REPUBLICAT: ´08 Honda Jazz 1.3 CVT, Alabaster Silver Metallic

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • REPUBLICAT: ´08 Honda Jazz 1.3 CVT, Alabaster Silver Metallic

    Salut Dacian - si salut la toata lumea, bineinteles

    Uite ca am mai lipsit putin de pe forum, dar intre timp s-au mai si intamplat niste chestii... bune...

    Se pare ca am avut dreptate cand am spus ca sper sa fiu ultimul posesor de Jazz model actual... Ei bine, masinutza a sosit doar de cateva zile, si este o nebunie!

    Nu am facut decat cateva drumuri scurte, se comporta admirabil, CVT-ul este extraordinar, si m-a uimit faptul ca, in pozitia D, in oras, turatia nu trece de 1500 rpm, motorul pare ca toarce...

    Nu am invatat chiar tot ce poate face - Dumnezeule, manualul de utilizare este urias! - dar am idee de capabilitatile sale. M-am jucat foarte putin cu treapta S - diferenta de "nervozitate" este evidenta si am pus-o putin si pe manualul cu 7 viteze - a raspuns prompt la schimbarile de viteza. Deocamdata, pana ne obisnuim cu ea ramanem pe D, are, asa cum spunea un bun prieten, o alura de automobil electric.
    Voi reveni peste cateva zile si cu ceva foto... oficiale...

    Cum s-ar spune, sunt acum membru cu drepturi depline in clubul iubitorilor de Jazz!
    hondatu
    Administrator
    Last edited by hondatu; 22-09-08, 12:08.

  • #2
    Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! Acuma, stii tu obiceiul pe aici: fa-ti topic la My Jazz, poze, samd.
    "Things are not what they appear to be: nor are they otherwise."
    "The truth may be out there, but the lies are inside your head." - Sir Terry Pratchett

    Comment


    • #3
      Well, RepubliCAT, S-O STĂPÂNEŞTI SĂNĂTOS!
      Şi cât mai mulţi km. fără incidente!
      Poate ne vedem într-o zi să comentăm puţin de CVT!
      Mă bucur mult că ai găsit CVT, sincer.
      Păi şi de a mea au zis că pare electrică ... aşa că le alimentăm la priză! ( o fi mai ieftin???).
      Treapta D e preferabil să o foloseşti la drum întins, în manual recomandă urban treapta S, deşi uneori e cam incomodă, încerc să respect cerinţele!
      Deci, facem o întâlnire???
      Maşinile se împart în două categorii: Honda si ... restul!
      http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Dacian/?g2_page=1

      Comment


      • #4
        sa o stapanesti sanatos si la cati mai multi km fara incidente!
        I don't care about other cars , i just love my Honda

        Comment


        • #5
          Felicitari si de la mine! Sa nu uiti de poze
          '08 Civic 5D 1,8 Sport Champagne Silver: Vicky

          sigpic

          Comment


          • #6
            S-o stapanesti sanatos
            I'm not anti-social. I'm anti-idiot.
            My cars:

            '09 Honda Accord Tourer 2.4 A/T, Executive, Cobalt Blue Pearl--all season daily car
            '00 S2000, Silverstone Metallic - my new daily sunny day drive
            '96 CRX Del Sol 1,6 SIR, Custom Metallic Green - sunny&warm days car
            '78 Accord SJ 1,6 Yellow - historical car
            EX-'11 CR-V 2,2 I-DTEC A/T Executive, Urban Titanium Metallic
            EX -'09 Accord Sedan 2,4 M/T Executive, Cobalt Blue Pearl
            EX-''00 HR-V 1,6, Custom Matt BlacK - Utility car
            EX-'15 Civic 5D 1,8 Sport M/T Briliant Sporty Blue Metallic
            EX- '95 Civic Eg 1,8 White - race car
            EX-'08 Civic 5d 1,8 Sport M/T Alabaster Silver -

            Comment


            • #7
              Salutare la toata lumea si multumesc de urari, sunteti niste draguti cu totii!!
              Imi cer scuze de intarziere, dar dupa ce a sosit masina ne-am luat cateva zile de concediu si am dat o fuga la Constanta - apoi in ultimele zile am avut alte chestii pe cap...

              Dar sa o luam metodic...

              Intai de toate ii multumesc lui Delphi - sau cine a deschis topicul asta, ca mi-a usurat munca...

              Comment


              • #8
                Deci, Jazz-ul a intrat in posesia noastra pe 11 septembrie 2008 - interesanta data, nu-i asa?...

                Date tehnice: CVT, fabricata in 2008, CVT, made in Japan, culoare Alabaster Silver Metallic, am mentionat oare CVT-ul?...
                Ne astepta la ELCA Auto ferchezuita si stralucitoare...

