PRELUDEGREEN: Honda Prelude 2.2L VTEC, Malachite Green Pearl (BB1)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • PRELUDEGREEN: Honda Prelude 2.2L VTEC, Malachite Green Pearl (BB1)

    Bine v-am gasit! :wink:

    Am ajuns si eu pe aici si va aduc o Honda Prelude BB1 2,2l VTEC care avea stock 185cp.


    Modificari:
    suspensie - H&R + Koni galben (ajustabil)
    frina - este modificata de o firma elvetiana la o marime 305mm/28mm
    esapament - header + catalisator HJS + Remus
    interior - tot ce nu este necesar este scos afara. Radio etc. nu mai existä
    caroserie - bara de stabilizare Wiechers in fatä (motor) si una masiva in spate.

    Suspensia si esapamentul (catback) sper sa pot sa le schimb deoarece Remus-ul este un dezastru si suspensiei nu-i prea place sa munceasca la mare solicitare pe circuit.

    Si acum citeva fotografii...








    Deocamdata asta a fost totul... :wink:

    cu
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 04-06-09, 21:20.

  • #2
    super! Fii binevenit "acasa"

    Am avut ocazia sa-ti admir masina pe un alt forum... ceva cu adevarat deosebit...
    2006 Accord CL7 2.0 MT

    Comment


    • #3
      Bine ai venit, Preludegreen, ma bucur ca ai dat curs invitatiei mele. :wink:
      Din ce am inteles, competitiile pe circuit sunt meseria ta. Poate ne vinzi si cateva poturi, bineinteles, cu caracter general, in topicul Tehnica. :wink:

      Comment


      • #4
        Originally posted by Bogdan_16v
        Bine ai venit, Preludegreen, ma bucur ca ai dat curs invitatiei mele. :wink:
        Din ce am inteles, competitiile pe circuit sunt meseria ta. Poate ne vinzi si cateva poturi, bineinteles, cu caracter general, in topicul Tehnica. :wink:
        Hallo Bogdan,

        daca cineva ma invita asa de amabil bineinteles ca trebuie sa vin la voi! :wink:
        Nu, meseria mea, din pacate, nu este competitia pe circuit.
        Eu sunt doar un Instructor care invata alti oameni interesati sa "circule" putin mai repede, mai sigur si mai controlat pe circuite si sa-si controleze masinile mai bine.
        Nu am asa o putere enorma financiara ca sa-mi permit alergarea in curse pe circuit dar caut neintrerupt ocazia sa intru in aceasta "lume".
        Daca ai intrebari technice v-oi incerca sa-ti raspund dar nu sunt mecanic si ma ocup mai mult cu fizica dynamica de conducere dar bine inteles ca fara o baza sanatoasa de tehnica nu se poate dezvolta tehnica de conducere.

        @cryo
        Multimesc mult... :wink:

        Comment


        • #5
          oooaaaaa

          super tare masina, 185 de cai ... ce pot spune, shocat . sa o stapinesti sanatos
          foarte rar asa ceva. 22 vtec ... oooo,da. cum ar sta pe civicul meu
          super misto jantele
          \_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_\_
          I'd Rather Push A Honda Than Drive A Volkswagon
          _/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

          Comment


          • #6
            Instructore, fi bine venit aici!

            Frumosul Prelude-ul tau, sa-l stapanesti in continuare sanatos si sa te tina pe mai departe, chiar daca-l chinui pe circuit!
            Interesanta meseria ta, mai, mai ca m-as inscrie la un curs la tine dar tot nu imi dau seama unde anume locuiesti in .de.
            HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

            Comment


            • #7
              Originally posted by hondatu
              ...si sa te tina pe mai departe, chiar daca-l chinui pe circuit!
              Cred ca e mai mult chin pentru ea sa nu fie folosita toata iarna in modul potrivit! :wink:

              Comment


              • #8
                Daca lumea nu are cu ce te capaci, atunci pici pe mana mea:

                - ce parere ai de Prelude-ul tau in general, punctele forte si punctele slabe, deci ca masina de folosit zi de zi?

                - dar comparativ cu concurenta lui? Sa zicem Calibra, SXul lui Nissan, pe la Toyota mai era ceva in clasa asta, etc? Tot ca masina de zi cu zi.

                - ce figura face masina asta pe circuit, preparata si nepreparata?

                - dar comparativ cu concurenta mai sus-numita?

                - daca ar fi sa-i modifici ceva din productie, care ar fi primul lucru? Deci precis ceva ce te deranjeaza sau pur si simplu nu-ti place?

