LILU: '88 Honda Prelude 2.0 M/T, Black

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    mersi. am luat de la Nippanparts si datorita pretului relativ mic dar si pentru ca pana acum am tot luat de la ei si am fost multumit de calitate, iar pe langa asta, daca tot am gasit mare parte din piese de la ei, am zis sa pastrez trendul si sa fie toate de la acelasi producator, pe cat posibil.

    momentan proiectul e intr-o mica pauza, pana reusesc sa mai montez ceva din piese, poate pe weekendul saptamanii viitoare voi mai reusi sa pun pivotii si bucsele urmand sa fac unghiurile dupa.
    este posibil sa ma apuc de un "mic diy" zilele urmatoare si anume sa retapitez plafonul ... we shall see
    My cars:
    07' Honda CR-V 2.0
    88' Honda Prelude 2.0
    Ex:04' Honda Civic 1.3 hibrid

    Comment


    • #47
      meanwhile ... nu am mai apucat sa ma apuc de plafon dar am mai facut un flushing cu apa distilata urmand sa o scot pe toata cu urmatoarea ocazie si sa pun antigelul in final.
      spre surprinderea mea, ieri mi-au disparut din bord 2 martori care tot ramaneau aprinsi: cel pentru frana de mana - aparent era blocat cumva undeva - dar totusi nu simteam ca masina sa mearga infranat si al doilea, cel pentru semnalizarea faptului ca un bec de la stopul de frana nu ar functiona - bec pe care l-am schimbat dar atunci pe loc tot aparea eroarea. acum mai am doar martorul de la alb in bord dar acolo e poveste lunga.
      alta chestie ciudata: uneori nu imi merge semnalizarea pe partea stanga DELOC si alteori merge fara probleme... tot ce am facut pana acum "prin zona aia" a fost sa schimb niste becuri dar problema tot apare si dispare.. inca nu am reusit sa o asociez cu ceva anume.
      dintr-un motiv stupid - am mers acum cateva saptamani cu numerele de inmatriculare in geam, pentru ca abia scosesem masina din service si inca nu aveam suporti de numere inca - am fost oprit la acel moment de pol locala care si-au facut treaba si mi-au retinut certificatul, motiv pentru care, a trebuit sa trec pe la Rar.. unde dupa ce am stat si am asteptat la rand, m-au intors din cauza rotilor (ce-i drept erau alea pe 17 si nu cele pe 14 cum scrie in cartea masinii) dar mai ales pentru ca "evacuarea e prea galagioasa" - yeah right ... evacuarea e putin sparta si se aude cam tare dar nu ma prind ce asteptari or fi avand oamenii, nu e ca si cum mi-ar fi masurat noxele ... cand masina e non-euro ... whatever... asta ma readuce la subiectul de astazi si anume repararea evacuarii ... am pus un racord flexibil nou si garnituri noi insa trebuie sa schimb si toba intermediara care .... ghici ... nu se mai gaseste.... asa ca trebuie sa improvizez ceva ... ieftin daca se poate... in weekend caut solutii ... pe la dezmembrari.. pe la magazine de piese auto .. poate gasesc ceva universal ... we will see

      My cars:
      07' Honda CR-V 2.0
      88' Honda Prelude 2.0
      Ex:04' Honda Civic 1.3 hibrid

      Comment


      • #48
        alright alright alright [insert McConaughey's face here]

        am luat masina cu evacuarea semi reparata (racordul flexibil inlocuit) si se simte clar o diferenta, o imbunatatire. mai ramane sa schimb si intermediara. din pacate am gasit doar pe original si e undeva la 1800 lei asa ca am zis pas si voi incerca sa inlocuiesc cu ceva compatibil (ca forma si dimensiuni)
        ieri mi-am facut timp sa curat interiorul care era vraiste. am luat solutii de curatare, perii, lavete si am trecut la treaba. dupa cateva ore de frecat tot am dat un strat de silicon de bord si aia e. s-a cunoscut ca nu am mai beneficiat de un "detailing" interior de .... niciodata. mai interesant a fost la presurile fata si spate de pe partea soferului. erau puse niste bucati de mocheta taiate la forma care au un cauciuc sau ceva dubios pe spate si de la caldura banuiesc s-au lipit efectiv de mocheta masinii si cand le-am desprins au ramas bucati de cauciuc in mocheta. a fost nevoie sa frec mocheta cu o perie de sarma si sa aspir intensiv ca sa iasa totul ok. va trebui sa ii caut niste presuri textile sau de cauciuc, ceva compatibil, ca pe model nu gasesc... cred ca voi merge pe ceva textil, avand in vedere ca nu am de gand sa folosesc masina iarna sau cand e urat afara .. pana atunci raman albastrelele astea - vechile presuri de la civic

        poze cu masina curata ( ma laud si eu ... ca am frecat o zi intreaga la ea ) )

        My cars:
        07' Honda CR-V 2.0
        88' Honda Prelude 2.0
        Ex:04' Honda Civic 1.3 hibrid

