DUIU: '97 Honda Prelude 2.2 VTi, 4WS, M/T conversion, Silver

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DUIU: '97 Honda Prelude 2.2 VTi, 4WS, M/T conversion, Silver

    Azi m-am hotarat sa iau un Prelude 2.2 VTi, 4WS, A/T. Masina arata si se comporta f. bine. Cutia mi se pare complet nepotrivita. Chiar si cand o dau pe schimbare manuala a treptelor, mi se pare ca are o usoara intarziere in raspuns. Ma gandesc deja sa-i schimb cutia cu una manuala.
    In rest...ce sa spun... Are incalzire in scaune, cruise control si in afara de casetofonul original (schimbat cu un kenwood) totul e original si functioneaza. Am fost si cu ea la reprezentanta Honda si am pus-o pe tester. Totul perfect. Casca lumea ochii la rotile din spate. Unii fac din spate cu farurile crezand ca am probleme la roti si ca urmeaza sa zboare rotile. Motorul trage f. bine iar cand intra VTEC-ul se aude super. Si evacuarea e originala. Sunt f. multumit ca am luat=o.
    Am dat Prelude=ul 2.0i pe care il aveam din aprilie exact in cat m-a costat, am luat-o pe asta cu motor 2.2 VTEC si mi-au mai si ramas vreo 700 euro (cam cat ma costa in plus impozitul pe vreo 5 ani). Una peste alta...sunt f. multumit de ea.
    Sunt curios cum o sa traga daca ii pun cutie manuala. Apropos de asta..daca cineva stie de vreo cutie manuala pt. motorul asta...astept propuneri. Cei de la Honda mi-au spus ca se schimba fara probleme cutia. Inclin spre o cutie manuala mai mult pt. ca am tot cutie automata pe Accordul 2,4 din dotare si a carui cutie e o minune pe langa asta de pe Prelude.
    Daca a mai facut cineva operatiunea de schimbare a cutiei automate cu una manuala pe modelul asta de Prelude...astept un semn si o impresie. Cam atat deocamdata.
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 07-11-13, 09:59.

  • #2
    Felicitari pentru masina!

    Ai deja 2 honde cu motor peste 2.0, impresionant! Din punct de vedere financiar, dar si pentru faptul ca eu personal, consider ca motoarele 2.2 si 2.4 de la Honda sunt spuma lor... Chiar daca nu am fost decat cu un prelude 2.0 automat pana acum, care asa cum zici si tu, cutia automata e cam lenta, am fost super impresionat. Tipul care avea prelude-ul a facut drumul brasov-busteni in 10min, a fost singura data cand am vazut 170km/h, pe drumul brasov-predeal!

    Asteptam poze, si chiar si un video sa vedem si noi cum se misca din spate!

    Inca o data felicitari!

    Comment


    • #3
      Prelude-ul de 2 l pe care l-am avut pana ieri mergea mult mai bine decat ma asteptam pt. cei doar 133 cai pe care-i avea.. Un filmulet cu Honda pe care am dat-o ieri,,,aia de 2 l...vezi pe youtub e ..."Honda prelude drifting". Cu mentiunea ca ce o sa vezi n-are legatura cu driftingul, desigur. Dar o sa vedeti un prelude de 2l f. intepat. Asta pe care abia am luat-o de cateva ore...e pe autovit si pe tocmai..ro una argintie cu numere de galati. Am luat-o pt motorul H22 A2..foarte bun.... ..... si pentru 4WS. M-am si mirat ca are motorul H22 a2 pe Prelude generatia a 5-a...Stiam ca acest motor a fost pus doar pe generatia a 4-a..versiunea pt. europa. Dar m-am convins ca e motorul masinii...A fost printre ultimele BB1 puse pe generatia 5. Zilele astea ma duc la un meserias de Honde recunoscut in Galati sa vad ce se poate face in privinta schimbatului cutiei cu una manuala.

      Comment


      • #4
        Impresionat de prelude 2,0 i ? Accordul meu prinde 120 intr-a 2-a...175 intr-a 3-a iar la 200 pe ora intr-a 5-a...are doar 4000 de ture...si asta la un motor care se duce in 7200 de ture. Imi pare rau ca n-am condus pana acum un prelude cu 2,2 vtec si cutie manuala.Deocamdata desi prelude are cam aceeasi putere cu accordul si cateva sute de kg. in minus...din cauza cutiei cred ca pierde in fata accordului..Zilele astea o sa cronometrez si prelude dar oricum o simt putin sub accord la acceleratie...Iar la drum lung...Accordul e clar peste prelude la mai toate capitolele...Cel putin acceleratiile intre 120 si 180 mi se par mai bune la accord ( pai intr-a 3-a, accordul trage intr-a 3-a pana la 175 pe ora). Cred ca se va schimba situatia daca schimb cutia la prelude cu una manuala. cel putin teoretic prelude 2,2 vtec manual e mai rapid decat accord 2,4 automat. Honda prelude 2,0 cu care ai fost tu...trage binisor doar pana la 160-170 maxim...apoi e inceata (asta stiu de la prelude- 2,0 MT pe care am avut-o pana ieri.)

        Comment


        • #5
          Felicitari! Hai cu pozele
          Ignorati va rog lipsa sau surplusul de "i" am probleme cu tastatura!

          Comment


          • #6
            Daca e masina argintie care cred eu pot sa-ti spun mai multe despre ea Pune poze sa o vedem
            No signature

            Comment


            • #7
              Musai tre' sa revin si sa spun ca e un Prelude cu motor H22A5 (si nu H22A2..care a fost doar pana la generatia a IV-a) 4ws..BB8.Stie cineva daca se potriveste cutia de viteze manuala de la modelul 2,0 i la modelul cu motor 2,2 vtec ? Se gaseste mai greu prelude 2,2 vtec la dezmembrari comparativ cu cel de 2 L. Inca ma gandesc sa renunt la cutia automata si sa trec pe manuala.

