DUIU: '97 Honda Prelude 2.2 VTi, 4WS, M/T conversion, Silver

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    daca nu e un sistem activ, adica sa reactioneze diferit in conditii diferite asa cum am descris mai sus (vezi sistemele noi de 4ws de la reanault de exemplu), atunci cel mai probabil te va ajuta la viteze mici/parcari sa virezi mai strans si atat. desi daca e controlat de un ECU ar putea fi activ. la tine vireaza tot timpul indiferent de viteza la fel fara sa schimbe sensul?
    ex '92 Civic VTi EG6 & ex '97 Prelude BB9 & ex '05 Civic Sport EP2
    '08 Accord Type S CL9 & '97 Prelude BB9

    Comment


    • #17
      Intreaba fostul proprietar cum a activat 4WS -ul .Cand era la Arad nu mergea 4WS si am testat-o pe viraje pana la limita gumelor si se comporta ca o masina normala. Cum ai avut Prelude non 4WS inainte stii ce greu e sa parchezi sau sa faci manevre stranse cu una normala deci tre sa fie mare diferenta acum.
      No signature

      Comment


      • #18
        deschizi capota, vezi pe capac la cutiuta cu sigurante pe care scrie "4ws", scoti siguranta afara...cam asa cred ca se poate dezactiva

        din cate imi amintesc eu, sistemul 4ws functioneaza doar pana la vreo 30km/h, unghiul cel mai mare fiind de 6 grade cand rotile fata sunt virate maxim; cu cat viteza creste, unghiul se micsoreaza
        Spoon
        Senior Member
        Last edited by Spoon; 13-11-13, 13:50.
        Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

        '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

        Comment


        • #19
          Merci Spoon..Daca e asa,( "din cate imi amintesc eu, sistemul 4ws functioneaza doar pana la vreo 30km/h, unghiul cel mai mare fiind de 6 grade cand rotile fata sunt virate maxim; cu cat viteza creste, unghiul se micsoreaza ") il las activat. _41_...Imi merge 4ws-ul. A fost activat f. simplu la reprezentanta Braila de meseriasul de acolo. Intrebarea era daca sa-l las activat sau sa-l dezactivez. N-am gasit discutii pe nicaieri despre comportamentul in curbe la viteze mari cu el activ vs. inactiv

          Comment


          • #20
            http://en.wikipedia.org/wiki/Four_wh...wheel_steering

            Four-wheel steering (or all-wheel steering) is a system employed by some vehicles to improve steering response, increase vehicle stability while maneuvering at high speed, or to decrease turning radius at low speed.
            FN2-ul papa:

            Comment


            • #21
              Problema e urmatoarea..Pe un alt site..doar al detinatorilor de Prelude....se spune ca 4ws NU depinde de viteza ! Citez : how many times does this need to be posted? There's no changeover based on speed. Nothing about the mechanical 4ws is based on speed. I know this may be hard for you to comprehend, because you've never taken a look under your car...but I've actually physically installed my 4ws and I can tell ya first hand...no electronics. none, zero. it does NOT depend on speed....AT ALL "

              Comment


              • #22
                Iar daca rotile din spate se misca tot atat si la 60km/ora (nu mai spun de viteze mai mari) intr-o curba mai in loc, aproape sigur spatele fuge spre exterior. Mai grav e ca manevra normala de redresare ,si anume contra-bracarea rotilor din fata spre partea in care derapeaza spatele ,nu va face decat sa faca masina sa intre intr-un dans greu de controlat din cauza rotilor din spate care se misca invers decat cele din fata. Ideea e urmatoarea: orice manevra de redresare intr-un derapaj se bazeaza pe trimiterea fetzei in aceeasi parte in care fuge spatele...ori 4ws va trimite de fiecare data spatele in partea cealalta. (sau cel putin asa pare teoretic).

