina de GL o stiu . Are si omul cont aici pe forum . E varianta 2.0. Cu modificarile alea iar nu stiu daca conteaza prea mult . Eu mai am o masina neagra care are CAI si evacuare cap-coada fata de asta cu care circul si e stock 100% . M-am dat cu unu altul cu ambele masini si erau aceleasi scoruri , practic merg egal ambele masini. Ca sunet cel putin merita modificarile si Iridium sparkplugs te tin o viata . Ce e important sa traga bine un F20 e sa -l tii intre 4000-6000 rpm'sNo signature
Comment
Comment