GEORGE_PERICOL: `93 Honda Prelude 2.0, Sebring Silver Metallic (BB3)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by EeK View Post
    Salutare!
    Si eu sunt proprietar de Prelude, Al meu e din '92, acelasi motor:2.0i. M-am indragostit de masina asta din prima clipa cand i-am simtit pedala de acceleratie sub talpa. E magnifica, doar cu mici neajunsuri care pot fi subiective. Rugamintea mea la tine este daca imi poti da ID-ul tau ca sa vorbim mai pe indelete legat de modificarile pe care le-ai adus tu masinii tale. Imi place de mor cum arata. Eu am jurat sa nu-mi modific vreodata masina la exterior pentru ca ador cum arata doar coborata din amortizoare. Oricum... mi-ar placea sa vorbim mai multe pe mess, sa schimbam cateva pareri si informatii.
    Multumesc anticipat!
    Astept raspunsul tau. Salutare!
    id george_pericol

    Comment


    • #32
      1 io dau scurt 2 in jur de 130 3 180 ca popa ii dau !! CU TOATA CA MA UIT RAR LA KILOMETRAJ doar in oras ma dau asa la ea si nu ajung la a 4 ca nu am unde :

      Cam cate ture aveai in a 2-a la 130? Nu ca nu te-as crede.....in stare dar mi-e teama ca nu (te) suporta masina. Culoarea e intradevar excelenta.
      ,,A life spent making mistakes is not only more honorable, but more useful than a life spent doing nothing" G.B.Shaw

      Comment


      • #33
        Originally posted by gabrielb View Post
        1 io dau scurt 2 in jur de 130 3 180 ca popa ii dau !! CU TOATA CA MA UIT RAR LA KILOMETRAJ doar in oras ma dau asa la ea si nu ajung la a 4 ca nu am unde :

        Cam cate ture aveai in a 2-a la 130? Nu ca nu te-as crede.....in stare dar mi-e teama ca nu (te) suporta masina. Culoarea e intradevar excelenta.
        bai si am mai scris un mesaj dar nu la luat (..cate ture aveam nu stiu dar la 130 mi-a dat in nass si trebuia s schimb viteza! am castigat 2-3 pariuri pe tema asta cu niste prieteni, aveam si roti mici 15 cu 40sau 45 cred acum 18" si nu mai fac teste.Atunci abia luasem masina era umblat la un pic am aflat mai tarziu...testu de compresia a iesit mai bun ca la una noua...Dar si acum ii dau destul de mult cu a doua daca stau s ma gandesc si chiar o sa ma uit cu prima okazie cand o calc sa vad cat ia cu rotile astea pe 18 cu toate k kilometraju arata mai mult sau mai putin nu mai stiu (e calc pe roti de 13 si am pe 18 )

        Comment


        • #34
          Nu stiu ce aveti voi de impatit... dar un prelude 2.0 stock merge 140 max cu a 3a la 6000 rpm . de acolo esti peste rosu la turometru
          No signature

          Comment


          • #35
            am facut un test cu un prieten,cand eu am 120 in bord el avea 110 cu rotiele astea pe 18".e posibil s imi fii aratat prea mult mie kilometraju nu stiu, dar eu cu a 2 aveam 130 am castigat 2 pariuri cu 2 prieteni care tot asa nu credeau !

            Comment


            • #36
              Pai daca s-a schimbat diametrul total al rotii, atunci e logic ca tie, cu roti mai mici, sa-ti arate pe vitezometru mai mult, sau lui, cu roti mai mari sa-i arata mai putin. Acum depinde care este dimensiunea stock a jentilor, pentru ca pentru ea a fost calibrat vitezometrul.
              "Liniutele sunt pentru masini rapide, curbele sunt pentru soferi rapizi" - un film

              '08 Civic Sedan ES 1.8 M/T Neutron Blue

              Comment


              • #37
                2 poze cu spatele vopsit si cu tobele

                Comment


                • #38
                  Dom' George, daca masina s-a dat se inchide si threadul ei
                  '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

                  sigpic

                  Comment

                  Working...
                  X