        Comment


        • #49
          Frumoase babele cand prind viata din nou
          ce dimensiuni ai la intermediara? Vezi ca s-ar putea sa mai gasesti pe forum un anunt cu o finala topgear Kline care inca nu am folosit-o. Dc crezi ca te ajuta vorbim, oricum cu pretul mentionat de tine esti aproape de un catback complet. Spor
          R 42659 - Milano Red Ep3

          Comment


          • #50
            am scos "baba" la plimbare.
            pentru a 3-a zi la rand, am observat aceelasi comportament ciudat cu semnalizarea de pe partea stanga (si fata si lateral si spate) ..si anume ca dimineata, nu merge.
            nu imi explic inca de ce... astept sa vad diseara cand ies de la munca, daca merge ... ar fi tare ciudat.
            partea si mai ciudata e ca nu are de ce sa fie afectata in vre-un fel de vreme / ora pentru ca nu sunt schimbari de temperaturi si nici umezeala sau ploi, furtuni etc ...

            ciudat ...

            Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	43.8 KB
ID:	860961
            Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	73.6 KB
ID:	860962
            Last edited by Lilu; 31-07-19, 10:58.
            My cars:
            07' Honda CR-V 2.0
            88' Honda Prelude 2.0
            Ex:04' Honda Civic 1.3 hibrid

            Comment


            • #51
              revin si confirm observatia ciudata : dimineata nu-mi functioneaza semnalizarea pe stanga ... deloc ... ieri la fel, dimineata nu mergea dar dupamiaza mergea ... wtf ??
              also.. cred ca era prea subreda evacuarea ca am auzit niste zgomote ciudate si acum huruie ca inainte, aparent am o noua prioritate, respectiv toba intermediara ...
              My cars:
              07' Honda CR-V 2.0
              88' Honda Prelude 2.0
              Ex:04' Honda Civic 1.3 hibrid

              Comment


              • #52
                azi am rezolvat si una dintre cele mai delicate probleme si anume faptul ca seria motorului nu era aceeasi cu cea din acte (motorul fiind schimbat de fostul proprietar). Multumita unui domn foarte amabil de la Rar, am reusit sa rezolv asta + sa-mi redobandesc certificatul prin constatarea faptului ca placutele de inmatriculare sunt montate corespunzator ... da stiu ... fml ..

                treaba e buna acum... urmeaza sa mai montez din bucse si pivoti (piese pe care le am deja cumparate) si ma orientez spre o evacuare noua. evident ca nu gasesc sa cumpar ceva cap coada la un pret rezonabil asa ca va trebui sa o fac "custom" .

                am gasit deja toba intermediara (https://race-shop.ro/intermediare/45...-225-57mm.html) si cea finala (https://race-shop.ro/intermediare/63...-225-57mm.html) si urmeaza sa le cumpar.
                look-ul final al evacuarii vreau sa fie in stilul "blast exhaust pipes" adica asa:
                My cars:
                07' Honda CR-V 2.0
                88' Honda Prelude 2.0
                Ex:04' Honda Civic 1.3 hibrid

                Comment


                • #53
                  Am uitat sa mentionez, vreau sa fac trecerea de la 1.75 inch (45 mm) la 2.25 (57mm) ... diferenta nu e asa mare dar exista.. sau sa trec pe 2.5 inch ? adica 63mm ? mai mult chiar mi se pare ca ar fi prea mult

                  Pareri ?

                  P.S. in continuare persista problema cu semnalizarea de pe partea stanga a masiniii at random times and it drives me crazy !
                  My cars:
                  07' Honda CR-V 2.0
                  88' Honda Prelude 2.0
                  Ex:04' Honda Civic 1.3 hibrid

                  Comment


                  • #54
                    2.25 e safe, dar sincer eu nu as face-o asa din bucati, fiindca o sa se auda prost sau foarte zgomotos... Trebuie facut sistemul undeva unde chiar de pricep la asa ceva. Hondele VTEC suna foarte curat, sunet de motor aspirat liniar. Daca il faci sa sune gros si foarte zgomotos la orice turatii deja ai stricat tot farmecul...

                    Pe afara, la H22uri modificate intens (240-250 cai sau peste) se pune single exit de 3 inch. Asa castigi cea mai mare putere. Stiu ca in general se spune ca orice evacuare mai mare inseamna mai mult zgomot, nu este asa! Solid Fabs UK de exemplu face un sistem single exit 3inch destul de silent, MULT, mult mai silent decat alte sisteme de 2.5. De asta zic ca e extrem de important cine il face...
                    '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                    Comment


                    • #55
                      Xander De acord cu tine, doar ca el nu are VTEC.
                      Lilu Cum a zis si Xander, cred ca un 2.25 e suficient mai ales daca pastrezi motorul.
                      ex '92 Civic VTi EG6 & ex '97 Prelude BB9 & ex '05 Civic Sport EP2
                      '08 Accord Type S CL9 & '97 Prelude BB9

                      Comment


                      • #56
                        Masinile astea mai vechi au ECU ciudatel, care nu e asa usor de rescris (in sensul ca te costa ceva).

