daca nu e un sistem activ, adica sa reactioneze diferit in conditii diferite asa cum am descris mai sus (vezi sistemele noi de 4ws de la reanault de exemplu), atunci cel mai probabil te va ajuta la viteze mici/parcari sa virezi mai strans si atat. desi daca e controlat de un ECU ar putea fi activ. la tine vireaza tot timpul indiferent de viteza la fel fara sa schimbe sensul?
DUIU: '97 Honda Prelude 2.2 VTi, 4WS, M/T conversion, Silver
Collapse
X
-
Intreaba fostul proprietar cum a activat 4WS -ul .Cand era la Arad nu mergea 4WS si am testat-o pe viraje pana la limita gumelor si se comporta ca o masina normala. Cum ai avut Prelude non 4WS inainte stii ce greu e sa parchezi sau sa faci manevre stranse cu una normala deci tre sa fie mare diferenta acum.No signature
Comment
-
deschizi capota, vezi pe capac la cutiuta cu sigurante pe care scrie "4ws", scoti siguranta afara...cam asa cred ca se poate dezactiva
din cate imi amintesc eu, sistemul 4ws functioneaza doar pana la vreo 30km/h, unghiul cel mai mare fiind de 6 grade cand rotile fata sunt virate maxim; cu cat viteza creste, unghiul se micsoreazaLast edited by Spoon; 13-11-13, 13:50.Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro
'02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey
Comment
-
Merci Spoon..Daca e asa,( "din cate imi amintesc eu, sistemul 4ws functioneaza doar pana la vreo 30km/h, unghiul cel mai mare fiind de 6 grade cand rotile fata sunt virate maxim; cu cat viteza creste, unghiul se micsoreaza ") il las activat. _41_...Imi merge 4ws-ul. A fost activat f. simplu la reprezentanta Braila de meseriasul de acolo. Intrebarea era daca sa-l las activat sau sa-l dezactivez. N-am gasit discutii pe nicaieri despre comportamentul in curbe la viteze mari cu el activ vs. inactiv
Comment
-
http://en.wikipedia.org/wiki/Four_wh...wheel_steering
Four-wheel steering (or all-wheel steering) is a system employed by some vehicles to improve steering response, increase vehicle stability while maneuvering at high speed, or to decrease turning radius at low speed.
Comment
-
Problema e urmatoarea..Pe un alt site..doar al detinatorilor de Prelude....se spune ca 4ws NU depinde de viteza ! Citez : how many times does this need to be posted? There's no changeover based on speed. Nothing about the mechanical 4ws is based on speed. I know this may be hard for you to comprehend, because you've never taken a look under your car...but I've actually physically installed my 4ws and I can tell ya first hand...no electronics. none, zero. it does NOT depend on speed....AT ALL "
Comment
-
Iar daca rotile din spate se misca tot atat si la 60km/ora (nu mai spun de viteze mai mari) intr-o curba mai in loc, aproape sigur spatele fuge spre exterior. Mai grav e ca manevra normala de redresare ,si anume contra-bracarea rotilor din fata spre partea in care derapeaza spatele ,nu va face decat sa faca masina sa intre intr-un dans greu de controlat din cauza rotilor din spate care se misca invers decat cele din fata. Ideea e urmatoarea: orice manevra de redresare intr-un derapaj se bazeaza pe trimiterea fetzei in aceeasi parte in care fuge spatele...ori 4ws va trimite de fiecare data spatele in partea cealalta. (sau cel putin asa pare teoretic).
Comment
-
Originally posted by duiu View Post...Imi merge 4ws-ul. A fost activat f. simplu la reprezentanta Braila de meseriasul de acolo
Originally posted by duiu View PostProblema e urmatoarea..Pe un alt site..doar al detinatorilor de Prelude....se spune ca 4ws NU depinde de viteza ! Citez : how many times does this need to be posted? There's no changeover based on speed. Nothing about the mechanical 4ws is based on speed. I know this may be hard for you to comprehend, because you've never taken a look under your car...but I've actually physically installed my 4ws and I can tell ya first hand...no electronics. none, zero. it does NOT depend on speed....AT ALL "
probabil se refera la 4ws-ul mecanic de pe generatia 3 de prelude, pe gen4 si gen5 e 4ws electronicLast edited by Spoon; 13-11-13, 15:46.Jante si Anvelope --> www.gumebune.ro
'02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey
Comment
-
@duiu: nu cred ca e chiar asa greu de inteles principiul:
la varianta electronica, la viteza (peste 40 km/h) rotile spate vireaza in directia in care vireaza si cele fata, nu contra lor. asta te ajuta, nu iti produce "balans incontrolabil"
la varianta mecanica vireaza contra doar la curba stransa, adica mai multe rotiri de volan, sa zicem; la viraje de viteza (unde implicit nu misti mult volanul), vireaza in aceeasi directie cu rotile fata.
"It uses an ingenious eccentric lobe system to turn the rear wheels in the same direction as the front wheels when little steering input is used (like at high speeds), and then go opposite direction when the steering is cranked hard (for parking or U-turns)."
Comment
-
Originally posted by duiu View PostInca o intrebare...Am vazut ca Pelude cu motorul H22A5 are 136 Kw (ca al meu) dar si 147 Kw. Doar din soft e diferenta?
BB6 - H22A5 - 185cp - 2ws
BB8 - H22A5 - 185cp - 4ws
BB6 - H22A8 - 200cp - 2ws
BB8 - H22A8 - 200cp - 4wsJante si Anvelope --> www.gumebune.ro
'02 Stream - http://www.hondafan.ro/forum/showthr...-0-i-VTEC-Grey
Comment
-
Mika...daca e asa cum spui...ar fi super...N-am gasit pe nicaieri chestia asta (cu virarea in acelasi sens peste 40km/ora). Si apoi semnele mele de intrebare mai erau motivate si de faptul ca nu se mai foloseste 4ws (nici macar de Honda) in zilele noastre. In fine .Abia astept sa fie masina gata , sa verific toate amanuntele despre 4ws si sa vi le impartasesc si voua. Vineri abia imi vine chitul de ambreiaj. Sper (cu putin noroc )pe la sfarsitul saptamanii viitoare sa fie gata. Imi mai trebuie (de fapt nu mie, ci meseriasului care o sa lucreze la ea..un baiat super din galati..LIVIU )pedalierul si cam atat.
Comment
-
In primul rand sa o stapanesti sanatos si sa-ti iasa swap-ul de cutie.
In al doilea
Originally posted by duiu View Post...semnele mele de intrebare mai erau motivate si de faptul ca nu se mai foloseste 4ws (nici macar de Honda) in zilele noastre...2008 CL7 2.0 M/T SSE - Black
2007 Jazz CVT - Blue
“Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi.” Soichiro Honda
sigpic
Comment
Comment