Salut!
Referitor la întreruperea pe care o are în mers din când în când, eu am pus testerul pe masina și a rezultat eroarea "crankshaft sensor position failed - intermitent".
E vorba de senzorul de poziție (rotație) motor, mai pe înțelesul tuturor, însă mecanicul meu suspecteaza ca tot de la bobine e buba, iar senzorul da eroare (intermitenta) pentru ca nu citește corect atunci când întrerupe.
Colegul
nazy a aplicat un varnish pe bobine și se pare că a scăpat de acest simptom, citește postarea lui, poate te ajuta și pe tine. O sa incerc și eu.
Florinakke: '05 Honda Jazz 1.4 Auto, Black
Collapse
X
-
Pana acum am schimbat de 2 ori uleiul CVT si dupa 1-2 mii de km a inceput din nou sa tremure la plecarea de pe loc. Masina rare ori sare vreo zi fara sa fie condusa. Acum vreo 2-3 saptamani l-am schimbat din nou pt a 3a oara si a curs rosu aprins de parca era nou, a fost clar o risipa de bani - dar masina continua sa tremure.
Ma gandesc serios sa-i dau foc, dar nu stiu daca am voie si mi`e sa nu primesc vreo amenda
Am schimbat si bobinele alea, dar continua sa faca figuri din cand in cand... bine ca au fost SH, ca altfel imi dadeam mie foc. Ma uit acum dupa bujii, care au fost schimbate acum 2 ani - 15 mii de km. A inceput sa scartaie ceva la roata dreapta fata si nu reusesc sa-mi dau seama ce dracu e nici pe rampa si bucsele sunt toate bune, e foarte stresant, iar din cand in cand tacane oglinda retrovizoare sau ceva pe acolo, care tace doar cand trag/misc retrovizoarea.
Imaginatia imi zburda la flacarile care ar cuprinde`o dupa ce e imbibata bine cu benzina... oare poti deveni piroman daca nu esti? As arunca`o in aer dar nu am cele necesare si risc sa ma acuze careva de terorism chiar daca sunt pe aratura!
Sugestii? despre ce naiba sa mai fac sa mearga, nu despre cum sa o prajesc - ca la asta ma descurc
Leave a comment:
-
Era de la portbagaj. Nu știu cum dar clanpiciul ăla de închidere s-a dat peste cap și desi se închidea cumva nu foarte bine împiedica blocarea ușilor. Cu o șurubelniță și puțină îndemânare am reușit să îl pun înapoi în poziția potrivită. Mulțumesc pentru promptitudine.
Leave a comment:
-
Pune intrerupatorul plafonierei pe pozitia in care se aprinde cand deschizi o portiera, si vezi daca se stinge cand ai toate usile inchise.
Eu banuiesc ca martorul de portiera inchisa de la una din usi e defect, si de asta nu comanda inchiderea din telecomanda...
Leave a comment:
-
Pentru jazz avem 3 chei și cum era de așteptat le-am incercat pe toate. Exact asta mi se pare și mie ciudat: se încuie cu cheia, se descuie cu oricare din cheie și nu se încuie din nici una din telecomanzi.
Leave a comment:
-
Salut.
Ai 2 telecomenzi? Face la fel din amandoua?
Daca se incuie din cheie inseamna ca modulul de comanda este functional. Daca se descuie din telecomanda inseamna ca receptia RF functioneaza, deci ar trebui sa primeasca si comanda de incuiat, doar daca nu mai merge tasta de la telecomanda respectiva.
Leave a comment:
-
Salutare din nou,
N-am mai avut probleme de câteva luni bune cu aprinderea sau ce naiba o fi de dădea eroarea aia și asta e un lucru bun, totuși astăzi soția mia spus că nu se mai blochează ușile din telecomandă. După ce m-am asigurat că sunt toate portierele închise am încercat și cu cheia de rezervă că sa constat același lucru. Culmea este că se descuie din telecomandă dar nu se încuie. In schimb merge încuiată din cheie și închiderea centralizată funcționează - blochează toate 4 uși.
