CB1000R

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• CB1000R

Si eu posesor relativ nou (martie anul asta), si DA, e primul meu motor, sunt incepator. Cunosc discutiile interminabile, deci sa nu insistam....
    Motorul e SUPERB, 2009, 14.000 km, merge ceas si nu mai satur de el...
    Pentru cei cu motoare mai mici....oameni buni pana nu mergeti cu unul mare (ca al meu sau mai mare) nu o sa vedeti diferenta!
    Face fata in orice situatie si are o rezerva de putere incredibila fara sa se forteze deloc, de exemplu merge in viteza a 6 a si cu 80 km/ora.
    Am deja facuti 1500 km si m am obisnuit cu el, singura grija este sa fiu f atent cu gazul, ca daca trag prea brusc de el pleaca de sub mine.
    De fiecare data cand plec cu el sunt absolut incantat de puterea/cuplul disponibile...
    Attached Files
    Last edited by Bartzole; 02-09-20, 14:15.
    1.6,white, lifestyle.

poza 2
    Attached Files
    1.6,white, lifestyle.

Comment

Update
      Intre timp ceva aventuri neplacute (prin toamna) cu aceasta frumusete, m-a tradat la primul drum mai lung (Brasov, Poiana si inapoi): aceste motoare au o mare problema cu statorul, adica partea de incarcare a bateriei, care in timp SE ARDE din ce am vazut eu din cauza de proasta izolatie (defect de fabricatie), deci bateria se descarca pana cand se opreste motorul.

Bineinteles ca daca se arde nu vezi nicaieri (pe bord) lucrul asta, nu se aprinde nici un bec, alarma, ceva (rusine Honda), puteati sa puneti si voi un bec in bord pentru baterie descarcata.
      Ca sa nu mai spun de costurile inlocuirii (pe original) acestui stator....dupa ce ca sunt prost fabricate...

Mai mult decat costurile reparatiei, sa vezi problema cand se strica la mare departare de casa (pe curbele catre Poiana, fara nici un avertisment, SE OPRESTE IN MERS....

Noroc cu oameni de bine, inclusiv partenerul de drum , care m-a scos din problema, oricum, dezamagirea a fost mare!