              Comment


              • #8
                S-o stapanesti sanatos !
                Honda CR-V 2.0 i-VTEC A/T Executive, 2008, Black Pearl.
                "Gândiţi pentru voi înşivă şi nu urmaţi paşii celorlalţi. Când rămâi fără vise, viaţa nu mai are nici un sens. De aceea mă voi strădui până la moarte să ating un scop.Trebuie să continui să îţi urmezi visele." Soichiro Honda
                "Vreau să ştiu cum gândeşte Dumnezeu. Restul sunt detalii fără importanţă." Albert Einstein

                Comment


                • #9
                  Duminica m-am hotarat sa-i pun cutie manuala...Peste o saptamana incepe munca la ea si la sfarsitul saptamanii viitoare o scot la forjat. Am oarece semne de intrebare daca sa-i las 4ws activ sau sa-l dezactivez...tinand cont ca masina va manca jar si va merge cel mai des la peste 5000 ture (la turatiile care-i fac bine si la care se aude ca o masina). Nu stiu daca in curbele luate in forta 4ws este un avantaj sau mai degraba un dezavantaj. Daca cineva are vreun sfat...astept

                  Comment


                  • #10
                    Ma gandesc la faptul ca daca intra in derapaj...rotile din spate indreptate in directia opusa celor din fata nu va face decat sa amplifice derapajul...iar contra-bracarea fireasca in mod normal pt. scoaterea din derapaj va face sa inceapa "dansul"pe sosea..In principiu..pt. o masina cu tractiune pe fata care are oricum tendinta sa fie sub-viratoare in curbele luate in forta...ar trebui ca 4ws sa fie benefic...dar daca apuci sa intri in derapaj...hmmmm. Oricum cred ca va trebui s-o testez undeva sa vad cum reactioneaza daca incepe sa derapeze spatele...cu 4ws activat...dar daca cineva stie ceva despre asta...i-as ramane indatorat.

                    Comment


                    • #11
                      4WS e tocmai benefic pt stabilitate si tinuta de drum. Unghiul de virare pe spate e mic, dar suficient si daca tin minte bine la generatia ta e gestionata electronic virarea, asa ca ar trebui sa acopere majoritatea scenariilor.

                      In al doilea rand cu 4WS sau fara 4WS, daca mergi cu ea aiurea tot derapeaza.

                      Si in al treilea, nu ai "tractiune" spate, care sa ajute la pierderea aderentei. Ai tractiune fata, care da subvirare, iar 4WS ar trebui sa ajute aici, nu sa incurce.
                      '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        nu stiu cum functioneaza 4ws la prelude, dar intr-adevar la viteze mari pentru o mai buna stabilitate in curbe spatele ar trebui sa vireze in acelasi sens cu fata, adica invers fata de situatia unei parcari in care spatele vireaza in sens opus rotilor din fata pentru a reduce unghiul. asadar 4ws te ajuta in situatia descrisa de tine (curbe luate mai tare) doar daca vireaza la fel ca fata, evident cu un unghi mult mai mic
                        ex '92 Civic VTi EG6 & ex '97 Prelude BB9 & ex '05 Civic Sport EP2
                        '08 Accord Type S CL9 & '97 Prelude BB9

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by maharvey View Post
                          nu stiu cum functioneaza 4ws la prelude, dar intr-adevar la viteze mari pentru o mai buna stabilitate in curbe spatele ar trebui sa vireze in acelasi sens cu fata, adica invers fata de situatia unei parcari in care spatele vireaza in sens opus rotilor din fata pentru a reduce unghiul. asadar 4ws te ajuta in situatia descrisa de tine (curbe luate mai tare) doar daca vireaza la fel ca fata, evident cu un unghi mult mai mic
                          din cate stiu chiar asa face.
                          FN2-ul papa:

                          Comment


                          • #14
                            TOCMAI ASTA E PROBLEMA. Vireaza exact invers. Intorci mult mai usor..e mult mai manevrabila la viteze mici....Dar ma gandeam ca atunci cand fuge spatele....virand in partea in care derapeaza(tocmai pt. a o scoate din derapaj), rotile din spate intorcandu-se invers, cred ca va intra intr-un balans incontrolabil. Un model cu 4ws chiar a fost numit SH (super-handly), din cate stiu...fiind cea mai manevrabila masina sport cu tractiune fata. Intr-adevar e comandata electronic...dar nu in functie de viteza, cred...Nu stiu cum ar fi mai bine..eu avand de gand sa-i dau talpa in toate treptele nu numai pe linie dreapta. In fine...cred ca cel mai bine ar fi sa caut un loc liber unde s-o testez.. desi nu e usor de facut asta..

                            Mai exact, rotile din spate calca exact pe urma celor din fata..

                            Ar fi fost super sa poti activa-dezactiva 4ws , dar din pacate se pare ca nu se poate..totul e din soft... Pot s-o dezactivez..caz in care as avea o masina "normala"dar cu un bec galben aprins in bord pe care scrie 4ws. L.O.L

                            Si n-as mai putea activa 4ws decat la reprezentanta...la cel cu softul..
                            ticker
                            Administrator
                            Last edited by ticker; 12-11-13, 19:19.

                            Comment


                            • #15
                              Esti tu sigur cum functioneaza?

                              Mi se pare aiurea sa zici ca vrei sa scappi de ceva inainte sa te documentezi.

                              Informeaza-te putin pe forumulrile de prelude de afara si apoi trage o concluzie. Parerea mea e ca pornesti de la o premisa gresita.
                              '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X