Dacă aveți ceva idei, sunt deschis să încerc. Mulțam
Leave a comment:
-
Mi imi dadea acesta eroare cand aveam probleme cu bobinele. Dupa ce le-am "imbracat", am scapat si de intreruperi si de eroare!
Leave a comment:
-
Buuuun...
A trecut ITP-ul, cu cateva becuri arse, un antirol si culmea, m-a picat ca nu mergea priza de la carligul de remorcare - i-am zis sa-l dea jos de tot ca oricum nu-l folosesc si a sfarsit prin al taia, ca erau suruburile prea ruginite sa le scoata in siguranta. La recomandari a trecut ca arcurile spate au ceva rugina dar nimic serios.
Am cumparat de pe Cox filtrul pt cutia de viteze si am fost la vreo 2 mecanici care insista ca nu are filtru cutia de viteze - de la reprezentanta Honda mi s-a spus ca este pe viata si nu trebuie schimbat, dar banuiesc ca in statisticile lor nu intra o masina cu asa de multi km. Am cautat o diagrama si niste poze sau filmare cu cineva care a facut asta inainte si nu am avut prea mult noroc (am gasit ceva pt versiunea americana care nu seamana cu a noastra). Alea 4 ingnition coil pe care le-am luat eu erau doar pt spate, asa ca acum trebuie sa cumpar altele pentru fatazgomotul fiind acelasi dupa schimbarea acelor 4. Nu i-am mai schimbat inca odata uleiul din moment ce nu a reusit sa schimb filtrul la cutia de viteze. Daca e cineva mai bun decat mine la cautari si gaseste ceva as aprecia ajutorul.
Am pus un OBD de ala cu conectare la telefon si asta e eroarea pe care a aratat-o. Am sters-o, desi masina nu mai facuse figuri de ceva vreme, sper sa nu faca de acum inainte. Sper sa ii dau de capat cat mai curand pentru ca m-am cam saturat de umblat cu ea pe la mecanici.
Multumesc!
Leave a comment:
-
Cred ca are de a face cu faptul ca e orasul mult mai mic decat Bucurestiul si circulatia este mai fluida prin comparatie cu acesta, unde te uita sfintii intr-o intersectie sau pe vreun bulevard. Are in jur de 100.000 de locuitori, cam la fel cu Buzau, Botosani, Piatra Neamt, Satu Mare. Ar mai fi de adaugat ca este versiunea cu cutie CVT. In iarna a scos un consum mai mare, dar nu a depasit de multe ori 8% cu estimare facuta la fiecare plin... iar sotia conduce destul de linistit si sta in limitele de viteza - daca asta conteaza la media de consum.
Leave a comment:
-
7.3% in oras e mega putin. Eu nu reuseam sub 10 in Bucuresti.
In rest, in afara orasului...era minunat. 7.2% forja maxima, 5.1-5.4% mers normal. +10, 20km/h peste limita
Leave a comment:
-
Cred ca inainte nu a fost prea bine intretinuta de proprietarul anterior. De cand o am eu i-am pus doar Castrol Edge 0w30 schimbat cu sfintenie la 10k de km / odata pe an. Prima data cand i-am facut schimbul, imediat dupa ce am cumparat-o, s-a simtit cea mai mare diferenta in zgomotul motorului. Uleiul la cutia de viteze iarasi era destul de uzat si nu stiu daca a fost schimbat vreodata inaintea mea. In rest n-am facut nimic la motor, si n-am simtit nevoia sa investighez lantul sau altceva.
Ignition coil, le-am cumparat SH de pe ebay, noi fiind prea scumpe - am avut niste vouchere si un cod promotional, asa ca la sfarsit am dat din buzunar vreo 10 lire pe 4 bucati. In total ele sunt 8, si pe aceeasi idee am mers si eu, una doua maxim e posibil sa fie bulite, restul ma astept sa fie ok.
