Salutare tuturor hoinarilor si hondarilor de pe aici.
Detin sub semnatura un Prelude 94, 2.0i, 133cp. Sper ca postez unde trebuie, o sa pun si poze cu masina. La fel ca mai toate lucrurile cu motor de pe Terra si a mea a venit la pachet cu cateva probleme, fapt pentru care sper sa gasesc rezolvare pe aici in lumea Hondelor. Am tot citit si nu am gasit rezolvare/sfaturi pentru problemele mele. Acestea ar fi:
- 1 - probleme kilometraj - nu inregistreaza kilometrii parcursi;
- 2 - consum ulei cam mare 1L/1000km (stiu ca s-a mai discutat dar nu am gasit un raspuns clar. Masina avea ulei Aral cand am luat-o; am facut schimb si am pus Castrol semi-sintetic 10w-40, ma gandesc sa iau ulei original Honda de la reprezentanta - ultima incercare inainte de a da un verdict asupra motorului);
- 3 - schimbat kit distributie (role, curele, intinzator, pompa apa) totul original din reprezentanta Honda. Problema ar fi ca a fost aruncat afara semeringul din spatele unei role, pe unde a curs mai tot uleiul. Inca nu l-am schimbat, l-am pus la loc pe cel vechi cu mastic (provizoriu). Posibile cauze pentru acest fapt?
Orice sugestie, sfat, instiintare e binevenita de la cei mai cunoscatori decat mine. Si inca ceva: am fost la reprezentanta sa pun testerul pe masina si SURPRIZA: nu am decat un fir sub bord. Din cate am inteles trebuie sa existe minim 2. Baiatul de la reprezentanta mi-a spus ca as avea o improvizatie ceva de genu sub bord pentru a functiona anumite chestii. Cine se pricepe sa imi recomande pe cineva care ar putea sti despre ce este vorba este binevenit.
Multumesc anticipat.
Detin sub semnatura un Prelude 94, 2.0i, 133cp. Sper ca postez unde trebuie, o sa pun si poze cu masina. La fel ca mai toate lucrurile cu motor de pe Terra si a mea a venit la pachet cu cateva probleme, fapt pentru care sper sa gasesc rezolvare pe aici in lumea Hondelor. Am tot citit si nu am gasit rezolvare/sfaturi pentru problemele mele. Acestea ar fi:
- 1 - probleme kilometraj - nu inregistreaza kilometrii parcursi;
- 2 - consum ulei cam mare 1L/1000km (stiu ca s-a mai discutat dar nu am gasit un raspuns clar. Masina avea ulei Aral cand am luat-o; am facut schimb si am pus Castrol semi-sintetic 10w-40, ma gandesc sa iau ulei original Honda de la reprezentanta - ultima incercare inainte de a da un verdict asupra motorului);
- 3 - schimbat kit distributie (role, curele, intinzator, pompa apa) totul original din reprezentanta Honda. Problema ar fi ca a fost aruncat afara semeringul din spatele unei role, pe unde a curs mai tot uleiul. Inca nu l-am schimbat, l-am pus la loc pe cel vechi cu mastic (provizoriu). Posibile cauze pentru acest fapt?
Orice sugestie, sfat, instiintare e binevenita de la cei mai cunoscatori decat mine. Si inca ceva: am fost la reprezentanta sa pun testerul pe masina si SURPRIZA: nu am decat un fir sub bord. Din cate am inteles trebuie sa existe minim 2. Baiatul de la reprezentanta mi-a spus ca as avea o improvizatie ceva de genu sub bord pentru a functiona anumite chestii. Cine se pricepe sa imi recomande pe cineva care ar putea sti despre ce este vorba este binevenit.
Multumesc anticipat.
Comment