                Primele impresii (super-subiective):
                - Masina este sensibil mai mare decat ne asteptam, sau mai corect spus spatiul interior este peste asteptari;
                - Motorul toarce extrem de lin, aproape ca nu se aude la relanti;
                - Franele mi s-au parut mult mai "stranse" decat la masina pe care am facut drive-test-ul, reactioneaza la cea mai mica apasare;
                - Consumul a scazut constant, la intoarcerea de la Constanta a afisat 5,2 l;
                - Este "vioaie" pe treapta D si "sprintena" pe S - am observat ca treapta S te ajuta semnificativ nu numai la demarajele de pe loc (Constanta nu este deloc departe de Bucuresti sau Ploiesti in materie de circulatie!), ci si la depasiri la drum lung;
                - Sistemul audio mi se pare fara repros - am fost uimit cand a comutat automat pe auxiliar si a afisat AUX atunci cand am bagat jack-ul cablului de la mp3 player in mufa de auxiliar;
                - Clima mi s-a parut excelenta, atat in modul Full Auto, cat si customizat - reuseste, de pilda, sa dezabureasca cu mare viteza geamurile atunci cand este cazul;
                - Cum pe drumul de ducere la mare am avut parte si de ploaie cat cuprinde, am testat mersul stergatoarelor, nici aici nu am nimic de reprosat, toate stergatoarele isi fac treaba, cel din spate este la fel de eficient;
                - Viteza care-i place este in jur de 100 km/ora, turometrul arata cam 2300 rpm, si masina "se intinde" frumos la drum - nu am depasit 100 - 110, am dus-o de curiozitate odata spre 120 km/ora, cand, intr-adevar, devine sensibil mai zgomotoasa (de altfel nu am mers pe autostrada, asa ca nici nu as fi avut loc mult de "fugareala"...)

                Sotia (care nu a mai condus pana acum masini cu transmisie automata) este impresionata de masina - si eu i dau perfecta dreptate!

                Comment


                • #9
                  Nu am uitat de poze - se gasesc la:
                  http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/RepubliCAT/

                  Primele poze sunt facute la Ploiesti, a doua zi, urmatoarele la Constanta...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Dacian View Post
                    Poate ne vedem într-o zi să comentăm puţin de CVT!
                    Mă bucur mult că ai găsit CVT, sincer.
                    Păi şi de a mea au zis că pare electrică ... aşa că le alimentăm la priză! ( o fi mai ieftin???).
                    Treapta D e preferabil să o foloseşti la drum întins, în manual recomandă urban treapta S, deşi uneori e cam incomodă, încerc să respect cerinţele!
                    Deci, facem o întâlnire???
                    Bunul meu prieten Dacian,

                    Si eu ma bucur ca am mai prins CVT - iti da o senzatie, intr-adevar, cu totul aparte!

                    Pai eu zic ca o intalnire este obligatorie - te astept la Ploiesti, dau o fuga la Bucuresti sau ne intalnim la... Ikea?...
                    Acuma, pe bune, daca ai drum prin Ploiesti te astept sa schimbam impresii!

                    De cand am luat-o, am intalnit in Ploiesti, o singura data, un alt Jazz cu numar de Bucuresti (probabil ca era pe firma). In periplul la Constanta nu am mai intalnit nici o surata de-a sa, si prietenii nostri din Constanta nu mai vazusera Jazz-uri...

                    Comment


                    • #11
                      Daca-ti vad masina prin Ploiesti, am voie sa-ti lipesc un sticker HONDAFAN pe ea?
                      HONDA. The finest from Japan. Since 1963.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by hondatu View Post
                        Daca-ti vad masina prin Ploiesti, am voie sa-ti lipesc un sticker HONDAFAN pe ea?
                        Hm, uite o intrebare la care trebuie sa raspund cu diplomatie...

                        Totusi, cred ca exista o usoara neintelegere: de vreme ce posesorii lor le-au ales, este clar ca toate Hondele fac parte din HONDAFAN, oriunde s-ar afla... Deci stick-urile ar trebui lipite, pentru a fi eficiente cu adevarat, pe orice alta marca de masina, in afara de Honda..

                        Deci, ca sa concluzionam, draga hondatu, ai voie sa-mi lipesti un sticker HONDAFAN pe Tico, cand il vezi in Ploiesti.

                        Comment


                        • #13
                          Heee, acum o să trec sper şi prin Ploieşti, deşi de obicei îl evit pe centură. Dar până termină ăia lucrările..... te anunţ din timp. Şi mai aştept un schimb de impresii!
                          Maşinile se împart în două categorii: Honda si ... restul!
                          http://www.hondafan.etp.ro/gallery/v/Dacian/?g2_page=1

                          Comment


                          • #14
                            Bun (re)gasit, hondari, si bunule prieten Dacian,
                            (ca de fapt nu am plecat nicaieri... )

                            Uite ca saptamana trecuta am facut si eu revizia de 1 an a masinutei.
                            Cum Elca Auto nu se mai ocupa de Honda in Ploiesti, activitatea de service a fost preluata de dealer-ul de Mitsubishi, Litex Impex. Oamenii au un showroom si un service frumusel (si curat, chestia asta chiar mi-a placut)...
                            In fine a durat putin mai mult programarea la revizie - adevarul e ca era o perioada proasta si pentru mine - dar undeva saptamana trecuta am facut-o.

                            In afara de ulei si filtru de ulei, am schimbat si filtrul de aer si cel de polen, erau intr-adevar foarte murdare (oamenii mi-au explicat ca schimbarea lor nu este obligatorie, dar cand le-am vazut cum arata, am zis ok...)

                            In rest am vazut si eu masina "pe dedesubt", totul arata ok - de altfel nici nu am mers cine stie ce in primul an...

                            Mergem deci mai departe, spre anul 2!!

                            Comment


                            • #15
                              Salut RepubliCAT si bine ai revenit pe forum :-)
                              Si eu am facut de curand revizia la Jazz-ul meu la Asko si am ramas surprins de cost: 1000RON... Au schimbat toate filtrele + uleiul. La urmatoarea revizie am de gand sa-mi procur eu consumabilele. Pe tine cat te-a costat?
                              Honda Jazz CVT 2008 Milano Red

                              Comment

                              Working...
                              X