'05 Jazz CVT Satin Silver metallic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • '05 Jazz CVT Satin Silver metallic

    Salutari din nou!

    Pentru ca ne place Jazz-ul (atat stilul muzical cat si masina), am mai achizitionat inca una bucata Jazz CVT argintie, fabricatie 2005 (e facelift).
    Are 132000 km si dupa cum arata interiorul par reali, uzura pe volan, schimbator, tapiserie, plafon, etc, este aproape inexistenta, insa nu a fost ingrijita cum trebuie la partea de motor, mecanica, articulatii, tablarie.
    Masinuta e dotata aproape full, are 4 geamuri electrice, oglinzi electrice si rabatabile electric, 4 boxe functionale si o dotare pe care nu am auzit vreodata ca s-a pus pe vreun Jazz, INCALZIRE AUXILIARA ELECTRICA LA PRIZA 220V (si nu pare a fi un after market, deoarece in interior la picioarele pasagerului din dreapta sunt niste tubulaturi care par de fabrica, nu montate ulterior). Are si priza de 220V jos la picioarele pasagerului din fata, pare si aia montata de fabrica.
    Masina necesita urgent atentie, asa ca treptat voi investi circa 3000 in ea ca s-o aduc unde imi doresc.
    Pentru inceput am comandat piese in valoare de ~1100 RON, si posibil sa mai suplimentez putin, deoarece nu sunt sigur care model de curea accesorii se potriveste pentru ea, asa ca astept telefon de la furnizorul de piese sa-mi confirme compatiblitatea si sa-mi caute si o piesa pe care nu am gasit-o in nomenclator pe site.
    Avem in comanda urmatoarele: ulei cutie OEM Honda CVT-F 4 litri (are trepidatie in cutie), ulei motor OEM Honda 0W20 4 litri (fac o incercare cu asta sa vedem daca il mananca), flanse si rulmenti amortizoare fata Sachs (una din flanse e terminata complet), bielete antiruliu pe ambele parti Moog (ambele sunt terminate complet), filtru ulei OEM Honda, filtre aer si habitaclu HBJakoparts respectiv Purflux, placute fata Textar si curea accesorii Dayco (rola si pompa de apa par ok la prima vedere).
    Urmeaza posibil luna viitoare sa iau si bratele pe fata si ce s-o mai descoperi in plus. Masina necesita ceva atentie la oalele rotilor spate, momentan voi aplica un tratament cu Oskar direct pe rugina de culoare argintie si vedem pe viitor daca o duc si pe la tinichigiu.
    O sa am ceva de alergat pe la taxe si impozite, apoi la politie, pentru transcriere pe numele meu.
    Voi incerca sa pun si cateva poze curand, mai ales cu incalzirea auxiliara electrica, poate se prinde cineva daca e echipare OEM sau AM.
    Sa auzim de bine!
    Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

  • #2
    Click image for larger version

Name:	20230518_184100.jpg
Views:	166
Size:	59.7 KB
ID:	878166 Salutari din nou!
    Au fost montate toate piesele enumerate mai sus + schimbul de ulei cutie cvt si la motor. Manopera totală 700 lei.
    Totul s-a îmbunătățit clar, au dispărut troncanelile si direcția e ceva mai precisă acum.
    Mai e o mica vibratie din cutia cvt la plecare de pe loc, însă un flush de ulei e cam scump (am pus OEM Honda CVT-F) și parcă nu as da iar 500 lei.
    O sa încerc un reset la ambreiajul CVT din softul HDS.
    RCA pe un an -840 lei daca-mi amintesc bine.
    Am mai achiziționat brațul (bascula) față dreapta, deoarece acolo se mai aude un troncanit când iau gropi, însă cea nou cumpărată a venit cu pivotul deja în moarte clinică. Nici n-am observat când am luat piesa, deoarece protecția de plastic de pe pivot atenua mult mișcarea lui.
    Eu comandasem Ashika, însă magazinul de piese mi-a recomandat Febi Bilstein, ca se livrează mai repede. Acum îmi pare rău că am mers pe mâna lor și le-am dat bascula înapoi, aștept sa vină cea de la Ashika.
    Rușine Febi Bilstein, am luat la celalalt Jazz un braț no name (brand SRLine - Polonia) și era băț pe lângă cel Febi.
    Masina a primit și reparatie totală la oalele rotilor spate si pe pragurile laterale + inhibator de rugina + mastic pensulabil + alte materiale izolante si impermeabile fix în locurile unde s-a constatat ca rugina apare cel mai repede. A primit de asemenea și vopsire parțială aripi spate, praguri și niște retusuri sus pe plafon și unele puncte + zgarieturi care aratau urat sau sarise vopseaua.
    Retusurile nu au iesit asa de bine cum ma asteptam, insa mai necesita o slefuire fina si un polish (doar ca a trebuit sa iau eu mașina mai repede). S-au scchimbat si tampoanele la toba, care erau distruse. Cost total ~1150 lei.
    Mâine o inmatriculez pe București, am reusit sa-mi fac timp sa merg la înmatriculări.
    Sa auzim de bine!
    Attached Files
    Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

