Salutare !!!
Sunt "proaspatul" posesor al unei raritati, o Honda Prelude 3g din 88' B20A5 - 2.0L DOHC PGM-FI 135 hp (101 kW). Am ajuns in posesia ei dupa indelungate discutii cu un membru hondafan, nu stiu cum are userul, dar il cheama Mihai in viata reala.
Masinuta in cauza am luat-o luna asta, din Arad, impreuna cu "o sora geamana" dar de culoare alba, ce a fost folosita pe post de donor car (motor).
Din pacate caroseria masinii albe arata mult mai bine decat cea a masinii in cauza motiv pentru care trebuie sa decid daca se merita reparata cu parti de pe cea alba sau facuta o recarosare completa ...
De cand am luat-o nu am reusit decat sa sortez o parte din piesele ce le mai gaseam prin masina, sa ii fac o curatare asa generala.
Am schimbat portbagajul cu cel de pe masina alba care era intr-o stare mult mai buna + ca nici eleronul nu era grozav.
Am mai reusit sa ii mut rotile de pe una pe alta, asa am aflat si ca punctele de suport din dreptul aripilor spate sunt varza ( cand am ridicat cu cricul, a intrat pistonul cricului in caroserie ... din pacate )...
Inca ma lupt sa schimb volanul cu cel original, pentru ca momentan are un volan momo care e minuscul ... ma lupt in sensul ca e prins cu suruburi hexagonale care evident ca s-au uzat si acum nu reusesc sa le desfac.
In plan am sa ii schimb si stopurile cu altele mai bune, tot de pe masina donor si intre timp sa pregatesc o revizie completa.
In ciuda a tot ce am scris mai sus, tot mi se pare o masina grozava, cu o forma super si cu mult potentia.
Sper sa o termin cat mai repede dar realitatea isi va spune cuvantul.
Am reusit sa fac o tura de oras cu ea si sunt incantat. Revin cu mai multe detalii in curand !
Poze atasate !!





Sunt "proaspatul" posesor al unei raritati, o Honda Prelude 3g din 88' B20A5 - 2.0L DOHC PGM-FI 135 hp (101 kW). Am ajuns in posesia ei dupa indelungate discutii cu un membru hondafan, nu stiu cum are userul, dar il cheama Mihai in viata reala.
Masinuta in cauza am luat-o luna asta, din Arad, impreuna cu "o sora geamana" dar de culoare alba, ce a fost folosita pe post de donor car (motor).
Din pacate caroseria masinii albe arata mult mai bine decat cea a masinii in cauza motiv pentru care trebuie sa decid daca se merita reparata cu parti de pe cea alba sau facuta o recarosare completa ...
De cand am luat-o nu am reusit decat sa sortez o parte din piesele ce le mai gaseam prin masina, sa ii fac o curatare asa generala.
Am schimbat portbagajul cu cel de pe masina alba care era intr-o stare mult mai buna + ca nici eleronul nu era grozav.
Am mai reusit sa ii mut rotile de pe una pe alta, asa am aflat si ca punctele de suport din dreptul aripilor spate sunt varza ( cand am ridicat cu cricul, a intrat pistonul cricului in caroserie ... din pacate )...
Inca ma lupt sa schimb volanul cu cel original, pentru ca momentan are un volan momo care e minuscul ... ma lupt in sensul ca e prins cu suruburi hexagonale care evident ca s-au uzat si acum nu reusesc sa le desfac.
In plan am sa ii schimb si stopurile cu altele mai bune, tot de pe masina donor si intre timp sa pregatesc o revizie completa.
In ciuda a tot ce am scris mai sus, tot mi se pare o masina grozava, cu o forma super si cu mult potentia.
Sper sa o termin cat mai repede dar realitatea isi va spune cuvantul.
Am reusit sa fac o tura de oras cu ea si sunt incantat. Revin cu mai multe detalii in curand !
Poze atasate !!
Comment