                Fi cat de obiecitv sau subiectiv vrei tu, fiindca oricum e chestie de gusturi si preferinte!
                HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by hondatu
                  - ce parere ai de Prelude-ul tau in general, punctele forte si punctele slabe, deci ca masina de folosit zi de zi?
                  Punktele bune: Motorul in general. Nu face probleme daca ai grija de el... deci de temeratura de ulei. Directia este impecapila. 4WS-ul mai ales. (dar cel mecanic din BA4 a fost mai bun)
                  Punkte rele: Rugina (numai in spate de asupra rotilor) si stergatoarele de geam. Peste 150 nu ai ce sa mai stergi cu ele... :wink:
                  De aceea folosesc RainX
                  Positia filtrului de ulei... e o gluma!

                  Originally posted by hondatu
                  - dar comparativ cu concurenta lui? Sa zicem Calibra, SX-ul lui Nissan, pe la Toyota mai era ceva in clasa asta, etc? Tot ca masina de zi cu zi.
                  Un prieten avea un Calibra si am condus masina lui dar nu se poate compara cele doua masini. Calibra este o masina unde conducatorul se simte strain... dar in Prelude devii o parte a masinii.
                  200 SX-ul uni alt prieten i-mi placuse foarte mult. Problema este doar ca e turbo si mie nu-mi place ideea turbo.
                  Ca masina 200SX-ul este super dar minimum asa de scumpa in intrezinere ca si BB1-ul.
                  Si Corrado a fost in clasa dar sa fiu sincer... nu am avut niciodata chef sa conduc un Corrado. :wink:

                  Originally posted by hondatu
                  - ce figura face masina asta pe circuit, preparata si nepreparata?
                  Nepreparat BB1-ul nu are ce cauta pe circuit!!! Cine merge de ex. cu frina nepreparata pe circuit nu stie ce face. Frina este extrem de subdimensionata si dupa 2 frinari 230-30km/h nu mai poti sa tii volanul drept!!! Suspensia nepreparata nu am avut-o niciodata pe circuit dar nu cred ca e foarte buna...

                  Originally posted by hondatu
                  - dar comparativ cu concurenta mai sus-numita?
                  In comparatie cu calibra (din clasa BB1-lui) si cu corrado BB1-ul e superior. 200SX-ul e prin acelasi nivel. Depinde de starea Motorului.

                  Originally posted by hondatu
                  - daca ar fi sa-i modifici ceva din productie, care ar fi primul lucru? Deci precis ceva ce te deranjeaza sau pur si simplu nu-ti place?
                  Frina si lipsa unui LSD ma deranjeaza foarte mult. O capota de aluminuu nu ar strica.

                  Comment


                  • #10
                    Hi Zeno,

                    Cum era, wie klein die Welt doch ist?

                    Ne vedem pe Hondapower...

                    Ciao,

                    Andreas
                    Salutari,

                    ACe,

                    Motorvations Motorsports

                    Comment


                    • #11
                      Hey, ciao Andreas

                      da, lumea e mica. Pe curind :wink:
                      ja, die Welt ist ein Dorf! Wir sehen uns! :wink:

                      ciao,
                      Zeno

                      Comment


                      • #12
                        Instructore (da-mi te rog voie sa-ti spun asa!), dar ce parere ai de masina ta in comparatie cu E36-le coupe bavarez, sa zicem pe la o putere similara?
                        Si ma refer atat pe circuit cat si ca masina de zi cu zi!
                        HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                        Comment


                        • #13
                          Daca compar un E36 328 cu un BB1 atunci trebuie sa-ti spun ca caracterul Hondei nu se compara deloc cu cel al BMW-ului!
                          Pe autostrada BMW-ul este cu ceva mai rapid daca vorbin me Vmax dar pina la 230km/h (GPS), viteza maximala a BB1-ului, nu are nici o sansa.
                          Motorul bavarez e mai "lenes" si nu raspunde asa de spontan la acceleratie. La fel daca vorbim de directie. Nu are deosebit de mult "feedback" si e prea usoara si imprecisa.
                          Pe circuit diferenta e mai mare. Fara LSD BMW-ul nu are nici o sansa.
                          Daca vorbim de calitatea interiorului BMW-ul e clar cistigatorul daca vorbin de "reprezentare" este la fel dar daca vorbim de dynamica lucrurile se schimba.
                          Unicul lucru care are de a face cu dinamica si BMW-ul face un punkt este frina. Frina din Honda este un dezastru!

                          Comment


                          • #14
                            Mdaa, 2.8L e cam mare pentru un 2.2L de pe BB1 si nu stiu daca a existat si E36 mai slab. E clar ca fara LSD, BMWul e in pom, iar aici tractiunea spate isi spune cuvantul.
                            Ma mai gandesc sa vad ce-mi pica, dar cred ca nu-mi mai pica nimic.
                            HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                            Comment


                            • #15
                              Daca bine sunt informat 328-ul are 193cp, deci aceeasi calsa cu BB1-ul. Unde este problema? :?:

                              Comment

                              Working...
                              X