If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
de unde stii? ai fost inginer proiectant la honda? un baiat din timisoara a spart un motor 2.2 vtec si de ce majoritatea vtec`urilor papa ulei ? sau asa au fost ele facute
de unde stii? ai fost inginer proiectant la honda? un baiat din timisoara a spart un motor 2.2 vtec si de ce majoritatea vtec`urilor papa ulei ? sau asa au fost ele facute
Nu intru in polemica cu nimeni...dar avand in vedere ca am condus k20, h22a si b16a in calitate de proprietar consider ca stiu despre ce vorbesc; un motor nu se "sparge" de la "forja" ci mai mult din cauza setarilor nepotrivite si in cazul asta vorbim despre altceva...vtecul intra la ture inalte nu la 3000 de ture...deci...din punctul meu de vedere vorbim discutii
de unde stii? ai fost inginer proiectant la honda? un baiat din timisoara a spart un motor 2.2 vtec si de ce majoritatea vtec`urilor papa ulei ? sau asa au fost ele facute
Ma scuzati ca ma bag si eu in discutie dar am cateva nelamuriri:
1.Cine sunteti dumneavoastra?
2.Lucrati la Comisia pentru statistica? Nu de altceva dar afirmati niste chestii acolo si sunt curios de unde aveti datele
3. Cineva a spart un 2,2 vtec... Incredibil. Stiti cum il cheama pe baiatul de la Timisoara?
Acu' serios: lasa aerele astea de atotstiutor si nu fa afirmatii pe care le poti sustine. Ai citit vreun manual de utilizare de la o Honda cu Vtec? Care este consumul de ulei dat de producator? Care e consumul ala de care zici tu?
I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
Acu' serios: lasa aerele astea de atotstiutor si nu fa afirmatii pe care le poti sustine. Ai citit vreun manual de utilizare de la o Honda cu Vtec? Care este consumul de ulei dat de producator? Care e consumul ala de care zici tu?
nu sunt inginer ,nu am facut nici o statistica , sunt un neica` nimeni cum vrei tu sa`mi zici, n`am citit nici un manual dat de producator si nu m`am dat nici atoatestiutor,dar daca tot ai aeru` asta de superioritate de ce masinile isi pierd caii putere in timp? sau nu scrie in manualul dat de producator ? ce consum ai tu si ce consum iti da producatoru`? aaa da uitasem..scrie in manualul dat de producator!!
Esti agresiv total aiurea dar sunt sigur ca iti va trece. Daca vrei sa fii ca toata lumea de pe aici, e ok. Daca vrei doar sa faci "flame", cred ca nu vei sta prea mult. Si, ca sa-ti raspund la intrebarea legata de consumul de ulei de la masinile mele cu vtec: toate consuma extrem de putin, sub consumul dat de producator in carte.
As raspunde si la intrebarea cealalta dar nu cred ca vei intelege. Asta pentru ca nu esti inginer.
Mai bine faci si tu un topic despre masina ta, ne spui daca si ce probleme ai cu ea, etc
I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
My cars:
'09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
'78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -
nu sunt agresiv deloc si nu am facut nici un flame..a, ca am deviat mult de la subiect aici iti dau dreptate..si nu mai pot sa continui "polemica" pt ca esti "sus-pus" asa ca..e ca tine,dar te invit sa deschizi un thread in legatura cu subiectu` discutiei noastre si vbim mai multe acolo chiar daca nu sunt inginer
@ patr1ck : hai sa lasam deoparte certurile de pe topicul colegului nostru si sa facem o discutie creativa. Ai pm
@ _41_ : daca este necesar sa stergem ultimele posturi de pe topicul tau , te rog sa ne dai de stire
Touge is what we live for
Wait for it...... Here we go ....... Bwwwwaaaaaaahhhhhh!
fac pariu ca reusesc sa scot un consum de minim 0.5L ulei la 1000 km cu ORICE masina...nu neaparat Honda, ORICE marca, indiferent de an si de km rulati
circuitul VIK are cca 1,9km, ia hai sa ne gandim ce se intampla dupa 500 de ture de circuit !
Comment