yobit net
MR_LEE: '94 Honda Prelude 2.0i, Nighthawk Black (BB3) - Hondafan

MR_LEE: '94 Honda Prelude 2.0i, Nighthawk Black (BB3)

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MR_LEE: '94 Honda Prelude 2.0i, Nighthawk Black (BB3)

    Salutare tuturor hoinarilor si hondarilor de pe aici.
    Detin sub semnatura un Prelude 94, 2.0i, 133cp. Sper ca postez unde trebuie, o sa pun si poze cu masina. La fel ca mai toate lucrurile cu motor de pe Terra si a mea a venit la pachet cu cateva probleme, fapt pentru care sper sa gasesc rezolvare pe aici in lumea Hondelor. Am tot citit si nu am gasit rezolvare/sfaturi pentru problemele mele. Acestea ar fi:
    - 1 - probleme kilometraj - nu inregistreaza kilometrii parcursi;
    - 2 - consum ulei cam mare 1L/1000km (stiu ca s-a mai discutat dar nu am gasit un raspuns clar. Masina avea ulei Aral cand am luat-o; am facut schimb si am pus Castrol semi-sintetic 10w-40, ma gandesc sa iau ulei original Honda de la reprezentanta - ultima incercare inainte de a da un verdict asupra motorului);
    - 3 - schimbat kit distributie (role, curele, intinzator, pompa apa) totul original din reprezentanta Honda. Problema ar fi ca a fost aruncat afara semeringul din spatele unei role, pe unde a curs mai tot uleiul. Inca nu l-am schimbat, l-am pus la loc pe cel vechi cu mastic (provizoriu). Posibile cauze pentru acest fapt?
    Orice sugestie, sfat, instiintare e binevenita de la cei mai cunoscatori decat mine. Si inca ceva: am fost la reprezentanta sa pun testerul pe masina si SURPRIZA: nu am decat un fir sub bord. Din cate am inteles trebuie sa existe minim 2. Baiatul de la reprezentanta mi-a spus ca as avea o improvizatie ceva de genu sub bord pentru a functiona anumite chestii. Cine se pricepe sa imi recomande pe cineva care ar putea sti despre ce este vorba este binevenit.
    Multumesc anticipat.
    Last edited by hondatu; 11-05-14, 08:02.

  • #2
    Salut! Să o stăpānești sănătos! Nu sunt foarte priceput dar atāt cāt știu sper să te ajute. La Del Sol - ul meu am reușit să ard 1l de ulei īn 1700 km. Era Castrol(10w40). La sfatul colegilor de pe forum am schimbat cu Eneos Sustina 10w40. Consumul acum după 500 - 700km este 0! Sfatul meu ar fi să scapi și tu de Castrol. Așteptăm pozele!

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
    Ex: Honda Civic 1.8 i-VTEC

    Comment


    • #3
      Un ulei bun face minuni precum zice colegul de mai sus.Poti sa incerci Motul sa scada consumul. In manual e recomandat 5w30 sau 5w40 pt. motorul tau. 10W40 e pt. alte masini.Mufa de diagnoza e albastra si plasata exact in spatele casetofonului si are 2 fire in ea. Daca e taiata trebuie totusi sa ai si firul celalalt undeva mai sus . Aici link : http://honda-tech.com/showthread.php?t=2495089 . Daca rezolvi pb. cu kilometrajul sa scrii ca si eu am la fel desi nu ma deranjat prea mult. In rest ar fi bune ceva poze
      No signature

      Comment


      • #4
        Multam pentru sfat. Da in curand voi trece pe Eneos, pt ca nu cred ca uzura motorului sa fie atat de mare incat sa consume atat de mult. Sosesc si pozele cat mai repede.

        Comment

        Working...
        X