    Comment


    • #3
      Update jurnal!
      Resetarea cutiei CVT din software HDS nu a avut nici un rezultat. Vibrația cutiei la plecare de pe loc nu a dispărut și nici nu s-a redus.
      O sa mai astept pana pe la finalul lunii Iunie cand ma intorc dintr-un concediu scurt si ii voi face încă un schimb ulei cutie.
      Estimez ca nu face mai mult de 5-600 km pana atunci.
      O sa o duc si inapoi la tinichigiu, initial sa-mi re-aseze un ornament exterior de pe ușa spate, pe care l-a lipit puțin strâmb și apoi pentru o antifonare totala pe dedesubt.
      Urmează curând și o umplere instalație AC, ca nu baga rece deloc. Sper sa nu fie compresorul sau radiatorul caput, dar se fac si alea daca e timp in portofel .
      Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

      Comment


      • #4
        Avem AC, merge blanao, raceste de-ti ies mucii pe unde nici nu te gandesti . Inca nu am facut antifonarea, doar ornamentul exterior de pe usa spate dreapta a fost re-aranjat.
        Urmeaza schimb bascula fata dreapta care troncane la gropi.
        Am facut un experiment, un fel de flush al uleiului din cutie fara sa-l schimb, ci doar l-am filtrat bine de 2 ori si l-am re-circulat prin cutie.
        Vibratia din cutie la plecarile de pe loc s-a estompat mult, dar nu a disparut definitiv. Nu cred ca scap total de ea fara sa fac un flush cu ulei nou.
        Nu prea-mi da mana sa bag 200 Euro in 2 bidoane de ulei Honda CVT-F acum, dar cred ca nu am incotro. Daca stiti cu ce inlocuitor mai ieftin as putea face prima spalare, v-as fi pururea recunoscator.
        Sa auzim de bine!
        Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

        Comment


        • #5
          Update!
          S-a schimbat bascula fata dreapta și uleiul in cutia CVT.
          Nu am facut flush de ulei ci îl voi schimba iar pe tot după circa 1000km. Vibrația a dispărut aproape complet, se mai simte foarte puțin la plecarea de pe loc.
          Masina a primit și o evacuare noua cap coada, Bossal -1250 LEI montaj inclus, ca m-am plictisit cât am cautat un atelier disponibil sa facă o sudura mica pe toba intermediară. Am păstrat evacuarea veche, o sa o sudeze careva pana la urma, sa rămână de piesa de schimb în caz de nevoie.
          Momentan mașina e la mama și sora mea, care merg 100 km pe luna maxim, deci probabil prin iarna sau primavara va primi încă un schimb de ulei CVT.
          fbogdan
          Senior Member
          Last edited by fbogdan; 08-08-23, 21:10.
          Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

          Comment


          • #6
            Bravo și respect pentru achiziție, toți cei care (în aceste zile tulburi și dubioase de mutare într-o era digitala meschina de hypertehnologizare fata sens) își cumpără mașini sh cu combustie interna și care mai și baga bani în ele sunt oameni de respectat și de apreciat!

            Făcând aceste fapte încă mai rămânem în normalitate și într-o viata cat de cât analogica.

            Comment


            • #7
              Frumos jurnalul și păcat, foarte păcat ca hondarii s-au mutat pe facebook.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Cosmin410b View Post
                Bravo și respect pentru achiziție, toți cei care (în aceste zile tulburi și dubioase de mutare într-o era digitala meschina de hypertehnologizare fata sens) își cumpără mașini sh cu combustie interna și care mai și baga bani în ele sunt oameni de respectat și de apreciat!

                Făcând aceste fapte încă mai rămânem în normalitate și într-o viata cat de cât analogica.
                Salutari și îți mulțumesc pentru apreciere! Nu fac nimic ieșit din comun, e în interesul meu sa țin mașina în stare cât mai buna, atâta timp cât nu implică un cost astronomic.
                Eu nu sunt impotriva tehnologiilor noi, insa sunt impotriva implementarii lor fără testare profundă și asumare a unei rate bune de fiabilitate. Aici e buba de fapt și exemplific elocvent.
                Dețin câteva telefoane Nokia și Samsung de pe vremea când nu existau smartphones și care funcționează încă impecabil, inclusiv o durata foarte bună a bateriei. Până acum, au îngropat cel putin 8 generații de smartphones care au cedat dintr-un motiv sau altul.
                Ai dreptate, hondarii s-au mutat pe fscebook, insa din punctul meu de vedere, informația e mai structurată, mai detaliată și mai ușor de găsit pe un forum.
                Sa revenim la mașinuță! JAZZ-ul argintiu nu a mai primit nici o investiție, momentan merg mama și sora mea foarte putini km lunari și doar în oraș. In schimb, a făcut un drum pe litoral și înapoi în vara, unde s-a comportat exemplar.
                I-am cumpărat un cablu de Auxiliar de pe Aliexpress si cand o vrea bunul D-zeu sa am timp, nerv si scule la indemana, poate i-l montez.
                Sa auzim de bine!
                Era asa de frig afara, incat atunci cand am vrut sa-l scuip pe unul, i-am infipt un țurțure in gat!

                Comment


                • #9
                  Doamne-Ajuta!

                  Comment

                  Working...
                  X