                        Mare grija cu modificarile ce afecteaza AFR-ul (de-cat in special - eliminarea catalizatorului, evacuare mai mare, admisie etc), peste un punct devin foarte periculoase pentru motor deoarece nu va mai merge in parametrii optimi - prea sarac pe vreme rece sau prea bogat in ture => cylinder wash si papa motor.
                        '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                        Comment


                        • #57
                          momentan am montat o toba oarecare care s-a intamplat sa fie ceva no name, sport care face masina sa fie destul de galagioasa in orice turatie..
                          motivele pentru care as scoate de tot catalizatorul sunt: am mai vazut si la altii cu honda prelude 3g ca au scos complet catalizatorul, oricum e vechi si nu cred ca mai e bun de ceva dupa atata vreme iar unul nou face cat tobele gasite mai sus, finala si intermediara + oricum masina e non euro - deci nu mi-as face griji in privinta noxelor (sorry planet Earth) / Rar

                          motorul il pastrez, cel putin in urmatoarii 2 ani ...

                          ma gandesc ca ar fi ideal sa iau si un set de flanse noi si cu ocazia asta sa refac tot traseul, de la racordul flexibil ce l-am schimbat acum cateva saptamani, pana la finala ...

                          inca nu sunt decis asupra tobei finale... dar cred ca mi-ar place sa fie cu tipsuri mai lungi, gen blast pipes, cum e in pozele de mai de sus, dar ceva decent... motiv pentru care ar trebui sa fie cu iesire dubla pentru ca daca ar fi finala cu o singura iesire, ar fi mai complicat de facut tubulatura aia in Y ... cred
                          My cars:
                          07' Honda CR-V 2.0
                          88' Honda Prelude 2.0
                          Ex:04' Honda Civic 1.3 hibrid

                          Comment


                          • #58
                            Nu te supara pe mine, dar trebuie sa o zic. Si eu sunt intr-o situatie asemanatoare, doar ca motorul de ATR trage mult mai tare stock si posibilitatile de tuning sunt foarte largi (se poate ajunge la 280+ cai aspirat).

                            Ai bagat ceva bani in masina si e un proiect interesant. De ce vrei sa o faci ca toate celelalte tigai ruginite, cu tobe care urla ca naiba, desi masina nu fuge...? Eu personal deja ma uit ca la o tigaie la orice astfel de masina care circula prin Bucuresti. S-a mers prea departe, unele dintre ele nu ar trebui sa fie lasate sa circule totusi... Toata lumea scoate DPF, CAT, pune tobe care urla de zici ca decoleaza (nici macar nu se aud frumos) si gata tuningul...

                            Eu in locul tau as tine-o cat mai OEM, iar daca ar fi sa schimb ceva, as face-o cat mai discret si mai de bun gust. Succes!

                            PS: Sunt convins ca la final tot la concluzia asta vei ajunge fiindca si eu am sucit-o pe toate partile si tot aici am ajuns.
                            '02 Accord Type-R CH1 / '07 Accord CL7 Elegance / ex '10 Civic Type-R FN2 LSD / ex '14 C Coupe AMG

                            Comment


                            • #59
                              iti dau dreptate ... nici eu nu vreau sa urle ca naiba desi masina nu trage asa tare.. totusi 140 de cai nu-s o herghelie ) ... mie imi place look-ul ala, cu tevile mai lungi la finala .. si as vrea sa faca galagie doar cand e la turatie mare ... dar cred ca nu poti si ieftin si bun si de calitate ..

                              diametrul tevii oem mi se pare prea mica... aici sunt 99% convins ca trebuie sa merg pe ceva mai mare dar nu foarte mare si cred ca trecerea de la 45mm la 57 e decenta ..

                              n-am nici cea mai vaga idee cum suna tobele de mai sus dar ma gandesc ca mai "rau" decat cum suna acum ( cu catalizator batran de 30 de ani, toba intermediara batrana si ea si o panarama de toba sport) nu are cum sa sune .. nu? sau sa pun totusi si un catalizator, ca sa mai "preia" din galagie, flow etc ... ?

                              sunt niste tipi pe la suceava, care m-au starnit, care cu asta se ocupa, blt garage sau ceva de genu le zice .. ei mi-au spus ca toata treaba m-ar costa vreo 400e, dar eu am gasit aceleasi produse pe care le folosesc si ei (turboworks) in link-urile de mai sus si pe ambele tobe - finala si intermediara - ajung sa dau cam 4-500 lei ... restul de 300e pt manopera si restul tevii mi se pare cam mult, motiv pentru care vreau sa o fac eu local in Iasi.. am un meserias pe sudura si sigur ies mai ieftin daca fac asa ...
                              My cars:
                              07' Honda CR-V 2.0
                              88' Honda Prelude 2.0
                              Ex:04' Honda Civic 1.3 hibrid

                              Comment


                              • #60
                                Daca vrei sa renunti la catalizator poti pune resonated test pipe ca sa mai atenueze din galagie.
                                ex '92 Civic VTi EG6 & ex '97 Prelude BB9 & ex '05 Civic Sport EP2
                                '08 Accord Type S CL9 & '97 Prelude BB9

                                Comment

                                Working...
                                X