                Comment


                • #23
                  Originally posted by duiu View Post
                  ...Imi merge 4ws-ul. A fost activat f. simplu la reprezentanta Braila de meseriasul de acolo
                  meseriasul de acolo probabil ca a scos siguranta si a bagat-o inapoi dupa 20 de sec...si gata...s-a reparat

                  Originally posted by duiu View Post
                  Problema e urmatoarea..Pe un alt site..doar al detinatorilor de Prelude....se spune ca 4ws NU depinde de viteza ! Citez : how many times does this need to be posted? There's no changeover based on speed. Nothing about the mechanical 4ws is based on speed. I know this may be hard for you to comprehend, because you've never taken a look under your car...but I've actually physically installed my 4ws and I can tell ya first hand...no electronics. none, zero. it does NOT depend on speed....AT ALL "

                  probabil se refera la 4ws-ul mecanic de pe generatia 3 de prelude, pe gen4 si gen5 e 4ws electronic
                  Spoon
                  Senior Member
                  Last edited by Spoon; 13-11-13, 15:46.
                  Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                  '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                  Comment


                  • #24
                    Inca o intrebare...Am vazut ca Pelude cu motorul H22A5 are 136 Kw (ca al meu) dar si 147 Kw. Doar din soft e diferenta?

                    Comment


                    • #25
                      @duiu: nu cred ca e chiar asa greu de inteles principiul:
                      la varianta electronica, la viteza (peste 40 km/h) rotile spate vireaza in directia in care vireaza si cele fata, nu contra lor. asta te ajuta, nu iti produce "balans incontrolabil"

                      la varianta mecanica vireaza contra doar la curba stransa, adica mai multe rotiri de volan, sa zicem; la viraje de viteza (unde implicit nu misti mult volanul), vireaza in aceeasi directie cu rotile fata.
                      "It uses an ingenious eccentric lobe system to turn the rear wheels in the same direction as the front wheels when little steering input is used (like at high speeds), and then go opposite direction when the steering is cranked hard (for parking or U-turns)."
                      FN2-ul papa:

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by duiu View Post
                        Inca o intrebare...Am vazut ca Pelude cu motorul H22A5 are 136 Kw (ca al meu) dar si 147 Kw. Doar din soft e diferenta?
                        in Europa s-au comercializat variantele urmatoare:

                        BB6 - H22A5 - 185cp - 2ws
                        BB8 - H22A5 - 185cp - 4ws
                        BB6 - H22A8 - 200cp - 2ws
                        BB8 - H22A8 - 200cp - 4ws
                        Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro

                        '02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey

                        Comment


                        • #27
                          Mika...daca e asa cum spui...ar fi super...N-am gasit pe nicaieri chestia asta (cu virarea in acelasi sens peste 40km/ora). Si apoi semnele mele de intrebare mai erau motivate si de faptul ca nu se mai foloseste 4ws (nici macar de Honda) in zilele noastre. In fine .Abia astept sa fie masina gata , sa verific toate amanuntele despre 4ws si sa vi le impartasesc si voua. Vineri abia imi vine chitul de ambreiaj. Sper (cu putin noroc )pe la sfarsitul saptamanii viitoare sa fie gata. Imi mai trebuie (de fapt nu mie, ci meseriasului care o sa lucreze la ea..un baiat super din galati..LIVIU )pedalierul si cam atat.

                          Comment


                          • #28
                            In primul rand sa o stapanesti sanatos si sa-ti iasa swap-ul de cutie.

                            In al doilea
                            Originally posted by duiu View Post
                            ...semnele mele de intrebare mai erau motivate si de faptul ca nu se mai foloseste 4ws (nici macar de Honda) in zilele noastre...
                            Acura, in US doar ce au scos cateva modele noi cu 4WS (RLX, ZDX) mai nou se numeste All-Wheel Steering
                            2008 CL7 2.0 M/T SSE - Black
                            2007 Jazz CVT - Blue
                            “Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi.” Soichiro Honda
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Si e din 2008 pe Reno Laguna 4Control. Iese mai bine la slalom ca Posche 911

                              Mie 4WS mi se pare un atu. Nu stiu de ce esti asa de pornit impotriva lui (asa imi pari de cateva pagini incoace).
                              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                4ws e un atu daca e un sistem activ asa cum e cel actual de la renault de ex. intrebarea lui duiu e daca si cel de pe prelude-ul lui e la fel
                                ex '92 Civic VTi EG6 & ex '97 Prelude BB9 & ex '05 Civic Sport EP2
                                '08 Accord Type S CL9 & '97 Prelude BB9

                                Comment

                                Working...
                                X