Salutari din nou!
Pentru ca ne place Jazz-ul (atat stilul muzical cat si masina), am mai achizitionat inca una bucata Jazz CVT argintie, fabricatie 2005 (e facelift).
Are 132000 km si dupa cum arata interiorul par reali, uzura pe volan, schimbator, tapiserie, plafon, etc, este aproape inexistenta, insa nu a fost ingrijita cum trebuie la partea de motor, mecanica, articulatii, tablarie.
Masinuta e dotata aproape full, are 4 geamuri electrice, oglinzi electrice si rabatabile electric, 4 boxe functionale si o dotare pe care nu am auzit vreodata ca s-a pus pe vreun Jazz, INCALZIRE AUXILIARA ELECTRICA LA PRIZA 220V (si nu pare a fi un after market, deoarece in interior la picioarele pasagerului din dreapta sunt niste tubulaturi care par de fabrica, nu montate ulterior). Are si priza de 220V jos la picioarele pasagerului din fata, pare si aia montata de fabrica.
Masina necesita urgent atentie, asa ca treptat voi investi circa 3000 in ea ca s-o aduc unde imi doresc.
Pentru inceput am comandat piese in valoare de ~1100 RON, si posibil sa mai suplimentez putin, deoarece nu sunt sigur care model de curea accesorii se potriveste pentru ea, asa ca astept telefon de la furnizorul de piese sa-mi confirme compatiblitatea si sa-mi caute si o piesa pe care nu am gasit-o in nomenclator pe site.
Avem in comanda urmatoarele: ulei cutie OEM Honda CVT-F 4 litri (are trepidatie in cutie), ulei motor OEM Honda 0W20 4 litri (fac o incercare cu asta sa vedem daca il mananca), flanse si rulmenti amortizoare fata Sachs (una din flanse e terminata complet), bielete antiruliu pe ambele parti Moog (ambele sunt terminate complet), filtru ulei OEM Honda, filtre aer si habitaclu HBJakoparts respectiv Purflux, placute fata Textar si curea accesorii Dayco (rola si pompa de apa par ok la prima vedere).
Urmeaza posibil luna viitoare sa iau si bratele pe fata si ce s-o mai descoperi in plus. Masina necesita ceva atentie la oalele rotilor spate, momentan voi aplica un tratament cu Oskar direct pe rugina de culoare argintie si vedem pe viitor daca o duc si pe la tinichigiu.
O sa am ceva de alergat pe la taxe si impozite, apoi la politie, pentru transcriere pe numele meu.
Voi incerca sa pun si cateva poze curand, mai ales cu incalzirea auxiliara electrica, poate se prinde cineva daca e echipare OEM sau AM.
Sa auzim de bine!
Pentru ca ne place Jazz-ul (atat stilul muzical cat si masina), am mai achizitionat inca una bucata Jazz CVT argintie, fabricatie 2005 (e facelift).
Are 132000 km si dupa cum arata interiorul par reali, uzura pe volan, schimbator, tapiserie, plafon, etc, este aproape inexistenta, insa nu a fost ingrijita cum trebuie la partea de motor, mecanica, articulatii, tablarie.
Masinuta e dotata aproape full, are 4 geamuri electrice, oglinzi electrice si rabatabile electric, 4 boxe functionale si o dotare pe care nu am auzit vreodata ca s-a pus pe vreun Jazz, INCALZIRE AUXILIARA ELECTRICA LA PRIZA 220V (si nu pare a fi un after market, deoarece in interior la picioarele pasagerului din dreapta sunt niste tubulaturi care par de fabrica, nu montate ulterior). Are si priza de 220V jos la picioarele pasagerului din fata, pare si aia montata de fabrica.
Masina necesita urgent atentie, asa ca treptat voi investi circa 3000 in ea ca s-o aduc unde imi doresc.
Pentru inceput am comandat piese in valoare de ~1100 RON, si posibil sa mai suplimentez putin, deoarece nu sunt sigur care model de curea accesorii se potriveste pentru ea, asa ca astept telefon de la furnizorul de piese sa-mi confirme compatiblitatea si sa-mi caute si o piesa pe care nu am gasit-o in nomenclator pe site.
Avem in comanda urmatoarele: ulei cutie OEM Honda CVT-F 4 litri (are trepidatie in cutie), ulei motor OEM Honda 0W20 4 litri (fac o incercare cu asta sa vedem daca il mananca), flanse si rulmenti amortizoare fata Sachs (una din flanse e terminata complet), bielete antiruliu pe ambele parti Moog (ambele sunt terminate complet), filtru ulei OEM Honda, filtre aer si habitaclu HBJakoparts respectiv Purflux, placute fata Textar si curea accesorii Dayco (rola si pompa de apa par ok la prima vedere).
Urmeaza posibil luna viitoare sa iau si bratele pe fata si ce s-o mai descoperi in plus. Masina necesita ceva atentie la oalele rotilor spate, momentan voi aplica un tratament cu Oskar direct pe rugina de culoare argintie si vedem pe viitor daca o duc si pe la tinichigiu.
O sa am ceva de alergat pe la taxe si impozite, apoi la politie, pentru transcriere pe numele meu.
Voi incerca sa pun si cateva poze curand, mai ales cu incalzirea auxiliara electrica, poate se prinde cineva daca e echipare OEM sau AM.
Sa auzim de bine!
Comment