Daca la sfarsitul lunii trece ITP-ul, o sa-i schimb filtrul si uleiul de la cutia de viteze si antigenul... zic daca trece pentru ca anul trecut avea niste rugina pe la praguri si mi-a zis ala ca e posibil sa pice la urmatoarea inspectie.
Per total in afara de fluide si bucse n-am schimbat nimic la ea in 2 ani, si ala dinainte pare sa fi schimbat mai putin de atat... deci daca prinzi una buna si o tii din scurt cu servisarile e posibil sa o ai pentru o viata intreaga.
Leave a comment:
-
Salut. Sunt curios daca s-a facut ceva la motor in numarul asta de km la masina ta? Lant-ul a fost schimbat sau macar verificat? Ai simtit nevoia de investigatii in acest sens? Ce ulei a fost utilizat cu preponderenta in acest motor?
Din cate stiu eu si am discutat cu alti mecanici (si eu am suspectat un ignition coil) se simte pe evacuare cine are ureche si experienta sa isi dea seama. Oricum nu cred ca este nevoie sa le schimbi pe toate 8. Este mult prea mult ceea ce vrei sa faci. Si nu prea se duc asa usor. Sigur ca la 280k posibil sa ai 1-2 maxim dar deja cred ca la 2 sigur iti dai seama ca motorul nu merge uniform. Si se vede daca inspectezi cat de "arse" sunt bujiile. De curiozitate cat costa 1 bucata?
La cat de fiabile sunt benzinarele de la Honda cred ca, daca sunt intretinute corespunzator, ajungem cu ele la 500k numai sa ne tina tabla...
Drumuri bune!
Stima.
Leave a comment:
-
Am schimbat uleiul la cutia de viteze de doua ori pana acum la interval de circa 1500km intre ele - al doilea schimb fiind prin octombrie anul trecut, deci a trecut ceva timp de atunci... problema este ca de vreo 2 luni a inceput sa se innece in timpul mersului. Se intampla aleator, uneori nu face face nimic cu saptamanile, iar uneori face zilnic de cateva ori la un drum de 30 de minute. Pe tester dadea ceva eroare de EGR - pe care l-am schimbat, a urmat o pauza de cateva saptamani apoi a facut din nou, apoi iar liniste. Acum i-am spus sotiei sa o conduca in S in loc de D, si s-a mai linistit - pt cat timp nu stiu inca.
De precizat ca benzina este aceeasi si de multe ori se intampla pe la mijlocul rezervorului, iar ca moment deseori e undeva din a 3-a in a 4-a. De doua ori s-a oprit motorul complet de la scuturarile astea la viteza mica in sensuri giratorii.
Sa vad daca trece ITP-ul la sfarsitul lunii, cu noile normative (suntem in uk) si in functie de asta, ma gandesc sa ii schimb filtrul de la cutia de viteze (despre care dealerul HONDA spune ca nu exista si COX mi l-a oferit la comanda) si inca odata uleiul din cutie. Ar mai fi de spus ca motorul nu mai suna asa uniform si parca nu ar merge toate pistoanele, de aceea am comandat 4 noi bobine de aprindere (?) - ignition coil e in engleza, scuze dar nu stiu exact cum le zice in romana - bujiile au fost schimbate nu de mult si planuiesc sa il pun pe mecanic sa inspecteze bobinele (daca asa s-or chema) si sa le inlocuiasca pe alea in conditie mai proasta.
Masina are ... tineti-va bine!! 282.000 kmMerge bine in afara de asta, scoate 5.1% la drum intins si 7.3% in oras. Daca as reusi sa aflu ce are si sa le rezolv cred ca o mai tin cel putin un an, fiind in familie de aproape 2 ani deja
Leave a comment:
Leave a comment: